Eigenlijk was het nog serieus bedoeld ookquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:03 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik gebruik hem meestal om zelf in de schaduw te zitten. Wel goed insmeren met factor 30.
Whehehehe, vet goed, parasol eropquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:03 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik gebruik hem meestal om zelf in de schaduw te zitten. Wel goed insmeren met factor 30.
Als je te lang in de zon zit dan rollen je ballen uit je zak door de brandgaten die er in komen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Kan dat eigenlijk? Gaat hij dan ook vervellen
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als je te lang in de zon zit dan rollen je ballen uit je zak door de brandgaten die er in komen.
True Story.
Ja moet haast wel inderdaad. Die van hem is nog niet verbrand zo te zienquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:04 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik denk dat dat wel kan, Karina. Als een man de hele dag op zijn rug op het strand ligt met een ontblote penis.
Lekker smerenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:06 schreef YokiKater het volgende:
http://www.dokter.nl/forum/penis-testikels/138880-verbranden
Ik zou gewoon alle vrouwen afgaan en vragen of ze even willen helpen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Lekker smerenLijkt me wat ongemakkelijk om dat op het strand te doen
ja tuurlijk Yokiquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:09 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik zou gewoon alle vrouwen afgaan en vragen of ze even willen helpen.
[ afbeelding ]
Niet geschoten is altijd misquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:09 schreef Karina het volgende:
[..]
ja tuurlijk YokiDenk je dat ze ja zouden zeggen?
Erg hequote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:11 schreef Karina het volgende:
Wat een superplaatsvervangende schaamde ditGodsamme.
2 wannabe lesbo's en een eenzame knul met verbrande piemel.quote:
Ik ga morgen even bodypaint halen en veertjes, dan ga ik ook een totempaal maken.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik postte precies dat in het topic
Al is het meer een paalTJE
RTL5.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:16 schreef Specularium het volgende:
Wat zitten jullie nou weer te kijken?
Adam zoekt Evaquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:16 schreef Specularium het volgende:
Ze kijken Adam zoekt Eva.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:16 schreef Specularium het volgende:
Doet me denken aan Seks vd Buchquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:16 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ga morgen even bodypaint halen en veertjes, dan ga ik ook een totempaal maken.
Neem een bruinebonenbadquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ah nee...!!!! kut!!!! oehoehoehoehoe... AAAAARRRGGHHHH. Dat wordt weer slecht slapen straks.
Bruine boon in je pisbuis.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:21 schreef YokiKater het volgende:
Ik dacht gewoon, ik ga mijn pener mooi versieren.. komt ze met die narigheid aan.
Ja ik ook dus, nachtmerries...quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook vroeger keek ik al foute programma's Yoki
Je moet je pener ook niet versieren, je moet vrouwen versierenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:21 schreef YokiKater het volgende:
Ik dacht gewoon, ik ga mijn pener mooi versieren.. komt ze met die narigheid aan.
Ja, met een mooie totempaal.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Je moet je pener ook niet versieren, je moet vrouwen versieren
Hertha-Bayern.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:16 schreef Specularium het volgende:
Johquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat ik heel raar zou staan te kijken hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |