Ik hoop dat die dader een hoge straf krijgt en dan in de bajes nog ff paar in elkaar geslagen wordt.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:48 schreef bijdehand het volgende:
Bah, wat sneu. Hoop altijd dat dat soort daders door een paar hells angels worden gevonden.
"We zijn allemaal Marokkanen" is vast niet van toepassing in deze zaak.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:49 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Meer Meer Meer!, blijkbaar had wilders dat moeten roepen in de zaal.
Vrees ik ook.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:52 schreef MisterCe het volgende:
Ik zou aan iedereen willen adviseren om er maar aan te wennen want het ziet er niet naar uit dat het minder gaat worden.
quote:Op maandag 24 maart 2014 21:55 schreef theunderdog het volgende:
En de pvv-stemmers misbruiken deze ontzettend trieste gebeurtenis voor hun haat-verspreiding.
quote:Op maandag 24 maart 2014 21:50 schreef theunderdog het volgende:
Ik vind dat als de politie dit zag, en de overvaller rende weg dat er dan met scherp geschoten worden mag.
Hehequote:Op maandag 24 maart 2014 21:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
"We zijn allemaal Marokkanen" is vast niet van toepassing in deze zaak.
Wat heeft het een met het ander te maken?quote:
Het maakt alsnog geen ene fuck uit. Al was de dader een blanke Zuid-Afrikaan met Nederlandse voorouders. Dat maakt het misdrijf niet minder erg, ook voor de man niet.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:58 schreef Richestorags het volgende:
Laten al die discriminatie jankclubjes zich maar eens keihard hier over uitspreken
Het maakt wel degelijk uit. Bij het minste of geringste schieten ze in de raciesme reflex terwijl tegelijkertijd dit soort gruwelijke dingen gebeurtquote:Op maandag 24 maart 2014 21:59 schreef Gedachtenstroom het volgende:
[..]
Het maakt alsnog geen ene fuck uit. Al was de dader een blanke Zuid-Afrikaan met Nederlandse voorouders. Dat maakt het misdrijf niet minder erg, ook voor de man niet.
Daar ben ik het mee eens. Hoge straf voor de dader en dan lekker in elkaar laten slaan in de bajes.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:59 schreef Gedachtenstroom het volgende:
[..]
Het maakt alsnog geen ene fuck uit. Al was de dader een blanke Zuid-Afrikaan met Nederlandse voorouders. Dat maakt het misdrijf niet minder erg, ook voor de man niet.
Tsja. Het continue langskomen van dit soort "incidenten" is waarom Wilders zo populair is geworden. Dus begrijpelijk.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:59 schreef RensAjacied het volgende:
Beetje jammer dat die PVV'ers hier dan direct hun stem op Wilders willen rechtsvaardigheden.
quote:Op maandag 24 maart 2014 22:01 schreef DDDDDaaf het volgende:
Dit soort daders verdienen een "tandje - stoeprandje" en daarna een gebroken nek...
Klopt, zulke figuren, of ze nu blank of paars zijn, mogen ze doodschoppen. Maar ja, zal vast wel een taakstrafje worden, de dader had een moeilijke jeugd, is een goeie jongen, verdient een 33e kans etc etc.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:59 schreef Gedachtenstroom het volgende:
[..]
Het is nou ook niet zo dat de PVV stemmers het erg moeilijk wordt gemaakt, vind je niet?quote:Op maandag 24 maart 2014 21:55 schreef theunderdog het volgende:
En de pvv-stemmers misbruiken deze ontzettend trieste gebeurtenis voor hun haat-verspreiding.
Was hier sprake van een racistisch motief dan?quote:Op maandag 24 maart 2014 21:58 schreef Richestorags het volgende:
Laten al die discriminatie jankclubjes zich maar eens keihard hier over uitspreken
Weet je, ik heb echt veel opleidingen afgerond...quote:
Ach, diezelfde mensen slaan de dader in elkaar als ze er bij waren geweest.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:59 schreef RensAjacied het volgende:
Beetje jammer dat die PVV'ers hier dan direct hun stem op Wilders willen rechtsvaardigheden.
Dit soort teringstreken verbroedert blijkbaar, ik ben het met je eens.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Weet je, ik heb echt veel opleidingen afgerond...
Ik zou van mijn levensdagen geen goede rechter of advocaat kunnen worden. Ik denk dat ik zo'n kankeraap ter plekke dood zou slaan.
Ja. Omdat wat één persoon uit de kliek doet niet representabel is voor de rest. Worden Nederlanders in Spanje ook uitgekotst omdat we er elk jaar busladingen pubers heen sturen die 2 hele weken niks anders doen dan: Zuipen, neuken, schreeuwen, lallen, kotsen en vernielingen aanrichten en in vechtpartijen betrokken raken? Nee. Precies.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:00 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het maakt wel degelijk uit. Bij het minste of geringste schieten ze in de raciesme reflex terwijl tegelijkertijd dit soort gruwelijke dingen gebeurt
Wel, je kan je afvragen of dit ook bij een opa van eigen soort was gebeurd. Ik weet het antwoord wel. Ten tweede lopen die clubs constant te janken over discriminatie en uitsluiting maar hoor je ze nooit over de wantoestanden hier. Laat ze eerst maar eens kritisch daar naar kijken.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:08 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Was hier sprake van een racistisch motief dan?
Zo redeneren bepaalde Turken en Marokkanen ook altijd als ze aan worden gehouden. "Iesj rasjiesme!"quote:Op maandag 24 maart 2014 22:13 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Wel, je kan je afvragen of dit ook bij een opa van eigen soort was gebeurd. Ik weet het antwoord wel. Ten tweede lopen die clubs constant te janken over discriminatie en uitsluiting maar hoor je ze nooit over de wantoestanden hier. Laat ze eerst maar eens kritisch daar naar kijken.
Eigen soort?quote:Op maandag 24 maart 2014 22:13 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Wel, je kan je afvragen of dit ook bij een opa van eigen soort was gebeurd. Ik weet het antwoord wel. Ten tweede lopen die clubs constant te janken over discriminatie en uitsluiting maar hoor je ze nooit over de wantoestanden hier. Laat ze eerst maar eens kritisch daar naar kijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |