Ik zou inderdaad Kongolo LB zetten, volgens mij is die rechtsbuiten van ze best snel.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:29 schreef Pistone het volgende:
Zo goed als zeker geen Joris morgen, zal dus wel Janmaat-De Vrij-Kongolo-BMI worden. Al zie ik liever Kongolo linksback.
BMI heeft een beetje hetzelfde als Leonard, die kon ook niet tegen rechtsbuitens voetballen.
Jep, Antonia.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:51 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik zou inderdaad Kongolo LB zetten, volgens mij is die rechtsbuiten van ze best snel.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
dat is dat vieze joodse jodenjoodje toch?
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Denken dat wij jaloers zijn op rappende voetballers als we zelf dit hebbenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verder ben je gewoon jaloers op zijn raptalent
http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=164458&cat=1
HAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:53 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Denken dat wij jaloers zijn op rappende voetballers als we zelf dit hebben
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:34 schreef OllieWilliams het volgende:
http://www.isfeyenoordalkampioen.nl/
Goed idee eigenlijk. Heb meer te doen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik dacht dat je hier niet meer zou komen?
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit welke ploeg je Europa instuurt. Het is toch allemaal aids.
3-1 getafe begin dit seizoen. :pquote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:59 schreef wieisboos het volgende:
Volgens Koeman hoort PEC Zwolle niet in Europa thuis. Laatste zege Koeman in Europees verband dateert van 19 september 2007.
Dat het wel uitmaakt wie er Europees speelt.quote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:34 schreef OllieWilliams het volgende:
http://www.isfeyenoordalkampioen.nl/
Kutventje. Kreeg twee jaar geleden nog flinke tikken omdat hij in Zwolle na Zwolle - GAE het een goed idee vond om supporters uit te schelden.quote:
3-1 morgenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:53 schreef SjaakBauer het volgende:
Wel zin in morgen trouwens, biertje, zonnetje en kutvoetbal. Kan niet beter.
Jawelquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:53 schreef SjaakBauer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jezelf lekker dood ergeren aan kutvoetbal, zo hoort iedere zondag te zijn.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:53 schreef SjaakBauer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |