Nee klopt.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:18 schreef Pascalus het volgende:
Schaken![]()
Dat ze die man nog geen spreekverbod hebben opgelegd.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:18 schreef Pascalus het volgende:
Schaken![]()
Dat ze die man nog geen spreekverbod hebben opgelegd.
quote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
VBL / FEIJENOORD #1364 Zoek een plaatsje in de zon....
Welkom
quote:
Die rode stoelen? Volgens mij zitten ze wel relaxed alleen sfeer heb je natuurlijk wat minder in zo een vak. Maar ja als je geen 90 minuten staat met bier in je hand en wat schreeuwen is dat juist wel lekker. Beetje rust en een goed overzicht van het veld.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:32 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Vandaag op een veiling van de plaatselijke voetbalclub twee businesskaarten kunnen bemachtigen voor Feyenoord - Cambuur.Ik ga er samen met mijn vader heen. Hebben jullie ervaring met business seats?
Volgens mij weet ik wie jij bentquote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:32 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Vandaag op een veiling van de plaatselijke voetbalclub twee businesskaarten kunnen bemachtigen voor Feyenoord - Cambuur.Ik ga er samen met mijn vader heen. Hebben jullie ervaring met business seats?
quote:Supportersvereniging Go Ahead Eagles doneert aan Sophia
De Supportersvereniging van Go Ahead Eagles zal zondag voorafgaand aan de thuiswedstrijd van Feyenoord tegen Go Ahead Eagles een cheque van 1000 euro overhandigen aan het Sophia Kinderziekenhuis. Bovendien wordt er in de bus vanuit Deventer naar Rotterdam gecollecteerd onder supporters die het duel in De Kuip bezoeken. Met de donatie dragen de supporters van Go Ahead Eagles hun steentje bij aan de Sophia dag in De Kuip. Op deze dag wordt er gecollecteerd voor het Sophia Kinderziekenhuis en zijn er circa 800 kinderen uit het Sophia te gast.
Voor de Supportersvereniging Go Ahead Eagles is het de eerste keer dat ze een donatie doen aan een goed doel dat is verbonden aan een tegenstander. ‘In het vooroverleg over deze wedstrijd kwam dit goede doel ter sprake’, vertelt Thea Norder, bestuurslid van Supportersvereniging Go Ahead Eagles. ‘Wij willen daar graag ons steentje aan bijdragen.’
Feyenoord-supporters die geld willen doneren aan het Sophia Kinderziekenhuis kunnen dit zondag rond de wedstrijd tegen Go Ahead Eagles doen. In en rond het stadion wordt dan op verschillende plekken gecollecteerd.
Ik zie mijn vader geen hele wedstrijd springen en schreeuwen nee, haha!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:46 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Die rode stoelen? Volgens mij zitten ze wel relaxed alleen sfeer heb je natuurlijk wat minder in zo een vak. Maar ja als je geen 90 minuten staat met bier in je hand en wat schreeuwen is dat juist wel lekker. Beetje rust en een goed overzicht van het veld.
In dat geval zit je best wel prima, goed zicht (al heeft 95% van de kuip goed zichtquote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:47 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Ik zie mijn vader geen hele wedstrijd springen en schreeuwen nee, haha!
Trouwens Ronald, Roda staat onderaanquote:'Het is gewoon heel jammer dat er straks een ploeg in Europa actief is die daar helemaal niet thuishoort', zegt de 51-jarige Koeman. 'Dit zeg ik met alle respect voor Ron Jans en zijn elftal. Ik begrijp dat de regel dat de verliezend finalist ook gewoon Europa in mag volgend jaar niet meer geldt. Dat is dan een goede beslissing. Het is heel gek dat je Europees voetbal kunt spelen terwijl NEC de zwaarste tegenstander is geweest op weg naar de finale van het bekertoernooi. Dan hebben we het over de hekkensluiter van de Eredivisie, hè. De rest van de duels van PEC was tegen amateurclubs of elftallen uit de Jupiler League. Dat vind ik te gek voor woorden.'
Het is Koeman een doorn in het oog dat zijn elftal nog alle zeilen moet bijzetten om straks überhaupt een ticket voor Europa te veroveren. Feyenoord staat vijfde en als de ploeg niet meer stijgt, is het veroordeeld tot het spelen van de play-offs. Terwijl de spelers van PEC Zwolle dan waarschijnlijk al voldaan neerploffen ergens op een strand in Zuid-Europa
Snap zijn frustratie ook niet zo.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:05 schreef macca728 het volgende:
Wat zit Koeman nou weer te zeuren dat PEC niet in Europa thuis hoort ? Jaloezie ofzo.
http://www.ad.nl/ad/nl/1001/Sportwereld/index.dhtml
[..]
Ja daarom, wij hebben er ook weinig te zoeken en PEC kan gewoon de kampioen nog verslaan.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:08 schreef Grifte het volgende:
[..]
Snap zijn frustratie ook niet zo.
Als PEC de beker wint, gaan ze toch fair Europa in?
Dat de eventueel verliezend finalist Europa in mag + dat de weg naar de finale wel erg makkelijk is, is een ander punt. Maar waarom zou je als Koeman PEC Zwolle al afbranden voor de finale is gespeeld? Als zij de beker winnen in De Kuip gaan zij verdiend Europa in.
Oke PEC Zwolle heeft geen Europees-waardig team, maar alsof wij dat wel hebben laten zien de laatste jaren?
Omdat hij gelijk heeft. Zwolle gaat toch nooit een ronde verder komen. Dit is niet in het belang van het Nederlandse voetbal, de beste clubs horen gewoon in Europa te voetballen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:05 schreef macca728 het volgende:
Wat zit Koeman nou weer te zeuren dat PEC niet in Europa thuis hoort ? Jaloezie ofzo.
http://www.ad.nl/ad/nl/1001/Sportwereld/index.dhtml
[..]
Trouwens Ronald, Roda staat onderaan![]()
PSV dan eerder dan Feyenoordquote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:10 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Omdat hij gelijk heeft. Zwolle gaat toch nooit een ronde verder komen. Dit is niet in het belang van het Nederlandse voetbal, de beste clubs horen gewoon in Europa te voetballen.
Lekker belangrijk.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:11 schreef macca728 het volgende:
[..]
PSV dan eerder dan Feyenoorden AZ
Beste is sowieso een subjectief begrip. Flauwekul allemaal joh. Moet hij zijn eigen elftal maar beter laten spelen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:10 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Omdat hij gelijk heeft. Zwolle gaat toch nooit een ronde verder komen. Dit is niet in het belang van het Nederlandse voetbal, de beste clubs horen gewoon in Europa te voetballen.
Met beste clubs moet je denken aan begroting, status en mogelijkheden, het voetbal dat ze nu spelen zegt niks voor volgend seizoen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Beste is sowieso een subjectief begrip. Flauwekul allemaal joh. Moet hij zijn eigen elftal maar beter laten spelen.
Zelden zulke grote flauwekul gehoord. Maar doe maar hoor! Ajax altijd als eerste de CL inquote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:18 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Met beste clubs moet je denken aan begroting, status en mogelijkheden, het voetbal dat ze nu spelen zegt niks voor volgend seizoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |