Je mag nu gewoon haar volledige achternaam zeggen hoor, ze was onschuldig.quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:56 schreef Specularium het volgende:
Filmpje over Lucia de B. ga ik wel een keer kijken.
Maar dan weet niemand wie het is!quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Je mag nu gewoon haar volledige achternaam zeggen hoor, ze was onschuldig.
Toch heeft ze iets vreemds waardoor ik snap dat ze raar wordt aangekeken.quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Je mag nu gewoon haar volledige achternaam zeggen hoor, ze was onschuldig. ooi
Blquote:Op woensdag 26 maart 2014 20:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ga zo lekker die Blof special kijken op 3.
Mossel in mijn anus en meezingen.
Ben je ook zwanger, Corrie?quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:08 schreef Karina het volgende:
Ik ga op de bank liggen, last van mijn maag.
/dagboek
Heeft misschien te maken met het feit dat ze jarenlang onterecht werd aangezien voor moordenares.quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Toch heeft ze iets vreemds waardoor ik snap dat ze raar wordt aangekeken.
Nou nee, ze praat gewoon alsof ze een beroerte heeft gehad en de helft niet volgt.quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heeft misschien te maken met het feit dat ze jarenlang onterecht werd aangezien voor moordenares.
En iedereen heeft wel iets vreemds, vooral de mensen in dit topic
Ze heeft toch ook een beroerte gehad?quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nou nee, ze praat gewoon alsof ze een beroerte heeft gehad en de helft niet volgt.
Ze komen me hier in Wieert al vervelen deze zomerquote:
Wanneer?quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ze heeft toch ook een beroerte gehad?
Wieert ligt toch niet aan de zee?quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:20 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ze komen me hier in Wieert al vervelen deze zomer
En ik vecht niet met mietjes
Met deze klimaatveranderingen gebeurt dat gauw genoegquote:Op woensdag 26 maart 2014 20:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wieert ligt toch niet aan de zee?
Volgens mij praatte ze al zo voor ze de gevangenis in ging.quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/550(...)n-door-beroerte.html
Toen ze nog in de gevangenis zat.
Ik heb haar nooit horen praten voor die tijd, dus ik durf het niet te zeggen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij praatte ze al zo voor ze de gevangenis in ging.
En dit verhaal is een advocatentruukje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |