Gelijkspelletje, natuurlijk.quote:Op zondag 30 maart 2014 14:50 schreef RvLaak het volgende:
Moeten we nou hopen op winst van Ajax, of Twente?... Cognitieve dissonantie is nu niet echt mijn ding
Ajax. Ajax haal je toch niet meer in.quote:Op zondag 30 maart 2014 14:50 schreef RvLaak het volgende:
Moeten we nou hopen op winst van Ajax, of Twente?... Cognitieve dissonantie is nu niet echt mijn ding
Sinds hij niet meer opgeroepen is elke week uitblinker. Vilhena vandaag ook erg sterk, altijd aanspeelbaar en in beweging. Mooi dat dat beloond werd.quote:Op zondag 30 maart 2014 14:52 schreef GekkeGerrit- het volgende:
De Vrij was ook geniaal goed vandaag. Die legde alle ballen over 40 a 45 meter op de stropdas![]()
Je ziet ook dat bij zo'n Vilhena een goal veel betekent, gaat helemaal los als hij scoort.quote:Op zondag 30 maart 2014 14:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Sinds hij niet meer opgeroepen is elke week uitblinker. Vilhena vandaag ook erg sterk, altijd aanspeelbaar en in beweging. Mooi dat dat beloond werd.
Dit dus.quote:Op zondag 30 maart 2014 14:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ajax. Ajax haal je toch niet meer in.
quote:Op zondag 30 maart 2014 15:07 schreef Caland het volgende:
Er stond zelfs een heuse capo bij dat kinderziekenhuis.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, Y toch?
Op Y geloof ik linksonder (vanaf X gezien) onder vak J. Zat de hele tijd de wave in te zetten met die kinderenquote:
Die gast met die witte jas jaquote:Op zondag 30 maart 2014 15:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Op Y geloof ik linksonder (vanaf X gezien) onder vak J. Zat de hele tijd de wave in te zetten met die kinderen
Ja die zagen wij ook. Dit begint toch wel zeer treurige vormen aan te nemen zo onder handquote:Op zondag 30 maart 2014 15:07 schreef Caland het volgende:
Er stond zelfs een heuse capo bij dat kinderziekenhuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |