Ja, als ik jou was was ik dat ook liever vergeten.quote:
Klinkt sexy. Wat is er sensationeel aan?quote:Op zondag 23 maart 2014 19:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sensationele Salami.
[..]
Whehe.
Moest nog aan je denken laatst toen ik dit plaatje zag:
[ afbeelding ]
Samen douchen is ook leukquote:Op zondag 23 maart 2014 19:38 schreef SiIk het volgende:
Fax heeft wel een mooie badkamer. Beetje jammer dat er een bad ontbreekt alleen idd.
Ik zal even op de doos kijken.quote:Op zondag 23 maart 2014 19:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Klinkt sexy. Wat is er sensationeel aan?
Uhu.quote:
quote:
"ervaar de unieke Wagner crunch"quote:Op zondag 23 maart 2014 19:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Klinkt sexy. Wat is er sensationeel aan?
Hahaha, mooi altijd van die mensen die stellig van iets overtuigd zijn wat later niet blijkt te kloppen.quote:Op zondag 23 maart 2014 19:45 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja, als ik jou was was ik dat ook liever vergeten.
Hier: ONZ / [Radio 49] #3391 Ongezouten of toch zouten
Pareltje wel trouwens, dat topic
Wauw, olijfolie. Ongehoord!quote:Op zondag 23 maart 2014 19:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
"ervaar de unieke Wagner crunch"
"extra virgin olive oil"
Mja
Laten we et erop houden dat ik niet zoveel chemie heb met spelling.quote:Op zondag 23 maart 2014 19:45 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja, als ik jou was was ik dat ook liever vergeten.
Hier: ONZ / [Radio 49] #3391 Ongezouten of toch zouten
Pareltje wel trouwens, dat topic
Heb ik gelukkig nooit last van.quote:Op zondag 23 maart 2014 19:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hahaha, mooi altijd van die mensen die stellig van iets overtuigd zijn wat later niet blijkt te kloppen.
What a great time to be alive!quote:
Maar euh, extra virgin hè. *insert ondeugend kijkende smiley die ik niet kan posten*quote:Op zondag 23 maart 2014 19:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb ik gelukkig nooit last van.
[..]
What a great time to be alive!
Het is al vooruitgang dat je dat inziet en er zodoende niet meer fel tegenin gaat.quote:Op zondag 23 maart 2014 19:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Laten we et erop houden dat ik niet zoveel chemie heb met spelling.
quote:Op zondag 23 maart 2014 19:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar euh, extra virgin hè. *insert ondeugend kijkende smiley die ik niet kan posten*
Deze?quote:Op zondag 23 maart 2014 19:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar euh, extra virgin hè. *insert ondeugend kijkende smiley die ik niet kan posten*
Niet mijn doggy, van m'n moeder.quote:Op zondag 23 maart 2014 19:51 schreef Fascination het volgende:
Wauw, Fera's doggie is vernoemd naar KC and the Sunshine Band.
Maar extra virgin hoe werkt dat?quote:
quote:
Ja, die.quote:
Hoe vind jij dat topic zo snel trouwens.quote:Op zondag 23 maart 2014 19:51 schreef SiIk het volgende:
[..]
Het is al vooruitgang dat je dat inziet en er zodoende niet meer fel tegenin gaat.
Searchskillsquote:Op zondag 23 maart 2014 19:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe vind jij dat topic zo snel trouwens.
Pfoe, is geloof ik de eerste persing van de olijven ofzo.quote:
Als ze geperst zijn, zijn ze toch geen virgin meer?quote:Op zondag 23 maart 2014 19:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pfoe, is geloof ik de eerste persing van de olijven ofzo.
Ben te lui om op te zoeken.
Niet de olijven maar de andere soort virginquote:Op zondag 23 maart 2014 19:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 maart 2014 19:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als ze geperst zijn, zijn ze toch geen virgin meer?
Snap niet waar je het over hebt tijn.quote:Op zondag 23 maart 2014 19:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet de olijven maar de andere soort virgin
Klopt wel ja.quote:Op zondag 23 maart 2014 19:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorryquote:Op zondag 23 maart 2014 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fax, pls.
[..]
Snap niet waar je het over hebt tijn.
Ik bedoelde dus hoe kan je extra maagd zijn als mensquote:Op zondag 23 maart 2014 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fax, pls.
[..]
Ik gok dat hij het over een ander soort maagdelijkheid heeft en hoe deze extra zou kunnen zijn.quote:Op zondag 23 maart 2014 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fax, pls.
[..]
quote:Op zondag 23 maart 2014 20:00 schreef Fera het volgende:
Net een gevulde koek afgeslagen.
* Fera is trots op zichzelf.
Misschien zoals ze in sommige woestijnlanden doen, de kut dichtnaaien.quote:Op zondag 23 maart 2014 19:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus hoe kan je extra maagd zijn als mens
Empathiepijn.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien zoals ze in sommige woestijnlanden doen, de kut dichtnaaien.
Dat is sickquote:Op zondag 23 maart 2014 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien zoals ze in sommige woestijnlanden doen, de kut dichtnaaien.
Achtergestelde beiden he?quote:
Het klinkt niet prettig nee.quote:
quote:Op zondag 23 maart 2014 20:04 schreef Fera het volgende:
Kaneel, dit vond ik wel iets voor jou:
[ afbeelding ]
Hé Fera waar is die lijst gebleven met 100 levensdoelen?quote:Op zondag 23 maart 2014 20:04 schreef Fera het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht dat ze alleen de clitoris verwijderden.quote:
For the love of Allah waarom zou je zoiets doen?quote:Op zondag 23 maart 2014 20:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Achtergestelde beiden he?
[..]
Het klinkt niet prettig nee.
101.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hé Fera waar is die lijst gebleven met 100 levensdoelen?
Dat verschilt per religiestroming.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze alleen de clitoris verwijderden.
Ow. Jeetje, jammer zeg.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:05 schreef Fera het volgende:
[..]
101.
Staat even in de ijskast. Ik heb teveel dingen erin staan waar geld voor nodig is. Ik twijfel of ik niet een arme-mensenlijst moet maken.
Ja, is het ook. Ik voel me een cheater als ik deze lijst aanpas, maar ik kom zo ook niet verder. Bovendien heb ik wat ambitie dingetjes omgegooid. Zo ben ik gestopt met de cursus en ga ik weer een voltijd opleiding oppakken.quote:
Weheheheh. Zo waar.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:04 schreef Fera het volgende:
[ afbeelding ]
Doen ze wat meer naar het zuiden wat meer dacht ik.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze alleen de clitoris verwijderden.
Zodat je zeker weet dat ze maagd is.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
For the love of Allah waarom zou je zoiets doen?
Wat voor een opleiding ga je oppakken?quote:Op zondag 23 maart 2014 20:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, is het ook. Ik voel me een cheater als ik deze lijst aanpas, maar ik kom zo ook niet verder. Bovendien heb ik wat ambitie dingetjes omgegooid. Zo ben ik gestopt met de cursus en ga ik weer een voltijd opleiding oppakken.
Ik twijfel nog tussen Bos- en Natuurbeheer en Voeding en diëtetiek. Van de eerste opleiding al een open dag bezocht en dat was me goed bevallen. Heb me al aangemeld voor een meeloopdag om mezelf wat meer te verdiepen. En op 11 april is er voor de tweede opleiding een open dag.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat voor een opleiding ga je oppakken?
Fruitcake.quote:
Je weet toch wel wat een fruitcake is?quote:
Jij met je cake.quote:
Ja, want cakequote:Op zondag 23 maart 2014 20:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Je weet toch wel wat een fruitcake is?
[..]
Jij met je cake.
Ik dacht dat je het gewoon over de eetbare variant had.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Je weet toch wel wat een fruitcake is?
[..]
Jij met je cake.
Taart is lekkerder.quote:
kwarktaart is makkelijkquote:Op zondag 23 maart 2014 20:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit taart gemaaktLijkt me moeilijk enzo
Ligt eraan wat voor taart. Een appeltaart is best te doen. Of inderdaad, kwarktaart. Maar dat is koud.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit taart gemaaktLijkt me moeilijk enzo
Hm misschien ga ik me er eens aan wagenquote:Op zondag 23 maart 2014 20:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor taart. Een appeltaart is best te doen. Of inderdaad, kwarktaart. Maar dat is koud.
Ik heb zelfs een appeltaart gebakken, voor m'n verjaardag vorig jaar.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hm misschien ga ik me er eens aan wagen
Ow als jij het kan....quote:Op zondag 23 maart 2014 20:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een appeltaart gebakken, voor m'n verjaardag vorig jaar.
En ik bak normaal nooit iets.
Dan kan iedere debiel het. That's right.quote:
Dus ik vast ook welquote:Op zondag 23 maart 2014 20:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan kan iedere debiel het. That's right.
Hey, ik was vanmorgen nog bij je in de buurtquote:
Kwaktaart.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
Kwarktaart klinkt bij nader inzien best suggestief
Gewoon seks dus.quote:
Weet ikquote:Op zondag 23 maart 2014 20:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hey, ik was vanmorgen nog bij je in de buurt
Hoe weet je dat?quote:
Omdat je het gisteren al had over een of andere rit in Zeelandquote:Op zondag 23 maart 2014 21:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe weet je dat?![]()
Voor mij teveel, wat jij er van vond heb ik geen idee van
Zeeland is groot, had niet perse bij je in de buurt hoeven te komenquote:Op zondag 23 maart 2014 21:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Omdat je het gisteren al had over een of andere rit in Zeeland![]()
En de wind wat maar matig hoor. Nog geen 14 knopen
Maar dat was je dus wel?quote:Op zondag 23 maart 2014 21:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zeeland is groot, had niet perse bij je in de buurt hoeven te komen
Moest naar 's-Gravenpolder, dus over de A4, zag de afslag. Dichterbij niet geweestquote:
Ah oke, da's 10 minuten van me vandaanquote:Op zondag 23 maart 2014 21:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Moest naar 's-Gravenpolder, dus over de A4, zag de afslag. Dichterbij niet geweest![]()
Vanaf 's-Gravenpolder de hele polder rond gereden tot Kamperland.
Relatief gezien erg dichtbijquote:
En tegenwoordig van Hausmagger.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:35 schreef Evie het volgende:
[..]
& rembo.. das toch niet te geleeeeuven!truste WT
Ik denk dat Buurpoes in een T-shirt met een goed decolleté ook voldoende is om dit topic weer levend te krijgen.quote:
Geen idee. Ik beredeneer meer vanuit de aanname dat alles wat op tieten lijkt wel wat kansloze FOK!kers aantrekt.quote:
Welke dag is geschikter volgens jou?quote:Op maandag 24 maart 2014 14:24 schreef Cue_ het volgende:
tis nog maar maandag en het gaat nu alweer over poesjes
Nee joh, tieten.quote:Op maandag 24 maart 2014 14:24 schreef Cue_ het volgende:
Hey Cue_, lang niet gezien.quote:Op maandag 24 maart 2014 14:24 schreef Cue_ het volgende:
Is het alweer poesjesloze maandag?quote:Op maandag 24 maart 2014 14:24 schreef Cue_ het volgende:
Dat klopt. En nee ben 1,5 maand geleden bij een ander bedrijf gaan werken. Nog altijd IT, maar meer consultancy uiteindelijk. En ook sinds een maandje verhuist.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:19 schreef muhahaha het volgende:
Beter, kan me nog herinneren dat je in de IT werkte. Werk je nog bij hetzelfde bedrijf?
Nee!!!quote:Op maandag 24 maart 2014 15:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is het alweer poesjesloze maandag?
Oow veel verandert dus.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat klopt. En nee ben 1,5 maand geleden bij een ander bedrijf gaan werken. Nog altijd IT, maar meer consultancy uiteindelijk. En ook sinds een maandje verhuist.
Op FOK! ben je al snel een babe.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:51 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
In kpd lopen een paar fok!kers rond die dat weten.
Jazeker. Binnenkort m'n eerste opdracht. Dus gaat wel lekker.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oow veel verandert dus.
Bevalt de nieuwe werkgever?
Ow?quote:Op maandag 24 maart 2014 15:51 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Bevalt het huisje ook? Ben je naar koop gegaan of had je al een koopwoning?quote:Op maandag 24 maart 2014 15:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jazeker. Binnenkort m'n eerste opdracht. Dus gaat wel lekker.
Nee ben weer gaan huren. Zit ik er in ieder geval niet gelijk aan vast. Aangezien ik geen idee heb of ik er altidj wil wonenquote:Op maandag 24 maart 2014 16:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bevalt het huisje ook? Ben je naar koop gegaan of had je al een koopwoning?
Absoluut, ik ga er nú naar luisteren.quote:
O, daar kom ik nooit. Ik ben classy.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:51 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Spierpijn. Maar nog het meest in de borstspieren. De tering.quote:
Mwah. Mensen moeten mijn naaktheid verdienen.quote:
even doorbijten. dat verdienen je billen en borsten toch wel, nietwaar?quote:Op maandag 24 maart 2014 19:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Spierpijn. Maar nog het meest in de borstspieren. De tering.
Mijn borsten bestaan slechts uit klier- en vetweefsel, dus die zullen er weinig van merken.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:16 schreef perro. het volgende:
[..]
even doorbijten. dat verdienen je billen en borsten toch wel, nietwaar?
Dank je. Hoe is het met jou? Nog last van je buik?quote:
Tot die tijd blijven de bossen staan?quote:Op maandag 24 maart 2014 19:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Spierpijn. Maar nog het meest in de borstspieren. De tering.
[..]
Mwah. Mensen moeten mijn naaktheid verdienen.Maar S&G heeft inderdaad wel wat meer klasse.
Bossen?quote:
ik klets maar wat.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn borsten bestaan slechts uit klier- en vetweefsel, dus die zullen er weinig van merken.Woensdag ga ik weer, even het schema doorspreken en dan zelf aan de slag. Maar ik twijfel of ik morgen niet even een uurtje op eigen houtje ga doen. Misschien dan geen krachttraining ...
Dat is wel erg veel. Dan moet je echt van sport houden anders is het niet vol te houdenquote:Op maandag 24 maart 2014 19:20 schreef perro. het volgende:
[..]
ik klets maar wat.
combi krachttrainig en lopen/fietsen/zwemmen?
Kan zijn krachttraining gecombineerd met lopen of fietsen of zwemmen. Hoeft niet per se alledrie te zijn.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat is wel erg veel. Dan moet je echt van sport houden anders is het niet vol te houdenEcht 20 uur per week of zo
nee joh. tenminste toen ik nog in de sportschool trainde deed ik 2x per week een uurtje kracht en 1x per week een klein uurtje wat conditie. meestal een half uurtje want man, wat vond ik dat saai.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat is wel erg veel. Dan moet je echt van sport houden anders is het niet vol te houdenEcht 20 uur per week of zo
quote:
Lopen zit er helaas niet in, fietsen doe ik al naar de sportschool en weer terug (is nog best een eindje ver weg) en zwemmen zou ik weer extra voor moeten betalen, ergens anders. En dat kan alleen op van die kuttijden.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:20 schreef perro. het volgende:
[..]
ik klets maar wat.
combi krachttrainig en lopen/fietsen/zwemmen?
Dat stelt niet veel voorquote:Op maandag 24 maart 2014 19:23 schreef perro. het volgende:
[..]
nee joh. tenminste toen ik nog in de sportschool trainde deed ik 2x per week een uurtje kracht en 1x per week een klein uurtje wat conditie. meestal een half uurtje want man, wat vond ik dat saai.
Ja precies. Ik dacht zelf aan maandag, woensdag en vrijdag voor kracht en dinsdag en donderdag voor cardio.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:23 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Kan zijn krachttraining gecombineerd met lopen of fietsen of zwemmen. Hoeft niet per se alledrie te zijn.
Krachttraining combineren met 1 of 2 x per week nog cardio kan prima. Naast kracht doe ik vaak nog 1x squash en dan daarnaast soms ook nog wel hardlopen. Kost wel wat tijd ja, maar ja, je wil het of niet.
is toch al genoeg als je op de fiets gaat? of is het slechts 2 minuten fietsen?quote:Op maandag 24 maart 2014 19:23 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Lopen zit er helaas niet in, fietsen doe ik al naar de sportschool en weer terug (is nog best een eindje ver weg) en zwemmen zou ik weer extra voor moeten betalen, ergens anders. En dat kan alleen op van die kuttijden.Dus misschien spinning in de sportschool of een groepsles of zo. Zal wel even op het rooster kijken.
Zwemmen + hardlopen is wel een lekkere combi. Als je daarnaast nog wel kracht doet ben je aardig allroundquote:Op maandag 24 maart 2014 19:23 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Lopen zit er helaas niet in, fietsen doe ik al naar de sportschool en weer terug (is nog best een eindje ver weg) en zwemmen zou ik weer extra voor moeten betalen, ergens anders. En dat kan alleen op van die kuttijden.Dus misschien spinning in de sportschool of een groepsles of zo. Zal wel even op het rooster kijken.
Ik vind elke dag sporten wel veel hoorquote:Op maandag 24 maart 2014 19:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja precies. Ik dacht zelf aan maandag, woensdag en vrijdag voor kracht en dinsdag en donderdag voor cardio.Doe je toch elke dag wat eigenlijk. Alleen in het weekend niet.
sport voor de luie mensch.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat stelt niet veel voor
Ik overweeg nu ook om een beetje te fitnessen
Nee, is ongeveer vijf kilometer (alleen heen). Dus ik heb al een goede warming up en ik kan achteraf lekker ''uitfietsen'' naar huis toe. Al is dat minder fijn als je net benen hebt getraind.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:26 schreef perro. het volgende:
[..]
is toch al genoeg als je op de fiets gaat? of is het slechts 2 minuten fietsen?
Wat ik wel doe, is bijvoorbeeld na krachttraining waar je dan squat, niet de dag er na hardlopen. Zodat m'n benen wel iets kunnen herstellen. Wandelen of zo kan wel, als je toch ff wil genieten van het mooie weer. Als je toch 3 maal voor kracht gaat zou je een bovenlichaamdag kunnen hebben zodat je de dag er na onbezorgd aan je cardio kan.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja precies. Ik dacht zelf aan maandag, woensdag en vrijdag voor kracht en dinsdag en donderdag voor cardio.Doe je toch elke dag wat eigenlijk. Alleen in het weekend niet.
Ik kan niet hardlopen door een slecht been en ik ga niet nog extra betalen voor een zwembad waar ik slechts 3 uur per week terecht kan.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zwemmen + hardlopen is wel een lekkere combi. Als je daarnaast nog wel kracht doet ben je aardig allround
Op zich wel lekker hoor, maar zou dat niet direct als training zienquote:Op maandag 24 maart 2014 19:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, is ongeveer vijf kilometer (alleen heen). Dus ik heb al een goede warming up en ik kan achteraf lekker ''uitfietsen'' naar huis toe. Al is dat minder fijn als je net benen hebt getraind.Maar op de dagen dat ik geen kracht doe wil ik ook wat doen.
Hardlopen is dan ook wel hele belastende cardio. Fietsen kan prima, ook de dag na de krachttraining.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:27 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Wat ik wel doe, is bijvoorbeeld na krachttraining waar je dan squat, niet de dag er na hardlopen. Zodat m'n benen wel iets kunnen herstellen. Wandelen of zo kan wel, als je toch ff wil genieten van het mooie weer. Als je toch 3 maal voor kracht gaat zou je een bovenlichaamdag kunnen hebben zodat je de dag er na onbezorgd aan je cardio kan.
Rust nemen is ook een kunst jaquote:Op maandag 24 maart 2014 19:27 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Wat ik wel doe, is bijvoorbeeld na krachttraining waar je dan squat, niet de dag er na hardlopen. Zodat m'n benen wel iets kunnen herstellen. Wandelen of zo kan wel, als je toch ff wil genieten van het mooie weer. Als je toch 3 maal voor kracht gaat zou je een bovenlichaamdag kunnen hebben zodat je de dag er na onbezorgd aan je cardio kan.
Ga kitesurfenquote:Op maandag 24 maart 2014 19:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan niet hardlopen door een slecht been en ik ga niet nog extra betalen voor een zwembad waar ik slechts 3 uur per week terecht kan.
Is het ook niet, goed lezen.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Op zich wel lekker hoor, maar zou dat niet direct als training zienAnders train ik ook 10x per week
Dat jaquote:Op maandag 24 maart 2014 19:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En dan op je scootertje aan komen tuffen om vervolgens cardio te gaan doen
Geen zee in de buurt.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ga kitesurfen
Ik ken nog wel iemand die les kan geven
wat een motivatie! dat vervult mij met trots!quote:Op maandag 24 maart 2014 19:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, is ongeveer vijf kilometer (alleen heen). Dus ik heb al een goede warming up en ik kan achteraf lekker ''uitfietsen'' naar huis toe. Al is dat minder fijn als je net benen hebt getraind.Maar op de dagen dat ik geen kracht doe wil ik ook wat doen.
Eens. Met hardlopen zet je toch steeds af waar je bij fietsen zonder al teveel kracht de benen ook wel in de rondte zwiept.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Hardlopen is dan ook wel hele belastende cardio. Fietsen kan prima, ook de dag na de krachttraining.
smooth sailor.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ga kitesurfen
Ik ken nog wel iemand die les kan geven
Ik hoop deze motivatie ook vol te houden.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:30 schreef perro. het volgende:
[..]
wat een motivatie! dat vervult mij met trots!
bob, lees even mee met deze bazin.
Is nog ver weg als je geen auto hebt.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ijsselmeer
En ga eens studeren in Den Haag ja![]()
Prima.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Dank je. Hoe is het met jou? Nog last van je buik?
je offert je spaargeld op?quote:Op maandag 24 maart 2014 19:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoop deze motivatie ook vol te houden.In het verleden was dat nogal moeilijk. Maar ik offer m'n spaargeld op voor de sport, dus ik heb wel een stok achter de deur.
quote:Op maandag 24 maart 2014 19:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Is nog ver weg als je geen auto hebt.
Ja man, eerst nog eens kijken of die studie het wel is. Want die in Velp is toch ook wel leuk ...
Gelukkig.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Prima.
Geen last meer. Hopelijk blijft het zo. Maar ben nog niet gegaan.
Ja, een deeltje ervan. Ik ben nogal arm en heb momenteel niet echt een groot inkomen. Maar ik vind dit heel erg belangrijk, ben namelijk al te lang, te zwaar.quote:
Ja, die was ik volledig kwijt helaas. Komt nu wel weer terug. Heb ook een paar doelen. En ik merk dat het goed voor me is. Word er vast ook knapper en fitter doorquote:Op maandag 24 maart 2014 19:30 schreef perro. het volgende:
[..]
wat een motivatie! dat vervult mij met trots!
bob, lees even mee met deze bazin.
Pics.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ja, die was ik volledig kwijt helaas. Komt nu wel weer terug. Heb ook een paar doelen. En ik merk dat het goed voor me is. Word er vast ook knapper en fitter door
Ja, dat is beter inderdaad.quote:
ah zo. nouja dat is een goede motivatie. doe je ook nog iets met voeding nu je serieus sport? of whey shakes?quote:Op maandag 24 maart 2014 19:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Gelukkig.
[..]
Ja, een deeltje ervan. Ik ben nogal arm en heb momenteel niet echt een groot inkomen. Maar ik vind dit heel erg belangrijk, ben namelijk al te lang, te zwaar.
Waarom zou je? Gewoon lekker fit worden en beetje spieren gainen is toch prima voorlopig.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:37 schreef perro. het volgende:
[..]
ah zo. nouja dat is een goede motivatie. doe je ook nog iets met voeding nu je serieus sport? of whey shakes?
Ik woon in Den Haag en mij vind je al eng. Dan kun je maar beter naar Velp gaan, want vergeleken met mijn stadsgenoten val ik nog wel mee.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Is nog ver weg als je geen auto hebt.
Ja man, eerst nog eens kijken of die studie het wel is. Want die in Velp is toch ook wel leuk ...
Ja zeker, ik wil wat meer richting clean eating gaan. Veel eiwitjes natuurlijk. Whey shakes heb ik nu denk ik nog niet nodig, ik begin net. Ik haal nog genoeg eiwit uit m'n normale voeding nu.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:37 schreef perro. het volgende:
[..]
ah zo. nouja dat is een goede motivatie. doe je ook nog iets met voeding nu je serieus sport? of whey shakes?
Voor mij is 100 euro echt heel veel geld, laten we het daar op houden.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Al zegt dat niet zo heel veel. Mijn schoenen van 100 euro zijn ook tijden eenzaam geweest.
Zit je daar nog steeds mee jongen?quote:Op maandag 24 maart 2014 19:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik woon in Den Haag en mij vind je al eng. Dan kun je maar beter naar Velp gaan, want vergeleken met mijn stadsgenoten val ik nog wel mee.
Is voor hardlopen het enige wat je echt nodig bentquote:Op maandag 24 maart 2014 19:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Voor mij is 100 euro echt heel veel geld, laten we het daar op houden.
je moet wel voldoende eiwit en energie binnenkrijgen natuurlijk.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Waarom zou je? Gewoon lekker fit worden en beetje spieren gainen is toch prima voorlopig.
absoluut.quote:
Ik ben dan ook niet echt een goed voorbeeld neequote:Op maandag 24 maart 2014 19:41 schreef perro. het volgende:
[..]
je moet wel voldoende eiwit en energie binnenkrijgen natuurlijk.
goed bezig.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja zeker, ik wil wat meer richting clean eating gaan. Veel eiwitjes natuurlijk. Whey shakes heb ik nu denk ik nog niet nodig, ik begin net. Ik haal nog genoeg eiwit uit m'n normale voeding nu.
Naja, ik investeer meer in het abonnement dan de kleding. Kleding heb ik nog.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Is voor hardlopen het enige wat je echt nodig bentHoewel chille kleding wel fijn is natuurlijk.
Gewoon joggingbroek en shirt hier. Soms als het frisser is en waait nog een sweater er over. Maar in de zomer is een (korte) broek en shirt genoeg. Mensen tegenkomen onderweg die met hetzelfde bezig zijn, motiveert ook fijn.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Is voor hardlopen het enige wat je echt nodig bentHoewel chille kleding wel fijn is natuurlijk.
Je hebt straks wel een nieuwe garderobe nodig natuurlijkquote:Op maandag 24 maart 2014 19:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Naja, ik investeer meer in het abonnement dan de kleding. Kleding heb ik nog.
Ach gut. Nou, het valt volgens mij best wel mee met je engheid. Anders zou je wel anders reageren.quote:
Klopt. Met mooi weer zie je echt heel veel mensen lopen, valt me opquote:Op maandag 24 maart 2014 19:42 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Gewoon joggingbroek en shirt hier. Soms als het frisser is en waait nog een sweater er over. Maar in de zomer is een (korte) broek en shirt genoeg. Mensen tegenkomen onderweg die met hetzelfde bezig zijn, motiveert ook fijn.
Soms wel moeilijk aangezien ik niet alleen woon. Dan liggen er allemaal lekkere dingen in huis.quote:
Dat gaat ook niet 1,2,3. En anders leen ik wel wat van m'n moeder.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je hebt straks wel een nieuwe garderobe nodig natuurlijk
Gewoon op 60 graden wassenquote:Op maandag 24 maart 2014 19:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Soms wel moeilijk aangezien ik niet alleen woon. Dan liggen er allemaal lekkere dingen in huis.
[..]
Dat gaat ook niet 1,2,3. En anders leen ik wel wat van m'n moeder.
Ik voel mij bijna geliefd.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:42 schreef Fera het volgende:
Ach gut. Nou, het valt volgens mij best wel mee met je engheid. Anders zou je wel anders reageren.
Goed voor je stalpootjes.quote:
90 werkt beter denk ik.quote:
Smoothies.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik voel mij bijna geliefd.Je bent van harte welkom hoor, ik trakteer je graag op een gezonde smoothie mocht je hier naartoe komen.
ah ja. je gaat het vast volhouden.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Soms wel moeilijk aangezien ik niet alleen woon. Dan liggen er allemaal lekkere dingen in huis.
quote:Op maandag 24 maart 2014 19:46 schreef perro. het volgende:
[..]
ah ja. je gaat het vast volhouden.
anyway ik ben weer weg. adios gente
Tussen links en rechts zit ook wel 20 jaar verschil denk ik...quote:Op maandag 24 maart 2014 19:45 schreef habitue het volgende:
[..]
Nee joh, daar past die booty dan toch niet meer in.
[ afbeelding ]
Gaat dat zo hoog?quote:Op maandag 24 maart 2014 19:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Goed voor je stalpootjes.
[..]
90 werkt beter denk ik.
[..]
Smoothies.
Details detailsquote:Op maandag 24 maart 2014 19:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tussen links en rechts zit ook wel 20 jaar verschil denk ik...
quote:Op maandag 24 maart 2014 19:46 schreef perro. het volgende:
[..]
ah ja. je gaat het vast volhouden.
anyway ik ben weer weg. adios gente
Correct.quote:
Tot binnenkort dan maar.quote:
Ja hoor. Dat kan. Ik was nooit iets op 90 graden, maar het kan wel.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gaat dat zo hoog?Ik zou het niet weten eerlijk gezegd
We'll see.quote:
Smoothie meetquote:Op maandag 24 maart 2014 19:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja hoor. Dat kan. Ik was nooit iets op 90 graden, maar het kan wel.
[..]
We'll see.
Dat is toch alleen voor Friese paardenquote:Op maandag 24 maart 2014 19:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die moeten ook in vorm blijven natuurlijk
Noem je Fas nou een Fries paard?quote:Op maandag 24 maart 2014 19:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat is toch alleen voor Friese paarden
In before ...............iets met paardrijden..................quote:
Ik doe niet aan meets.quote:
Vertaling: No way, creep.quote:
Fas is een sexy amazone.quote:
quote:
Blijft een paardquote:Op maandag 24 maart 2014 19:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zijn wel mooie statige paarden
Waarom niet?quote:
Je bent zo smooth, hè.quote:
Voordeel voor mij is dat het makkelijker stalkt zolang ze niet weet hoe ik er uit zie.quote:
Ik ben de smoothness zelve.quote:
http://www.sbs6.nl/progra(...)zUA3D4M/aflevering-4quote:Op maandag 24 maart 2014 19:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voordeel voor mij is dat het makkelijker stalkt zolang ze niet weet hoe ik er uit zie.
Slaap lekker.quote:
Het is niet zo erg als het klinkt hoorquote:Op maandag 24 maart 2014 23:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik herken me gewoon in een trolltopic__
KLB / Nooit een vriend kunnen hebben
Mis ik iets om hier de humor van in te zien?quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
http://nos.nl/artikel/628303-vrouw-aangerand-in-trein.html
Ik ook niet...quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:30 schreef habitue het volgende:
[..]
Mis ik iets om hier de humor van in te zien?
quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:30 schreef habitue het volgende:
[..]
Mis ik iets om hier de humor van in te zien?
Was een flauwe firefly-referentie.quote:
Ah okquote:Op woensdag 26 maart 2014 18:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
[..]
Was een flauwe firefly-referentie.
Hier nog eentje dan:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man is not old until regrets take the place of dreams.
Jeujquote:
welk topicquote:Op woensdag 26 maart 2014 19:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jeuj
Het andere topic wordt weer even gekaapt, dus niemand heeft zin om daar te posten nu![]()
Valt wel op vaak
Waar maak je je druk om?quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jeuj
Het andere topic wordt weer even gekaapt, dus niemand heeft zin om daar te posten nu![]()
Valt wel op vaak
Ik doe slechts een constatering en kan er de ironie wel van inzienquote:Op woensdag 26 maart 2014 19:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je klaagt erover met je huiliesmilies?
oh oke...quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik doe slechts een constatering en kan er de ironie wel van inzien
Anders had ik wel andere smileys gebruikt.
Ik heb veel verschillende identiteiten gehad hier, maar wiskundefanaat is daar niet een van ben ik bang.quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:42 schreef Hiergaanwedan het volgende:
habitue was jij niet een wiskundefanaat vroeger op wfl. Met een konijntje als avatar. Iets van 8 jaar terug ofzo ondertussen wel denk ik
Ach jongen, je hebt het afgelopen jaar toch meer seks gehad dan daarvoor?quote:
Hoe gaat het met je lobby om AVNZMG weer te openen?quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:42 schreef Hiergaanwedan het volgende:
habitue was jij niet een wiskundefanaat vroeger op wfl. Met een konijntje als avatar. Iets van 8 jaar terug ofzo ondertussen wel denk ik
Tja dat welquote:Op woensdag 26 maart 2014 19:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach jongen, je hebt het afgelopen jaar toch meer seks gehad dan daarvoor?
Nee gewoon mijn huidige moeite om het voor elkaar te krijgen moet genoeg zijn.quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:49 schreef habitue het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je lobby om AVNZMG weer te openen?
Ben je nog van plan een handtekeningenactie te beginnen oid?
Nou dan.quote:
Ik hoop et, het is een drama zo zonder mn dagelijkse tips.quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:57 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nee gewoon mijn huidige moeite om het voor elkaar te krijgen moet genoeg zijn.
Nja ach, inhoudsloze seks hoeft voor mij niet meer. Ik had gisteren even een openbaring gehad, en heb mijn liefdes- en seksverleden (voor zover daar over te spreken isquote:Op woensdag 26 maart 2014 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou dan.
Ik heb mijn persoonlijk record lager gesteld.
Goedzo.quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nja ach, inhoudsloze seks hoeft voor mij niet meer. Ik had gisteren even een openbaring gehad, en heb mijn liefdes- en seksverleden (voor zover daar over te spreken is) nog eens nader bekeken... Ik ben er voorlopig allemaal wel even klaar mee.
Wat is er mis mee volgens jou?quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:07 schreef Faxie het volgende:
Nja ach, inhoudsloze seks hoeft voor mij niet meer. Ik had gisteren even een openbaring gehad, en heb mijn liefdes- en seksverleden (voor zover daar over te spreken is) nog eens nader bekeken... Ik ben er voorlopig allemaal wel even klaar mee.
Nah januari heeft het al verpestquote:Op woensdag 26 maart 2014 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goedzo.
Ik wilde zeggen: doe mee aan seksloos 2014, maar dat kan al niet meer voor je.
Tis net als zo'n grijphaakmachine op de kermis. Het lijkt heel spannend, maar zelfs als je prijs hebt blijft het een sigaar uit eigen doos en win je nog niet.quote:
En die knuffel die je graag wilt krijg je niet te pakken, maar er blijft wel allemaal rotzooi aan de grijper plakken.quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:25 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Tis net als zo'n grijphaakmachine op de kermis. Het lijkt heel spannend, maar zelfs als je prijs hebt blijft het een sigaar uit eigen doos en win je nog niet.
Wow.quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
En die knuffel die je graag wilt krijg je niet te pakken, maar er blijft wel allemaal rotzooi aan de grijper plakken.
Haha ja! Mooie knuffel en dan hangt er zo'n kapot plastic horloge aan die grijper.quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
En die knuffel die je graag wilt krijg je niet te pakken, maar er blijft wel allemaal rotzooi aan de grijper plakken.
Klinkt alsof je een druiper hebt opgelopen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
We zitten op dezelfde lijn denk ikquote:Op woensdag 26 maart 2014 20:31 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Haha ja! Mooie knuffel en dan hangt er zo'n kapot plastic horloge aan die grijper.
Gaat het wel goed met je?quote:
Dus het geen wat je hierboven poste zit je niet zo in de weg?quote:
quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klinkt alsof je een druiper hebt opgelopen.
Gedane zaken nemen geen keer...quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Dus het geen wat je hierboven poste zit je niet zo in de weg?
Het gaat mij niet om de FOK!roddels Fax, het gaat me om jou. Mocht je iets kwijt willen, dan mag je best een DM sturen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gedane zaken nemen geen keer...
Disclaimer: Ik heb het niet specifiek over Foksters ofzo....
Even opzoeken wat dat is.quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben sinds gisteravond enigszins flatulent.
Plus, negatieve gedachten afschudden, er is immers nog genoeg anders te doen (leuke dingen dus).quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gedane zaken nemen geen keer...
Disclaimer: Ik heb het niet specifiek over Foksters ofzo....
Komt het?quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben sinds gisteravond enigszins flatulent.
Gelukkig ben ik niet de enige. Voelde me al een beetje dom.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |