En jij wilt ook dat de daders hier sneller worden aangepakt, en je bent heus geen xenofoob, dat is overduidelijk te zien aan je reacties in dit topic.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:55 schreef Richestorags het volgende:
Juist ja, jij verbindt zaken met elkaar die helemaal niks met elkaar te maken hebben. Ik zeg dat bijvoorbeeld in Oost-Europa dit soort tuig veel sneller zou worden aangepakt, al is het maar omdat ze daar xenofobischer zijn.
quote:
Mogelijk.quote:Hij droeg een donkere muts met wit merkteken, een donkere heupjas, een donkere broek en donkere schoenen met witte details.
Oeps, ja inderdaad.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:05 schreef moussie het volgende:
Oh ja? Over het algemeen worden Marokkanen aangeduid met 'licht getint', niet met getint.
Ik wil dat daders van dit soort wantoestanden sneller worden aangepakt. Dat daar procentueel gezien meer Marokkanen tussen zitten, maakt mij geen Marokkanenhater. Als het een Nederlander was geweest, had ik hem net zo graag aangepakt willen zien worden.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:08 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
En jij wilt ook dat de daders hier sneller worden aangepakt, en je bent heus geen xenofoob, dat is overduidelijk te zien aan je reacties in dit topic.
Ja wie niet, maar dat het systeem faalt om de daders effectief aan te pakken moet je niet gaan afschuiven op alle '(licht)getinten'.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:17 schreef Richestorags het volgende:
Ik wil dat daders van dit soort wantoestanden sneller worden aangepakt.
Dat doe ik dan ook niet. Dat jij denkt dat ik dat doe is jouw probleem. Je kan ook om opheldering vragen t.a.v. mijn mening als iets je niet duidelijk is.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:23 schreef Charismatisch het volgende:
Ja wie niet, maar dat het systeem faalt om de daders effectief aan te pakken moet je niet gaan afschuiven op alle '(licht)getinten'.
quote:Op maandag 24 maart 2014 21:58 schreef Richestorags het volgende:
Laten al die discriminatie jankclubjes zich maar eens keihard hier over uitspreken
"opa van eigen soort"quote:Op maandag 24 maart 2014 22:13 schreef Richestorags het volgende:
Wel, je kan je afvragen of dit ook bij een opa van eigen soort was gebeurd.
Ik vind het gewoon vreemd dat al die clubjes niet weten hoe snel ze over de uitspraken van Gekke Geert moeten vallen, daarbij aankomen met de gekste vergelijkingen (Jodendeportaties), de PvdA daar lekker in meegaat met "wij zijn allemaal Marokkanen" en massale aangiftes in Nijmegen, maar dat het bij dit soort gevallen, die geen op zichzelf staande incidenten zijn maar horen bij een structureel probleem met bepaalde migrantengroepen, men keer op keer oorverdovend stil is.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:02 schreef Charismatisch het volgende:
Dat doe je wel, waarom anders moeten de "discriminatie jankclubjes" zich dan "keihard hier over uitspreken"?
[..]
[..]
"opa van eigen soort"
Omdat ze dat niet bij Molukkers durven omdat Molukkers net zo dik met elkaar zijn als kampers; kom je aan één Molukker, dan kom je ook aan de rest van de gemeenschap. Jaloezie is een bitch als het in Nederland allemaal op individualisme draait.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:10 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon vreemd dat al die clubjes niet weten hoe snel ze over de uitspraken van Gekke Geert moeten vallen, daarbij aankomen met de gekste vergelijkingen (Jodendeportaties), de PvdA daar lekker in meegaat met "wij zijn allemaal Marokkanen" en massale aangiftes in Nijmegen, maar dat het bij dit soort gevallen, die geen op zichzelf staande incidenten zijn maar horen bij een structureel probleem met bepaalde migrantengroepen, men keer op keer oorverdovend stil is.
Bovendien durf ik nog steeds te stellen dat dit nooit bij een Marokkaanse opa gebeurt, er zit wat dat betreft wel degelijk een racistische component achter bij dit soort daders. De ongelovige Nederlander mag bestolen worden, of de Nederlander for that matter. Net als bij de inbrekers uit Culemborg die alleen bij Nederlanders inbreken.
Dat is waar, maar Molukkers zijn ook geen Marokkanen. Als dat mietjes waren geweest, waren die ook bestolen geweest in Culemborg. Dan kan Xa1pt wel weer over calimero beginnen, maar hij hoort bij de stelselmatige ontkenners van de problematiek die er speelt.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:44 schreef Gedachtenstroom het volgende:
[..]
Omdat ze dat niet bij Molukkers durven omdat Molukkers net zo dik met elkaar zijn als kampers; kom je aan één Molukker, dan kom je ook aan de rest van de gemeenschap. Jaloezie is een bitch als het in Nederland allemaal op individualisme draait.
Je hebt toen gemist dat een bejaarde man een baksteen op zijn hoofd gekregen had?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Klopt, rellende autochtone pubertjes richtten hun agressie op levenloos straatmeubilair.
Gebeurt daar nog iets mee? Lijkt mij wel strak plan.quote:Kan FOK! niet een inzameling op poten zetten om geld te laten doneren en het graf van die man zijn vrouw onder de bloemen te laten zetten. Dat geeft die man weer een beetje vertrouwen in de mensheid.
Wat een onzinquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:38 schreef Writersright het volgende:
Op de FP stond vanochtend nog iets over een aktie dat enkele Fok!kers wilden inzamelen voor deze man:
[..]
Gebeurt daar nog iets mee? Lijkt mij wel strak plan.
helaas niet neequote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:23 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
Ontzettend triest natuurlijk, maar al die pvv-tokkies hier met hun 'doodmaken!!!' en 'schandpaal!!!'
We leven niet meer in de middeleeuwen.
Echt weer zo'n anti-Nederland reactie. Omdat het slachtoffer een blanke Nederlander is, is het niet zo erg zeker.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 01:03 schreef polderturk het volgende:
Zal wel weer een Wilders-stemmer zijn geweest.
Wil je dat ook even doorgeven aan de moslimsquote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:23 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
Ontzettend triest natuurlijk, maar al die pvv-tokkies hier met hun 'doodmaken!!!' en 'schandpaal!!!'
We leven niet meer in de middeleeuwen.
http://www.leslink.nl/God(...)mitischekalender.htmquote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:34 schreef superniger het volgende:
[..]
Wil je dat ook even doorgeven aan de moslims
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |