Schitterend topic jaquote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:39 schreef Karina het volgende:
Ik hoop toch ECHT dat het topic waar hier naartoe wordt gelinked niet echt is he?
KLB / Fok!ker die ongeloofwaardig topic maakt op ouders forum.
Als je er een GGMM face bij had getrokken had het nog meer indruk gemaakt denk ik.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die kwamen hier gisteren nog langs, alleen deed mijn moeder open. Als ik het had gedaan was het ''uh, oké doei''. Schijtvolk
Geen idee. Voor mij zal hij altijd de vader blijven van deze twee.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Hee, die Jan van Dijk is weer terug in Nederland als hofodcoach. Bekeerde die zich niet ooit tot de Islam of het boeddhisme
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee. Voor mij zal hij altijd de vader blijven van deze twee.wtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:25 schreef Pistone het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een echte man die Obama, handje schudden van Willy en naar Maxima kijken.
Kunnen wij als trots volk eigenlijk niet over ons heen laten komen natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:25 schreef Pistone het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een echte man die Obama, handje schudden van Willy en naar Maxima kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Link naar UISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Gewoon laten vechten, en er mag er maar 1 levend het veld af.quote:
dit is toch geen opstootjequote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:25 schreef xzaz het volgende:
[..]
Gewoon laten vechten, en er mag er maar 1 levend het veld af.
HAHAHAHA MET JE FIETSquote:
De kans is groot dat het een streek was van één van de jongens. Ik ben er best wel kwaad over. Je komt niet zomaar in iemands tuinquote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
WIJ JOU IN IEDER GEVAL NIET HAHAHAHAHAHAH
Tyron het is weer tijd voor je pilletje.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ohquote:
Bij ons kom je niet zomaar in de achtertuin, moet je eerst een oprit op en daarna langs een hekje.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oh
Bij een maat van mij waren ze ook over de muur geklommen om een scooter te jatten. Alleen de hond begon te blaffen en zijn vader rende naar buiten met een mesDie gast was ook helemaal in zwart en rende weg. Vast iemand uit de buurt die wist dat hij een nieuwe scooter had
davy post iets zelfgetyped van meerdere zinnenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oh
Bij een maat van mij waren ze ook over de muur geklommen om een scooter te jatten. Alleen de hond begon te blaffen en zijn vader rende naar buiten met een mesDie gast was ook helemaal in zwart en rende weg. Vast iemand uit de buurt die wist dat hij een nieuwe scooter had
En het heeft inhoudquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
davy post iets zelfgetyped van meerdere zinnen
WTFquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
davy post iets zelfgetyped van meerdere zinnen
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:50 schreef charmed_angel het volgende:
Bah, nog een uur en tien minuten
HMF
C_Aquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:50 schreef charmed_angel het volgende:
Bah, nog een uur en tien minuten
HMF
Ik blijf dit een prima nummer vindenquote: