quote:
De witte Keniaan.quote:Feyenoord licht optie in contract Woudenberg
Lucas Woudenberg speelt momenteel op huurbasis bij Excelsior en maakt daar een goede indruk. De verdediger heeft te horen gekregen dat hij volgend seizoen voor zijn kans mag gaan bij Feyenoord, zo vertelt hij in gesprek met RTV Rijnmond.
Feyenoord zal op korte termijn de optie in zijn contract lichten, waardoor hij tot medio 2015 aan de Stadionclub verbonden is. “Ik heb een kleine twee weken geleden gesproken met Martin van Geel. Hij heeft aangegeven dat ze mijn optie lichten voor een jaar. Dus volgend jaar start ik weer bij Feyenoord.”
Met wie hij de concurrentie op de linksback aan moet gaan is nog niet bekend. “Wat mijn rol is, is nog afwachten. Ze hebben tegen mij gezegd dat ik me weer bij Feyenoord moet melden. Ik ga daar dan gewoon me best doen en dan zien we wel hoe het gaat lopen. Kijk, het liefst sta je natuurlijk bij Feyenoord in de basis. Daar ga ik voor en niets anders. En is dat niet bij Feyenoord, dan is dat ergens anders.”
Finale zal wel verplaatst worden vanwege "dreigementen van hooligans"quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:03 schreef Pistone het volgende:
Misschien 20 april maar een extra groene haas toernooitje op varkenoord organiseren ?
Hij komt er wel. Wat heeft HMFstradamus over hem gezegd?quote:
En nu stoppen met het aanbieden van contracten aan spelers die niet (wedstrijd)fit zijn.quote:Feyenoord zegt contract Bakkal formeel op
Feyenoord neemt komende zomer afscheid van Otman Bakkal. Dat meldt het Algemeen Dagblad vrijdag. Het contract van de middenvelder in Rotterdam wordt niet verlengt, aldus de krant.
De clubleiding van de Rotterdammers heeft Bakkal formeel laten weten dat zijn contract wordt opgezegd. Daardoor kan hij komende zomer transfervrij op zoek naar een nieuwe werkgever, schrijft het dagblad. De 29-jarige Bakkal zette afgelopen jaar zijn handtekening onder een tweede contract in de Kuip, nadat hij eerder op huurbasis al eens uitkwam voor Feyenoord. De toenmalig speler van PSV maakte indruk bij Feyenoord en dwong een transfer naar Dinamo Moskou af.
Het verblijf van Bakkal in Rusland draaide uit op een sof. De eenmalig international van Nederland zat op een dood spoor in Moskou en greep een nieuw verblijf bij Feyenoord dan ook met beide handen aan. Bakkal meldde zich met een conditionele achterstand in de Kuip; via wedstrijden in het tweede elftal hoopte de middenvelder aansluiting te vinden bij Feyenoord 1. Bakkal kwam de afgelopen periode in de Eredivisie acht keer in actie namens Feyenoord. Dat deed hij telkens als invaller.
Ook heeft Feyenoord het contract van derde doelman Ronald Graafland formeel beëindigd, schrijft het AD. Voor de ervaren keeper ligt mogelijk wel een Kuip-toekomst in het verschiet. Graafland is daarbij afhankelijk van de ontwikkelingen rond Kostas Lamprou. De Griek heeft van Feyenoord te horen gekregen dat hij komend seizoen op huurbasis mag vertrekken. Graafland zal in dat geval waarschijnlijk aanblijven in Rotterdam.
Ja, ik had wel gedacht dat dat niet zo een probleem zou zijn en hij binnen een paar maandjes toch wel fit zou moeten kunnen zijn, maar dit is wel scbandalig uitgepakt ja, moeten we inderdaad niet meer willenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 08:57 schreef Pistone het volgende:
[..]
En nu stoppen met het aanbieden van contracten aan spelers die niet (wedstrijd)fit zijn.
Nou nou nou, een beetje respect voor De Redder.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 08:57 schreef Pistone het volgende:
[..]
En nu stoppen met het aanbieden van contracten aan spelers die niet (wedstrijd)fit zijn.
Ervaren keeper is niet onaardig om te hebben op zich.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:32 schreef macca728 het volgende:
Feyenoord twijfelt nog aan het verlengen van Graafland.
Hoezo twijfelen..... Je kan een derde keeper toch wel uit de jeugd halen ?
Ervaren kan je hem niet echt noemen toch? Buiten een jaartje Eredivisie met Excelsior overal tweede of derde keeper geweest geloof ik.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:36 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ervaren keeper is niet onaardig om te hebben op zich.
Je kan babbelen wat je wil; vrijwel elke jeugdspeler waarvan ik zei dat hij ging doorkomen, kwam door.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 07:10 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hij komt er wel. Wat heeft HMFstradamus over hem gezegd?
Niet zo happen, johquote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je kan babbelen wat je wil; vrijwel elke jeugdspeler waarvan ik zei dat hij ging doorkomen, kwam door.. Doeg.
Schenkeveld had het ook mee gebeurd, had hij niet zo extreem veel pech gehad met zijn knieën.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:49 schreef Helpmefok het volgende:
Je kan babbelen wat je wil; vrijwel elke jeugdspeler waarvan ik zei dat hij ging doorkomen, kwam door.
Dat lijkt me bijzonder vervelend als Feyenoorder. Sterkte er mee.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
HAHAHA LEUK JOH ZO GRAPPIG xD IK HEB EEN GROTE NEUS
Waar doen jullie altijd bieren?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
HAHAHA LEUK JOH ZO GRAPPIG xD IK HEB EEN GROTE NEUS
Bwhehe.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:02 schreef Scorpie het volgende:
HMF en zijn voorspellingen hebben me al 450 euro opgeleverd. Dat was echt fantastisch.
Varkenoord.quote:
vergeet je de klok niet voor uit te zetten, anders kom je nog veel meer te laatquote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Varkenoord.. Kom je ook?
Niet achter me gaan staan hé.
[ afbeelding ]
O dat is wel een goeie. Laatste wat ik wil is een Kongolootje doen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
vergeet je de klok niet voor uit te zetten, anders kom je nog veel meer te laat
2 jaar eerste keeper geweest. Ballenvanger.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:36 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ervaren keeper is niet onaardig om te hebben op zich.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:54 schreef Pistone het volgende:
Geloof het of niet maar er staat voor het eerst een boeiend stuk in het Feyenoord Magazine.
Dat stel wat laatst ontvoerd was in Jemen zijn Feyenoorders, toen die man vrij kwam was het eerste wat hij deed even op internet checken hoe Feyenoord ervoor stond.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:54 schreef Pistone het volgende:
Geloof het of niet maar er staat voor het eerst een boeiend stuk in het Feyenoord Magazine.
Dat stel wat laatst ontvoerd was in Jemen zijn Feyenoorders, toen die man vrij kwam was het eerste wat hij deed even op internet checken hoe Feyenoord ervoor stond.
quote:Feyenoord neemt na dit seizoen afscheid van Jordy van Deelen, Mats van Huijgevoort, Boy de Jong, Kaj Ramsteijn en Guyon Fernandez. De opties in de contracten van Van Deelen, Van Huijgevoort en De Jong worden niet gelicht. Het aflopende contract van Ramsteijn is formeel opgezegd. Fernandez is ervan op de hoogte gebracht dat zijn contract niet wordt verlengd.
Dacht dat die Boy de Jong altijd zo'n groot talent was?quote:
Lekker dan! Zit ik daar met een keiharde kater in die hitte. Heb de avond ervoor een schuurfeest.quote:
Uh, nou niet bepaaldquote:Op vrijdag 28 maart 2014 08:57 schreef Pistone het volgende:
Het verblijf van Bakkal in Rusland draaide uit op een sof. De eenmalig international van Nederland zat op een dood spoor in Moskou en greep een nieuw verblijf bij Feyenoord dan ook met beide handen aan.
Je bent zelf een twijfelgeval.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Mathijsen is een twijfelgeval voor zondag.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Mathijsen is een twijfelgeval voor zondag.
Pijnlijk voor alle partijen wel dit. Einde carrière?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 08:57 schreef Pistone het volgende:
[..]
Ik hoop het. Ik vind je een enorme eikel als je na zo lang nog niet wedstrijdfit bent.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pijnlijk voor alle partijen wel dit. Einde carrière?
Ik zou niet weten waar hij nog aan de bak zou komen. Ik denk überhaupt niet in Nederland en nergens voor een fatsoenlijk salaris.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pijnlijk voor alle partijen wel dit. Einde carrière?
quote:Na een moeizaam eerste jaar, heeft Karim El Ahmadi dit seizoen zijn draai gevonden bij Aston Villa. De middenvelder, die de spil was van het Feyenoord dat in 2012 tot de tweede plaats in de competitie reikte, is gelukkig in England. De vraag is alleen voor hoe lang nog. Feyenoord Magazine ging op bezoek in Birmingham.
Sinds hij in Engeland zit, is zijn tijd bij Feyenoord steeds meer voor El Ahmadi gaan betekenen hij denkt bijvoorbeeld nog geregeld terug aan de thuiswedstrijden in een uitverkochte Kuip die hij speelde. Als Karim tegenwoordig de duels van Feyenoord via internet bekijkt mist hij de sfeer.
'Bij Aston Villa is het ook elke thuiswedstrijd een volle bak, maar bij Feyenoord is het toch iets speciaals. Nu ben ik me daar meer bewust van, dan toen ik zelf voor Feyenoord speelde. Ik heb een mooie tijd in Rotterdam gehad. In de toekomst hoop ik daar nog terug te keren.'
El Ahmadi kent de verhalen van oud-Feyenoorders die aankondigen ooit terug te willen komen naar De Kuip, maar als het juiste moment daar was een andere keuze maakten. Hij verwacht niet dat hij ooit in die categorie terecht komt. 'Als ik zeg dat ik terugkeer, dan wil ik dat ook echt. Aan de andere kant heb ik ook nog ambities, maar leeftijd speelt ook een rol.'
Waarom neem je aan dat hij niet wedstrijdfit is? Ik heb hem in Jong Feyenoord zien spelen en daar was zijn buik zo goed als weg.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik hoop het. Ik vind je een enorme eikel als je na zo lang nog niet wedstrijdfit bent.
Kuijt 2.0. Riep eerder terug te willen naar de Tukkers.quote:In de toekomst hoop ik daar nog terug te keren.'
El Ahmadi kent de verhalen van oud-Feyenoorders die aankondigen ooit terug te willen komen naar De Kuip, maar als het juiste moment daar was een andere keuze maakten. Hij verwacht niet dat hij ooit in die categorie terecht komt. 'Als ik zeg dat ik terugkeer, dan wil ik dat ook echt. Aan de andere kant heb ik ook nog ambities, maar leeftijd speelt ook een rol.'
Ik hoop dat hij wel vóór Goossens in de pikorde staat als hij wel fit is.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waarom neem je aan dat hij niet wedstrijdfit is? Ik heb hem in Jong Feyenoord zien spelen en daar was zijn buik zo goed als weg.
Daarna nog. Vanaf 2015/2016 weer hier, als hij bij ons op de bank komt kan hij daar afbouwen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kuijt 2.0. Riep eerder terug te willen naar de Tukkers.
Compleet holle uitspraak. Als ik zeg dat ik mijn vrouw trouw blijf dan wil ik dat ook echt. Aan de andere kant lopen er wel veel lekkere wijven rond, en als m'n lul blijft steigeren speelt dat ook een rol.quote:'Als ik zeg dat ik terugkeer, dan wil ik dat ook echt. Aan de andere kant heb ik ook nog ambities, maar leeftijd speelt ook een rol.'
Dat dus.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:41 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Compleet holle uitspraak. Als ik zeg dat ik mijn vrouw trouw blijf dan wil ik dat ook echt. Aan de andere kant lopen er wel veel lekkere wijven rond, en als m'n lul blijft steigeren speelt dat ook een rol.
Tuurlijk, altijd eerst zien, dan geloven.quote:
quote:'Nog zes potjes en de belangen zijn nog steeds groot. We kunnen tweede worden, misschien zelfs eerste, ik wil wel zien hoe Ajax het de komende wedstrijden doet. Maar goed, wij moeten naar onszelf kijken en zelf onze duels winnen. Ik reken niet meer op een kampioenschap, de afstand is groot, maar wij moeten wel zo hoog mogelijk eindigen.'
#blessquote:
Gaat weer punten verliezen worden dit weekendquote:
Nee joh, Schaken gaat zondag gewoon weer een aantal mondjes snoeren.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Gaat weer punten verliezen worden dit weekend
Die vreet Schenk helemaal op.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:41 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Nee joh, Schaken gaat zondag gewoon weer een aantal mondjes snoeren.
Schaken die Feyenoord even zelfstandig naar de Coolsingel schietquote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:41 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Nee joh, Schaken gaat zondag gewoon weer een aantal mondjes snoeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:43 schreef satecl het volgende:
Monden snoeren
Wel na wellicht de beste wedstrijd van dit seizoen. Hadden ze dat niveau toen maar doorgetrokken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Abracadabra, tapate guarra!
quote:Ronald Koeman baalt nog steeds van de uitwedstrijd tegen Go Ahead Eagles. Feyenoord kwam daarin tot tweemaal toe op voorsprong, maar moest door een verkeerde neergezette muur toch de gelijkmaker(2-2) tegemoet zien.
“Dat was één van de wedstrijden waardoor je nu op deze plek staat”, meent Koeman. “Het had veel hoger moeten zijn. Dat besef ik wel.” Momenteel staat Feyenoord nog op een vijfde plaats, met één wedstrijd minder gespeeld dan nummer twee PSV en nummer vier Vitesse.
De oefenmeester dacht dat het kampioenschap dit seizoen echt mogelijk was voor zijn ploeg. “Je hebt altijd dat gevoel. Tuurlijk, ‘als’ telt niet in het leven, maar ik heb wel het idee en het gevoel dat wij meer dan wie dan ook punten hebben weggegeven dit seizoen”, besluit de coach.
Die eerste helft was tamelijk bizar. Had je al met 0-5 voor moeten staanquote:
Zo zijn er wel meer potten geweest waar je pech hebt gehad. Of, nou ja... Pech. Waar een kwaliteitsgebrek je te parten speelde.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Die eerste helft was tamelijk bizar. Had je al met 0-5 voor moeten staan
Nee klopt.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:18 schreef Pascalus het volgende:
Schaken![]()
Dat ze die man nog geen spreekverbod hebben opgelegd.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:18 schreef Pascalus het volgende:
Schaken![]()
quote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
VBL / FEIJENOORD #1364 Zoek een plaatsje in de zon....
Welkom
quote:
Die rode stoelen? Volgens mij zitten ze wel relaxed alleen sfeer heb je natuurlijk wat minder in zo een vak. Maar ja als je geen 90 minuten staat met bier in je hand en wat schreeuwen is dat juist wel lekker. Beetje rust en een goed overzicht van het veld.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:32 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Vandaag op een veiling van de plaatselijke voetbalclub twee businesskaarten kunnen bemachtigen voor Feyenoord - Cambuur.Ik ga er samen met mijn vader heen. Hebben jullie ervaring met business seats?
Volgens mij weet ik wie jij bentquote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:32 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Vandaag op een veiling van de plaatselijke voetbalclub twee businesskaarten kunnen bemachtigen voor Feyenoord - Cambuur.Ik ga er samen met mijn vader heen. Hebben jullie ervaring met business seats?
quote:Supportersvereniging Go Ahead Eagles doneert aan Sophia
De Supportersvereniging van Go Ahead Eagles zal zondag voorafgaand aan de thuiswedstrijd van Feyenoord tegen Go Ahead Eagles een cheque van 1000 euro overhandigen aan het Sophia Kinderziekenhuis. Bovendien wordt er in de bus vanuit Deventer naar Rotterdam gecollecteerd onder supporters die het duel in De Kuip bezoeken. Met de donatie dragen de supporters van Go Ahead Eagles hun steentje bij aan de Sophia dag in De Kuip. Op deze dag wordt er gecollecteerd voor het Sophia Kinderziekenhuis en zijn er circa 800 kinderen uit het Sophia te gast.
Voor de Supportersvereniging Go Ahead Eagles is het de eerste keer dat ze een donatie doen aan een goed doel dat is verbonden aan een tegenstander. ‘In het vooroverleg over deze wedstrijd kwam dit goede doel ter sprake’, vertelt Thea Norder, bestuurslid van Supportersvereniging Go Ahead Eagles. ‘Wij willen daar graag ons steentje aan bijdragen.’
Feyenoord-supporters die geld willen doneren aan het Sophia Kinderziekenhuis kunnen dit zondag rond de wedstrijd tegen Go Ahead Eagles doen. In en rond het stadion wordt dan op verschillende plekken gecollecteerd.
Ik zie mijn vader geen hele wedstrijd springen en schreeuwen nee, haha!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:46 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Die rode stoelen? Volgens mij zitten ze wel relaxed alleen sfeer heb je natuurlijk wat minder in zo een vak. Maar ja als je geen 90 minuten staat met bier in je hand en wat schreeuwen is dat juist wel lekker. Beetje rust en een goed overzicht van het veld.
In dat geval zit je best wel prima, goed zicht (al heeft 95% van de kuip goed zichtquote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:47 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Ik zie mijn vader geen hele wedstrijd springen en schreeuwen nee, haha!
Trouwens Ronald, Roda staat onderaanquote:'Het is gewoon heel jammer dat er straks een ploeg in Europa actief is die daar helemaal niet thuishoort', zegt de 51-jarige Koeman. 'Dit zeg ik met alle respect voor Ron Jans en zijn elftal. Ik begrijp dat de regel dat de verliezend finalist ook gewoon Europa in mag volgend jaar niet meer geldt. Dat is dan een goede beslissing. Het is heel gek dat je Europees voetbal kunt spelen terwijl NEC de zwaarste tegenstander is geweest op weg naar de finale van het bekertoernooi. Dan hebben we het over de hekkensluiter van de Eredivisie, hè. De rest van de duels van PEC was tegen amateurclubs of elftallen uit de Jupiler League. Dat vind ik te gek voor woorden.'
Het is Koeman een doorn in het oog dat zijn elftal nog alle zeilen moet bijzetten om straks überhaupt een ticket voor Europa te veroveren. Feyenoord staat vijfde en als de ploeg niet meer stijgt, is het veroordeeld tot het spelen van de play-offs. Terwijl de spelers van PEC Zwolle dan waarschijnlijk al voldaan neerploffen ergens op een strand in Zuid-Europa
Snap zijn frustratie ook niet zo.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:05 schreef macca728 het volgende:
Wat zit Koeman nou weer te zeuren dat PEC niet in Europa thuis hoort ? Jaloezie ofzo.
http://www.ad.nl/ad/nl/1001/Sportwereld/index.dhtml
[..]
Ja daarom, wij hebben er ook weinig te zoeken en PEC kan gewoon de kampioen nog verslaan.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:08 schreef Grifte het volgende:
[..]
Snap zijn frustratie ook niet zo.
Als PEC de beker wint, gaan ze toch fair Europa in?
Dat de eventueel verliezend finalist Europa in mag + dat de weg naar de finale wel erg makkelijk is, is een ander punt. Maar waarom zou je als Koeman PEC Zwolle al afbranden voor de finale is gespeeld? Als zij de beker winnen in De Kuip gaan zij verdiend Europa in.
Oke PEC Zwolle heeft geen Europees-waardig team, maar alsof wij dat wel hebben laten zien de laatste jaren?
Omdat hij gelijk heeft. Zwolle gaat toch nooit een ronde verder komen. Dit is niet in het belang van het Nederlandse voetbal, de beste clubs horen gewoon in Europa te voetballen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:05 schreef macca728 het volgende:
Wat zit Koeman nou weer te zeuren dat PEC niet in Europa thuis hoort ? Jaloezie ofzo.
http://www.ad.nl/ad/nl/1001/Sportwereld/index.dhtml
[..]
Trouwens Ronald, Roda staat onderaan![]()
PSV dan eerder dan Feyenoordquote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:10 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Omdat hij gelijk heeft. Zwolle gaat toch nooit een ronde verder komen. Dit is niet in het belang van het Nederlandse voetbal, de beste clubs horen gewoon in Europa te voetballen.
Lekker belangrijk.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:11 schreef macca728 het volgende:
[..]
PSV dan eerder dan Feyenoorden AZ
Beste is sowieso een subjectief begrip. Flauwekul allemaal joh. Moet hij zijn eigen elftal maar beter laten spelen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:10 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Omdat hij gelijk heeft. Zwolle gaat toch nooit een ronde verder komen. Dit is niet in het belang van het Nederlandse voetbal, de beste clubs horen gewoon in Europa te voetballen.
Met beste clubs moet je denken aan begroting, status en mogelijkheden, het voetbal dat ze nu spelen zegt niks voor volgend seizoen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Beste is sowieso een subjectief begrip. Flauwekul allemaal joh. Moet hij zijn eigen elftal maar beter laten spelen.
Zelden zulke grote flauwekul gehoord. Maar doe maar hoor! Ajax altijd als eerste de CL inquote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:18 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Met beste clubs moet je denken aan begroting, status en mogelijkheden, het voetbal dat ze nu spelen zegt niks voor volgend seizoen.
Denk jij dan serieus dat Zwolle een ronde verder komt?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Zelden zulke grote flauwekul gehoord. Maar doe maar hoor! Ajax altijd als eerste de CL in
Nee maar ach, dat komen Feyenoord, Twente, PSV en Vitesse ook niet dus al met al doet het er niet zo toe wie er Europa ingaat.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:21 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Denk jij dan serieus dat Zwolle een ronde verder komt?
Hoeveel rondes moet je trouwens spelen als je via de beker Europa ingaat voordat je in de Groepsfase komt?
Ach, Ajax komt ook nooit de groepsfase door in de CL dus kan Zwolle daar ook wel voetballen? Tuurlijk maakt het uit wie er Europa ingaan...quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee maar ach, dat komen Feyenoord, Twente, PSV en Vitesse ook niet dus al met al doet het er niet zo toe wie er Europa ingaat.
Vind ik ook niet, win je de beker ga je terecht Europa in maar een verliezend finalist moet imo nooit Europa in. Als er (omdat Ajax kampioen gaat worden en de beker wint) een EL plekje over is moet die gewoon naar de hoogste op de ranglijst die nog geen EL heeft. Ik dacht eigenlijk dat dat al zo was.quote:
Maar gaan Europees wél een ronde verder zoals volgens jou juist nog van belang was. Spreek jezelf eens niet zo tegen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:23 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Ach, Ajax komt ook nooit de groepsfase door in de CL dus kan Zwolle daar ook wel voetballen? Tuurlijk maakt het uit wie er Europa ingaan...
Tuurlijk is het van groot belang dat Nederlandse clubs Europees een ronde verder komen, en dat bereik je alleen door clubs als Feyenoord, AZ, Vitesse enz. Europa in te laten gaan, en dat gaat met clubs als Zwolle niet lukken.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Maar gaan Europees wél een ronde verder zoals volgens jou juist nog van belang was. Spreek jezelf eens niet zo tegen.
Dus vandaar dat het wél uitmaakt wie er Europa ingaan.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee maar ach, dat komen Feyenoord, Twente, PSV en Vitesse ook niet dus al met al doet het er niet zo toe wie er Europa ingaat.
Maakt toch niet uit welke ploeg je Europa instuurt. Het is toch allemaal aids.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:11 schreef Vasion het volgende:
Ik zou het wel prachtig vinden PEC in Europa, maar dat gaat nooit gebeuren. En laten we daar maar blij om zijn ook.
Ze gaan volgend jaar Europa al in (even aangenomen dat ajax gewoon kampioen gaat worden)quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:11 schreef Vasion het volgende:
Ik zou het wel prachtig vinden PEC in Europa, maar dat gaat nooit gebeuren. En laten we daar maar blij om zijn ook.
En de achtervolgers nog alles gaan winnenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:14 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ze gaan volgend jaar Europa al in (even aangenomen dat ajax gewoon kampioen gaat worden)
Maar de kans op succes is groter met een ploeg als Feyenoord dan met PEC Zwolle. Dat NL in Europa niet veel meer voorstelt klopt maar om dan maar te roepen dat het niet boeit wie er Europa ingaat is een zwaktebod.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit welke ploeg je Europa instuurt. Het is toch allemaal aids.
Overigens mag Ajax zelfs niet 2e worden, dacht ik.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:14 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ze gaan volgend jaar Europa al in (even aangenomen dat ajax gewoon kampioen gaat worden)
Of hij nou iets raars zegt of niet, het is echt een terugkerend fenomeen van hem waar hij achteraf steeds mee om zijn oren geslagen wordt. Je zet jezelf er alleen maar voor lul, want iedereen lacht hem nu toch weer uit.quote:
Is goed.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:41 schreef Silenus het volgende:
[..]
Of hij nou iets raars zegt of niet, het is echt een terugkerend fenomeen van hem waar hij achteraf steeds mee om zijn oren geslagen wordt. Je zet jezelf er alleen maar voor lul, want iedereen lacht hem nu toch weer uit.
- Ajax heeft geen plan B! ...uiteindelijk wint Ajax drie keer in één seizoen van Feyenoord.
- PEC Zwolle hoort niet in Europa!...Koeman staat zelf 5e met zijn zogenaamde wonderelftal en zijn club weet zich ondanks een tiendubbele begroting, stadion en supportersschare al jarenlang niet te plaatsen voor het hoofdtoernooi in de Europa League.
En zo is dat lijstje van Koeman best lang. Laat die klaploper voor de verandering eens een keer z'n bek houden en wat winnen. Goed voor jullie dat-ie weg gaat.
Hij mag zijn mening toch verkondigen ?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:41 schreef Silenus het volgende:
[..]
Of hij nou iets raars zegt of niet, het is echt een terugkerend fenomeen van hem waar hij achteraf steeds mee om zijn oren geslagen wordt. Je zet jezelf er alleen maar voor lul, want iedereen lacht hem nu toch weer uit.
- Ajax heeft geen plan B! ...uiteindelijk wint Ajax drie keer in één seizoen van Feyenoord.
- PEC Zwolle hoort niet in Europa!...Koeman staat zelf 5e met zijn zogenaamde wonderelftal en zijn club weet zich ondanks een tiendubbele begroting, stadion en supportersschare al jarenlang niet te plaatsen voor het hoofdtoernooi in de Europa League.
En zo is dat lijstje van Koeman best lang. Laat die klaploper voor de verandering eens een keer z'n bek houden en wat winnen. Goed voor jullie dat-ie weg gaat.
Hard gelachen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:41 schreef Silenus het volgende:
[..]
Natuurlijk mag 'ie dat, maar als een Ajax-coach zo zou lopen blaten de hele tijd over andere clubs terwijl wijzelf echt zelf nooit ene fuck presteren zou ik me werkelijk kapot ergeren aan dat verongelijkte gemiemel de hele tijd. Geen woorden maar daden was het toch? Bij Koeman zijn het alleen maar woorden. Lijkt wel een Ajacied.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:46 schreef Pistone het volgende:
[..]
Hij mag zijn mening toch verkondigen ?
Totaal geen probleem mee, en Ajax heeft ook geen plan B of ze dan 3x winnen van Feyenoord of niet. Bovendien zei hij dat als analyticus in een voetbalprogramma en niet zozeer als trainer van Feyenoord.
Dus als je een prijs wint mag je pas je mening geven ?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:52 schreef Silenus het volgende:
[..]
Natuurlijk mag 'ie dat, maar als een Ajax-coach zo zou lopen blaten de hele tijd over andere clubs terwijl wijzelf echt zelf nooit ene fuck presteren zou ik me werkelijk kapot ergeren aan dat verongelijkte gemiemel de hele tijd. Geen woorden maar daden was het toch? Bij Koeman zijn het alleen maar woorden. Lijkt wel een Ajacied.
Hard gelachen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:52 schreef Silenus het volgende:
[..]
Natuurlijk mag 'ie dat, maar als een Ajax-coach zo zou lopen blaten de hele tijd over andere clubs terwijl wijzelf echt zelf nooit ene fuck presteren zou ik me werkelijk kapot ergeren aan dat verongelijkte gemiemel de hele tijd. Geen woorden maar daden was het toch? Bij Koeman zijn het alleen maar woorden. Lijkt wel een Ajacied.
Clubs als Feyenoord? Ik denk dat na zo'n historiek Zwolle wel een kans verdientquote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:02 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Tuurlijk is het van groot belang dat Nederlandse clubs Europees een ronde verder komen, en dat bereik je alleen door clubs als Feyenoord, AZ, Vitesse enz. Europa in te laten gaan, en dat gaat met clubs als Zwolle niet lukken.
[..]
Dus vandaar dat het wél uitmaakt wie er Europa ingaan.
Haha, wij lachen al decennia om Feyenoord. Ik vind het verder prima hoor, loop vooral kritiekloos achter Koeman aan en lach lekker verder zou ik zeggen. Ik ga nu verder in de zon lachen, dag.quote:
Ik zou inderdaad Kongolo LB zetten, volgens mij is die rechtsbuiten van ze best snel.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:29 schreef Pistone het volgende:
Zo goed als zeker geen Joris morgen, zal dus wel Janmaat-De Vrij-Kongolo-BMI worden. Al zie ik liever Kongolo linksback.
BMI heeft een beetje hetzelfde als Leonard, die kon ook niet tegen rechtsbuitens voetballen.
Jep, Antonia.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:51 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik zou inderdaad Kongolo LB zetten, volgens mij is die rechtsbuiten van ze best snel.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
dat is dat vieze joodse jodenjoodje toch?
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Denken dat wij jaloers zijn op rappende voetballers als we zelf dit hebbenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verder ben je gewoon jaloers op zijn raptalent
http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=164458&cat=1
HAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:53 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Denken dat wij jaloers zijn op rappende voetballers als we zelf dit hebben
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:34 schreef OllieWilliams het volgende:
http://www.isfeyenoordalkampioen.nl/
Goed idee eigenlijk. Heb meer te doen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik dacht dat je hier niet meer zou komen?
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit welke ploeg je Europa instuurt. Het is toch allemaal aids.
3-1 getafe begin dit seizoen. :pquote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:59 schreef wieisboos het volgende:
Volgens Koeman hoort PEC Zwolle niet in Europa thuis. Laatste zege Koeman in Europees verband dateert van 19 september 2007.
Dat het wel uitmaakt wie er Europees speelt.quote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:34 schreef OllieWilliams het volgende:
http://www.isfeyenoordalkampioen.nl/
Kutventje. Kreeg twee jaar geleden nog flinke tikken omdat hij in Zwolle na Zwolle - GAE het een goed idee vond om supporters uit te schelden.quote:
3-1 morgenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:53 schreef SjaakBauer het volgende:
Wel zin in morgen trouwens, biertje, zonnetje en kutvoetbal. Kan niet beter.
Jawelquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:53 schreef SjaakBauer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jezelf lekker dood ergeren aan kutvoetbal, zo hoort iedere zondag te zijn.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:53 schreef SjaakBauer het volgende:
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:59 schreef Pistone het volgende:
[..]
JawelHaha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze man weet.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:53 schreef SjaakBauer het volgende:
Ja hij gaat.quote:
Dit.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:53 schreef SjaakBauer het volgende:
Nah, de wedstrijd verplaatsen naar 16.30 had een welkome aanvulling geweest..quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:53 schreef SjaakBauer het volgende:
Speelverbod zou nog beter zijn!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:18 schreef Pascalus het volgende:
Schaken![]()
Heb je nu ook al.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:08 schreef Pistone het volgende:
[..]
In principe best mooi, maar waarom die open hoeken ? Ziet er erg lelijk uit.
Lekker jinxen weerquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:20 schreef Helpmefok het volgende:
PSV - Groningen gaat HEEL ERG de goede kant op
Niet jinxen hè. Plus concurrenten verspelen (wellicht) punten, dus dan weten we al wat het morgen gaat wordenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:20 schreef Helpmefok het volgende:
PSV - Groningen gaat HEEL ERG de goede kant op
Die gaat mondjes snoeren.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
alsof kowet met zo'n instabiele verdediging schaken kan stoppen
Zon, bier, kutvoetbal en 3 punten moet het worden.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:28 schreef Caland het volgende:
Iedereen verspeelt punten. Beter thuis blijven dus morgen, gaat hem niet worden.
Vannacht gaat de klok een uur vooruit, morgen is dan alles anders.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:28 schreef Caland het volgende:
Iedereen verspeelt punten. Beter thuis blijven dus morgen, gaat hem niet worden.
Ook dat nog. Een wedstrijd om 11:30. Dat is pas kut.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:30 schreef Grifte het volgende:
[..]
Vannacht gaat de klok een uur vooruit, morgen is dan alles anders.
Lekker om 11:30 foebelle.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:30 schreef Grifte het volgende:
[..]
Vannacht gaat de klok een uur vooruit, morgen is dan alles anders.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:31 schreef Muto het volgende:
[..]
Ook dat nog. Een wedstrijd om 11:30. Dat is pas kut.
Against Modern Timechangesquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:31 schreef Muto het volgende:
[..]
Ook dat nog. Een wedstrijd om 11:30. Dat is pas kut.
Kongolo gaat waarschijnlijk back spelen, ja. De Vrij + BMI centraal.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:31 schreef Helpmefok het volgende:
Ik hoop dat Koeman goed nadenkt. Kongolo op LB, geen Schaken.
Meer wens ik niet in principe.
Eens met deze post. Echt. Ik wil morgen 3 punten zien. Dat moet. Dat MOET godverdommequote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:32 schreef Grifte het volgende:
[..]
Against Modern Timechanges
Heb wel serieus zin in morgen. Alle randvoorwaarden (resultaten, weer, tegenstander-publiek) zijn prima, kom maar op. Juist lekker dat het een uurtje minder is tot we weer mogen.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:35 schreef Helpmefok het volgende:
[ afbeelding ]. Daar hebben we dus ook niets meer van te vrezen.
Scorebordjournalistiek.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:35 schreef Helpmefok het volgende:
[ afbeelding ]. Daar hebben we dus ook niets meer van te vrezen.
Mooie is ook dat een van de ploegen boven ons punten verspeelt. Niet dat Ajax 3 potten gaat verliezen (quote:
Heb liever dat Twente punten verspeelt.. als we dan komende 3 potten winnen (zal wel niet gebeuren) dan worden we 2e.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mooie is ook dat een van de ploegen boven ons punten verspeelt. Niet dat Ajax 3 potten gaat verliezen (Schaken
), maar het is leuk om ze even te zien stressen.
Eens.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:57 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Heb liever dat Twente punten verspeelt.. als we dan komende 3 potten winnen (zal wel niet gebeuren) dan worden we 2e.
Mulder; Janmaat, De Vrij, Kongolo, Martins Indi; Clasie, Immers, Vilhena; Schaken, Te Vrede, Boëtiusquote:Op zondag 30 maart 2014 11:44 schreef Irritatie100 het volgende:
Volgens de Fox Sports-app zit Vormer weer op de bank zie ik net.
gwn goaltje gepriktquote:Op zondag 30 maart 2014 13:44 schreef Intellectueel het volgende:
Wat speelt Boetius dramatisch vandaag zeg.
Gelijkspelletje, natuurlijk.quote:Op zondag 30 maart 2014 14:50 schreef RvLaak het volgende:
Moeten we nou hopen op winst van Ajax, of Twente?... Cognitieve dissonantie is nu niet echt mijn ding
Ajax. Ajax haal je toch niet meer in.quote:Op zondag 30 maart 2014 14:50 schreef RvLaak het volgende:
Moeten we nou hopen op winst van Ajax, of Twente?... Cognitieve dissonantie is nu niet echt mijn ding
Sinds hij niet meer opgeroepen is elke week uitblinker. Vilhena vandaag ook erg sterk, altijd aanspeelbaar en in beweging. Mooi dat dat beloond werd.quote:Op zondag 30 maart 2014 14:52 schreef GekkeGerrit- het volgende:
De Vrij was ook geniaal goed vandaag. Die legde alle ballen over 40 a 45 meter op de stropdas![]()
Je ziet ook dat bij zo'n Vilhena een goal veel betekent, gaat helemaal los als hij scoort.quote:Op zondag 30 maart 2014 14:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Sinds hij niet meer opgeroepen is elke week uitblinker. Vilhena vandaag ook erg sterk, altijd aanspeelbaar en in beweging. Mooi dat dat beloond werd.
Dit dus.quote:Op zondag 30 maart 2014 14:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ajax. Ajax haal je toch niet meer in.
quote:Op zondag 30 maart 2014 15:07 schreef Caland het volgende:
Er stond zelfs een heuse capo bij dat kinderziekenhuis.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, Y toch?
Op Y geloof ik linksonder (vanaf X gezien) onder vak J. Zat de hele tijd de wave in te zetten met die kinderenquote:
Die gast met die witte jas jaquote:Op zondag 30 maart 2014 15:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Op Y geloof ik linksonder (vanaf X gezien) onder vak J. Zat de hele tijd de wave in te zetten met die kinderen
Ja die zagen wij ook. Dit begint toch wel zeer treurige vormen aan te nemen zo onder handquote:Op zondag 30 maart 2014 15:07 schreef Caland het volgende:
Er stond zelfs een heuse capo bij dat kinderziekenhuis.
Blijf voortaan weg danquote:Op zondag 30 maart 2014 15:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kan weer eens niet kijken winnen ze met 5-0
Ach zal wel een begeleider van die kinderen zijn geweest ofzo. Lekker boeiend.quote:Op zondag 30 maart 2014 15:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja die zagen wij ook. Dit begint toch wel zeer treurige vormen aan te nemen zo onder hand
Hahaha ja was echt prachtig. Janmaat gooide ook snel de bal in toen 'ie klaar stond.quote:Op zondag 30 maart 2014 15:38 schreef Irritatie100 het volgende:
Die Armenteros stond trouwens ook een minuut of 5 te wachten langs die lijn
Op het vak meteen opmerkingen van: die Armenteros zal wel denken, normaal houden we geen 3 passes de bal in de ploeg en nu ineens 5 minuten.
quote:Op zondag 30 maart 2014 15:40 schreef Grifte het volgende:
Die Mulder is ook een rots in de branding, wat een zekerheid straalt die man uit
Zijn uittrappen kwamen bijna allemaal aan. *lichtpuntjes /Bertquote:Op zondag 30 maart 2014 15:40 schreef Grifte het volgende:
Die Mulder is ook een rots in de branding, wat een zekerheid straalt die man uit
Nou hé, wat een grootheid inderdaad.quote:Op zondag 30 maart 2014 15:40 schreef Grifte het volgende:
Mooi, dat gaatje op de Duitsers hebben we nog hard nodig met nog uitwedstrijden naar Eindhoven en Alkmaar op het programma.quote:
Nog wel 2 lastige uitwedstrijden hé, PSV-uit en AZ-uit.quote:
Toch een miniem kansje op Champions League voetbal of Europa League.quote:
De thuiswedstrijden moeten gewoon 6 punten opleveren, maar ik knijp hem wel voor de drie uitduels. Was in december bij die bekerpot in Almelo, hadden we het zeer lastig. Afgelopen seizoenen kan ik mij niet anders herinneren.quote:Op zondag 30 maart 2014 15:55 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nog wel 2 lastige uitwedstrijden hé, PSV-uit en AZ-uit.
Maar als we woensdag bij Heracles-uit winnen dan zetten we een goede stap inderdaad.
Seizoen is wat mij betreft geslaagd als we tweede worden. Lekker toch? Hopen op Champions League. Tegen beter weten in.quote:
Vooraf zeker.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:01 schreef PIETR het volgende:
[..]
Seizoen is wat mij betreft geslaagd als we tweede worden. Lekker toch? Hopen op Champions League. Tegen beter weten in.
We gaan godverdomme gewoon tweede wordenquote:Op zondag 30 maart 2014 16:01 schreef PIETR het volgende:
[..]
Seizoen is wat mij betreft geslaagd als we tweede worden. Lekker toch? Hopen op Champions League. Tegen beter weten in.
Als we tweemaal tegen Twente en tegen NAC geen dildo in onze reet hadden gehad is het gevoel wat ik heb.quote:
Ik kijk dan eerder naar ADO uit (die stonden 18e toen) en een Heracles thuis.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als we tweemaal tegen Twente en tegen NAC geen dildo in onze reet hadden gehad is het gevoel wat ik heb.
Voorheen was het 'als Guidetti zijn shirt nou eens aangehouden had en NEC buitenspelgoal niet goedgekeurd was'.
Punt is: tweede zou prima zijn.
quote:Op zondag 30 maart 2014 15:09 schreef Typisch het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, Y toch?quote:Op zondag 30 maart 2014 15:07 schreef Caland het volgende:
Er stond zelfs een heuse capo bij dat kinderziekenhuis.quote:Op zondag 30 maart 2014 15:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Op Y geloof ik linksonder (vanaf X gezien) onder vak J. Zat de hele tijd de wave in te zetten met die kinderenquote:Daar had ik dus over gepost dat dat onmiddelijk moet stoppen.quote:Op zondag 30 maart 2014 15:07 schreef Caland het volgende:
Er stond zelfs een heuse capo bij dat kinderziekenhuis.Dat soort gasten kan écht niet in ons stadion. Alsjeblieft gelijk het stadion uitslaan.quote:Op zondag 30 maart 2014 13:59 schreef Helpmefok het volgende:
Kan die teringdebiel op Y1 stoppen met de capo van zijn vak,uithangen? Corrigeren die idioot alsjeblieft.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2014 16:06:53 ]
Daar kan ik mij niet druk om maken.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Daar had ik dus over gepost dat dat onmiddelijk moet stoppen.
[..]
Dat soort gasten kan écht niet in ons stadion. Alsjeblieft gelijk het stadion uitslaan.
Beide wedstrijden was je kansloos. De voorgaande wedstrijden allesbehalve, pas na een scheidsrechterlijke dwaling.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik kijk dan eerder naar ADO uit (die stonden 18e toen) en een Heracles thuis.
Dat vind ik dus erger.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Beide wedstrijden was je kansloos. De voorgaande wedstrijden allesbehalve, pas na een scheidsrechterlijke dwaling.
Hahaha. Ziek ventje. Je gaat zon begeleider toch niet op zn muil stompen omdat hij het die kinderen naar de zin wil maken?quote:Op zondag 30 maart 2014 16:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Daar had ik dus over gepost dat dat onmiddelijk moet stoppen.
[..]
Dat soort gasten kan écht niet in ons stadion. Alsjeblieft gelijk het stadion uitslaan.
Behalve dat ik vanuit W1 niet kon zien dat hij de begeleider was van wat kinderen. Ik heb hem trouwens helemaal niet met kinderen bezig gezien: stond ook als een walgelijke idioot de spelers te bedanken.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:09 schreef PIETR het volgende:
[..]
Hahaha. Ziek ventje. Je gaat zon begeleider toch niet op zn muil stompen omdat hij het die kinderen naar de zin wil maken?
ok hmfgod zal het doorgeven aan de stewards voor de volgende keerquote:Op zondag 30 maart 2014 16:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Behalve dat ik vanuit W1 niet kon zien dat hij de begeleider was van wat kinderen. Ik heb hem trouwens helemaal niet met kinderen bezig gezien: stond ook als een walgelijke idioot de spelers te bedanken.
Doe dat.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
ok hmfgod zal het doorgeven aan de stewards voor de volgende keer
Dat zei ik ook al. Kan versus Twente / PSV cruciaal gaan worden.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:10 schreef TC03 het volgende:
Vandaag erg goede zaken gedaan qua doelsaldo trouwens.
quote:Op zondag 30 maart 2014 16:15 schreef Helpmefok het volgende:
Maargoed, het was mij even ontschoten dat die knulletjes er zaten op Y1. Dan is zo'n capo-ventje op zich nog wel te verdedigen, zei het dat ik absoluut niet houd van mensen die met hun rug naar de grasmat gaan staan en die zichzelf belangrijker lijken te vinden dan de club / het voetbal.
Ik hoop dus ook dat het bij deze ene keer blijft. Voor nu: niets gezegd. Mocht die gek nog een keer als een malloot daar gaan lopen te springen, dan hoop ik wel dat er wat tikkies worden uitgedeeld.
Speelde fantastisch vandaag. Heerlijke passjes op de stropdas. Al moeten we niet gaan overdrijven. Tegenstander bakte er geen kut van.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:19 schreef Helpmefok het volgende:
Koeman heeft trouwens toch wel gelijk gekregen inzake zijn Immersfetisj zeg. Begint beter en beter te spelen.......
Daarom, eerst eens scoren tegen goede ploegen.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:23 schreef PIETR het volgende:
[..]
Speelde fantastisch vandaag. Heerlijke passjes op de stropdas. Al moeten we niet gaan overdrijven. Tegenstander bakte er geen kut van.
Immers echt prima tegen kleine clubjes. Tegen grote clubs (twente uitgezonderd) bakt hij er geen kut van. En ook bij Twente was hij verantwoordelijk voro de 2-2.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:23 schreef PIETR het volgende:
[..]
Speelde fantastisch vandaag. Heerlijke passjes op de stropdas. Al moeten we niet gaan overdrijven. Tegenstander bakte er geen kut van.
Inderdaad.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:19 schreef Helpmefok het volgende:
Er MOET gewonnen worden van Heracles. Dan kan je zelfs puntverlies tegen PSV overleven.
MOET.
Zou zo heerlijk zijn, vCL... Godverdomme.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:27 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Inderdaad.
Dan Cambuur en RKC thuis 'gewoon' winnen en dan doodsangsten bij AZ uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |