Je hebt problemen met Rick van de HK?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Imponerend hoor. Je weet niet eens met welke redenen dat te maken heeft.
De ArenA is niet meer rolstoeltoegankelijk na de tackle op AZ keeper Esteban?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet eens naar beker?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:29 schreef RensAjacied het volgende:
Als ik mijn OV heb dan wil ik sowieso naar elke Europese thuiswedstrijd.
Hopelijk, dan kunnen ze die gracht dichtgooien.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
De ArenA is niet meer rolstoeltoegankelijk na de tackle op AZ keeper Esteban?
Je zit vast in de kelder van Benno L, Dutrouxstijl?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent bang voor het gas van hamas?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
TREK JE BEK NOU OPEN VOOR HAPPEL JE STROOPWAFELS STEELT
Je kan niet springen en je bent bang dat ze dan denken dat je geen Ajacied bent?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent allergisch voor lelijke stadions?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent allergisch voor lelijke voetbalclubs?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat was in heel Rotterdam Zuid een probleemquote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Bovenstaande gasten ken ik beide. Kwam veel op Beijerlandselaan. Fucking chill relaxen daar man. Samenscholingsverbod weten ze daar ook niet bepaald succesvol door te voeren..
Je hebt een scheithekel aan dat viessmerige volk in de aRENa?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, Baroegquote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat was in heel Rotterdam Zuid een probleem
Is de baroeg trouwens nog open?
Mag ik zeggen dat de ArenA een kutstadion is?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je hebt een scheithekel aan dat viessmerige volk in de aRENa?
Die heeft zulke sterke spieren dat je je pik breekt in een uiterste poging hem naar binnen te rammenquote:
Baroeg is aids, is dichtgeweest wegens een schietpartij, maar: ja.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat was in heel Rotterdam Zuid een probleem
Is de baroeg trouwens nog open?
Oh alleen hier reageer je op?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mag ik zeggen dat de ArenA een kutstadion is?
Weet niet hoe het nu is. Alweer jaren geleden dat ik er ben geweest. Mid jaren 2000 was dat. Sluiting was volgens mij omdat er een pool met een barkruk is doodgeslagenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Baroeg is aids, is dichtgeweest wegens een schietpartij, maar: ja.Spinozaweg
nog zo'n pareltje van een buurt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |