Ik hoop dat die dader een hoge straf krijgt en dan in de bajes nog ff paar in elkaar geslagen wordt.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:48 schreef bijdehand het volgende:
Bah, wat sneu. Hoop altijd dat dat soort daders door een paar hells angels worden gevonden.
"We zijn allemaal Marokkanen" is vast niet van toepassing in deze zaak.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:49 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Meer Meer Meer!, blijkbaar had wilders dat moeten roepen in de zaal.
Vrees ik ook.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:52 schreef MisterCe het volgende:
Ik zou aan iedereen willen adviseren om er maar aan te wennen want het ziet er niet naar uit dat het minder gaat worden.
quote:Op maandag 24 maart 2014 21:55 schreef theunderdog het volgende:
En de pvv-stemmers misbruiken deze ontzettend trieste gebeurtenis voor hun haat-verspreiding.
quote:Op maandag 24 maart 2014 21:50 schreef theunderdog het volgende:
Ik vind dat als de politie dit zag, en de overvaller rende weg dat er dan met scherp geschoten worden mag.
Hehequote:Op maandag 24 maart 2014 21:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
"We zijn allemaal Marokkanen" is vast niet van toepassing in deze zaak.
Wat heeft het een met het ander te maken?quote:
Het maakt alsnog geen ene fuck uit. Al was de dader een blanke Zuid-Afrikaan met Nederlandse voorouders. Dat maakt het misdrijf niet minder erg, ook voor de man niet.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:58 schreef Richestorags het volgende:
Laten al die discriminatie jankclubjes zich maar eens keihard hier over uitspreken
Het maakt wel degelijk uit. Bij het minste of geringste schieten ze in de raciesme reflex terwijl tegelijkertijd dit soort gruwelijke dingen gebeurtquote:Op maandag 24 maart 2014 21:59 schreef Gedachtenstroom het volgende:
[..]
Het maakt alsnog geen ene fuck uit. Al was de dader een blanke Zuid-Afrikaan met Nederlandse voorouders. Dat maakt het misdrijf niet minder erg, ook voor de man niet.
Daar ben ik het mee eens. Hoge straf voor de dader en dan lekker in elkaar laten slaan in de bajes.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:59 schreef Gedachtenstroom het volgende:
[..]
Het maakt alsnog geen ene fuck uit. Al was de dader een blanke Zuid-Afrikaan met Nederlandse voorouders. Dat maakt het misdrijf niet minder erg, ook voor de man niet.
Tsja. Het continue langskomen van dit soort "incidenten" is waarom Wilders zo populair is geworden. Dus begrijpelijk.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:59 schreef RensAjacied het volgende:
Beetje jammer dat die PVV'ers hier dan direct hun stem op Wilders willen rechtsvaardigheden.
quote:Op maandag 24 maart 2014 22:01 schreef DDDDDaaf het volgende:
Dit soort daders verdienen een "tandje - stoeprandje" en daarna een gebroken nek...
Klopt, zulke figuren, of ze nu blank of paars zijn, mogen ze doodschoppen. Maar ja, zal vast wel een taakstrafje worden, de dader had een moeilijke jeugd, is een goeie jongen, verdient een 33e kans etc etc.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:59 schreef Gedachtenstroom het volgende:
[..]
Het is nou ook niet zo dat de PVV stemmers het erg moeilijk wordt gemaakt, vind je niet?quote:Op maandag 24 maart 2014 21:55 schreef theunderdog het volgende:
En de pvv-stemmers misbruiken deze ontzettend trieste gebeurtenis voor hun haat-verspreiding.
Was hier sprake van een racistisch motief dan?quote:Op maandag 24 maart 2014 21:58 schreef Richestorags het volgende:
Laten al die discriminatie jankclubjes zich maar eens keihard hier over uitspreken
Weet je, ik heb echt veel opleidingen afgerond...quote:
Ach, diezelfde mensen slaan de dader in elkaar als ze er bij waren geweest.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:59 schreef RensAjacied het volgende:
Beetje jammer dat die PVV'ers hier dan direct hun stem op Wilders willen rechtsvaardigheden.
Dit soort teringstreken verbroedert blijkbaar, ik ben het met je eens.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Weet je, ik heb echt veel opleidingen afgerond...
Ik zou van mijn levensdagen geen goede rechter of advocaat kunnen worden. Ik denk dat ik zo'n kankeraap ter plekke dood zou slaan.
Ja. Omdat wat één persoon uit de kliek doet niet representabel is voor de rest. Worden Nederlanders in Spanje ook uitgekotst omdat we er elk jaar busladingen pubers heen sturen die 2 hele weken niks anders doen dan: Zuipen, neuken, schreeuwen, lallen, kotsen en vernielingen aanrichten en in vechtpartijen betrokken raken? Nee. Precies.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:00 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het maakt wel degelijk uit. Bij het minste of geringste schieten ze in de raciesme reflex terwijl tegelijkertijd dit soort gruwelijke dingen gebeurt
Wel, je kan je afvragen of dit ook bij een opa van eigen soort was gebeurd. Ik weet het antwoord wel. Ten tweede lopen die clubs constant te janken over discriminatie en uitsluiting maar hoor je ze nooit over de wantoestanden hier. Laat ze eerst maar eens kritisch daar naar kijken.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:08 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Was hier sprake van een racistisch motief dan?
Zo redeneren bepaalde Turken en Marokkanen ook altijd als ze aan worden gehouden. "Iesj rasjiesme!"quote:Op maandag 24 maart 2014 22:13 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Wel, je kan je afvragen of dit ook bij een opa van eigen soort was gebeurd. Ik weet het antwoord wel. Ten tweede lopen die clubs constant te janken over discriminatie en uitsluiting maar hoor je ze nooit over de wantoestanden hier. Laat ze eerst maar eens kritisch daar naar kijken.
Eigen soort?quote:Op maandag 24 maart 2014 22:13 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Wel, je kan je afvragen of dit ook bij een opa van eigen soort was gebeurd. Ik weet het antwoord wel. Ten tweede lopen die clubs constant te janken over discriminatie en uitsluiting maar hoor je ze nooit over de wantoestanden hier. Laat ze eerst maar eens kritisch daar naar kijken.
Ja, zo zwart-wit denken die figuren wel ja. Ik niet. Maar ik vind het onbegrijpelijk dat allemaal zielige Mocro's aangifte gaan doen en samen met figuren als Spekman dagenlang doorsteggelen over wat populistisch gelul van gekke Geert wat die toch waar kan maken en het bij dit soort "incidenten" stelselmatig stil is, er wordt ontkend of andere zaken erbij gehaald.quote:
Ach, flikker op met je zielige insinuaties. Er zullen maar weinig Marokkanen zijn die dit niet kankertriest vinden.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:22 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ja, zo zwart-wit denken die figuren wel ja. Ik niet. Maar ik vind het onbegrijpelijk dat allemaal zielige Mocro's aangifte gaan doen en samen met figuren als Spekman dagenlang doorsteggelen over wat populistisch gelul van gekke Geert wat die toch waar kan maken, en het bij dit soort "incidenten" stelselmatig stil is, er wordt ontkend of andere zaken erbij gehaald.
Natuurlijk. Maar zo zijn er aan de andere kant zo goed als geen racisten aan Nederlandse kant. Wel genoeg mensen die dit soort "incidenten" een beetje zat beginnen te worden. En zo komt gekke Geert aan zijn stemmen.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:24 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ach, flikker op met je zielige insinuaties. Er zullen maar weinig Marokkanen zijn die dit niet kankertriest vinden.
En als we dat wat vaker ook van henzelf zouden horen zou Wilders geen platform hebben.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:24 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ach, flikker op met je zielige insinuaties. Er zullen maar weinig Marokkanen zijn die dit niet kankertriest vinden.
Ik verwacht dat Spekman nu met een shirt gaat lopen "wij zijn allemaal bejaarden". Dit was immers tien keer erger dan wat onze grote blonder leider eruit wist te persen. Of is Spekman stiekem gewoon een hypocriet?quote:Op maandag 24 maart 2014 22:26 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
En als we dat wat vaker ook van henzelf zouden horen zou Wilders geen platform hebben.
Exact. Ik wil dat Wilders via natuurlijke selectie vanzelf uit de politiek verdwijnt. Meer actie om problemen aan te pakken, meer erkenning vanuit andere partijen en een minder discriminerend en meer genuanceerd rechts persoon ervoor in de plaats. En dan is het ook snel afgelopen met gekke Geert.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:26 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
En als we dat wat vaker ook van henzelf zouden horen zou Wilders geen platform hebben.
wie gaat dat uitzenden dan? das geen entertaimentquote:Op maandag 24 maart 2014 22:26 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
dus je snapt het wel maar het is onbegrijpelijk?quote:Op maandag 24 maart 2014 22:22 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ja, zo zwart-wit denken die figuren wel ja. Ik niet. Maar ik vind het onbegrijpelijk dat allemaal zielige Mocro's aangifte gaan doen en samen met figuren als Spekman dagenlang doorsteggelen over wat populistisch gelul van gekke Geert wat die toch waar kan maken en het bij dit soort "incidenten" stelselmatig stil is, er wordt ontkend of andere zaken erbij gehaald.
En natuurlijk maakt het voor de ernst van de daad niet uit of de dader nou paars, groen, of rood is. Het is altijd afschuwelijk. Je zou zo'n iemand ter plekke het graf in kunnen slaan als je het zelf ziet.
Vind je dat nou gek? Het zijn vrijwel altijd getinte mensen in deze berichten..quote:Op maandag 24 maart 2014 21:55 schreef theunderdog het volgende:
Ach, ik weet niet. Voor Nederlanders zenden ze ook en masse "oooh wat erg", "ooh wat vreselijk", "oooh, wat een walgelijke daad", "oooh, ik hoop dat ze de dader snel pakken" uit. En men kijkt er toch echt naar.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:29 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
wie gaat dat uitzenden dan? das geen entertaiment
Want jij hebt nog nooit een Marokkaan gehoord die dit afkeurt? Of verwacht jij dat Marokkanen bij elke criminele daad voor aan staan om zich te verontschuldigen voor iets war ze niks mee te maken hebben.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:26 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
nee, een turk/marokkaan die iets te zeggen heeft en je daarbij geen ondertiteling nodig hebt, die hebben geen nieuwswaardequote:Op maandag 24 maart 2014 22:32 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Ach, ik weet niet. Voor Nederlanders zenden ze ook en masse "oooh wat erg", "ooh wat vreselijk", "oooh, wat een walgelijke daad", "oooh, ik hoop dat ze de dader snel pakken" uit. En men kijkt er toch echt naar.
Al geef ik toe dat "is goeie jonguh !", "die smerige kk kaas moet z'n bek houden" en "ik neuk jullie allemaal de moeder" als reactie het ook niet slecht doen in de media. Het leidt alleen wel naar minder, minder roepers.
Jawel, maar ik heb aanzienlijk meer Marokkanen gehoord die het vergoelijken of er zelfs over opscheppen. Dat is nu eenmaal hetgeen op tv komt.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:33 schreef Peunage het volgende:
[..]
Want jij hebt nog nooit een Marokkaan gehoord die dit afkeurt?
Zoals ik hierboven al aangaf: ja. Dat is in Nederland nml normaal om te doen - en doet men dan ook massaal met "ochedens", "watergs" en "ohnees".quote:Of verwacht jij dat Marokkanen bij elke criminele daad voor aan staan om zich te verontschuldigen voor iets war ze niks mee te maken hebben.
Die Nederlanders geven geld uit inplaats van te jatten en gaan daarna ook nog eens gauw weer naar huis.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:12 schreef Gedachtenstroom het volgende:
[..]
Ja. Omdat wat één persoon uit de kliek doet niet representabel is voor de rest. Worden Nederlanders in Spanje ook uitgekotst omdat we er elk jaar busladingen pubers heen sturen die 2 hele weken niks anders doen dan: Zuipen, neuken, schreeuwen, lallen, kotsen en vernielingen aanrichten en in vechtpartijen betrokken raken? Nee. Precies.
Nee hoor, dat is het niet. Ik hoor nooit, maar dan ook nooit, Nederlanders zichzelf verontschuldigen voor dingen die andere Nederlanders hebben gedaan.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:35 schreef Aanstootgevend het volgende:
Zoals ik hierboven al aangaf: ja. Dat is in Nederland nml normaal om te doen - en doet men dan ook massaal met "ochedens", "watergs" en "ohnees".
Minder minder minder moraal.quote:
Eerst moeten Marokkanen hun excuses aanbieden voor Ali B.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:41 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is het niet. Ik hoor nooit, maar dan ook nooit, Nederlanders zichzelf verontschuldigen voor dingen die andere Nederlanders hebben gedaan.
Ik ben geen Marokkaan, maar ik bied mijn excuses alvast aan voor Ali B.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Eerst moeten Marokkanen hun excuses aanbieden voor Ali B.
Dan praten we verder.
Zo goed als geen? PVV-ers zijn er zo goed als niet? Werkgevers die discrimineren zijn er ook zo goed als niet?quote:Op maandag 24 maart 2014 22:25 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar zo zijn er aan de andere kant zo goed als geen racisten aan Nederlandse kant.
Verontschuldigen misschien niet. Maar je hoort ze het wel afkeuren. Luidkeels, herhaaldelijk en met opgeheven vingertje. Over elkaar heen kruipend om maar te benadrukken hoe errrruugg het wel niet is.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:41 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is het niet. Ik hoor nooit, maar dan ook nooit, Nederlanders zichzelf verontschuldigen voor dingen die andere Nederlanders hebben gedaan.
Als zelfs Marcouch zegt dat vrijwel de meeste PVV'ers geen racisten zijn, wat is dan de waarheid denk je? Denk je werkelijk dat een paar miljoen Nederlanders racisten zijn? Of zijn ze gewoon de stelselmatige "incidenten" zat en nemen ze gekke Geert op de koop toe? Dat soort figuren zou gewoon direct het land moeten worden uitgetraptquote:Op maandag 24 maart 2014 22:47 schreef Xa1pt het volgende:
Zo goed als geen? PVV-ers zijn er zo goed als niet? Werkgevers die discrimineren zijn er ook zo goed als niet?
Dat is niet wat ik zie. Ik zie dat mensen hun schouders ophalen en geen ruk kan schelen, omdat zij er niks mee te maken hebben.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:48 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Verontschuldigen misschien niet. Maar je hoort ze het wel afkeuren. Luidkeels, herhaaldelijk en met opgeheven vingertje. Over elkaar heen kruipend om maar te benadrukken hoe errrruugg het wel niet is.
Beter opletten dan. Heel erg hard benadrukken dat jij zelf nooooiiittt zo iets zou doen is een vrij essentieel onderdeel van de Nederlandse cultuur.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:53 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik zie. Ik zie dat mensen hun schouders ophalen en geen ruk kan schelen, omdat zij er niks mee te maken hebben.
Minder opvallend dan het goedpraten en verheerlijken. En dat is een probleem.quote:Maar het afkeuren doen Marokkanen ook gewoon hoor.
Nu ben ik benieuwd hoe de zin afloopt.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:56 schreef vigen98 het volgende:
als je een hoog bejaarde man die zijn dode vrouw wilt opzoeken nog in elkaar slaat en berooft dan hoop ik dat jij persoonlijk een kogel door je kop
Misschien verschilt dat per gebied. Maar in en rond om de randstad, als je iets ziet wat niet hoort, hoef je er niet bij te zeggen dat je het zelf nooit zou doen of hoe vreselijk je het vind.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:57 schreef Aanstootgevend het volgende:
Beter opletten dan. Heel erg hard benadrukken dat jij zelf nooooiiittt zo iets zou doen is een vrij essentieel onderdeel van de Nederlandse cultuur.
Mensen die na dit gezeik nog op de PVV stemmen en achter zijn boodschap staan, dat zijn inderdaad gewoon racisten.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:51 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Als zelfs Marcouch zegt dat vrijwel de meeste PVV'ers geen racisten zijn, wat is dan de waarheid denk je? Denk je werkelijk dat een paar miljoen Nederlanders racisten zijn?
Dan nog zijn er andere partijen waar je je gram kunt halen. Alleen niet als je het allemaal alleen bij 'de getinten onder ons' zoekt, nee.quote:Of zijn ze gewoon de stelselmatige "incidenten" zat en nemen ze gekke Geert op de koop toe?
Tja.quote:Dat soort figuren zou gewoon direct het land moeten worden uitgetraptZolang dit soort idioten blijft wegkomen met flut strafjes en er ontkenning en bagatellisering vanuit de politiek blijft, blijft Geertje stemmen binnenharken.
Het tien keer betere alternatief is jaren geleden doodgeschoten en er is nooit een waardige vervanger voor teruggekomen. Bij gebrek aan beter nemen mensen maar genoegen met gekke Geert. Ik zou nooit op hem stemmen, ben het niet eens met zijn standpunten, hij is me te rechts op immigratie en te links op sociaal gebied.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:00 schreef Xa1pt het volgende:
Mensen die na dit gezeik nog op de PVV stemmen en achter zijn boodschap staan, dat zijn inderdaad gewoon racisten.
Nee, die zijn er dus niet. De VVD is geen waardig alternatief meer met de Teef en Opstelten. D66 met kereltje Pechtold al helemaal niet. En het CDA? Laat me niet lachen. Misschien nog wel de SGPquote:Dan nog zijn er andere partijen waar je je gram kunt halen. Alleen niet als je het allemaal alleen bij 'de getinten onder ons' zoekt, nee.
Tja.quote:Tja.
En de niet-PVV-stemmers houden hun ogen as usual gesloten voor dit soort zaken en maken zich meer druk om wat Geert zou kunnen bedoelen met zijn woorden. Zelfs als de dader gepakt zou worden, krijgt hij hooguit een FOEI te horen.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:55 schreef theunderdog het volgende:
Scherp!quote:Op maandag 24 maart 2014 21:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
"We zijn allemaal Marokkanen" is vast niet van toepassing in deze zaak.
Correctie: de linkerzijde van de niet-PVV-stemmers. Ik stem geen PVV, maar ben absoluut rechts.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:05 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
En de niet-PVV-stemmers houden hun ogen as usual gesloten voor dit soort zaken en maken zich meer druk om wat Geert zou kunnen bedoelen met zijn woorden. Zelfs als de dader gepakt zou worden, krijgt hij hooguit een FOEI te horen.
wat een bekrompen leugenquote:Op maandag 24 maart 2014 23:00 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Mensen die na dit gezeik nog op de PVV stemmen en achter zijn boodschap staan, dat zijn inderdaad gewoon racisten.
Misschien had ik anti-PVV-stemmers moeten zeggen?quote:Op maandag 24 maart 2014 23:06 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Correctie: de linkerzijde van de niet-PVV-stemmers. Ik stem geen PVV, maar ben absoluut rechts.
Er zijn voor wat betreft de inhoudelijke punten partijen waar je ook je gram kunt halen. Als je er ondanks dat dan toch voor kiest om op Wilders te stemmen ben je gewoon een bekrompen, racistische mongool.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:14 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
wat een bekrompen leugen
Liegen en schelden? Toe maar!quote:Op maandag 24 maart 2014 23:16 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Er zijn voor wat betreft de inhoudelijke punten partijen waar je ook je gram kunt halen. Als je er ondanks dat dan toch voor kiest om op Wilders te stemmen ben je gewoon een bekrompen, racistische mongool.
Waar wordt er precies gelogen?quote:Op maandag 24 maart 2014 23:20 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Liegen en schelden? Toe maar!
Eens.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:16 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Er zijn voor wat betreft de inhoudelijke punten partijen waar je ook je gram kunt halen. Als je er ondanks dat dan toch voor kiest om op Wilders te stemmen ben je gewoon een bekrompen, racistische mongool.
- Mensen die na dit gezeik nog op de PVV stemmen en achter zijn boodschap staan, zijn geen racisten.quote:
Goeie vergelijking wel.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:03 schreef Shreyas het volgende:
En als de dader wordt opgepakt: 40 uur taakstraf voorwaardelijk, zoals we ook in Haren hebben gezien.
Inderdaad, zinloze geweldpleging met plundering en beroving. Toen deden 100 mensen dat, nu ééntje. Heel veel werden in Haren betrapt, opgepakt, schuldig bevonden en bestraft met een taakstraf van 40 uur en een boete van 250 euro. Welkom in Nederland.quote:
Bij zinloos geweld houdt het ook zo'n beetje bij op. Als je dit vergelijkt met wat er in Haren gebeurde ben je niet goed snik.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Inderdaad, zinloze geweldpleging met plundering en beroving.
Klopt, rellende autochtone pubertjes richtten hun agressie op levenloos straatmeubilair.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:45 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Bij zinloos geweld houdt het ook zo'n beetje bij op. Als je dit vergelijkt met wat er in Haren gebeurde ben je niet goed snik.
Dus dan mag je ze ongestraft beroven en op hun kop rammen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 01:03 schreef polderturk het volgende:
Zal wel weer een Wilders-stemmer zijn geweest.
Ik heb het over de dader.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 01:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dus dan mag je ze ongestraft beroven en op hun kop rammen.
Surinaamse junk of zo ..quote:Op dinsdag 25 maart 2014 01:10 schreef Hathor het volgende:
Geen woorden voor zoiets, wat voor triest figuur ben je dan als je al op kerkhoven naar slachtoffers gaat lopen zoeken.
Surinamers, Antillianen, Marokkanen... Allemaal tuig met een dubbele nationaliteit die afgenomen kan worden....quote:Op dinsdag 25 maart 2014 01:08 schreef polderturk het volgende:
Waarom zou het om een Marokkaan gaan? Misschien is het wel een Roemeen, een Bulgaar, een Antilliaan of een Nederlander. Marokkanen hebben geen alleenrecht op dit soort delicten.
Het is gewoon een Marokkaan. Het beestje 'getinte man' noemen was de oplossing van links.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 01:40 schreef moussie het volgende:
[..]
Surinaamse junk of zo ..
Hoe dan ook, erg voor die man .. sterkte, hoop dat het hem lukt om zich over die angst heen te zetten.
Oh ja? Over het algemeen worden Marokkanen aangeduid met 'licht getint', niet met getint.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 07:24 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Het is gewoon een Marokkaan. Het beestje 'getinte man' noemen was de oplossing van links.
Deels eens, maar welke verantwoordelijkheid draag IK precies voor het feit dat er allemaal kansarmen dit land zijn binnengelaten? Ik ben 25.... Ik heb het volste recht om er op te kankeren. Dat soort onmensen hoort niet thuis in dit beschaafde land.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 08:00 schreef Lyrebird het volgende:
De verontwaardiging hier is lachwekkend.
Als je niet aan de poorten selecteert (dwz iedere mongool binnenlaat), als je geesteszieken op straat rond laat lopen ipv ze een behandeling te geven en als je kinderen geen fatsoenlijke opvoeding meegeeft, dan moet je niet verontwaardigd zijn als een 87-jarige op z'n bek wordt geslagen.
Deze verontwaardiging kom je ook veel tegen bij voetbal-"liefhebbers", die over verkeerde beslissingen van de scheidsrechter klagen. Terwijl ze bij het American Football, het cricket en rugby al lang TV-herhalingen hebben ingevoerd, moeten voetbalscheidsrechters het nog steeds doen met een fluitje.
Aan het maken van keuzes (of het uitsellen van keuzes maken) zitten wel consequenties vast. Ben dan een man en geef toe dat je er als maatschappij een ongelofelijke kutzooi van hebt gemaakt, waar je zelf de verantwoordelijkheid voor draagt.
getintquote:Op dinsdag 25 maart 2014 01:08 schreef polderturk het volgende:
Waarom zou het om een Marokkaan gaan? Misschien is het wel een Roemeen, een Bulgaar, een Antilliaan of een Nederlander. Marokkanen hebben geen alleenrecht op dit soort delicten.
Zo beschaafd is Nederland niet hoor, maar daar kom je pas achter als je een tijdje in een beschaafd land gewoond hebt. En het is helemaal niet beschaafd om de schuld bij de buitenlanders te leggen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:10 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Deels eens, maar welke verantwoordelijkheid draag IK precies voor het feit dat er allemaal kansarmen dit land zijn binnengelaten? Ik ben 25.... Ik heb het volste recht om er op te kankeren. Dat soort onmensen hoort niet thuis in dit beschaafde land.
Nederland is één van de meest beschaafde landen ter wereld. Dat Nederlanders vrij mondig zijn, wil niet zeggen dat wij geen vrij hoge mate van beschaving kennen. We hebben een uitmuntend zorgstelsel (aan het afglijden), goede sociale voorzieningen en toeristen vinden Nederlanders doorgaans erg vriendelijk. Wij kennen vrijheid van religie, euthanasie en homohuwelijken. Ook zijn Nederlanders vrij tolerant. Heel simpel gesteld: ik kan je op een presenteerblaadje verzekeren dat tuig-Marokkanen nooit zo hadden kunnen fucken in Oost-Europa als hier. Ongedierte zoals uit de OP was daar al lang de schedelpan ingetikt, al is het maar omdat men daar een stuk xenofobischer is. En hier zijn de meeste mensen, ondanks de stelselmatige problemen, nog heel tolerant naar een ieder met een andere afkomst. Zoals het hoort. Maar er mag best wel eens wat harder worden opgetreden naar tuig.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:47 schreef Lyrebird het volgende:
Zo beschaafd is Nederland niet hoor, maar daar kom je pas achter als je een tijdje in een beschaafd land gewoond hebt. En het is helemaal niet beschaafd om de schuld bij de buitenlanders te leggen.
Ik ben - toevallig of niet - in Eindhoven (je weet wel, de stad uit de OP) opgegroeid, en ook al hadden we vroeger weinig buitenlanders in onze buurt wonen, het was er wel een enorme puinhoop. En dan woonden we nog niet eens in de kruidenbuurt.
Het waren niet de buitenlanders die ongeletterden binnenhaalden. Dat waren doodnormale Nederlanders. Diezelfde Nederlanders die ook achter het verbeterde onderwijs van de jaren 60 en 70 zaten,
Maar je hebt wel een punt: als je 25 bent, kom je eigenlijk maar net kijken. Het enige wat je kunt doen, is de generaties die ouder zijn dan ons goed voor rot schelden, om daarna het systeem te veranderen.
Iets zegt me dat dat niet snel gaat gebeuren.
Lijkt me sterk. Volgens mij was er toch echt maar één dader in dit verhaal.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 07:24 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Het is gewoon een Marokkaan. Het beestje 'getinte man' noemen was de oplossing van links.
Eerst klagen dat je een agressieve tokkie wordt genoemd als iemand de dader in elkaar slaat.. en vervolgens noem je de Oost-Europeanen xenofobisch omdat ze de dader's hersenen inslaan.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:51 schreef Richestorags het volgende:
Als iemand in een vlaag van verstandsverbijstering bij het aanschouwen van dit schouwspel deze tegenwindse kansenparel ook met zijn kop tegen een grafsteen had geknald, stond jij als eerste klaar om te roepen dat het een agressieve tokkie was en zulks
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:54 schreef Richestorags het volgende:
Heel simpel gesteld: ik kan je op een presenteerblaadje verzekeren dat tuig-Marokkanen nooit zo hadden kunnen fucken in Oost-Europa als hier. Ongedierte zoals uit de OP was daar al lang de schedelpan ingetikt, al is het maar omdat men daar een stuk xenofobischer is.
Juist ja, jij verbindt zaken met elkaar die helemaal niks met elkaar te maken hebbenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:51 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Eerst klagen dat je een agressieve tokkie wordt genoemd als iemand de dader in elkaar slaat.. en vervolgens noem je de Oost-Europeanen xenofobisch omdat ze de dader's hersenen inslaan.
[..]
En jij wilt ook dat de daders hier sneller worden aangepakt, en je bent heus geen xenofoob, dat is overduidelijk te zien aan je reacties in dit topic.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:55 schreef Richestorags het volgende:
Juist ja, jij verbindt zaken met elkaar die helemaal niks met elkaar te maken hebben. Ik zeg dat bijvoorbeeld in Oost-Europa dit soort tuig veel sneller zou worden aangepakt, al is het maar omdat ze daar xenofobischer zijn.
quote:
Mogelijk.quote:Hij droeg een donkere muts met wit merkteken, een donkere heupjas, een donkere broek en donkere schoenen met witte details.
Oeps, ja inderdaad.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:05 schreef moussie het volgende:
Oh ja? Over het algemeen worden Marokkanen aangeduid met 'licht getint', niet met getint.
Ik wil dat daders van dit soort wantoestanden sneller worden aangepakt. Dat daar procentueel gezien meer Marokkanen tussen zitten, maakt mij geen Marokkanenhater. Als het een Nederlander was geweest, had ik hem net zo graag aangepakt willen zien worden.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:08 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
En jij wilt ook dat de daders hier sneller worden aangepakt, en je bent heus geen xenofoob, dat is overduidelijk te zien aan je reacties in dit topic.
Ja wie niet, maar dat het systeem faalt om de daders effectief aan te pakken moet je niet gaan afschuiven op alle '(licht)getinten'.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:17 schreef Richestorags het volgende:
Ik wil dat daders van dit soort wantoestanden sneller worden aangepakt.
Dat doe ik dan ook niet. Dat jij denkt dat ik dat doe is jouw probleem. Je kan ook om opheldering vragen t.a.v. mijn mening als iets je niet duidelijk is.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:23 schreef Charismatisch het volgende:
Ja wie niet, maar dat het systeem faalt om de daders effectief aan te pakken moet je niet gaan afschuiven op alle '(licht)getinten'.
quote:Op maandag 24 maart 2014 21:58 schreef Richestorags het volgende:
"opa van eigen soort"quote:Op maandag 24 maart 2014 22:13 schreef Richestorags het volgende:
Wel, je kan je afvragen of dit ook bij een opa van eigen soort was gebeurd.
Ik vind het gewoon vreemd dat al die clubjes niet weten hoe snel ze over de uitspraken van Gekke Geert moeten vallen, daarbij aankomen met de gekste vergelijkingen (Jodendeportaties), de PvdA daar lekker in meegaat met "wij zijn allemaal Marokkanen" en massale aangiftes in Nijmegen, maar dat het bij dit soort gevallen, die geen op zichzelf staande incidenten zijn maar horen bij een structureel probleem met bepaalde migrantengroepen, men keer op keer oorverdovend stil is.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:02 schreef Charismatisch het volgende:
Dat doe je wel, waarom anders moeten de "discriminatie jankclubjes" zich dan "keihard hier over uitspreken"?
[..]
[..]
"opa van eigen soort"
Omdat ze dat niet bij Molukkers durven omdat Molukkers net zo dik met elkaar zijn als kampers; kom je aan één Molukker, dan kom je ook aan de rest van de gemeenschap. Jaloezie is een bitch als het in Nederland allemaal op individualisme draait.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:10 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon vreemd dat al die clubjes niet weten hoe snel ze over de uitspraken van Gekke Geert moeten vallen, daarbij aankomen met de gekste vergelijkingen (Jodendeportaties), de PvdA daar lekker in meegaat met "wij zijn allemaal Marokkanen" en massale aangiftes in Nijmegen, maar dat het bij dit soort gevallen, die geen op zichzelf staande incidenten zijn maar horen bij een structureel probleem met bepaalde migrantengroepen, men keer op keer oorverdovend stil is.
Bovendien durf ik nog steeds te stellen dat dit nooit bij een Marokkaanse opa gebeurt, er zit wat dat betreft wel degelijk een racistische component achter bij dit soort daders. De ongelovige Nederlander mag bestolen worden, of de Nederlander for that matter. Net als bij de inbrekers uit Culemborg die alleen bij Nederlanders inbreken.
Dat is waar, maar Molukkers zijn ook geen Marokkanen. Als dat mietjes waren geweest, waren die ook bestolen geweest in Culemborg. Dan kan Xa1pt wel weer over calimero beginnen, maar hij hoort bij de stelselmatige ontkenners van de problematiek die er speelt.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:44 schreef Gedachtenstroom het volgende:
[..]
Omdat ze dat niet bij Molukkers durven omdat Molukkers net zo dik met elkaar zijn als kampers; kom je aan één Molukker, dan kom je ook aan de rest van de gemeenschap. Jaloezie is een bitch als het in Nederland allemaal op individualisme draait.
Je hebt toen gemist dat een bejaarde man een baksteen op zijn hoofd gekregen had?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Klopt, rellende autochtone pubertjes richtten hun agressie op levenloos straatmeubilair.
Gebeurt daar nog iets mee? Lijkt mij wel strak plan.quote:Kan FOK! niet een inzameling op poten zetten om geld te laten doneren en het graf van die man zijn vrouw onder de bloemen te laten zetten. Dat geeft die man weer een beetje vertrouwen in de mensheid.
Wat een onzinquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:38 schreef Writersright het volgende:
Op de FP stond vanochtend nog iets over een aktie dat enkele Fok!kers wilden inzamelen voor deze man:
[..]
Gebeurt daar nog iets mee? Lijkt mij wel strak plan.
helaas niet neequote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:23 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
Ontzettend triest natuurlijk, maar al die pvv-tokkies hier met hun 'doodmaken!!!' en 'schandpaal!!!'
We leven niet meer in de middeleeuwen.
Echt weer zo'n anti-Nederland reactie. Omdat het slachtoffer een blanke Nederlander is, is het niet zo erg zeker.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 01:03 schreef polderturk het volgende:
Zal wel weer een Wilders-stemmer zijn geweest.
Wil je dat ook even doorgeven aan de moslimsquote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:23 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
Ontzettend triest natuurlijk, maar al die pvv-tokkies hier met hun 'doodmaken!!!' en 'schandpaal!!!'
http://www.leslink.nl/God(...)mitischekalender.htmquote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:34 schreef superniger het volgende:
[..]
Wil je dat ook even doorgeven aan de moslims
Die hele rij Marokkanen bij het politiebureau deden en masse aangifte tegen de rotte appels uit hun groep.quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:16 schreef Oud_student het volgende:
Gisteren weer naar Opsporing verzocht gekeken, er werden vrijwel allemaal lichtgetinten (rest was donkergetint) getoond. Waarom doet niemand aangifte wegens dizkrimminazie tegen dit programma
Misschien raadzaam om die film te zien voordat je wordt meegezogen in de haat.quote:
Overtuigend argument altijd. "We leven nu zo en zo dus alles uit de geschiedenis moet genegeerd worden".quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:23 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |