Denk jij dan serieus dat Zwolle een ronde verder komt?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Zelden zulke grote flauwekul gehoord. Maar doe maar hoor! Ajax altijd als eerste de CL in
Nee maar ach, dat komen Feyenoord, Twente, PSV en Vitesse ook niet dus al met al doet het er niet zo toe wie er Europa ingaat.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:21 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Denk jij dan serieus dat Zwolle een ronde verder komt?
Hoeveel rondes moet je trouwens spelen als je via de beker Europa ingaat voordat je in de Groepsfase komt?
Ach, Ajax komt ook nooit de groepsfase door in de CL dus kan Zwolle daar ook wel voetballen? Tuurlijk maakt het uit wie er Europa ingaan...quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee maar ach, dat komen Feyenoord, Twente, PSV en Vitesse ook niet dus al met al doet het er niet zo toe wie er Europa ingaat.
Vind ik ook niet, win je de beker ga je terecht Europa in maar een verliezend finalist moet imo nooit Europa in. Als er (omdat Ajax kampioen gaat worden en de beker wint) een EL plekje over is moet die gewoon naar de hoogste op de ranglijst die nog geen EL heeft. Ik dacht eigenlijk dat dat al zo was.quote:
Maar gaan Europees wél een ronde verder zoals volgens jou juist nog van belang was. Spreek jezelf eens niet zo tegen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:23 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Ach, Ajax komt ook nooit de groepsfase door in de CL dus kan Zwolle daar ook wel voetballen? Tuurlijk maakt het uit wie er Europa ingaan...
Tuurlijk is het van groot belang dat Nederlandse clubs Europees een ronde verder komen, en dat bereik je alleen door clubs als Feyenoord, AZ, Vitesse enz. Europa in te laten gaan, en dat gaat met clubs als Zwolle niet lukken.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Maar gaan Europees wél een ronde verder zoals volgens jou juist nog van belang was. Spreek jezelf eens niet zo tegen.
Dus vandaar dat het wél uitmaakt wie er Europa ingaan.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee maar ach, dat komen Feyenoord, Twente, PSV en Vitesse ook niet dus al met al doet het er niet zo toe wie er Europa ingaat.
Maakt toch niet uit welke ploeg je Europa instuurt. Het is toch allemaal aids.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:11 schreef Vasion het volgende:
Ik zou het wel prachtig vinden PEC in Europa, maar dat gaat nooit gebeuren. En laten we daar maar blij om zijn ook.
Ze gaan volgend jaar Europa al in (even aangenomen dat ajax gewoon kampioen gaat worden)quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:11 schreef Vasion het volgende:
Ik zou het wel prachtig vinden PEC in Europa, maar dat gaat nooit gebeuren. En laten we daar maar blij om zijn ook.
En de achtervolgers nog alles gaan winnenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:14 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ze gaan volgend jaar Europa al in (even aangenomen dat ajax gewoon kampioen gaat worden)
Maar de kans op succes is groter met een ploeg als Feyenoord dan met PEC Zwolle. Dat NL in Europa niet veel meer voorstelt klopt maar om dan maar te roepen dat het niet boeit wie er Europa ingaat is een zwaktebod.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit welke ploeg je Europa instuurt. Het is toch allemaal aids.
Overigens mag Ajax zelfs niet 2e worden, dacht ik.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:14 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ze gaan volgend jaar Europa al in (even aangenomen dat ajax gewoon kampioen gaat worden)
Of hij nou iets raars zegt of niet, het is echt een terugkerend fenomeen van hem waar hij achteraf steeds mee om zijn oren geslagen wordt. Je zet jezelf er alleen maar voor lul, want iedereen lacht hem nu toch weer uit.quote:
Is goed.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:41 schreef Silenus het volgende:
[..]
Of hij nou iets raars zegt of niet, het is echt een terugkerend fenomeen van hem waar hij achteraf steeds mee om zijn oren geslagen wordt. Je zet jezelf er alleen maar voor lul, want iedereen lacht hem nu toch weer uit.
- Ajax heeft geen plan B! ...uiteindelijk wint Ajax drie keer in één seizoen van Feyenoord.
- PEC Zwolle hoort niet in Europa!...Koeman staat zelf 5e met zijn zogenaamde wonderelftal en zijn club weet zich ondanks een tiendubbele begroting, stadion en supportersschare al jarenlang niet te plaatsen voor het hoofdtoernooi in de Europa League.
En zo is dat lijstje van Koeman best lang. Laat die klaploper voor de verandering eens een keer z'n bek houden en wat winnen. Goed voor jullie dat-ie weg gaat.
Hij mag zijn mening toch verkondigen ?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:41 schreef Silenus het volgende:
[..]
Of hij nou iets raars zegt of niet, het is echt een terugkerend fenomeen van hem waar hij achteraf steeds mee om zijn oren geslagen wordt. Je zet jezelf er alleen maar voor lul, want iedereen lacht hem nu toch weer uit.
- Ajax heeft geen plan B! ...uiteindelijk wint Ajax drie keer in één seizoen van Feyenoord.
- PEC Zwolle hoort niet in Europa!...Koeman staat zelf 5e met zijn zogenaamde wonderelftal en zijn club weet zich ondanks een tiendubbele begroting, stadion en supportersschare al jarenlang niet te plaatsen voor het hoofdtoernooi in de Europa League.
En zo is dat lijstje van Koeman best lang. Laat die klaploper voor de verandering eens een keer z'n bek houden en wat winnen. Goed voor jullie dat-ie weg gaat.
Hard gelachen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:41 schreef Silenus het volgende:
[..]
Natuurlijk mag 'ie dat, maar als een Ajax-coach zo zou lopen blaten de hele tijd over andere clubs terwijl wijzelf echt zelf nooit ene fuck presteren zou ik me werkelijk kapot ergeren aan dat verongelijkte gemiemel de hele tijd. Geen woorden maar daden was het toch? Bij Koeman zijn het alleen maar woorden. Lijkt wel een Ajacied.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:46 schreef Pistone het volgende:
[..]
Hij mag zijn mening toch verkondigen ?
Totaal geen probleem mee, en Ajax heeft ook geen plan B of ze dan 3x winnen van Feyenoord of niet. Bovendien zei hij dat als analyticus in een voetbalprogramma en niet zozeer als trainer van Feyenoord.
Dus als je een prijs wint mag je pas je mening geven ?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:52 schreef Silenus het volgende:
[..]
Natuurlijk mag 'ie dat, maar als een Ajax-coach zo zou lopen blaten de hele tijd over andere clubs terwijl wijzelf echt zelf nooit ene fuck presteren zou ik me werkelijk kapot ergeren aan dat verongelijkte gemiemel de hele tijd. Geen woorden maar daden was het toch? Bij Koeman zijn het alleen maar woorden. Lijkt wel een Ajacied.
Hard gelachen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:52 schreef Silenus het volgende:
[..]
Natuurlijk mag 'ie dat, maar als een Ajax-coach zo zou lopen blaten de hele tijd over andere clubs terwijl wijzelf echt zelf nooit ene fuck presteren zou ik me werkelijk kapot ergeren aan dat verongelijkte gemiemel de hele tijd. Geen woorden maar daden was het toch? Bij Koeman zijn het alleen maar woorden. Lijkt wel een Ajacied.
Clubs als Feyenoord? Ik denk dat na zo'n historiek Zwolle wel een kans verdientquote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:02 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Tuurlijk is het van groot belang dat Nederlandse clubs Europees een ronde verder komen, en dat bereik je alleen door clubs als Feyenoord, AZ, Vitesse enz. Europa in te laten gaan, en dat gaat met clubs als Zwolle niet lukken.
[..]
Dus vandaar dat het wél uitmaakt wie er Europa ingaan.
Haha, wij lachen al decennia om Feyenoord. Ik vind het verder prima hoor, loop vooral kritiekloos achter Koeman aan en lach lekker verder zou ik zeggen. Ik ga nu verder in de zon lachen, dag.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |