Blijf voortaan weg danquote:Op zondag 30 maart 2014 15:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kan weer eens niet kijken winnen ze met 5-0
Ach zal wel een begeleider van die kinderen zijn geweest ofzo. Lekker boeiend.quote:Op zondag 30 maart 2014 15:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja die zagen wij ook. Dit begint toch wel zeer treurige vormen aan te nemen zo onder hand
Hahaha ja was echt prachtig. Janmaat gooide ook snel de bal in toen 'ie klaar stond.quote:Op zondag 30 maart 2014 15:38 schreef Irritatie100 het volgende:
Die Armenteros stond trouwens ook een minuut of 5 te wachten langs die lijn
Op het vak meteen opmerkingen van: die Armenteros zal wel denken, normaal houden we geen 3 passes de bal in de ploeg en nu ineens 5 minuten.
quote:Op zondag 30 maart 2014 15:40 schreef Grifte het volgende:
Die Mulder is ook een rots in de branding, wat een zekerheid straalt die man uit
Zijn uittrappen kwamen bijna allemaal aan. *lichtpuntjes /Bertquote:Op zondag 30 maart 2014 15:40 schreef Grifte het volgende:
Die Mulder is ook een rots in de branding, wat een zekerheid straalt die man uit
Nou hé, wat een grootheid inderdaad.quote:Op zondag 30 maart 2014 15:40 schreef Grifte het volgende:
Mooi, dat gaatje op de Duitsers hebben we nog hard nodig met nog uitwedstrijden naar Eindhoven en Alkmaar op het programma.quote:
Nog wel 2 lastige uitwedstrijden hé, PSV-uit en AZ-uit.quote:
Toch een miniem kansje op Champions League voetbal of Europa League.quote:
De thuiswedstrijden moeten gewoon 6 punten opleveren, maar ik knijp hem wel voor de drie uitduels. Was in december bij die bekerpot in Almelo, hadden we het zeer lastig. Afgelopen seizoenen kan ik mij niet anders herinneren.quote:Op zondag 30 maart 2014 15:55 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nog wel 2 lastige uitwedstrijden hé, PSV-uit en AZ-uit.
Maar als we woensdag bij Heracles-uit winnen dan zetten we een goede stap inderdaad.
Seizoen is wat mij betreft geslaagd als we tweede worden. Lekker toch? Hopen op Champions League. Tegen beter weten in.quote:
Vooraf zeker.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:01 schreef PIETR het volgende:
[..]
Seizoen is wat mij betreft geslaagd als we tweede worden. Lekker toch? Hopen op Champions League. Tegen beter weten in.
We gaan godverdomme gewoon tweede wordenquote:Op zondag 30 maart 2014 16:01 schreef PIETR het volgende:
[..]
Seizoen is wat mij betreft geslaagd als we tweede worden. Lekker toch? Hopen op Champions League. Tegen beter weten in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |