Thnxs voor de tipquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:32 schreef Specularium het volgende:
Nu weer gezellig Opsporing Verzocht kijken.
Ik kijk met je mee. Gezellig uitgaan bij het Leidsepleinquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:32 schreef Specularium het volgende:
Nu weer gezellig Opsporing Verzocht kijken.
Het rare accent wat ze hebben denk ik.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:44 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wat is er nou speciaal en boeiend aan een Canadees bordeel?
Hoeren neuken nooit meer werkenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:44 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wat is er nou speciaal en boeiend aan een Canadees bordeel?
Alleen als het over gigolo's gaatquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:51 schreef arjan1112 het volgende:
Engels denk ik
En wat er leuk aan is, dat weet ik niet echt, alle tv programma's die over hoeren gaan zijn gewoon geweldig
Is dat niet heel zwaar? Geen rugklachten?quote:
nog geen rugklachtenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:03 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is dat niet heel zwaar? Geen rugklachten?
Dat vraagt natuurlijk om illustratieve visuele ondersteuning hequote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:06 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Doen het trouwens goed in een dirndl
Geef je telnr maar, dan app ik mquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat vraagt natuurlijk om illustratieve visuele ondersteuning he![]()
...
ik ben niet dun, maar zeker ook geen vet varkenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:08 schreef arjan1112 het volgende:
Maar heb je wel een klein kontje en geen dikke kop ? Want meestal ben je gewoon dik als je enorme tieten hebt?
Klein kontje? Sinds wanneer houden mannen daarvan?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:08 schreef arjan1112 het volgende:
Maar heb je wel een klein kontje en geen dikke kop ? Want meestal ben je gewoon dik als je enorme tieten hebt?
Ik ken MPGquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:10 schreef arjan1112 het volgende:
Ja ja, iemand zomaar je nr. geven, straks is ie een vent van 55 die uit een tbs kliniek is ontsnapt ofzo, en dan weet ie waar je woont, zou dat niet zomaar doen
Goede buik- en rugspieren.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:06 schreef Takaiki het volgende:
[..]
nog geen rugklachten
wellicht dat ik het tzt laat corrigeren
quote:
Geen woord van gelogen!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:06 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Nee, mijn hoofd staat erop en ik weet niet hoe ik het van mn mobiel krijgquote:
Goede reden om het niet hier te postenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:28 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Nee, mijn hoofd staat erop en ik weet niet hoe ik het van mn mobiel krijg
Ik weet wel beter hoorquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:28 schreef Njosnavelin het volgende:
Nee niet posten, straks krijg je er spijt van.
Zo werkt dit toch niet? Was er niet een ongeschreven regel over? 'Dikke tetten claimen = foto posten'. Zoiets.quote:
Nee, dat ging over grote fallussen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:34 schreef Peunage het volgende:
[..]
Zo werkt dit toch niet? Was er niet een ongeschreven regel over? 'Dikke tetten claimen = foto posten'. Zoiets.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:42 schreef arjan1112 het volgende:
een penis van steen op een grieks beeld ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |