Vind je dat nou gek? Het zijn vrijwel altijd getinte mensen in deze berichten..quote:Op maandag 24 maart 2014 21:55 schreef theunderdog het volgende:
En de pvv-stemmers misbruiken deze ontzettend trieste gebeurtenis voor hun haat-verspreiding.
Ach, ik weet niet. Voor Nederlanders zenden ze ook en masse "oooh wat erg", "ooh wat vreselijk", "oooh, wat een walgelijke daad", "oooh, ik hoop dat ze de dader snel pakken" uit. En men kijkt er toch echt naar.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:29 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
wie gaat dat uitzenden dan? das geen entertaiment
Want jij hebt nog nooit een Marokkaan gehoord die dit afkeurt? Of verwacht jij dat Marokkanen bij elke criminele daad voor aan staan om zich te verontschuldigen voor iets war ze niks mee te maken hebben.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:26 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
En als we dat wat vaker ook van henzelf zouden horen zou Wilders geen platform hebben.
nee, een turk/marokkaan die iets te zeggen heeft en je daarbij geen ondertiteling nodig hebt, die hebben geen nieuwswaardequote:Op maandag 24 maart 2014 22:32 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Ach, ik weet niet. Voor Nederlanders zenden ze ook en masse "oooh wat erg", "ooh wat vreselijk", "oooh, wat een walgelijke daad", "oooh, ik hoop dat ze de dader snel pakken" uit. En men kijkt er toch echt naar.
Al geef ik toe dat "is goeie jonguh !", "die smerige kk kaas moet z'n bek houden" en "ik neuk jullie allemaal de moeder" als reactie het ook niet slecht doen in de media. Het leidt alleen wel naar minder, minder roepers.
Jawel, maar ik heb aanzienlijk meer Marokkanen gehoord die het vergoelijken of er zelfs over opscheppen. Dat is nu eenmaal hetgeen op tv komt.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:33 schreef Peunage het volgende:
[..]
Want jij hebt nog nooit een Marokkaan gehoord die dit afkeurt?
Zoals ik hierboven al aangaf: ja. Dat is in Nederland nml normaal om te doen - en doet men dan ook massaal met "ochedens", "watergs" en "ohnees".quote:Of verwacht jij dat Marokkanen bij elke criminele daad voor aan staan om zich te verontschuldigen voor iets war ze niks mee te maken hebben.
Die Nederlanders geven geld uit inplaats van te jatten en gaan daarna ook nog eens gauw weer naar huis.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:12 schreef Gedachtenstroom het volgende:
[..]
Ja. Omdat wat één persoon uit de kliek doet niet representabel is voor de rest. Worden Nederlanders in Spanje ook uitgekotst omdat we er elk jaar busladingen pubers heen sturen die 2 hele weken niks anders doen dan: Zuipen, neuken, schreeuwen, lallen, kotsen en vernielingen aanrichten en in vechtpartijen betrokken raken? Nee. Precies.
Nee hoor, dat is het niet. Ik hoor nooit, maar dan ook nooit, Nederlanders zichzelf verontschuldigen voor dingen die andere Nederlanders hebben gedaan.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:35 schreef Aanstootgevend het volgende:
Zoals ik hierboven al aangaf: ja. Dat is in Nederland nml normaal om te doen - en doet men dan ook massaal met "ochedens", "watergs" en "ohnees".
Minder minder minder moraal.quote:
Eerst moeten Marokkanen hun excuses aanbieden voor Ali B.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:41 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is het niet. Ik hoor nooit, maar dan ook nooit, Nederlanders zichzelf verontschuldigen voor dingen die andere Nederlanders hebben gedaan.
Ik ben geen Marokkaan, maar ik bied mijn excuses alvast aan voor Ali B.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Eerst moeten Marokkanen hun excuses aanbieden voor Ali B.
Dan praten we verder.
Zo goed als geen? PVV-ers zijn er zo goed als niet? Werkgevers die discrimineren zijn er ook zo goed als niet?quote:Op maandag 24 maart 2014 22:25 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar zo zijn er aan de andere kant zo goed als geen racisten aan Nederlandse kant.
Verontschuldigen misschien niet. Maar je hoort ze het wel afkeuren. Luidkeels, herhaaldelijk en met opgeheven vingertje. Over elkaar heen kruipend om maar te benadrukken hoe errrruugg het wel niet is.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:41 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is het niet. Ik hoor nooit, maar dan ook nooit, Nederlanders zichzelf verontschuldigen voor dingen die andere Nederlanders hebben gedaan.
Als zelfs Marcouch zegt dat vrijwel de meeste PVV'ers geen racisten zijn, wat is dan de waarheid denk je? Denk je werkelijk dat een paar miljoen Nederlanders racisten zijn? Of zijn ze gewoon de stelselmatige "incidenten" zat en nemen ze gekke Geert op de koop toe? Dat soort figuren zou gewoon direct het land moeten worden uitgetraptquote:Op maandag 24 maart 2014 22:47 schreef Xa1pt het volgende:
Zo goed als geen? PVV-ers zijn er zo goed als niet? Werkgevers die discrimineren zijn er ook zo goed als niet?
Dat is niet wat ik zie. Ik zie dat mensen hun schouders ophalen en geen ruk kan schelen, omdat zij er niks mee te maken hebben.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:48 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Verontschuldigen misschien niet. Maar je hoort ze het wel afkeuren. Luidkeels, herhaaldelijk en met opgeheven vingertje. Over elkaar heen kruipend om maar te benadrukken hoe errrruugg het wel niet is.
Beter opletten dan. Heel erg hard benadrukken dat jij zelf nooooiiittt zo iets zou doen is een vrij essentieel onderdeel van de Nederlandse cultuur.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:53 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik zie. Ik zie dat mensen hun schouders ophalen en geen ruk kan schelen, omdat zij er niks mee te maken hebben.
Minder opvallend dan het goedpraten en verheerlijken. En dat is een probleem.quote:Maar het afkeuren doen Marokkanen ook gewoon hoor.
Nu ben ik benieuwd hoe de zin afloopt.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:56 schreef vigen98 het volgende:
als je een hoog bejaarde man die zijn dode vrouw wilt opzoeken nog in elkaar slaat en berooft dan hoop ik dat jij persoonlijk een kogel door je kop
Misschien verschilt dat per gebied. Maar in en rond om de randstad, als je iets ziet wat niet hoort, hoef je er niet bij te zeggen dat je het zelf nooit zou doen of hoe vreselijk je het vind.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:57 schreef Aanstootgevend het volgende:
Beter opletten dan. Heel erg hard benadrukken dat jij zelf nooooiiittt zo iets zou doen is een vrij essentieel onderdeel van de Nederlandse cultuur.
Mensen die na dit gezeik nog op de PVV stemmen en achter zijn boodschap staan, dat zijn inderdaad gewoon racisten.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:51 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Als zelfs Marcouch zegt dat vrijwel de meeste PVV'ers geen racisten zijn, wat is dan de waarheid denk je? Denk je werkelijk dat een paar miljoen Nederlanders racisten zijn?
Dan nog zijn er andere partijen waar je je gram kunt halen. Alleen niet als je het allemaal alleen bij 'de getinten onder ons' zoekt, nee.quote:Of zijn ze gewoon de stelselmatige "incidenten" zat en nemen ze gekke Geert op de koop toe?
Tja.quote:Dat soort figuren zou gewoon direct het land moeten worden uitgetraptZolang dit soort idioten blijft wegkomen met flut strafjes en er ontkenning en bagatellisering vanuit de politiek blijft, blijft Geertje stemmen binnenharken.
Het tien keer betere alternatief is jaren geleden doodgeschoten en er is nooit een waardige vervanger voor teruggekomen. Bij gebrek aan beter nemen mensen maar genoegen met gekke Geert. Ik zou nooit op hem stemmen, ben het niet eens met zijn standpunten, hij is me te rechts op immigratie en te links op sociaal gebied.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:00 schreef Xa1pt het volgende:
Mensen die na dit gezeik nog op de PVV stemmen en achter zijn boodschap staan, dat zijn inderdaad gewoon racisten.
Nee, die zijn er dus niet. De VVD is geen waardig alternatief meer met de Teef en Opstelten. D66 met kereltje Pechtold al helemaal niet. En het CDA? Laat me niet lachen. Misschien nog wel de SGPquote:Dan nog zijn er andere partijen waar je je gram kunt halen. Alleen niet als je het allemaal alleen bij 'de getinten onder ons' zoekt, nee.
Tja.quote:Tja.
En de niet-PVV-stemmers houden hun ogen as usual gesloten voor dit soort zaken en maken zich meer druk om wat Geert zou kunnen bedoelen met zijn woorden. Zelfs als de dader gepakt zou worden, krijgt hij hooguit een FOEI te horen.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:55 schreef theunderdog het volgende:
En de pvv-stemmers misbruiken deze ontzettend trieste gebeurtenis voor hun haat-verspreiding.
Scherp!quote:Op maandag 24 maart 2014 21:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
"We zijn allemaal Marokkanen" is vast niet van toepassing in deze zaak.
Correctie: de linkerzijde van de niet-PVV-stemmers. Ik stem geen PVV, maar ben absoluut rechts.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:05 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
En de niet-PVV-stemmers houden hun ogen as usual gesloten voor dit soort zaken en maken zich meer druk om wat Geert zou kunnen bedoelen met zijn woorden. Zelfs als de dader gepakt zou worden, krijgt hij hooguit een FOEI te horen.
wat een bekrompen leugenquote:Op maandag 24 maart 2014 23:00 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Mensen die na dit gezeik nog op de PVV stemmen en achter zijn boodschap staan, dat zijn inderdaad gewoon racisten.
Misschien had ik anti-PVV-stemmers moeten zeggen?quote:Op maandag 24 maart 2014 23:06 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Correctie: de linkerzijde van de niet-PVV-stemmers. Ik stem geen PVV, maar ben absoluut rechts.
Er zijn voor wat betreft de inhoudelijke punten partijen waar je ook je gram kunt halen. Als je er ondanks dat dan toch voor kiest om op Wilders te stemmen ben je gewoon een bekrompen, racistische mongool.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:14 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
wat een bekrompen leugen
Liegen en schelden? Toe maar!quote:Op maandag 24 maart 2014 23:16 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Er zijn voor wat betreft de inhoudelijke punten partijen waar je ook je gram kunt halen. Als je er ondanks dat dan toch voor kiest om op Wilders te stemmen ben je gewoon een bekrompen, racistische mongool.
Waar wordt er precies gelogen?quote:Op maandag 24 maart 2014 23:20 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Liegen en schelden? Toe maar!
Eens.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:16 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Er zijn voor wat betreft de inhoudelijke punten partijen waar je ook je gram kunt halen. Als je er ondanks dat dan toch voor kiest om op Wilders te stemmen ben je gewoon een bekrompen, racistische mongool.
- Mensen die na dit gezeik nog op de PVV stemmen en achter zijn boodschap staan, zijn geen racisten.quote:
Goeie vergelijking wel.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:03 schreef Shreyas het volgende:
En als de dader wordt opgepakt: 40 uur taakstraf voorwaardelijk, zoals we ook in Haren hebben gezien.
Inderdaad, zinloze geweldpleging met plundering en beroving. Toen deden 100 mensen dat, nu ééntje. Heel veel werden in Haren betrapt, opgepakt, schuldig bevonden en bestraft met een taakstraf van 40 uur en een boete van 250 euro. Welkom in Nederland.quote:
Bij zinloos geweld houdt het ook zo'n beetje bij op. Als je dit vergelijkt met wat er in Haren gebeurde ben je niet goed snik.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Inderdaad, zinloze geweldpleging met plundering en beroving.
Klopt, rellende autochtone pubertjes richtten hun agressie op levenloos straatmeubilair.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:45 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Bij zinloos geweld houdt het ook zo'n beetje bij op. Als je dit vergelijkt met wat er in Haren gebeurde ben je niet goed snik.
Dus dan mag je ze ongestraft beroven en op hun kop rammen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 01:03 schreef polderturk het volgende:
Zal wel weer een Wilders-stemmer zijn geweest.
Ik heb het over de dader.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 01:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dus dan mag je ze ongestraft beroven en op hun kop rammen.
Surinaamse junk of zo ..quote:Op dinsdag 25 maart 2014 01:10 schreef Hathor het volgende:
Geen woorden voor zoiets, wat voor triest figuur ben je dan als je al op kerkhoven naar slachtoffers gaat lopen zoeken.
Surinamers, Antillianen, Marokkanen... Allemaal tuig met een dubbele nationaliteit die afgenomen kan worden....quote:Op dinsdag 25 maart 2014 01:08 schreef polderturk het volgende:
Waarom zou het om een Marokkaan gaan? Misschien is het wel een Roemeen, een Bulgaar, een Antilliaan of een Nederlander. Marokkanen hebben geen alleenrecht op dit soort delicten.
Het is gewoon een Marokkaan. Het beestje 'getinte man' noemen was de oplossing van links.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 01:40 schreef moussie het volgende:
[..]
Surinaamse junk of zo ..
Hoe dan ook, erg voor die man .. sterkte, hoop dat het hem lukt om zich over die angst heen te zetten.
Oh ja? Over het algemeen worden Marokkanen aangeduid met 'licht getint', niet met getint.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 07:24 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Het is gewoon een Marokkaan. Het beestje 'getinte man' noemen was de oplossing van links.
Deels eens, maar welke verantwoordelijkheid draag IK precies voor het feit dat er allemaal kansarmen dit land zijn binnengelaten? Ik ben 25.... Ik heb het volste recht om er op te kankeren. Dat soort onmensen hoort niet thuis in dit beschaafde land.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 08:00 schreef Lyrebird het volgende:
De verontwaardiging hier is lachwekkend.
Als je niet aan de poorten selecteert (dwz iedere mongool binnenlaat), als je geesteszieken op straat rond laat lopen ipv ze een behandeling te geven en als je kinderen geen fatsoenlijke opvoeding meegeeft, dan moet je niet verontwaardigd zijn als een 87-jarige op z'n bek wordt geslagen.
Deze verontwaardiging kom je ook veel tegen bij voetbal-"liefhebbers", die over verkeerde beslissingen van de scheidsrechter klagen. Terwijl ze bij het American Football, het cricket en rugby al lang TV-herhalingen hebben ingevoerd, moeten voetbalscheidsrechters het nog steeds doen met een fluitje.
Aan het maken van keuzes (of het uitsellen van keuzes maken) zitten wel consequenties vast. Ben dan een man en geef toe dat je er als maatschappij een ongelofelijke kutzooi van hebt gemaakt, waar je zelf de verantwoordelijkheid voor draagt.
getintquote:Op dinsdag 25 maart 2014 01:08 schreef polderturk het volgende:
Waarom zou het om een Marokkaan gaan? Misschien is het wel een Roemeen, een Bulgaar, een Antilliaan of een Nederlander. Marokkanen hebben geen alleenrecht op dit soort delicten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |