Ook dat nog. Een wedstrijd om 11:30. Dat is pas kut.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:30 schreef Grifte het volgende:
[..]
Vannacht gaat de klok een uur vooruit, morgen is dan alles anders.
Lekker om 11:30 foebelle.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:30 schreef Grifte het volgende:
[..]
Vannacht gaat de klok een uur vooruit, morgen is dan alles anders.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:31 schreef Muto het volgende:
[..]
Ook dat nog. Een wedstrijd om 11:30. Dat is pas kut.
Against Modern Timechangesquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:31 schreef Muto het volgende:
[..]
Ook dat nog. Een wedstrijd om 11:30. Dat is pas kut.
Kongolo gaat waarschijnlijk back spelen, ja. De Vrij + BMI centraal.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:31 schreef Helpmefok het volgende:
Ik hoop dat Koeman goed nadenkt. Kongolo op LB, geen Schaken.
Meer wens ik niet in principe.
Eens met deze post. Echt. Ik wil morgen 3 punten zien. Dat moet. Dat MOET godverdommequote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:32 schreef Grifte het volgende:
[..]
Against Modern Timechanges
Heb wel serieus zin in morgen. Alle randvoorwaarden (resultaten, weer, tegenstander-publiek) zijn prima, kom maar op. Juist lekker dat het een uurtje minder is tot we weer mogen.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:35 schreef Helpmefok het volgende:
[ afbeelding ]. Daar hebben we dus ook niets meer van te vrezen.
Scorebordjournalistiek.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:35 schreef Helpmefok het volgende:
[ afbeelding ]. Daar hebben we dus ook niets meer van te vrezen.
Mooie is ook dat een van de ploegen boven ons punten verspeelt. Niet dat Ajax 3 potten gaat verliezen (quote:
Heb liever dat Twente punten verspeelt.. als we dan komende 3 potten winnen (zal wel niet gebeuren) dan worden we 2e.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mooie is ook dat een van de ploegen boven ons punten verspeelt. Niet dat Ajax 3 potten gaat verliezen (Schaken
), maar het is leuk om ze even te zien stressen.
Eens.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:57 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Heb liever dat Twente punten verspeelt.. als we dan komende 3 potten winnen (zal wel niet gebeuren) dan worden we 2e.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |