Ik denk ook wel dat veel mensen het vertrouwen in die partij verliezen met die teringzooi die er nu in de organisatie is.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:58 schreef Pistone het volgende:
[..]
Tja als er een partij was die ongeveer dezelfde standpunten heeft maar het allemaal iets soepeler en profesioneler zou aanpakken dan de PVV zouden die echt groot kunnen worden in NL. PVV is te extreem voor veel kiezers, dat van afgelopen week heeft hem echt veel toekomstige stemmers gekost.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:27 schreef wonderer het volgende:
Weet iemand hoe het heet als de keeper de bal terugrolt naar de spelers (in het engels distribute)?
Je hebt uiteraard ook bij die partij de echte die-hards die op hem zullen blijven stemmen, no matter what. Maar hij heeft/had ook een hele grote groep potentiële stemmers, die of zelf iets mee hebben gemaakt met een beroving o.i.d. met Marokkanen of vinden dat andere partijen hebben gefaald en die zouden zomaar eens PVV kunnen gaan stemmen bij eventuele kamerverkiezingen (zie peilingen).quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:06 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat veel mensen het vertrouwen in die partij verliezen met die teringzooi die er nu in de organisatie is.
Maar goed, dat domme kuddevolk blijft toch wel stemmen
Daar is geen Nederlandse vertaling voor. En distribute is gewoon de bal in het spel brengen. Niet per se rollend, dat lijkt me zeer sterk.quote:
PVV is niet veel anders dan de VVD in dat opzicht. Waar de PVV verschilt is juist in het denken in extremen, zoals in knieschijven schieten en deporteren.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:15 schreef Pistone het volgende:
[..]
(...) Al snap ik niet dat geen enkele partij hier enigzins gebruik van maakt door ook wat steviger stelling te nemen tegen het straattuig, want dit is voor héél veel mensen gewoon een belangrijk item. Alleen moet het ook weer geen racisme worden.
PVV is in bijna alles extreem. Extreem links en extreem rechts in één partij.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:17 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
PVV is niet veel anders dan de VVD in dat opzicht. Waar de PVV verschilt is juist in het denken in extremen, zoals in knieschijven schieten en deporteren.
Agreed. Hoewel ik de termen extreem recht en extreem links voorbehoud aan organisaties die tegen de parlementaire democratie zijnquote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
PVV is in bijna alles extreem. Extreem links en extreem rechts in één partij.
Hier in Amsterdam schijnt het zonnetje nogquote:
PVV is meer links dan rechts eigenlijk. Vooral op economisch gebied.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
PVV is in bijna alles extreem. Extreem links en extreem rechts in één partij.
Daar was ik ookquote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:28 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Hier in Amsterdam schijnt het zonnetje nog
Nu niet meer?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |