ik welquote:Op maandag 24 maart 2014 23:34 schreef Helpmefok het volgende:
Ik vind dit wijf in de OP niet aantrekkelijk
homoquote:Op maandag 24 maart 2014 23:34 schreef Helpmefok het volgende:
Ik vind dit wijf in de OP niet aantrekkelijk
moest er zelf ook wel om lachenquote:Op maandag 24 maart 2014 23:33 schreef Littlerabbit het volgende:
De Typisch/Knut productie in de OP blijft geniaal
Ik heb mijn incompetentie toch maar moeten toegeven nadat ik het een kortstondige poging in Paint gafquote:Op maandag 24 maart 2014 23:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
moest er zelf ook wel om lachen
begreep eerst niet wat hij vroeg![]()
Je kut is aan het laptoppenquote:Op maandag 24 maart 2014 23:36 schreef Karina het volgende:
Is FOK! heel traag of is mijn laptop weer aan het kutten?
Het tweede.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:36 schreef Karina het volgende:
Is FOK! heel traag of is mijn laptop weer aan het kutten?
de burgerlijkheidquote:Op maandag 24 maart 2014 23:41 schreef RensAjacied het volgende:
Iedereen gaat ook ineens voor 12 uur slapen
Ik lag er gister pas om 5:30 in. Laat mequote:Op maandag 24 maart 2014 23:41 schreef RensAjacied het volgende:
wat raar zegquote:Op maandag 24 maart 2014 23:41 schreef RensAjacied het volgende:
Nog geen stage/werk?quote:Op maandag 24 maart 2014 23:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik lag er gister pas om 5:30 in. Laat me
lekker hoorquote:Op maandag 24 maart 2014 23:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik lag er gister pas om 5:30 in. Laat me
er zijn mensen die morgen weer moeten werkenquote:Op maandag 24 maart 2014 23:41 schreef RensAjacied het volgende:
Ik moet ook gewoon weer om 6.40 opquote:Op maandag 24 maart 2014 23:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
er zijn mensen die morgen weer moeten werken
Nee kon niet slapen rond 3:00 dus toen maar BSG gaan kijken, wat eten...quote:
huh, jij werken?quote:Op maandag 24 maart 2014 23:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
er zijn mensen die morgen weer moeten werken
ik ben oudquote:Op maandag 24 maart 2014 23:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik moet ook gewoon weer om 6.40 op
Ik ga zo ook wat eten maken, nu nog bepalen wat het beste mijn maag kan vullen wat ik in huis heb. Begin eindelijk weer echt honger te krijgen.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee kon niet slapen rond 3:00 dus toen maar BSG gaan kijken, wat eten...
Ik geloof dat ik uiteindelijk ook nog op FOK! zat ja.
Dan zou ik zelf niet zo laat gaan slapenquote:Op maandag 24 maart 2014 23:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik moet ook gewoon weer om 6.40 op
Ik heb een kut leven. Afgelopen nacht ook maar 4 uurtjes slaap gehad. Ik moet dat hoogstwaarschijnlijk op een woensdagavond compenserenquote:Op maandag 24 maart 2014 23:50 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dan zou ik zelf niet zo laat gaan slapen
Waarvoor moet je morgen om tien over half 7 op dan? School?quote:Op maandag 24 maart 2014 23:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb een kut leven. Afgelopen nacht ook maar 4 uurtjes slaap gehad. Ik moet dat hoogstwaarschijnlijk op een woensdagavond compenseren
Smoofie.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:52 schreef Smoofie het volgende:
Ik had verwacht dat Tyron de OP had gemaakt, gezien de vele plaatjes van zijn droomchick van zijn favoriete tienermeisje serie.
Gvdquote:Op maandag 24 maart 2014 23:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Smoofie.
Ik kocht gister om 5:30 de Diablo expansion maar ik was zo moe dat ik per ongeluk het originele spel heb gekocht.
Zal ik mij gewoon maar van het leven beroven na deze zoveelste treurnis?
Laat ik eerst mijn ticket maar afwachten
Yes. Eigenlijk kwart voor 7 maar ik blijf altijd vijf minuutjes liggen. Kwart over 7 vertrek ik elke ochtend van huis.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:52 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Waarvoor moet je morgen om tien over half 7 op dan? School?
quote:Op maandag 24 maart 2014 23:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Smoofie.
Ik kocht gister om 5:30 de Diablo expansion maar ik was zo moe dat ik per ongeluk het originele spel heb gekocht.
Zal ik mij gewoon maar van het leven beroven na deze zoveelste treurnis?
Laat ik eerst mijn ticket maar afwachten
Diablo 3 topic al gevraagd?quote:Op maandag 24 maart 2014 23:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het helemaal niet zo leuk eigenlijk![]()
Iemand nog een key kopen?
[ afbeelding ]
![]()
Ik ben echt een debiel.
Wacht mijn ticket wel eerst af. Toch bedankt voor de tipquote:
Ik wist niet dat een moderatorschap zoveel met een mens kan doenquote:Op maandag 24 maart 2014 23:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wacht mijn ticket wel eerst af. Toch bedankt voor de tip
Ik ga eens douchen voordat ik straks weer rond 5:30 spellen ga kopen.
Zal ik hem nu kopen?quote:Op maandag 24 maart 2014 23:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wacht mijn ticket wel eerst af. Toch bedankt voor de tip
Ik ga eens douchen voordat ik straks weer rond 5:30 spellen ga kopen.
Ja, de druk die het met zich meebrengt wordt ernstig onderschat.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:00 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik wist niet dat een moderatorschap zoveel met een mens kan doen
Ik zou wel de juiste key kopen.quote:
Misschien moet ik het dan toch aan mij voorbij laten gaan.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, de druk die het met zich meebrengt wordt ernstig onderschat.
Ik ook niet. Ach was hoe dan ook een leuke show.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:20 schreef Pistone het volgende:
[ afbeelding ]
Ik sluit niet uit dat dit een true story is.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien moet ik het dan toch aan mij voorbij laten gaan.
Ik werk gewoon de Derksen bingo kaart stelselmatig af, en als ik bingo heb begin ik aan de Genee kaart.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ach was hoe dan ook een leuke show.
[..]Jij kunt die druk wel aan. Jij kan het hele WK-forum in Derksen quotes afhandelen.
Vanavond United-City, veel leuker.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 08:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond de kampioenswedstrijd van FC Bayern München. 20:00
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |