ik welquote:Op maandag 24 maart 2014 23:34 schreef Helpmefok het volgende:
Ik vind dit wijf in de OP niet aantrekkelijk
homoquote:Op maandag 24 maart 2014 23:34 schreef Helpmefok het volgende:
Ik vind dit wijf in de OP niet aantrekkelijk
moest er zelf ook wel om lachenquote:Op maandag 24 maart 2014 23:33 schreef Littlerabbit het volgende:
De Typisch/Knut productie in de OP blijft geniaal
Ik heb mijn incompetentie toch maar moeten toegeven nadat ik het een kortstondige poging in Paint gafquote:Op maandag 24 maart 2014 23:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
moest er zelf ook wel om lachen
begreep eerst niet wat hij vroeg![]()
Je kut is aan het laptoppenquote:Op maandag 24 maart 2014 23:36 schreef Karina het volgende:
Is FOK! heel traag of is mijn laptop weer aan het kutten?
Het tweede.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:36 schreef Karina het volgende:
Is FOK! heel traag of is mijn laptop weer aan het kutten?
de burgerlijkheidquote:Op maandag 24 maart 2014 23:41 schreef RensAjacied het volgende:
Iedereen gaat ook ineens voor 12 uur slapen
Ik lag er gister pas om 5:30 in. Laat mequote:Op maandag 24 maart 2014 23:41 schreef RensAjacied het volgende:
wat raar zegquote:Op maandag 24 maart 2014 23:41 schreef RensAjacied het volgende:
Nog geen stage/werk?quote:Op maandag 24 maart 2014 23:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik lag er gister pas om 5:30 in. Laat me
lekker hoorquote:Op maandag 24 maart 2014 23:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik lag er gister pas om 5:30 in. Laat me
er zijn mensen die morgen weer moeten werkenquote:Op maandag 24 maart 2014 23:41 schreef RensAjacied het volgende:
Ik moet ook gewoon weer om 6.40 opquote:Op maandag 24 maart 2014 23:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
er zijn mensen die morgen weer moeten werken
Nee kon niet slapen rond 3:00 dus toen maar BSG gaan kijken, wat eten...quote:
huh, jij werken?quote:Op maandag 24 maart 2014 23:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
er zijn mensen die morgen weer moeten werken
ik ben oudquote:Op maandag 24 maart 2014 23:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik moet ook gewoon weer om 6.40 op
Ik ga zo ook wat eten maken, nu nog bepalen wat het beste mijn maag kan vullen wat ik in huis heb. Begin eindelijk weer echt honger te krijgen.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee kon niet slapen rond 3:00 dus toen maar BSG gaan kijken, wat eten...
Ik geloof dat ik uiteindelijk ook nog op FOK! zat ja.
Dan zou ik zelf niet zo laat gaan slapenquote:Op maandag 24 maart 2014 23:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik moet ook gewoon weer om 6.40 op
Ik heb een kut leven. Afgelopen nacht ook maar 4 uurtjes slaap gehad. Ik moet dat hoogstwaarschijnlijk op een woensdagavond compenserenquote:Op maandag 24 maart 2014 23:50 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dan zou ik zelf niet zo laat gaan slapen
Waarvoor moet je morgen om tien over half 7 op dan? School?quote:Op maandag 24 maart 2014 23:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb een kut leven. Afgelopen nacht ook maar 4 uurtjes slaap gehad. Ik moet dat hoogstwaarschijnlijk op een woensdagavond compenseren
Smoofie.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:52 schreef Smoofie het volgende:
Ik had verwacht dat Tyron de OP had gemaakt, gezien de vele plaatjes van zijn droomchick van zijn favoriete tienermeisje serie.
Gvdquote:Op maandag 24 maart 2014 23:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Smoofie.
Ik kocht gister om 5:30 de Diablo expansion maar ik was zo moe dat ik per ongeluk het originele spel heb gekocht.
Zal ik mij gewoon maar van het leven beroven na deze zoveelste treurnis?
Laat ik eerst mijn ticket maar afwachten
Yes. Eigenlijk kwart voor 7 maar ik blijf altijd vijf minuutjes liggen. Kwart over 7 vertrek ik elke ochtend van huis.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:52 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Waarvoor moet je morgen om tien over half 7 op dan? School?
quote:Op maandag 24 maart 2014 23:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Smoofie.
Ik kocht gister om 5:30 de Diablo expansion maar ik was zo moe dat ik per ongeluk het originele spel heb gekocht.
Zal ik mij gewoon maar van het leven beroven na deze zoveelste treurnis?
Laat ik eerst mijn ticket maar afwachten
Diablo 3 topic al gevraagd?quote:Op maandag 24 maart 2014 23:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het helemaal niet zo leuk eigenlijk![]()
Iemand nog een key kopen?
[ afbeelding ]
![]()
Ik ben echt een debiel.
Wacht mijn ticket wel eerst af. Toch bedankt voor de tipquote:
Ik wist niet dat een moderatorschap zoveel met een mens kan doenquote:Op maandag 24 maart 2014 23:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wacht mijn ticket wel eerst af. Toch bedankt voor de tip
Ik ga eens douchen voordat ik straks weer rond 5:30 spellen ga kopen.
Zal ik hem nu kopen?quote:Op maandag 24 maart 2014 23:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wacht mijn ticket wel eerst af. Toch bedankt voor de tip
Ik ga eens douchen voordat ik straks weer rond 5:30 spellen ga kopen.
Ja, de druk die het met zich meebrengt wordt ernstig onderschat.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:00 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik wist niet dat een moderatorschap zoveel met een mens kan doen
Ik zou wel de juiste key kopen.quote:
Misschien moet ik het dan toch aan mij voorbij laten gaan.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, de druk die het met zich meebrengt wordt ernstig onderschat.
Ik ook niet. Ach was hoe dan ook een leuke show.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:20 schreef Pistone het volgende:
[ afbeelding ]
Ik sluit niet uit dat dit een true story is.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien moet ik het dan toch aan mij voorbij laten gaan.
Ik werk gewoon de Derksen bingo kaart stelselmatig af, en als ik bingo heb begin ik aan de Genee kaart.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ach was hoe dan ook een leuke show.
[..]Jij kunt die druk wel aan. Jij kan het hele WK-forum in Derksen quotes afhandelen.
Vanavond United-City, veel leuker.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 08:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond de kampioenswedstrijd van FC Bayern München. 20:00
Hoe ging je tentamen?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:05 schreef Mansjester het volgende:
Moggu
Heerlijk om wakker te worden zonder tentamenstress
Volgens mij De Vos en De Mos vanavond dus daar ga ik voor zittne.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:10 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Vanavond United-City, veel leuker.
Pluskutquote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:07 schreef Saind het volgende:
Môguh
Goede nieuws: Net uitnodiging voor een sollicitatiegesprek gehad
Slechte niews: In fucking Enschede
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haha, en jij dacht nog wel dat Real ging winnen
Iedereen met een beetje hersens dacht dat.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haha, en jij dacht nog wel dat Real ging winnen
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:11 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Iedereen met een beetje hersens dacht dat.
Geintjequote:
Oh nice. Voor de competitie? En hoe laat is die wedstrijd?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:16 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Geintje![]()
Ik had wel verwacht dat Real uit zou lopen na de 2-1. Niet gebeurd. Maar het was een geweldige pot. En vanavond Manchester vs City kijken
Premier League gewoon ja, dacht ik. Om kwart voor 9quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh nice. Voor de competitie? En hoe laat is die wedstrijd?
Hier ook ja. Zon schijnt wel naar binnen, maar ik had de balkondeur openstaan en het is best koud.quote:
Battlefield jonguh.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:41 schreef Mansjester het volgende:
Ik fiets hier gewoon tussen de tanks alles, lijkt wel call of duty
Deze man.quote:
Ik speel het niet trouwensquote:
Tja als er een partij was die ongeveer dezelfde standpunten heeft maar het allemaal iets soepeler en profesioneler zou aanpakken dan de PVV zouden die echt groot kunnen worden in NL. PVV is te extreem voor veel kiezers, dat van afgelopen week heeft hem echt veel toekomstige stemmers gekost.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:32 schreef Saind het volgende:
[ afbeelding ]
Uitsluitend net volk op Geenstijl
Ik denk ook wel dat veel mensen het vertrouwen in die partij verliezen met die teringzooi die er nu in de organisatie is.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:58 schreef Pistone het volgende:
[..]
Tja als er een partij was die ongeveer dezelfde standpunten heeft maar het allemaal iets soepeler en profesioneler zou aanpakken dan de PVV zouden die echt groot kunnen worden in NL. PVV is te extreem voor veel kiezers, dat van afgelopen week heeft hem echt veel toekomstige stemmers gekost.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:27 schreef wonderer het volgende:
Weet iemand hoe het heet als de keeper de bal terugrolt naar de spelers (in het engels distribute)?
Je hebt uiteraard ook bij die partij de echte die-hards die op hem zullen blijven stemmen, no matter what. Maar hij heeft/had ook een hele grote groep potentiële stemmers, die of zelf iets mee hebben gemaakt met een beroving o.i.d. met Marokkanen of vinden dat andere partijen hebben gefaald en die zouden zomaar eens PVV kunnen gaan stemmen bij eventuele kamerverkiezingen (zie peilingen).quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:06 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat veel mensen het vertrouwen in die partij verliezen met die teringzooi die er nu in de organisatie is.
Maar goed, dat domme kuddevolk blijft toch wel stemmen
Daar is geen Nederlandse vertaling voor. En distribute is gewoon de bal in het spel brengen. Niet per se rollend, dat lijkt me zeer sterk.quote:
PVV is niet veel anders dan de VVD in dat opzicht. Waar de PVV verschilt is juist in het denken in extremen, zoals in knieschijven schieten en deporteren.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:15 schreef Pistone het volgende:
[..]
(...) Al snap ik niet dat geen enkele partij hier enigzins gebruik van maakt door ook wat steviger stelling te nemen tegen het straattuig, want dit is voor héél veel mensen gewoon een belangrijk item. Alleen moet het ook weer geen racisme worden.
PVV is in bijna alles extreem. Extreem links en extreem rechts in één partij.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:17 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
PVV is niet veel anders dan de VVD in dat opzicht. Waar de PVV verschilt is juist in het denken in extremen, zoals in knieschijven schieten en deporteren.
Agreed. Hoewel ik de termen extreem recht en extreem links voorbehoud aan organisaties die tegen de parlementaire democratie zijnquote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
PVV is in bijna alles extreem. Extreem links en extreem rechts in één partij.
Hier in Amsterdam schijnt het zonnetje nogquote:
PVV is meer links dan rechts eigenlijk. Vooral op economisch gebied.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
PVV is in bijna alles extreem. Extreem links en extreem rechts in één partij.
Daar was ik ookquote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:28 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Hier in Amsterdam schijnt het zonnetje nog
Nu niet meer?quote:
Gastquote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:39 schreef Karina het volgende:
Ik hoop toch ECHT dat het topic waar hier naartoe wordt gelinked niet echt is he?
KLB / Fok!ker die ongeloofwaardig topic maakt op ouders forum.
Ja erg apartquote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Lees dat topic maar eens, linkje staat in de op van het KLB topic.
Zelfs in de vijftiger jaren was dit echt niet normaalquote:
Veel mensen die daar reageren vinden het wel normaalquote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Zelfs in de vijftiger jaren was dit echt niet normaalIk bedoel toen ze nog geen douches en zo hadden.
Dat viel mij dus ook al op. Rare mensen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Veel mensen die daar reageren vinden het wel normaal
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gast
Geplaatst op: 19-03-2013 11:22
Hoi Monica,
Van mijn vrouw weet ik dat haar ouders haar elke avond wasten tot ze ongeveer 16 / 17 jaar was. Dat deden haar vader en moeder om en om. Ze zei dat toen haar ouders ermee ophielden, ze dat als een gemis heeft ervaren. Het stoppen gaf haar dus een naar gevoel. Een gevoel dat ze zich nog steeds kan herinneren. Van het wassen zelf heeft ze geen nadelige gevolgen ondervonden. Sinds ik dit van mijn vrouw weet, was ik haar zo vaak als ik kan en ik ben niet van plan om er ooit mee te stoppen
Groeten,
Tim
En dat is van een user met aardig wat posts daar.
hofodcoachquote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Hee, die Jan van Dijk is weer terug in Nederland als hofodcoach. Bekeerde die zich niet ooit tot de Islam of het boeddhisme
Nee volgens mij heeft hij gewoon het christelijke geloof 'ontdekt' o.i.d.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Hee, die Jan van Dijk is weer terug in Nederland als hofodcoach. Bekeerde die zich niet ooit tot de Islam of het boeddhisme
Slachtoffer van de jehova'squote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:59 schreef Pistone het volgende:
[..]
Nee volgens mij heeft hij gewoon het christelijke geloof 'ontdekt' o.i.d.
Die kwamen hier gisteren nog langs, alleen deed mijn moeder open. Als ik het had gedaan was het ''uh, oké doei''. Schijtvolkquote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Slachtoffer van de jehova's
Schitterend topic jaquote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:39 schreef Karina het volgende:
Ik hoop toch ECHT dat het topic waar hier naartoe wordt gelinked niet echt is he?
KLB / Fok!ker die ongeloofwaardig topic maakt op ouders forum.
Als je er een GGMM face bij had getrokken had het nog meer indruk gemaakt denk ik.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die kwamen hier gisteren nog langs, alleen deed mijn moeder open. Als ik het had gedaan was het ''uh, oké doei''. Schijtvolk
Geen idee. Voor mij zal hij altijd de vader blijven van deze twee.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:56 schreef Ajacied422 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee. Voor mij zal hij altijd de vader blijven van deze twee.wtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:25 schreef Pistone het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een echte man die Obama, handje schudden van Willy en naar Maxima kijken.
Kunnen wij als trots volk eigenlijk niet over ons heen laten komen natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:25 schreef Pistone het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een echte man die Obama, handje schudden van Willy en naar Maxima kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Link naar UISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Gewoon laten vechten, en er mag er maar 1 levend het veld af.quote:
dit is toch geen opstootjequote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:25 schreef xzaz het volgende:
[..]
Gewoon laten vechten, en er mag er maar 1 levend het veld af.
HAHAHAHA MET JE FIETSquote:
De kans is groot dat het een streek was van één van de jongens. Ik ben er best wel kwaad over. Je komt niet zomaar in iemands tuinquote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
WIJ JOU IN IEDER GEVAL NIET HAHAHAHAHAHAH
Tyron het is weer tijd voor je pilletje.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ohquote:
Bij ons kom je niet zomaar in de achtertuin, moet je eerst een oprit op en daarna langs een hekje.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oh
Bij een maat van mij waren ze ook over de muur geklommen om een scooter te jatten. Alleen de hond begon te blaffen en zijn vader rende naar buiten met een mesDie gast was ook helemaal in zwart en rende weg. Vast iemand uit de buurt die wist dat hij een nieuwe scooter had
davy post iets zelfgetyped van meerdere zinnenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oh
Bij een maat van mij waren ze ook over de muur geklommen om een scooter te jatten. Alleen de hond begon te blaffen en zijn vader rende naar buiten met een mesDie gast was ook helemaal in zwart en rende weg. Vast iemand uit de buurt die wist dat hij een nieuwe scooter had
En het heeft inhoudquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
davy post iets zelfgetyped van meerdere zinnen
WTFquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
davy post iets zelfgetyped van meerdere zinnen
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:50 schreef charmed_angel het volgende:
Bah, nog een uur en tien minuten
HMF
C_Aquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:50 schreef charmed_angel het volgende:
Bah, nog een uur en tien minuten
HMF
Ik blijf dit een prima nummer vindenquote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:54 schreef Ajacied422 het volgende:
http://nos.nl/video/62791(...)e-tegen-wilders.html
vanaf 2:13.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik blijf dit een prima nummer vinden
Maar ik kom dan ook uit de stad waar deze muziek praktisch tot een kunst verheven is.
Ik ben Smal Smal maar bovenal ben ik mooi mooi mooi.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Zelfs een liedje, wat een genot
''Ik ben Smal, wat ben ik mooi''
Dit boeit echt niemand.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dit weekend is het weer Ultra Miami![]()
[ afbeelding ]
Jullie gaan nu posten dat je er niks om geeft
Dit boeit echt niemand.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Top, ik zocht nog oorkankerquote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
En dan ook nog in zo'n pauperstad als Miamiquote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:06 schreef Helpmefok het volgende:
Sowieso, hoe kan je dancefeesten in de USA supporteren? De hele Europese dancescene is verkracht door die klootzakken die uit waren op grote scheppen poen.
O sorry. Ik had alweer doorgeklikt naar een andere.quote:
http://www.dumpert.nl/med(...)ijdens_training.htmltwitter:JBrenet_ twitterde op dinsdag 25-03-2014 om 17:12:18Tussen mij en memphis is het gewoon rustig/cool voor de duidelijkheid. #liefde reageer retweet
JA TERING HE 422 DAT HEBBEN WE AL BEDISCUSSIERD WEL OP BLIJVEN LETTEN HÉquote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:12 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ijdens_training.htmltwitter:JBrenet_ twitterde op dinsdag 25-03-2014 om 17:12:18Tussen mij en memphis is het gewoon rustig/cool voor de duidelijkheid. #liefde reageer retweet
Welke dan?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
O sorry. Ik had alweer doorgeklikt naar een andere.. Was dus niet DJ Norman - Crazy on the Dancefloor. Die blijft kut.
HOUD JE BEK DICHT JOH, VIEZE PUIST OP M'N BEELDSCHERM.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
JA TERING HE 422 DAT HEBBEN WE AL BEDISCUSSIERD WEL OP BLIJVEN LETTEN HÉ
Conclusie was dat er geen liefde is, maar #haat
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die ja
Deze, maar dan met beelden eronder van Litmanen
Mooie beelden.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die ja
Doet me niets die beeldenquote:
+1 wegens Beijerland.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Fuck met Hille en Xaline en ik snij je de strot afBeijerlandselaan
![]()
W1 Represent
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:17 schreef Dven het volgende:
[..]
+1 wegens Beijerland.
Ging vroeger nog vaak vanuit school met de tram snel een Turkse pizza halen daar voor een euro. Beetje blowen, beetje vreten. Mooie tijd
Nou wow, springende mensen, ik kom haast klaar.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:18 schreef RensAjacied het volgende:
Dit zijn pas mooie beelden![]()
50.000 man aan het springen (jaja zelfs de lange zijdes)
Heerlijke ontlading omdat Ajax een ronde verder kwam. Is voor een Feyenoorder niet te bevatten uiteraard.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nou wow, springende mensen, ik kom haast klaar.
Iets met eerste en laatste Europese prestatie ooit.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heerlijke ontlading omdat Ajax een ronde verder kwam. Is voor een Feyenoorder niet te bevatten uiteraard.
Stijn.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Rens wordt binnenkort leider van VAK410.
Geforceerd gedoequote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:18 schreef RensAjacied het volgende:
Dit zijn pas mooie beelden![]()
50.000 man aan het springen (jaja zelfs de lange zijdes)
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Iets met eerste en laatste Europese prestatie ooit.
Dit forum valt men vaak in herhaling.
Liever niet.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Rens wordt binnenkort leider van VAK410.
Was niet de laatste Europese prijs ooit.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]. Hoelang is dat geleden?
Kunnen we het net zo goed over de laatste CL hebben van Ajax
Wel Europese prijs met enige waarde. Al moeten we blij zijn als een Nederlandse club ooit nog de UEFA wint.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Was niet de laatste Europese prijs ooit.
BRRAAA BRAAA POWPOWPOW
Sorry man, ik had je niet moeten aanspreken.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor dat soort rotzooi spreek je me alleen aan.
Wat wil je zeggen.
Hahahahaha, behalve nee. De UEFA cup toentertijd was qua waarde ongeveer 40-45 keer de huidige EL.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wel Europese prijs met enige waarde. Al moeten we blij zijn als een Nederlandse club ooit nog de UEFA wint.
WAT WIL JE DAN ZEGGEN??quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry man, ik had je niet moeten aanspreken.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:15 schreef Helpmefok het volgende:
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker veilig achter de computer op sfeer fappen.
1x geweest dus?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]. Ik ga vaker naar wedstrijden dan jou ventje.
Imponerend hoor. Je weet niet eens met welke redenen dat te maken heeft.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]. Ik ga vaker naar wedstrijden dan jou ventje.
Je raakt in paniek in grote mensenmassa's?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Imponerend hoor. Je weet niet eens met welke redenen dat te maken heeft.
Geld? Dat is bij mij wel het probleem als ik eerlijk ben.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, dat was JR.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je raakt in paniek in grote mensenmassa's?
Je hebt een SV?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je mag niet van je vriendin?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toen je zes was werd je door je oom onzedelijk betast en je hebt er nu nog een trauma van?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent Feyenoorder?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
WAT WIL JE NU ZEGGEN VISWIJFquote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wil niks meer zeggen. Laten we hier over ophouden.
Je hebt problemen met Rick van de HK?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De ArenA is niet meer rolstoeltoegankelijk na de tackle op AZ keeper Esteban?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet eens naar beker?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:29 schreef RensAjacied het volgende:
Als ik mijn OV heb dan wil ik sowieso naar elke Europese thuiswedstrijd.
Hopelijk, dan kunnen ze die gracht dichtgooien.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
De ArenA is niet meer rolstoeltoegankelijk na de tackle op AZ keeper Esteban?
Je zit vast in de kelder van Benno L, Dutrouxstijl?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent bang voor het gas van hamas?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
TREK JE BEK NOU OPEN VOOR HAPPEL JE STROOPWAFELS STEELT
Je kan niet springen en je bent bang dat ze dan denken dat je geen Ajacied bent?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent allergisch voor lelijke stadions?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent allergisch voor lelijke voetbalclubs?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat was in heel Rotterdam Zuid een probleemquote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Bovenstaande gasten ken ik beide. Kwam veel op Beijerlandselaan. Fucking chill relaxen daar man. Samenscholingsverbod weten ze daar ook niet bepaald succesvol door te voeren..
Je hebt een scheithekel aan dat viessmerige volk in de aRENa?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, Baroegquote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat was in heel Rotterdam Zuid een probleem
Is de baroeg trouwens nog open?
Mag ik zeggen dat de ArenA een kutstadion is?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je hebt een scheithekel aan dat viessmerige volk in de aRENa?
Die heeft zulke sterke spieren dat je je pik breekt in een uiterste poging hem naar binnen te rammenquote:
Baroeg is aids, is dichtgeweest wegens een schietpartij, maar: ja.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat was in heel Rotterdam Zuid een probleem
Is de baroeg trouwens nog open?
Oh alleen hier reageer je op?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mag ik zeggen dat de ArenA een kutstadion is?
Weet niet hoe het nu is. Alweer jaren geleden dat ik er ben geweest. Mid jaren 2000 was dat. Sluiting was volgens mij omdat er een pool met een barkruk is doodgeslagenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Baroeg is aids, is dichtgeweest wegens een schietpartij, maar: ja.Spinozaweg
nog zo'n pareltje van een buurt
Baroeg is geniaal. Enige kroeg/zaaltje in de buurt die een beetje bands van naam binnen de metal krijgt. Wat best gek is gezien de grote ervanquote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Baroeg is aids, is dichtgeweest wegens een schietpartij, maar: ja.Spinozaweg
nog zo'n pareltje van een buurt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |