Om eerlijk te zijn kom ik zelf ook nooit in de clubtopics, ik post er niet en ik lees het ook niet, dus veel zinnigs kan ik daar niet over zeggen.quote:Op maandag 24 maart 2014 17:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Eens hoor, volgens mij was het meer het punt van sommigen hier dat het in voetbal soms moeilijk is om een goede inhoudelijke discussie te starten, omdat het vaak verpest wordt door trolls/users die reageren met PSVof een andere club. Ik kan er zelf weinig over zeggen, omdat ik ook weinig in VBL kom.
Is dat bekende nummer van Of Monsters and Men (Little Talks) ook Indie? Dan ken ik er in elk geval eentjequote:Op maandag 24 maart 2014 17:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zal eens een poging doen:
Een kleine selectie.
Ik zou zeggen Indiepop, maar defenitie maakt verder niet uit. Het is hier ook vaak wat verder kijken dan de gebaande paden. Bijvoorbeeld Moody is fan van een kerel die nog zijn eigen cd's maakt en die kerel maakt gewoon oprecht geniale muziekquote:Op maandag 24 maart 2014 18:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dat bekende nummer van Of Monsters and Men (Little Talks) ook Indie? Dan ken ik er in elk geval eentje
Een album van Blondie.quote:
Volgens de genre indeling op mijn mp3 speler heb ik exact 1 Indie nummer, van Florence + the Machinequote:Op maandag 24 maart 2014 18:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zou zeggen Indiepop, maar defenitie maakt verder niet uit. Het is hier ook vaak wat verder kijken dan de gebaande paden. Bijvoorbeeld Moody is fan van een kerel die nog zijn eigen cd's maakt en die kerel maakt gewoon oprecht geniale muziek
De release van Wilders debuut album zit er aan te komen. Met gastrollen voor wat Marokkaanse rappers als Ali B.quote:
Past hier inderdaad goed. Zeker haaar debuut scoorde erg hoog hierquote:Op maandag 24 maart 2014 18:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens de genre indeling op mijn mp3 speler heb ik exact 1 Indie nummer, van Florence + the Machine
Degene die ik er op heb staan is Bedroom Hymns. Die hoorde ik in de Great Gatsby trailer, en toen vond ik het erg goed. Maar ze hebben nog wel een paar nummers die ik ooit op Youtube heb opgezocht.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:11 schreef kciR het volgende:
[..]
Past hier inderdaad goed. Zeker haaar debuut scoorde erg hoog hier
dat is het probleem, je hebt indiepop, indierock, indiedance, noem maar opquote:Op maandag 24 maart 2014 18:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik zou zeggen Indiepop, maar defenitie maakt verder niet uit.
quote:Op maandag 24 maart 2014 18:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
The Wilders met Train 45. Curieus hoorWat bedoelen ze met treinen en wat met 45?
Waar als ik vragen mag?quote:Op maandag 24 maart 2014 17:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zelf ben ik gewoon een masterstudent geschiedenis, dus dan kan ik toch niet helemaal gek zijn.
Wat is ze briljantquote:Op maandag 24 maart 2014 18:55 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Waar als ik vragen mag?
Overigens las ik dat Kate Bush weer gaat optredenHopelijk kan ze het nog een beetje
In Groningen. Doe jij ook geschiedenis?quote:Op maandag 24 maart 2014 18:55 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Waar als ik vragen mag?
Overigens las ik dat Kate Bush weer gaat optredenHopelijk kan ze het nog een beetje
quote:Op maandag 24 maart 2014 19:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Stiekem is de Placebo cover misschien wel mooier
maar dat zou ongeloofwaardig zijn. nu vrees ik nog dat je het echt meent.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wees blij dat ik geen Within Temptation zei
Even achter elkaar luisterenquote:Op maandag 24 maart 2014 19:05 schreef ranja het volgende:
[..]
maar dat zou ongeloofwaardig zijn. nu vrees ik nog dat je het echt meent.
Ik blijf erbij Ranja, Kate Bush klinkt wat gedateerder en dat stoort mij enigszinsquote:Op maandag 24 maart 2014 19:05 schreef ranja het volgende:
[..]
maar dat zou ongeloofwaardig zijn. nu vrees ik nog dat je het echt meent.
quote:Op maandag 24 maart 2014 19:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In Groningen. Doe jij ook geschiedenis?
Het komt uit 1985 ja... zelfde jaar als Psychocandy, 20 jaar later dan de Beatlesquote:Op maandag 24 maart 2014 19:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik blijf erbij Ranja, Kate Bush klinkt wat gedateerder en dat stoort mij enigszins
Absoluut! Hoop alleen niet dat ze compleet afgaat.. Ik ben ooit gratis naar concerten van Bob Dylan en B.B.King geweest.. man man man wat was dat pijnlijk zeg.quote:
Lijkt wel een Indietopictitelquote:Op maandag 24 maart 2014 19:57 schreef On het volgende:
Nieuw Pixies-album heet Indie Cindy. Wat een kutnaam.
quote:Op maandag 24 maart 2014 19:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat is het dan ook: MUZ / Indie Cindy Mega Mindy (Indie Central CXXIX)
Uiteraard. Als font raad ik 'Snell Roundhand' aan, voor dat benodigde stukje finesse.quote:Op maandag 24 maart 2014 16:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bedankt voor het complimentIk print deze comment uit en hang hem boven mijn bed als je het niet erg vindt
Ah, een medestudent geschiedenis. Dit verklaart ook meteen de licht ironische stijl. Welke universiteit en welke master? Ik volg op dit moment in Londen een MA in de geschiedenis van de (politieke) filosofie met een nadruk op de historische methodologie. Geschiedenisbachelor vorig jaar aan de UvA afgerond.quote:Op maandag 24 maart 2014 17:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zelf ben ik gewoon een masterstudent geschiedenis, dus dan kan ik toch niet helemaal gek zijn.
Hij is nog al mijn tips aan het luisteren denk ikquote:Op maandag 24 maart 2014 20:35 schreef Moody het volgende:
Blijf je hangen, johannes_vermeer?
Ben die gezichten ui's hier wel een keer zat.
Ik doe History Today in Groningen.quote:Op maandag 24 maart 2014 20:35 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Uiteraard. Als font raad ik 'Snell Roundhand' aan, voor dat benodigde stukje finesse.
[..]
Ah, een medestudent geschiedenis. Dit verklaart ook meteen de licht ironische stijl. Welke universiteit en welke master? Ik volg op dit moment in Londen een MA in de geschiedenis van de (politieke) filosofie met een nadruk op de historische methodologie. Geschiedenisbachelor vorig jaar aan de UvA afgerond.
Je weet maar nooit, alhoewel ik nog niet helemaal thuis ben in deze muziek.quote:Op maandag 24 maart 2014 20:35 schreef Moody het volgende:
Blijf je hangen, johannes_vermeer?
Ben die gezichten ui's hier wel een keer zat.
arme jongenquote:Op maandag 24 maart 2014 20:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hij is nog al mijn tips aan het luisteren denk ik
Goede tips hoor. Zie ze netquote:Op maandag 24 maart 2014 20:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hij is nog al mijn tips aan het luisteren denk ik
T, ik zat vanmiddag met een Franse studiegenoot te praten, en die wist mij doodleuk te melden dat zijn vader een originele persing heeft van Loveless.quote:
Ik had eerst opgesomd wat er hier gewaardeerd werd qua recent werkquote:
Good doan hoorquote:Op maandag 24 maart 2014 20:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik had eerst opgesomd wat er hier gewaardeerd werd qua recent werkDat is toch wel schappelijk.
Nou, kan alles wel waarderen hoor.quote:Op maandag 24 maart 2014 20:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb natuurlijk stiekem een liedje er ingezet om jou te pleasen
Ja. Ken vooral How We Operate, omdat die bovenaan mijn grootste afspeellijst staatquote:Op maandag 24 maart 2014 20:51 schreef Moody het volgende:
Probeer het gewoon nog eens....
Gomez, kennen we die al?
+ etc.
Die is ook fijn jaquote:Op maandag 24 maart 2014 20:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ja. Ken vooral How We Operate, omdat die bovenaan mijn grootste afspeellijst staat
Em Tijuana Lady ken ik ookquote:Op maandag 24 maart 2014 20:59 schreef Moody het volgende:
[..]
Die is ook fijn ja
Deze ligt in dezelfde lijn:
Ik ook amper, maar hij kwam net voorbij in een playlistquote:Op maandag 24 maart 2014 20:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb alle Gomezalbums tot 2009 ongeveer, maar draai ze niet echt meer.
Kan gebeuren. Eigenlijk wordt alleen het debuutalbum overal geprezen, de rest krijgt wisselende reviews. Zo gek is jouw gevoel dus nietquote:Op maandag 24 maart 2014 21:00 schreef Felagund het volgende:
Ik heb ze een paar keer geluisterd, na een eerdere tip van Moody, maar tot nu toe wil de muziek mij nog niet echt pakken.
Zekerquote:
Ze zijn nu weer zo klein dat ze op het Peter Adams festival passenquote:Op maandag 24 maart 2014 21:07 schreef Moody het volgende:
[..]
Zeker
Ook live best overtuigend:
Jammer dat ze nooit echt doorgebroken zijn. Weet ook niet of het een festivalbandje was destijds.
quote:Op maandag 24 maart 2014 21:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Heb ze iig op Lowlands en Pinkpop gezien.
http://www.musicmeter.nl/artist/5569quote:Op maandag 24 maart 2014 21:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ze zijn nu weer zo klein dat ze op het Peter Adams festival passen
Ja, behoorlijk goed.quote:
Archive, Birdpen en Gomez. Sjeesquote:Op maandag 24 maart 2014 21:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
http://www.last.fm/event/3747486+Archive+-+Friends+Fundraiser
Dit doen ze nu
Ja ook nice iddquote:Op maandag 24 maart 2014 21:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ja, behoorlijk goed.
En ze waren toch commercieel genoeg om door te breken.
..naja, ze zaten in een Phillips-commercial
Zit nu al bijna op het zelfde aantal luisteraars als Gomez.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:13 schreef Moody het volgende:
Over het Peter Adams festival. Jeremy Messersmith zou ideaal zijn. Singer/songwriter die nog onder de radar speelt, maar wel indie-pareltjes op zijn naam heeft:
Jij neemt me dus nog wel serieusquote:Op maandag 24 maart 2014 21:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zit nu al bijna op het zelfde aantal luisteraars als Gomez.
Die was sleeeeechtquote:Op maandag 24 maart 2014 21:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Abandoned Shopping Trolley Hotline
Was waarschijnlijk ook een stuk goedkoper voor Philips dan de originele versie.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ja, behoorlijk goed.
En ze waren toch commercieel genoeg om door te breken.
..naja, ze zaten in een Phillips-commercial
Ik kijk ook meer naar de grafiek met luisteraantallenquote:Op maandag 24 maart 2014 21:16 schreef Moody het volgende:
[..]
Jij neemt me dus nog wel serieus![]()
Maar: 52k scrobbles op Last.fm, een kleintje dus nog
Loney, Dear? Dear John had wel wat piepjes en bliepjes her en der, maar niet echt storend imo.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Op Pitchfork kregen ze op het gegeven moment het verwijt dat ze teveel liedjes schreven en te weinig piepjes e.d. gebruikten. Heb die site daarna nooit meer serieus genomen.
Ik was nog bij Gomez, draaikont.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:22 schreef Moody het volgende:
[..]
Loney, Dear? Dear John had wel wat piepjes en bliepjes her en der, maar niet echt storend imo.
Bob. Loney, Dear. Wel blijven opletten hequote:Op maandag 24 maart 2014 21:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik kijk ook meer naar de grafiek met luisteraantallenZegt me meer.
Meer indie! Meer indie!!quote:Op maandag 24 maart 2014 21:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik was nog bij Gomez, draaikont.
1tje lees ik nog regelmatig na. Die 2e van Jet.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:24 schreef Felagund het volgende:
Bij P4K is het ook niet de bedoeling om de recensies echt te lezen. Mag ik hopen.
Een 0.0?quote:Op maandag 24 maart 2014 21:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Schitterend geschreven
http://pitchfork.com/reviews/albums/9464-shine-on/
Gewoonweg briljantquote:
Bob, ze hadden jou met een helicopter in moeten vliegen i.p.v. die Obamaquote:Op maandag 24 maart 2014 21:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gewoonweg briljantHad dit eerder moeten luisteren
Zeker een 9 waard
quote:Op maandag 24 maart 2014 21:38 schreef Moody het volgende:
Is er al een Loney, Dear topic? Ben altijd zo slecht in zoeken
quote:Omdat veel topics over indie bandjes nauwelijks lopen, en dus na 7 posts stilvallen, leek het ons een goed idee om een topic te maken waarin "Indie" centraal staat.
quote:
Klinkt interessant. Ga het ff luisteren.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
Mijn ultieme ultieme indieband
Het nieuwe album staat niet op spotify en de enigen die hun muziek delen zijn de artiesten zelfEn ze reageren gewoon op facebookberichtjes
https://weusedtobegunslingers.bandcamp.com/album/apartment-7b
Benieuwd naar jullie oordeel
Jah, tenenkrommend of niet?quote:
Dus toen trouwde je met hem om in het testament te komen? TOCH? TOCCHHH???!?!quote:Op maandag 24 maart 2014 20:37 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
T, ik zat vanmiddag met een Franse studiegenoot te praten, en die wist mij doodleuk te melden dat zijn vader een originele persing heeft van Loveless.
Voor amper ¤100,- heb je een mooi exemplaar:quote:Op maandag 24 maart 2014 22:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dus toen trouwde je met hem om in het testament te komen? TOCH? TOCCHHH???!?!
Volgens mij zijn de Fransen niet zo heel gezellig over het homohuwelijk de laatste tijd, dus ik bekijk nog even verdere opties.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
68 euro voor een redelijk exemplaar.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:07 schreef Moody het volgende:
[..]
Voor amper ¤100,- heb je een mooi exemplaar:
Wisseltruc? Chantage? Intimidatie?quote:Op maandag 24 maart 2014 22:07 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de Fransen niet zo heel gezellig over het homohuwelijk de laatste tijd, dus ik bekijk nog even verdere opties.
Het is nu bij mij iets warmer aan het worden.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:02 schreef Moody het volgende:
[..]
Jah, tenenkrommend of niet?
Is niet echt de Gomez die Fela en ik een warm/lauw hart toedragen
En dan ruilen voor een LP van Bullet for my Valentine?quote:
Daar kan ik je zeker geen ongelijk in geven, Z. Kolere, wat een plaat,quote:
Die he'k nie, wanne.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
En dan ruilen voor een LP van Bullet for my Valentine?
Jazzquote:Op maandag 24 maart 2014 22:22 schreef Felagund het volgende:
Moet ik me schamen als dat me niets zegt?
Maar wel 7.3 voor mij, voornamelijk door het eind van het album.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:22 schreef Moody het volgende:
[..]
Vond de nieuwe Liars juist zwaar onder de maat. Doe mij de vorige maar
Ja, ik had het over Andrew.quote:
quote:Op maandag 24 maart 2014 22:24 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, ik had het over Andrew.
Waarom krijg ik een déjà vu gevoel bij deze discussie?
Wel gek dat alleen Moody en ik de kwaliteit zien. Jullie zullen zeker wel denken dat het een een of andere matige plug is, maar jullie zitten gewoon allemaal foutquote:Op maandag 24 maart 2014 22:00 schreef Moody het volgende:
We Used to Be Gunslingers klinkt niet verkeerd. Fijne referentie naar de high school rock uit de '00. Een genre dat jarenlang tot mijn favorieten behoorde. Klein beetje emo hier en daar. Niet slecht voor iets dat 0,0 aandacht krijgt
Ik vind deze er niet veel voor onderdoen, hoor. Maar WIXIW is wel wat subtieler, ja.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:22 schreef Moody het volgende:
[..]
Vond de nieuwe Liars juist zwaar onder de maat. Doe mij de vorige maar
Oh?quote:Op maandag 24 maart 2014 22:39 schreef Maxerazzi het volgende:
Death Cab, die waren me live toch een partij saai, zeg.
Ik heb ze in 2008 gezien. Totaal geen toegevoegde waarde live.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:40 schreef Moody het volgende:
[..]
Oh?
Live nooit gezien helaas
Schrappen van de to-see-list dus??
Laatste 2 albums waren ook niet al te best, zal meespelen....
Lichte dejavu, maar eigenlijk is die discussie gisteren gestrand in spam en eigenlijk niet meer voortgezet. Ik weet iig dat DO2 mij weer belachelijk maakte om mijn afwijkende smaakquote:Op maandag 24 maart 2014 22:24 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, ik had het over Andrew.
Waarom krijg ik een déjà vu gevoel bij deze discussie?
Ik zal hem op mijn lijstje zetten.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:45 schreef Norrage het volgende:
[..]
Lichte dejavu, maar eigenlijk is die discussie gisteren gestrand in spam en eigenlijk niet meer voortgezet. Ik weet iig dat DO2 mij weer belachelijk maakte om mijn afwijkende smaak![]()
En Andrew Hill's Point of Departure is wel een must-have in het jazz-genre Fela.
quote:Op maandag 24 maart 2014 22:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik zal hem op mijn lijstje zetten.
Ik heb gisteren de uitzending van de zwarte lijst gezien van vorig jaar (die van dit jaar mag ik hier niet zien vanwege een rechtenbeperking). Daar werd o.a. Jose James als tip aangedragen, zag dat jij die ook veel hebt geluisterd. Die heb ik ook maar op mijn te-beluisteren-lijstje gezet.
Klinkt goedquote:Op maandag 24 maart 2014 22:49 schreef ranja het volgende:
Volgende maand komt een nieuw album van Jessica Lea Mayfield.
Waarom die nog niet zo doorgebroken is als Laura Marling weet ik eigenlijk niet... maar misschien lukt het nu, met een iets voller bandgeluid.
http://www.stereogum.com/(...)eogum-premiere/mp3s/
Pardon?quote:Op maandag 24 maart 2014 22:45 schreef Norrage het volgende:
Ik weet iig dat DO2 mij weer belachelijk maakte om mijn afwijkende smaak![]()
Dat zal het zijnquote:Op maandag 24 maart 2014 22:52 schreef Moody het volgende:
Klinkt goedIk hoor '90, ik hoor een gladgestreken Nirvana.
Misschien moet ze ietsie vrolijker kijken?
Die rechtenbeperking in het buitenland is wel vaak heel willekeurig. Of misschien vergeten ze hem gewoon de helft van de tijd.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:52 schreef Norrage het volgende:
[..]![]()
lol...
En ja, Jose is best een held. En de trompetteraar op dat 2e album is Takuya Kuroda, die dude die ik nog ergens gerecenseerd heb op dat beroemde blog.
Ik hoor meer nu. Super tip johquote:Op maandag 24 maart 2014 22:53 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat zal het zijn
Klinkt wel wat 90s inderdaad, minder typische singer/songwriter zoals op haar eerdere albums.
Radiohead daarentegen...quote:Op maandag 24 maart 2014 22:39 schreef Maxerazzi het volgende:
Death Cab, die waren me live toch een partij saai, zeg.
bijna 25quote:Op maandag 24 maart 2014 22:54 schreef Moody het volgende:
Maar die uitstraling. Ik hoop dat ze al ouder dan 27 is inmiddels
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
What's in a bruggetjequote:Op maandag 24 maart 2014 22:57 schreef ranja het volgende:
Overigens staat Jessica Lea ook op het Nirvana cover album van een paar jaar geleden
Wie?quote:
Mainstream bandje.quote:
quote:Op maandag 24 maart 2014 22:58 schreef Norrage het volgende:
[..]
Oh, dat ging over Liars, toch? Dat was min of meer 'n geintje, Nor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet er niet aan denken dat we het hier allemaal voortdurend met elkaar eens zouden zijn.
Dan ben je hier snel uitgeluld, natuurlijk. Lang leve de diversiteit..
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
Dit klinkt dan wel weer erg goed:quote:Op maandag 24 maart 2014 23:03 schreef DO2 het volgende:
En wat een verschrikkelijke schijtcover van Nirvana, trouwens.
Natuurlijk is het een geintje. Dacht je dat ik het me aantrok?quote:Op maandag 24 maart 2014 23:02 schreef DO2 het volgende:
[..]
Oh, dat ging over Liars, toch? Dat was min of meer 'n geintje, Nor.
Ik moet er niet aan denken dat we het hier allemaal voortdurend met elkaar eens zouden zijn.
Dan ben je hier snel uitgeluld, natuurlijk. Lang leve de diversiteit..
Ik zou je naam veranderen in Deietsminderebob.quote:
van d'r eerste album (2008)quote:
Mooi zoquote:Op maandag 24 maart 2014 23:11 schreef Moody het volgende:
Ranja, we zijn nog begeistert von Jessica
Album Tell Me bevalt me wel
Dat is indie, Max.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:12 schreef Maxerazzi het volgende:
bob, esthetisch is je avatar echt afschuwelijk. Doe 's veranderen naar iets rustigers voor 't oog.
Ik vind mijn avatar ook wel mooi. Herkenbaar. (zo herken ik posts trouwens meteen, aan de avatar. Mensen die het vaak veranderenquote:Op maandag 24 maart 2014 23:15 schreef DO2 het volgende:
Eigenlijk is Max hier ook de enige met een fatsoenlijke avatar.
Mja... Hoop albumhoesjes, hier. Die kunnen er nog wel mee door.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:16 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik vind mijn avatar ook wel mooi. Herkenbaar. (zo herken ik posts trouwens meteen, aan de avatar. Mensen die het vaak veranderen)
quote:Op maandag 24 maart 2014 23:17 schreef DO2 het volgende:
Een aardappel met een bikini. Dat scheelde er inderdaad nog aan.
Mijne is het mooist die is door jullie gemaakt/bedachtquote:Op maandag 24 maart 2014 23:15 schreef DO2 het volgende:
Die van mij kleurt wel goed bij de mij gebruikte achtergrondkleur voor mijn eigen post. (Toevallig nu die van Ranja ook omdat hij het topic heeft geopend). Ik heb hem al sinds het begin en wil hem eigenlijk niet veranderen.quote:
En toen dacht je, ik probeer het in een indietopic?quote:Op maandag 24 maart 2014 23:19 schreef Tripledutch het volgende:
Word nu wat gehaat in de KLB, omdat ik haat op hardstyle
Iedereen die een IQ van meer dan 60 heeft, haat op hardstyle.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:19 schreef Tripledutch het volgende:
Maar wat vind je van The National?quote:Op maandag 24 maart 2014 23:19 schreef Tripledutch het volgende:
Ja waarom niet? hahaquote:Op maandag 24 maart 2014 23:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
En toen dacht je, ik probeer het in een indietopic?
Niet zo bekent mee $$ sorryquote:Op maandag 24 maart 2014 23:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar wat vind je van The National?
Top 5 albums?
Meh, niet mijn sport..... ik speel rugbyquote:Op maandag 24 maart 2014 23:22 schreef Moody het volgende:
Doe nu maar iets zinnigs zeggen. Als je van voetbal houdt, kom je er sowieso niet in.
quote:Op maandag 24 maart 2014 23:25 schreef Arn0 het volgende:
Als hier iemand nieuw komt meeposten krijg ik altijd een beetje een "sociale werkplaats verwelkomt nieuwe medewerker" gevoel.
Die van Noobie krijgt ook geen dubbele punten?quote:Op maandag 24 maart 2014 23:18 schreef DO2 het volgende:
[..]
Mja... Hoop albumhoesjes, hier. Die kunnen er nog wel mee door.
Oeps...bekent.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:24 schreef Tripledutch het volgende:
[..]
Niet zo bekent mee $$ sorry
Ik kwam hier eigenlijk om de juiste definitie van indie te weten te komen!?
Indie == hipster iddquote:
Hipstersquote:
Nice, dit topic is dus een goede verruiming voor mijn muziek kennisquote:Op maandag 24 maart 2014 23:29 schreef Moody het volgende:
[..]
Indie == hipster idd
Wij haten op 3FM, wij haten op Giel, omdat wij het al 2 jaar eerder hebben ontdekt....terwijl het zijn werk is
Ja, vooruit. En die van Z en On zijn ook wel goed.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die van Noobie krijgt ook geen dubbele punten?
Nee, dat dan weer niet.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:30 schreef Tripledutch het volgende:
[..]
Nice, dit topic is dus een goede verruiming voor mijn muziek kennis
Nee, die gele bril kan echt niet meer.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:31 schreef DO2 het volgende:
Is er hier iemand die er werkelijk zo bijloopt, trouwens? Nee, he?
Ik denk tchock, die heeft sowieso een hipster bril en tshirtjes. Dat weet ik zekerquote:Op maandag 24 maart 2014 23:31 schreef DO2 het volgende:
Is er hier iemand die er werkelijk zo bijloopt, trouwens? Nee, he?
Walgelijke post.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:15 schreef DO2 het volgende:
Welkomquote:Op maandag 24 maart 2014 23:37 schreef Tripledutch het volgende:
[..]
Dit is vrij relaxt om naar te luisteren
Sowiesoquote:Op maandag 24 maart 2014 23:39 schreef Maxerazzi het volgende:
Volgens mij is Tripledutch gewoon bob.
ik Wou naar Pinkpop, maar zit dan in Amerika..quote:Op maandag 24 maart 2014 23:41 schreef Moody het volgende:
[..]
Triple is onze bob.
Welk festival gaat het worden, tripledutch??
Dit klopt gewoon helemaalquote:Op maandag 24 maart 2014 23:25 schreef Arn0 het volgende:
Als hier iemand nieuw komt meeposten krijg ik altijd een beetje een "sociale werkplaats verwelkomt nieuwe medewerker" gevoel.
Die zijn wel indie-verantwoordquote:Op maandag 24 maart 2014 23:45 schreef Tripledutch het volgende:
[..]
ik Wou naar Pinkpop, maar zit dan in Amerika..
Dus wordt denk ik Lowlands en Down The Rabbit Hole
Ik heb zo'n bril in het geelquote:Op maandag 24 maart 2014 23:33 schreef Moody het volgende:
[..]
Heb zo'n bril, maar dan in het zwart
Voor de rest geen baard of bretels
quote:Op maandag 24 maart 2014 23:39 schreef Maxerazzi het volgende:
Volgens mij is Tripledutch gewoon bob.
Naar Lowlands ga ik niet echt speciaal voor een band (tips waar ik sowieso moet kijken?)quote:Op maandag 24 maart 2014 23:46 schreef Moody het volgende:
[..]
Die zijn wel indie-verantwoord(met een d)
BKS en Pukkelpop mogen ook nog.
Voor welke bands ga je?
quote:Op maandag 24 maart 2014 23:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb zo'n bril in het geel
Hij heeft toch een kind als ik het goed heb? Elke (werk)dag dus.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:01 schreef ranja het volgende:
Hoe vaak zou Moody naar Sesamstraat luisteren
Nu pas zie ik wat er staatquote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:01 schreef Moody het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe lang je jouw Gaslight ui houdt
Ik snap hem niet.quote:
Fela Kuti.quote:
Wat dat betreft zou ie best in VBL kunnen postenquote:
Bob. Het is dat ik hetero ben.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
De echte Bob:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De neppe Bob:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:16 schreef Moody het volgende:
[..]
Bob. Het is dat ik hetero ben.Nog een maandje wachten en dan is ook Bob legaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In dat geval zijn wij plush-brothersquote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:21 schreef Felagund het volgende:
Het andere deel van mijn username is kennelijk een fabrikant van knuffels, dus over 5 jaar wordt dit mijn avatar:
[ afbeelding ]
Hier nog even op terug te komen, ik vind dit moeilijk want ik vind zo veel albums goed ( en slecht), maar dit is mijn lijstje denk ikquote:
"Minder Moody? Dan regelen we dat! (Indie Central CLXVIII)"quote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:24 schreef Moody het volgende:
[..]
Volgende tt: "Ik bedoelde criminele indie's (Indie Central CLXVIII)"
Meat Loaf vond ik zelf tijden geleden ook leukquote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:25 schreef Tripledutch het volgende:
[..]
Hier nog even op terug te komen, ik vind dit moeilijk want ik vind zo veel albums goed ( en slecht), maar dit is mijn lijstje denk ik
1 Bat Out of Hell van Meat Loaf
2 Brothers in arms van Dire Straits
3 MTV Unplugged Live in New York van Nirvana
4 Hybrid Theory van Linkin Park
5 American Idiot van Greenday
Dit lijstje had ik zomaar ook kunnen posten toen ik 13 was.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:25 schreef Tripledutch het volgende:
[..]
Hier nog even op terug te komen, ik vind dit moeilijk want ik vind zo veel albums goed ( en slecht), maar dit is mijn lijstje denk ik
Heb je het vorig jaar niet zien posten.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit lijstje had ik zomaar ook kunnen posten toen ik 13 was.
Nou ga je gauw schamen, en diep ook, en lang.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:12 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik ken Fela Kuti nie. Grondlegger van de afrobeat lees ik. Top-nergert
Het is natuurlijk een wat geijkt lijstje, maar er is weinig mis meequote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit lijstje had ik zomaar ook kunnen posten toen ik 13 was.
Ik ga niet baren. Seen it. Not going to do itquote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:26 schreef DO2 het volgende:
[..]
Als Elmo en Gund een kind baren, krijg je het Mogu Mogu beestje:
[ afbeelding ]
Gelukkig heb ik in 7 jaar wel enige metamorfose doorgemaakt.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:28 schreef Moody het volgende:
[..]
Heb je het vorig jaar niet zien posten.
Ik had geen favoriete band. Dat is pas triestquote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik in 7 jaar wel enige metamorfose doorgemaakt.
Overigens was op m'n 13e Radiohead m'n favoriete band.
Sorryquote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:29 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Nou ga je gauw schamen, en diep ook, en lang.
Hier beste album van het jaar trouwens weer op.
Van afgelopen 4 jaar maak er maar van.
Fijn dat je dit even deelt met ons.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:29 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik ga niet baren. Seen it. Not going to do it
Mijne ook op mijn 13equote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik in 7 jaar wel enige metamorfose doorgemaakt.
Overigens was op m'n 13e Radiohead m'n favoriete band.
Ik heb nu geen favoriete band.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik had geen favoriete band. Dat is pas triest![]()
Prima. Zombie en Expensive Shit zijn de bekendste. Water No Get Enemy is mijn favoriete nummer.quote:
Alleen 13e jarigen hebben een favoriete band, favoriete kleur, favoriete huisdier en favoriete eten....quote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb nu geen favoriete band.
Toen ik bezopen was noemde ik Zoef-Jan, dus dat zal wel kloppen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb een lijstje van 6 die omstebeurt mijn favoriet zijn. My Bloody Valentine, Pixies, Sonic Youth, Portishead, Sigur Rós en Arcade Fire
Dit is niet mijn ding allemaal.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:25 schreef Tripledutch het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:33 schreef Moody het volgende:
[..]
Alleen 13e jarigen hebben een favoriete band, favoriete kleur, favoriete huisdier en favoriete eten....
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja ik luister ook veel verschillende stijlen. Ik heb nog een tijd gehad dat ik hardcore luisterde, en van die emomuzieken heel veel metal. En ook een tijd veel rap.
Toch heerlijk om Panic at the Disco! te luisteren of zoquote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:36 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Jezus. Al is Hip Hop gewoon![]()
Metal ook zeker vette dingen hier en daar, emo vind ik alleen Brand New vet, maar hardcore brrrr.
Ja, die heb ik vorig jaar op pinkpop gezienquote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:35 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Dit is niet mijn ding allemaal.
Al is Dire Straits wel tof. Ik zie overigens dat je niet vies bent van wat harder spul. Ken je Queens of the Stone Age al? Dat is mijn favoriete band.
Dat 2e album van de Panics is serieus best goed. Heel Beatlesque ook. That Green Gentleman is een van mijn favoriete nummers uit dat jaar (2008)quote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Toch heerlijk om Panic at the Disco! te luisteren of zoIk hou er wel van zo af en toe
At the Drive-In is cool ja. Post-Hardcore.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat 2e album van de Panics is serieus best goed. Heel Beatlesque ook. That Green Gentleman is een van mijn favoriete nummers uit dat jaar (2008)
Maar ik denk toch aan wat harder werk dan. Funeral for a Friend vind ik nog wel een aardig bandje tegenwoordig. Maar veel van die bandjes vonden het leuk om te doen wat alle tieners leuk vinden: veel schelden en veel seksmopjes.
At The Drive-In en The Mars Volta vind ik dan wel weer heel erg tof.
Stiekem ben je gewoon een emo toch?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat 2e album van de Panics is serieus best goed. Heel Beatlesque ook. That Green Gentleman is een van mijn favoriete nummers uit dat jaar (2008)
Maar ik denk toch aan wat harder werk dan. Funeral for a Friend vind ik nog wel een aardig bandje tegenwoordig. Maar veel van die bandjes vonden het leuk om te doen wat alle tieners leuk vinden: veel schelden en veel seksmopjes.
At The Drive-In en The Mars Volta vind ik dan wel weer heel erg tof.
Dat eerste album is wel gênant slecht. Panic is echt HET voorbeeld van hoe je een SAS niet moet uitvoeren. (of juist wel, want zoveel beterquote:
Hij draagt ook nog steeds bandshirt, maar aangezien hij heel erg indie is heeft ie nog dingen Nirvana en Nightwish, die toen heel erg cool warenquote:
Nightwishquote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hij draagt ook nog steeds bandshirt, maar aangezien hij heel erg indie is heeft ie nog dingen Nirvana en Nightwish, die toen heel erg cool waren
Ik heb er eentje van The Doors uit Parijs en eentje van Nirvana omdat ik generiek wilde zijnquote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:45 schreef Moody het volgende:
Ik heb geen band shirts. Ik besteedde die ¤15,- altijd aan 5 bier en een pizza
Achteraf vind ik het jammer ik die periode gemist, want dan had ik er ook zo bijgelopen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb er eentje van The Doors uit Parijs en eentje van Nirvana omdat ik generiek wilde zijn
Ik heb wel gezocht naar merchandise van The History of Apple Pie
toen ik 13 was, ik denk Nena als favoriete band zo ongeveerquote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:33 schreef Moody het volgende:
Alleen 13e jarigen hebben een favoriete band, favoriete kleur, favoriete huisdier en favoriete eten....
Dat vond ik godzijdank altijd een kutband.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Achteraf vind ik het jammer ik die periode gemist, want dan had ik er ook zo bijgelopen.
Trouwens die lui die fan waren van Slipknot![]()
Briljant allemaal in de oranje overal'squote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
Trouwens die lui die fan waren van Slipknot![]()
Ik had echt niets anders verwachtquote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:51 schreef ranja het volgende:
[..]
toen ik 13 was, ik denk Nena als favoriete band zo ongeveer
nog steeds niks mis mee trouwens.
neue wellequote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik had echt niets anders verwacht
Slutknups.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 01:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Slimknot, Slipknop, wat is het nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |