Nogmaals, ik ben niet zwanger. En ik hou niet zo van tattoos dus nee.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als jij een kind krijgt, ga je dan die naam laten zetten?
Ja he?
Hyves smileys waren pas goed.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:01 schreef arjan1112 het volgende:
Vanavond om 11 uur op nederland2 komt er een real life soap / docu over een canadese bordeelhouder , zijn vrouw en kinderen , zijn huis en bedrijf enz
Dat klinkt wel boeiend. Ik ga het onthouden.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:01 schreef arjan1112 het volgende:
Vanavond om 11 uur op nederland2 komt er een real life soap / docu over een canadese bordeelhouder , zijn vrouw en kinderen , zijn huis en bedrijf enz
Geil.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:01 schreef arjan1112 het volgende:
Die test is al 50 jaar oud ofzo.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:16 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij kan dit wel lachen zijn.
http://www.tvgids.nl/prog(...)_Racisme_Experiment/
Heb zo de link niet bij de hand (zal morgen eens zoeken als ik het niet vergeet), maar het is echt zo dat iedereen een hekel gaat krijgen aan de blauwogigen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel ze gaan knippen en sturen om de uitkomsten 'goed' te laten zijn.
Dat is gewoon hetzelfde als dat ouwe gevangenisexperiment maar dan in een wat meer ethisch jasje gegoten.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb zo de link niet bij de hand (zal morgen eens zoeken als ik het niet vergeet), maar het is echt zo dat iedereen een hekel gaat krijgen aan de blauwogigen.
Dat was in een tijd dat er van knippen, plakken en bijsturen nog niet echt sprake was.
Hoe heet die test?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb zo de link niet bij de hand (zal morgen eens zoeken als ik het niet vergeet), maar het is echt zo dat iedereen een hekel gaat krijgen aan de blauwogigen.
Dat was in een tijd dat er van knippen, plakken en bijsturen nog niet echt sprake was.
Nu met BNN sausje.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:30 schreef Latert het volgende:
[..]
Dat is gewoon hetzelfde als dat ouwe gevangenisexperiment maar dan in een wat meer ethisch jasje gegoten.
Naam heb ik zo niet bij de hand, maar was precies hetzelfde experiment door een Amerikaanse lerares een jaar of 50 geleden met leerlingen op een basisschool, alleen daar was het volgens mij andersom met blauwe- en bruine ogen. (blauw goed en bruin fout)quote:
Das Experiment en je hebt ook nog een Engelse versie van die film. Bedoel je die?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:30 schreef Latert het volgende:
[..]
Dat is gewoon hetzelfde als dat ouwe gevangenisexperiment maar dan in een wat meer ethisch jasje gegoten.
Dat is waargegebeurd. Of in ieder geval deels.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Das Experiment en je hebt ook nog een Engelse versie van die film. Bedoel je die?
Eerste Nederlandstalige link die ik tegen kwam:quote:
ja weet ikquote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat is waargegebeurd. Of in ieder geval deels.
Oh, nee daar weet ik ook niks vanquote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:37 schreef Karina het volgende:
[..]
ja weet ikMaar dat was niet met blauwe en bruine ogen dacht ik.
OK tx ga ik die ook even zoeken. Experiment en de Engelse heb ik allebei gezien.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh, nee daar weet ik ook niks van
Trouwens he, beetje in de sfeer van Das Experiment (maar niet waargebeurd) is Celda 211. Aanrader
Ik zit elke keer zoquote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:57 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat een ongemakkelijk programma, dat Adam zoekt Eva.
Ik zou hem niet zo snel in de frituurpan hangen of zo.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Kan dat eigenlijk? Gaat hij dan ook vervellen
Ik gebruik hem meestal om zelf in de schaduw te zitten. Wel goed insmeren met factor 30.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Eigenlijk was het nog serieus bedoeld ookquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:03 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik gebruik hem meestal om zelf in de schaduw te zitten. Wel goed insmeren met factor 30.
Whehehehe, vet goed, parasol eropquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:03 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik gebruik hem meestal om zelf in de schaduw te zitten. Wel goed insmeren met factor 30.
Als je te lang in de zon zit dan rollen je ballen uit je zak door de brandgaten die er in komen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:01 schreef Karina het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als je te lang in de zon zit dan rollen je ballen uit je zak door de brandgaten die er in komen.
True Story.
Ja moet haast wel inderdaad. Die van hem is nog niet verbrand zo te zienquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:04 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik denk dat dat wel kan, Karina. Als een man de hele dag op zijn rug op het strand ligt met een ontblote penis.
Lekker smerenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:06 schreef YokiKater het volgende:
http://www.dokter.nl/forum/penis-testikels/138880-verbranden
Ik zou gewoon alle vrouwen afgaan en vragen of ze even willen helpen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Lekker smerenLijkt me wat ongemakkelijk om dat op het strand te doen
ja tuurlijk Yokiquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:09 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik zou gewoon alle vrouwen afgaan en vragen of ze even willen helpen.
[ afbeelding ]
Niet geschoten is altijd misquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:09 schreef Karina het volgende:
[..]
ja tuurlijk YokiDenk je dat ze ja zouden zeggen?
Erg hequote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:11 schreef Karina het volgende:
Wat een superplaatsvervangende schaamde ditGodsamme.
2 wannabe lesbo's en een eenzame knul met verbrande piemel.quote:
Ik ga morgen even bodypaint halen en veertjes, dan ga ik ook een totempaal maken.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik postte precies dat in het topic
Al is het meer een paalTJE
RTL5.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:16 schreef Specularium het volgende:
Wat zitten jullie nou weer te kijken?
Adam zoekt Evaquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:16 schreef Specularium het volgende:
Ze kijken Adam zoekt Eva.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:16 schreef Specularium het volgende:
Doet me denken aan Seks vd Buchquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:16 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ga morgen even bodypaint halen en veertjes, dan ga ik ook een totempaal maken.
Neem een bruinebonenbadquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ah nee...!!!! kut!!!! oehoehoehoehoe... AAAAARRRGGHHHH. Dat wordt weer slecht slapen straks.
Bruine boon in je pisbuis.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:21 schreef YokiKater het volgende:
Ik dacht gewoon, ik ga mijn pener mooi versieren.. komt ze met die narigheid aan.
Ja ik ook dus, nachtmerries...quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook vroeger keek ik al foute programma's Yoki
Je moet je pener ook niet versieren, je moet vrouwen versierenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:21 schreef YokiKater het volgende:
Ik dacht gewoon, ik ga mijn pener mooi versieren.. komt ze met die narigheid aan.
Ja, met een mooie totempaal.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Je moet je pener ook niet versieren, je moet vrouwen versieren
Hertha-Bayern.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:16 schreef Specularium het volgende:
Johquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat ik heel raar zou staan te kijken hoor
Thnxs voor de tipquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:32 schreef Specularium het volgende:
Nu weer gezellig Opsporing Verzocht kijken.
Ik kijk met je mee. Gezellig uitgaan bij het Leidsepleinquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:32 schreef Specularium het volgende:
Nu weer gezellig Opsporing Verzocht kijken.
Het rare accent wat ze hebben denk ik.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:44 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wat is er nou speciaal en boeiend aan een Canadees bordeel?
Hoeren neuken nooit meer werkenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:44 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wat is er nou speciaal en boeiend aan een Canadees bordeel?
Alleen als het over gigolo's gaatquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:51 schreef arjan1112 het volgende:
Engels denk ik
En wat er leuk aan is, dat weet ik niet echt, alle tv programma's die over hoeren gaan zijn gewoon geweldig
Is dat niet heel zwaar? Geen rugklachten?quote:
nog geen rugklachtenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:03 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is dat niet heel zwaar? Geen rugklachten?
Dat vraagt natuurlijk om illustratieve visuele ondersteuning hequote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:06 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Doen het trouwens goed in een dirndl
Geef je telnr maar, dan app ik mquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat vraagt natuurlijk om illustratieve visuele ondersteuning he![]()
...
ik ben niet dun, maar zeker ook geen vet varkenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:08 schreef arjan1112 het volgende:
Maar heb je wel een klein kontje en geen dikke kop ? Want meestal ben je gewoon dik als je enorme tieten hebt?
Klein kontje? Sinds wanneer houden mannen daarvan?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:08 schreef arjan1112 het volgende:
Maar heb je wel een klein kontje en geen dikke kop ? Want meestal ben je gewoon dik als je enorme tieten hebt?
Ik ken MPGquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:10 schreef arjan1112 het volgende:
Ja ja, iemand zomaar je nr. geven, straks is ie een vent van 55 die uit een tbs kliniek is ontsnapt ofzo, en dan weet ie waar je woont, zou dat niet zomaar doen
Goede buik- en rugspieren.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:06 schreef Takaiki het volgende:
[..]
nog geen rugklachten
wellicht dat ik het tzt laat corrigeren
quote:
Geen woord van gelogen!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:06 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Nee, mijn hoofd staat erop en ik weet niet hoe ik het van mn mobiel krijgquote:
Goede reden om het niet hier te postenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:28 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Nee, mijn hoofd staat erop en ik weet niet hoe ik het van mn mobiel krijg
Ik weet wel beter hoorquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:28 schreef Njosnavelin het volgende:
Nee niet posten, straks krijg je er spijt van.
Zo werkt dit toch niet? Was er niet een ongeschreven regel over? 'Dikke tetten claimen = foto posten'. Zoiets.quote:
Nee, dat ging over grote fallussen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:34 schreef Peunage het volgende:
[..]
Zo werkt dit toch niet? Was er niet een ongeschreven regel over? 'Dikke tetten claimen = foto posten'. Zoiets.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:42 schreef arjan1112 het volgende:
een penis van steen op een grieks beeld ofzo?
Welke aflevering? Is dit de nieuwste (afgelopen zondag)?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:43 schreef arjan1112 het volgende:
Glen gaat dit niet redden denk ik, walking death
niet spoileren gek.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:43 schreef arjan1112 het volgende:
Glen gaat dit niet redden denk ik, walking death
Hij gaat dood.quote:
Kinky.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:49 schreef YokiKater het volgende:
Vertrek van Air Force One eerder deze avond
http://vocaroo.com/i/s0oU3upSI1ys
Had jij deze nog gekeken? Grudge Match (2013) - IMDb Ik vond hem nogal tegenvallen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:50 schreef Specularium het volgende:
Ik heb nog Under Siege 2.
Steven Seagal op een trein ofzo.
Die wordt gekaapt toch?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:50 schreef Specularium het volgende:
Had je Shutter Island nu al gezien?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:50 schreef Specularium het volgende:
Klinkt als een potentiële lievelingsfilm.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:50 schreef Specularium het volgende:
Ik heb van het weekend 3 topfilms gekeken, Asylumsquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Klinkt als een potentiële lievelingsfilm.
Jammer genoeg komen die nooit op tvquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb van het weekend 3 topfilms gekeken, Asylums
Nee, moet ik nog kijken.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Had jij deze nog gekeken? Grudge Match (2013) - IMDb Ik vond hem nogal tegenvallen.
Helemaal tot het eind kijken, daar komt nog een leuk stukje. Volgens mij zelfs in of na de aftiteling zelfs.quote:
Ik hoop nog steeds dat Sharknado op tv komtquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer genoeg komen die nooit op tv
Komt nu binnen, bedankt voor de herinnering.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Had je Shutter Island nu al gezien?
'18', jaja.quote:Op woensdag 26 maart 2014 01:00 schreef arjan1112 het volgende:
Dat programma was fantastisch en morgen komt er een docu over een engelse vrouw die haar vader achterna reist omdat ie in de philipijnen meisjes van 18 neukt
..
"meisjes", jaja.quote:Op woensdag 26 maart 2014 01:00 schreef arjan1112 het volgende:
Dat programma was fantastisch en morgen komt er een docu over een engelse vrouw die haar vader achterna reist omdat ie in de philipijnen meisjes van 18 neukt
..
Ik heb gekeken.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Helemaal tot het eind kijken, daar komt nog een leuk stukje. Volgens mij zelfs in of na de aftiteling zelfs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had meer boksen verwacht denk ik. Misschien dat het me daarom tegenviel. Mooi dat jij hem wel goed vond, smaken verschillen he.quote:Op woensdag 26 maart 2014 07:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb gekeken.
Vond het gewoon een goeie film. Snap dan ook niet waar dat enorme gezeik van jou weer vandaan komt met je zure sloot. Altijd negatief, bah.
Lekker MMA afzeiken,.
Allemaal hele slechte grappen tussendoor waar ik om moest lachen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had meer boksen verwacht denk ik. Misschien dat het me daarom tegenviel. Mooi dat jij hem wel goed vond, smaken verschillen he.
Nee dat klopt ik heb niet bij de scouting gezeten. Ik verwachtte een echte boksfilm en dacht dat er ook andere gevechten te zien zouden zijn (met echte boksers). Doe niet zo dwars johquote:Op woensdag 26 maart 2014 09:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Allemaal hele slechte grappen tussendoor waar ik om moest lachen.
Maarja, dat weet jij natuurlijk niet want jij hebt niet eens bij de Scouting gezeten.
Zodat ze gelijke tegenstanders zijn.quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:14 schreef Karina het volgende:
Oh en dat gedoe met die griet en die zoon vond ik irritant. Waarom moet er nou weer een 'liefdesverhaaltje' in.
Dat gedoe met die griet was al van vroeger daarom haatten ze elkaar toch al.quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zodat ze gelijke tegenstanders zijn.
Jij snapt er ook echt niks van he?
Erg lage opmerking dit.quote:Op woensdag 26 maart 2014 13:47 schreef Karina het volgende:
Stiekem schuilt er ergens een romanticus in je.
Ga eens kijken wat hier is.quote:Op woensdag 26 maart 2014 13:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Was een complimentje eigenlijk he? Jammer dat je het niet zo ziet.
Ik woon niet meer in Noord schat, dus geen idee.quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ga eens kijken wat hier is.
NWS / Rellen Bezaanjachtplein?
heb je hem op Skype ??quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:39 schreef Specularium het volgende:
Penage is gewoon online hoor.
Ik zie zijn poppetje.
Komt dat weer of heb je een dvd set gekocht?quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:08 schreef Karina het volgende:
Ik ga gewoon Dallas kijken.
Dallasik zeg het maar vast.
Derde seizoen alweer van de nieuwe serie:quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:15 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Komt dat weer of heb je een dvd set gekocht?
Dat denk ik niet, ik ben er waarschijnlijk niet.quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:40 schreef Specularium het volgende:
Mag hopen dat er vanavond weer een beetje niveau is hier.
Net doen alsof je een leven hebt,quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:57 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, ik ben er waarschijnlijk niet.
Ga je naar Thailand?quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:00 schreef arjan1112 het volgende:
zo ik ben weer thuis, en morgen ga ik weer weg joepi minder arjan1112
Oh ik dacht vanwege dat programma wat hij altijd kijkt, over die Russische grieten.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:17 schreef Peunage het volgende:
Meer stemmen
[..]
Volgens Arie kun je beter in thailand zijn voor de 'vrouwtjes'![]()
twitter:lauraliebregt twitterde op woensdag 26-03-2014 om 11:37:14ROFL! http://t.co/ezdLUc8Ukg reageer retweet
Ben jij Tim Jonker?quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:25 schreef arjan1112 het volgende:
twitter:lauraliebregt twitterde op woensdag 26-03-2014 om 11:37:14ROFL! http://t.co/ezdLUc8Ukg reageer retweet
Je kunt wel heel de dag ongestoord schapen neuken.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:36 schreef Peunage het volgende:
Zo leuk is Texel ook weer niet.
Meeuwen pakken gewoon je eten af.
Je moet even wachten tot de hele afbeelding geladen is en die url kopieren.quote:
Heb je wel eens gezien hoe ze zo'n vleeskegel in de winkel krijgen?quote:
Waar heb jij dat gezien dan? Ik zie het zo vaak, die dingen worden door 2 man de winkel in gedragen en worden in de koeling gezet.quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je wel eens gezien hoe ze zo'n vleeskegel in de winkel krijgen?
Lekker rollen over de grond gek.
Je zusje ook.quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:49 schreef Peunage het volgende:
[..]
die dingen worden door 2 man de winkel in gedragen en worden in de koeling gezet.
Je mag nu gewoon haar volledige achternaam zeggen hoor, ze was onschuldig.quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:56 schreef Specularium het volgende:
Filmpje over Lucia de B. ga ik wel een keer kijken.
Maar dan weet niemand wie het is!quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Je mag nu gewoon haar volledige achternaam zeggen hoor, ze was onschuldig.
Toch heeft ze iets vreemds waardoor ik snap dat ze raar wordt aangekeken.quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Je mag nu gewoon haar volledige achternaam zeggen hoor, ze was onschuldig. ooi
Blquote:Op woensdag 26 maart 2014 20:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ga zo lekker die Blof special kijken op 3.
Mossel in mijn anus en meezingen.
Ben je ook zwanger, Corrie?quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:08 schreef Karina het volgende:
Ik ga op de bank liggen, last van mijn maag.
/dagboek
Heeft misschien te maken met het feit dat ze jarenlang onterecht werd aangezien voor moordenares.quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Toch heeft ze iets vreemds waardoor ik snap dat ze raar wordt aangekeken.
Nou nee, ze praat gewoon alsof ze een beroerte heeft gehad en de helft niet volgt.quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heeft misschien te maken met het feit dat ze jarenlang onterecht werd aangezien voor moordenares.
En iedereen heeft wel iets vreemds, vooral de mensen in dit topic
Ze heeft toch ook een beroerte gehad?quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nou nee, ze praat gewoon alsof ze een beroerte heeft gehad en de helft niet volgt.
Ze komen me hier in Wieert al vervelen deze zomerquote:
Wanneer?quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ze heeft toch ook een beroerte gehad?
Wieert ligt toch niet aan de zee?quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:20 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ze komen me hier in Wieert al vervelen deze zomer
En ik vecht niet met mietjes
Met deze klimaatveranderingen gebeurt dat gauw genoegquote:Op woensdag 26 maart 2014 20:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wieert ligt toch niet aan de zee?
Volgens mij praatte ze al zo voor ze de gevangenis in ging.quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/550(...)n-door-beroerte.html
Toen ze nog in de gevangenis zat.
Ik heb haar nooit horen praten voor die tijd, dus ik durf het niet te zeggen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij praatte ze al zo voor ze de gevangenis in ging.
En dit verhaal is een advocatentruukje.
Dat vindt vooral het NOS journaal, al stond het hier wel aan.quote:
Zeker. De crème de la crème van het journaille.quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat vindt vooral het NOS journaal, al stond het hier wel aan.
Nee dat bedoelde ik niet.quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bedoel je onpartijdig?
Want dat klopt ook niet.
Grote primeurs en allesquote:Op woensdag 26 maart 2014 20:29 schreef Webschip het volgende:
[..]
Zeker. De crème de la crème van het journaille.
Het journaal...ja klinkt onzijdig.quote:
Neequote:Op woensdag 26 maart 2014 20:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bij de volgende meet kom jij ook langs.
Die is >14 dus daar heeft ie geen last van denk ik.quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:47 schreef Specularium het volgende:
NWS / Geen sigaretten meer voor wie na jaar 2000 geboren is
Waar blijft Arjanus?
Ik ookquote:
Die kijk ik nooit, wel The Followingquote:Op woensdag 26 maart 2014 21:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ook
En daarna de detective...lekker truttig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |