Nogmaals, ik ben niet zwanger. En ik hou niet zo van tattoos dus nee.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als jij een kind krijgt, ga je dan die naam laten zetten?
Ja he?
Hyves smileys waren pas goed.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:01 schreef arjan1112 het volgende:
Vanavond om 11 uur op nederland2 komt er een real life soap / docu over een canadese bordeelhouder , zijn vrouw en kinderen , zijn huis en bedrijf enz
Dat klinkt wel boeiend. Ik ga het onthouden.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:01 schreef arjan1112 het volgende:
Vanavond om 11 uur op nederland2 komt er een real life soap / docu over een canadese bordeelhouder , zijn vrouw en kinderen , zijn huis en bedrijf enz
Geil.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:01 schreef arjan1112 het volgende:
Die test is al 50 jaar oud ofzo.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:16 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij kan dit wel lachen zijn.
http://www.tvgids.nl/prog(...)_Racisme_Experiment/
Heb zo de link niet bij de hand (zal morgen eens zoeken als ik het niet vergeet), maar het is echt zo dat iedereen een hekel gaat krijgen aan de blauwogigen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel ze gaan knippen en sturen om de uitkomsten 'goed' te laten zijn.
Dat is gewoon hetzelfde als dat ouwe gevangenisexperiment maar dan in een wat meer ethisch jasje gegoten.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb zo de link niet bij de hand (zal morgen eens zoeken als ik het niet vergeet), maar het is echt zo dat iedereen een hekel gaat krijgen aan de blauwogigen.
Dat was in een tijd dat er van knippen, plakken en bijsturen nog niet echt sprake was.
Hoe heet die test?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb zo de link niet bij de hand (zal morgen eens zoeken als ik het niet vergeet), maar het is echt zo dat iedereen een hekel gaat krijgen aan de blauwogigen.
Dat was in een tijd dat er van knippen, plakken en bijsturen nog niet echt sprake was.
Nu met BNN sausje.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:30 schreef Latert het volgende:
[..]
Dat is gewoon hetzelfde als dat ouwe gevangenisexperiment maar dan in een wat meer ethisch jasje gegoten.
Naam heb ik zo niet bij de hand, maar was precies hetzelfde experiment door een Amerikaanse lerares een jaar of 50 geleden met leerlingen op een basisschool, alleen daar was het volgens mij andersom met blauwe- en bruine ogen. (blauw goed en bruin fout)quote:
Das Experiment en je hebt ook nog een Engelse versie van die film. Bedoel je die?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:30 schreef Latert het volgende:
[..]
Dat is gewoon hetzelfde als dat ouwe gevangenisexperiment maar dan in een wat meer ethisch jasje gegoten.
Dat is waargegebeurd. Of in ieder geval deels.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Das Experiment en je hebt ook nog een Engelse versie van die film. Bedoel je die?
Eerste Nederlandstalige link die ik tegen kwam:quote:
ja weet ikquote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat is waargegebeurd. Of in ieder geval deels.
Oh, nee daar weet ik ook niks vanquote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:37 schreef Karina het volgende:
[..]
ja weet ikMaar dat was niet met blauwe en bruine ogen dacht ik.
OK tx ga ik die ook even zoeken. Experiment en de Engelse heb ik allebei gezien.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh, nee daar weet ik ook niks van
Trouwens he, beetje in de sfeer van Das Experiment (maar niet waargebeurd) is Celda 211. Aanrader
Ik zit elke keer zoquote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:57 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat een ongemakkelijk programma, dat Adam zoekt Eva.
Ik zou hem niet zo snel in de frituurpan hangen of zo.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Kan dat eigenlijk? Gaat hij dan ook vervellen
Ik gebruik hem meestal om zelf in de schaduw te zitten. Wel goed insmeren met factor 30.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Kan dat eigenlijk? Gaat hij dan ook vervellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |