quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik blijf dit een prima nummer vinden
Maar ik kom dan ook uit de stad waar deze muziek praktisch tot een kunst verheven is.
Ik ben Smal Smal maar bovenal ben ik mooi mooi mooi.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Zelfs een liedje, wat een genot
''Ik ben Smal, wat ben ik mooi''
Dit boeit echt niemand.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dit weekend is het weer Ultra Miami![]()
[ afbeelding ]
Jullie gaan nu posten dat je er niks om geeft
Dit boeit echt niemand.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Top, ik zocht nog oorkankerquote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
En dan ook nog in zo'n pauperstad als Miamiquote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:06 schreef Helpmefok het volgende:
Sowieso, hoe kan je dancefeesten in de USA supporteren? De hele Europese dancescene is verkracht door die klootzakken die uit waren op grote scheppen poen.
O sorry. Ik had alweer doorgeklikt naar een andere.quote:
http://www.dumpert.nl/med(...)ijdens_training.htmltwitter:JBrenet_ twitterde op dinsdag 25-03-2014 om 17:12:18Tussen mij en memphis is het gewoon rustig/cool voor de duidelijkheid. #liefde reageer retweet
JA TERING HE 422 DAT HEBBEN WE AL BEDISCUSSIERD WEL OP BLIJVEN LETTEN HÉquote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:12 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ijdens_training.htmltwitter:JBrenet_ twitterde op dinsdag 25-03-2014 om 17:12:18Tussen mij en memphis is het gewoon rustig/cool voor de duidelijkheid. #liefde reageer retweet
Welke dan?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
O sorry. Ik had alweer doorgeklikt naar een andere.. Was dus niet DJ Norman - Crazy on the Dancefloor. Die blijft kut.
HOUD JE BEK DICHT JOH, VIEZE PUIST OP M'N BEELDSCHERM.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
JA TERING HE 422 DAT HEBBEN WE AL BEDISCUSSIERD WEL OP BLIJVEN LETTEN HÉ
Conclusie was dat er geen liefde is, maar #haat
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die ja
Deze, maar dan met beelden eronder van Litmanen
Mooie beelden.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die ja
Deze, maar dan met beelden eronder van Litmanen
Doet me niets die beeldenquote:
+1 wegens Beijerland.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Fuck met Hille en Xaline en ik snij je de strot afBeijerlandselaan
![]()
W1 Represent
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:17 schreef Dven het volgende:
[..]
+1 wegens Beijerland.
Ging vroeger nog vaak vanuit school met de tram snel een Turkse pizza halen daar voor een euro. Beetje blowen, beetje vreten. Mooie tijd
Nou wow, springende mensen, ik kom haast klaar.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:18 schreef RensAjacied het volgende:
Dit zijn pas mooie beelden![]()
50.000 man aan het springen (jaja zelfs de lange zijdes)
Heerlijke ontlading omdat Ajax een ronde verder kwam. Is voor een Feyenoorder niet te bevatten uiteraard.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nou wow, springende mensen, ik kom haast klaar.
Iets met eerste en laatste Europese prestatie ooit.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heerlijke ontlading omdat Ajax een ronde verder kwam. Is voor een Feyenoorder niet te bevatten uiteraard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |