Blijf voortaan weg danquote:Op zondag 30 maart 2014 15:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kan weer eens niet kijken winnen ze met 5-0
Ach zal wel een begeleider van die kinderen zijn geweest ofzo. Lekker boeiend.quote:Op zondag 30 maart 2014 15:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja die zagen wij ook. Dit begint toch wel zeer treurige vormen aan te nemen zo onder hand
Hahaha ja was echt prachtig. Janmaat gooide ook snel de bal in toen 'ie klaar stond.quote:Op zondag 30 maart 2014 15:38 schreef Irritatie100 het volgende:
Die Armenteros stond trouwens ook een minuut of 5 te wachten langs die lijn
Op het vak meteen opmerkingen van: die Armenteros zal wel denken, normaal houden we geen 3 passes de bal in de ploeg en nu ineens 5 minuten.
quote:Op zondag 30 maart 2014 15:40 schreef Grifte het volgende:
Die Mulder is ook een rots in de branding, wat een zekerheid straalt die man uit
Zijn uittrappen kwamen bijna allemaal aan. *lichtpuntjes /Bertquote:Op zondag 30 maart 2014 15:40 schreef Grifte het volgende:
Die Mulder is ook een rots in de branding, wat een zekerheid straalt die man uit
Nou hé, wat een grootheid inderdaad.quote:Op zondag 30 maart 2014 15:40 schreef Grifte het volgende:
Mooi, dat gaatje op de Duitsers hebben we nog hard nodig met nog uitwedstrijden naar Eindhoven en Alkmaar op het programma.quote:
Nog wel 2 lastige uitwedstrijden hé, PSV-uit en AZ-uit.quote:
Toch een miniem kansje op Champions League voetbal of Europa League.quote:
De thuiswedstrijden moeten gewoon 6 punten opleveren, maar ik knijp hem wel voor de drie uitduels. Was in december bij die bekerpot in Almelo, hadden we het zeer lastig. Afgelopen seizoenen kan ik mij niet anders herinneren.quote:Op zondag 30 maart 2014 15:55 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nog wel 2 lastige uitwedstrijden hé, PSV-uit en AZ-uit.
Maar als we woensdag bij Heracles-uit winnen dan zetten we een goede stap inderdaad.
Seizoen is wat mij betreft geslaagd als we tweede worden. Lekker toch? Hopen op Champions League. Tegen beter weten in.quote:
Vooraf zeker.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:01 schreef PIETR het volgende:
[..]
Seizoen is wat mij betreft geslaagd als we tweede worden. Lekker toch? Hopen op Champions League. Tegen beter weten in.
We gaan godverdomme gewoon tweede wordenquote:Op zondag 30 maart 2014 16:01 schreef PIETR het volgende:
[..]
Seizoen is wat mij betreft geslaagd als we tweede worden. Lekker toch? Hopen op Champions League. Tegen beter weten in.
Als we tweemaal tegen Twente en tegen NAC geen dildo in onze reet hadden gehad is het gevoel wat ik heb.quote:
Ik kijk dan eerder naar ADO uit (die stonden 18e toen) en een Heracles thuis.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als we tweemaal tegen Twente en tegen NAC geen dildo in onze reet hadden gehad is het gevoel wat ik heb.
Voorheen was het 'als Guidetti zijn shirt nou eens aangehouden had en NEC buitenspelgoal niet goedgekeurd was'.
Punt is: tweede zou prima zijn.
quote:Op zondag 30 maart 2014 15:09 schreef Typisch het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, Y toch?quote:Op zondag 30 maart 2014 15:07 schreef Caland het volgende:
Er stond zelfs een heuse capo bij dat kinderziekenhuis.quote:Op zondag 30 maart 2014 15:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Op Y geloof ik linksonder (vanaf X gezien) onder vak J. Zat de hele tijd de wave in te zetten met die kinderenquote:Daar had ik dus over gepost dat dat onmiddelijk moet stoppen.quote:Op zondag 30 maart 2014 15:07 schreef Caland het volgende:
Er stond zelfs een heuse capo bij dat kinderziekenhuis.Dat soort gasten kan écht niet in ons stadion. Alsjeblieft gelijk het stadion uitslaan.quote:Op zondag 30 maart 2014 13:59 schreef Helpmefok het volgende:
Kan die teringdebiel op Y1 stoppen met de capo van zijn vak,uithangen? Corrigeren die idioot alsjeblieft.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2014 16:06:53 ]
Daar kan ik mij niet druk om maken.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Daar had ik dus over gepost dat dat onmiddelijk moet stoppen.
[..]
Dat soort gasten kan écht niet in ons stadion. Alsjeblieft gelijk het stadion uitslaan.
Beide wedstrijden was je kansloos. De voorgaande wedstrijden allesbehalve, pas na een scheidsrechterlijke dwaling.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik kijk dan eerder naar ADO uit (die stonden 18e toen) en een Heracles thuis.
Dat vind ik dus erger.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Beide wedstrijden was je kansloos. De voorgaande wedstrijden allesbehalve, pas na een scheidsrechterlijke dwaling.
Hahaha. Ziek ventje. Je gaat zon begeleider toch niet op zn muil stompen omdat hij het die kinderen naar de zin wil maken?quote:Op zondag 30 maart 2014 16:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Daar had ik dus over gepost dat dat onmiddelijk moet stoppen.
[..]
Dat soort gasten kan écht niet in ons stadion. Alsjeblieft gelijk het stadion uitslaan.
Behalve dat ik vanuit W1 niet kon zien dat hij de begeleider was van wat kinderen. Ik heb hem trouwens helemaal niet met kinderen bezig gezien: stond ook als een walgelijke idioot de spelers te bedanken.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:09 schreef PIETR het volgende:
[..]
Hahaha. Ziek ventje. Je gaat zon begeleider toch niet op zn muil stompen omdat hij het die kinderen naar de zin wil maken?
ok hmfgod zal het doorgeven aan de stewards voor de volgende keerquote:Op zondag 30 maart 2014 16:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Behalve dat ik vanuit W1 niet kon zien dat hij de begeleider was van wat kinderen. Ik heb hem trouwens helemaal niet met kinderen bezig gezien: stond ook als een walgelijke idioot de spelers te bedanken.
Doe dat.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
ok hmfgod zal het doorgeven aan de stewards voor de volgende keer
Dat zei ik ook al. Kan versus Twente / PSV cruciaal gaan worden.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:10 schreef TC03 het volgende:
Vandaag erg goede zaken gedaan qua doelsaldo trouwens.
quote:Op zondag 30 maart 2014 16:15 schreef Helpmefok het volgende:
Maargoed, het was mij even ontschoten dat die knulletjes er zaten op Y1. Dan is zo'n capo-ventje op zich nog wel te verdedigen, zei het dat ik absoluut niet houd van mensen die met hun rug naar de grasmat gaan staan en die zichzelf belangrijker lijken te vinden dan de club / het voetbal.
Ik hoop dus ook dat het bij deze ene keer blijft. Voor nu: niets gezegd. Mocht die gek nog een keer als een malloot daar gaan lopen te springen, dan hoop ik wel dat er wat tikkies worden uitgedeeld.
Speelde fantastisch vandaag. Heerlijke passjes op de stropdas. Al moeten we niet gaan overdrijven. Tegenstander bakte er geen kut van.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:19 schreef Helpmefok het volgende:
Koeman heeft trouwens toch wel gelijk gekregen inzake zijn Immersfetisj zeg. Begint beter en beter te spelen.......
Daarom, eerst eens scoren tegen goede ploegen.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:23 schreef PIETR het volgende:
[..]
Speelde fantastisch vandaag. Heerlijke passjes op de stropdas. Al moeten we niet gaan overdrijven. Tegenstander bakte er geen kut van.
Immers echt prima tegen kleine clubjes. Tegen grote clubs (twente uitgezonderd) bakt hij er geen kut van. En ook bij Twente was hij verantwoordelijk voro de 2-2.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:23 schreef PIETR het volgende:
[..]
Speelde fantastisch vandaag. Heerlijke passjes op de stropdas. Al moeten we niet gaan overdrijven. Tegenstander bakte er geen kut van.
Inderdaad.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:19 schreef Helpmefok het volgende:
Er MOET gewonnen worden van Heracles. Dan kan je zelfs puntverlies tegen PSV overleven.
MOET.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |