Misschien moet ik het dan toch aan mij voorbij laten gaan.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, de druk die het met zich meebrengt wordt ernstig onderschat.
Ik ook niet. Ach was hoe dan ook een leuke show.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:20 schreef Pistone het volgende:
[ afbeelding ]
Ik sluit niet uit dat dit een true story is.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien moet ik het dan toch aan mij voorbij laten gaan.
Ik werk gewoon de Derksen bingo kaart stelselmatig af, en als ik bingo heb begin ik aan de Genee kaart.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ach was hoe dan ook een leuke show.
[..]Jij kunt die druk wel aan. Jij kan het hele WK-forum in Derksen quotes afhandelen.
Vanavond United-City, veel leuker.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 08:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond de kampioenswedstrijd van FC Bayern München. 20:00
Hoe ging je tentamen?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:05 schreef Mansjester het volgende:
Moggu
Heerlijk om wakker te worden zonder tentamenstress
Volgens mij De Vos en De Mos vanavond dus daar ga ik voor zittne.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:10 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Vanavond United-City, veel leuker.
Pluskutquote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:07 schreef Saind het volgende:
Môguh
Goede nieuws: Net uitnodiging voor een sollicitatiegesprek gehad
Slechte niews: In fucking Enschede
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haha, en jij dacht nog wel dat Real ging winnen
Iedereen met een beetje hersens dacht dat.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haha, en jij dacht nog wel dat Real ging winnen
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:11 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Iedereen met een beetje hersens dacht dat.
Geintjequote:
Oh nice. Voor de competitie? En hoe laat is die wedstrijd?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:16 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Geintje![]()
Ik had wel verwacht dat Real uit zou lopen na de 2-1. Niet gebeurd. Maar het was een geweldige pot. En vanavond Manchester vs City kijken
Premier League gewoon ja, dacht ik. Om kwart voor 9quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh nice. Voor de competitie? En hoe laat is die wedstrijd?
Hier ook ja. Zon schijnt wel naar binnen, maar ik had de balkondeur openstaan en het is best koud.quote:
Battlefield jonguh.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:41 schreef Mansjester het volgende:
Ik fiets hier gewoon tussen de tanks alles, lijkt wel call of duty
Deze man.quote:
Ik speel het niet trouwensquote:
Tja als er een partij was die ongeveer dezelfde standpunten heeft maar het allemaal iets soepeler en profesioneler zou aanpakken dan de PVV zouden die echt groot kunnen worden in NL. PVV is te extreem voor veel kiezers, dat van afgelopen week heeft hem echt veel toekomstige stemmers gekost.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:32 schreef Saind het volgende:
[ afbeelding ]
Uitsluitend net volk op Geenstijl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |