Varkenoord.quote:

vergeet je de klok niet voor uit te zetten, anders kom je nog veel meer te laatquote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Varkenoord.. Kom je ook?
Niet achter me gaan staan hé.
[ afbeelding ]
O dat is wel een goeie. Laatste wat ik wil is een Kongolootje doen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
vergeet je de klok niet voor uit te zetten, anders kom je nog veel meer te laat
2 jaar eerste keeper geweest. Ballenvanger.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:36 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ervaren keeper is niet onaardig om te hebben op zich.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:54 schreef Pistone het volgende:
Geloof het of niet maar er staat voor het eerst een boeiend stuk in het Feyenoord Magazine.
Dat stel wat laatst ontvoerd was in Jemen zijn Feyenoorders, toen die man vrij kwam was het eerste wat hij deed even op internet checken hoe Feyenoord ervoor stond.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:54 schreef Pistone het volgende:
Geloof het of niet maar er staat voor het eerst een boeiend stuk in het Feyenoord Magazine.
Dat stel wat laatst ontvoerd was in Jemen zijn Feyenoorders, toen die man vrij kwam was het eerste wat hij deed even op internet checken hoe Feyenoord ervoor stond.
quote:Feyenoord neemt na dit seizoen afscheid van Jordy van Deelen, Mats van Huijgevoort, Boy de Jong, Kaj Ramsteijn en Guyon Fernandez. De opties in de contracten van Van Deelen, Van Huijgevoort en De Jong worden niet gelicht. Het aflopende contract van Ramsteijn is formeel opgezegd. Fernandez is ervan op de hoogte gebracht dat zijn contract niet wordt verlengd.
Dacht dat die Boy de Jong altijd zo'n groot talent was?quote:
Lekker dan! Zit ik daar met een keiharde kater in die hitte. Heb de avond ervoor een schuurfeest.quote:
Uh, nou niet bepaaldquote:Op vrijdag 28 maart 2014 08:57 schreef Pistone het volgende:
Het verblijf van Bakkal in Rusland draaide uit op een sof. De eenmalig international van Nederland zat op een dood spoor in Moskou en greep een nieuw verblijf bij Feyenoord dan ook met beide handen aan.
Je bent zelf een twijfelgeval.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Mathijsen is een twijfelgeval voor zondag.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Mathijsen is een twijfelgeval voor zondag.
Pijnlijk voor alle partijen wel dit. Einde carrière?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 08:57 schreef Pistone het volgende:
[..]
En nu stoppen met het aanbieden van contracten aan spelers die niet (wedstrijd)fit zijn.
Ik hoop het. Ik vind je een enorme eikel als je na zo lang nog niet wedstrijdfit bent.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pijnlijk voor alle partijen wel dit. Einde carrière?
Ik zou niet weten waar hij nog aan de bak zou komen. Ik denk überhaupt niet in Nederland en nergens voor een fatsoenlijk salaris.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pijnlijk voor alle partijen wel dit. Einde carrière?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |