Absoluut, ik ga er nú naar luisteren.quote:
O, daar kom ik nooit. Ik ben classy.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:51 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
In kpd lopen een paar fok!kers rond die dat weten.
Spierpijn. Maar nog het meest in de borstspieren. De tering.quote:
Mwah. Mensen moeten mijn naaktheid verdienen.quote:
even doorbijten. dat verdienen je billen en borsten toch wel, nietwaar?quote:Op maandag 24 maart 2014 19:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Spierpijn. Maar nog het meest in de borstspieren. De tering.
Mijn borsten bestaan slechts uit klier- en vetweefsel, dus die zullen er weinig van merken.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:16 schreef perro. het volgende:
[..]
even doorbijten. dat verdienen je billen en borsten toch wel, nietwaar?
Dank je. Hoe is het met jou? Nog last van je buik?quote:
Tot die tijd blijven de bossen staan?quote:Op maandag 24 maart 2014 19:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Spierpijn. Maar nog het meest in de borstspieren. De tering.
[..]
Mwah. Mensen moeten mijn naaktheid verdienen.Maar S&G heeft inderdaad wel wat meer klasse.
Bossen?quote:
ik klets maar wat.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn borsten bestaan slechts uit klier- en vetweefsel, dus die zullen er weinig van merken.Woensdag ga ik weer, even het schema doorspreken en dan zelf aan de slag. Maar ik twijfel of ik morgen niet even een uurtje op eigen houtje ga doen. Misschien dan geen krachttraining ...
Dat is wel erg veel. Dan moet je echt van sport houden anders is het niet vol te houdenquote:Op maandag 24 maart 2014 19:20 schreef perro. het volgende:
[..]
ik klets maar wat.
combi krachttrainig en lopen/fietsen/zwemmen?
Kan zijn krachttraining gecombineerd met lopen of fietsen of zwemmen. Hoeft niet per se alledrie te zijn.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat is wel erg veel. Dan moet je echt van sport houden anders is het niet vol te houdenEcht 20 uur per week of zo
nee joh. tenminste toen ik nog in de sportschool trainde deed ik 2x per week een uurtje kracht en 1x per week een klein uurtje wat conditie. meestal een half uurtje want man, wat vond ik dat saai.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat is wel erg veel. Dan moet je echt van sport houden anders is het niet vol te houdenEcht 20 uur per week of zo
quote:
Lopen zit er helaas niet in, fietsen doe ik al naar de sportschool en weer terug (is nog best een eindje ver weg) en zwemmen zou ik weer extra voor moeten betalen, ergens anders. En dat kan alleen op van die kuttijden.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:20 schreef perro. het volgende:
[..]
ik klets maar wat.
combi krachttrainig en lopen/fietsen/zwemmen?
Dat stelt niet veel voorquote:Op maandag 24 maart 2014 19:23 schreef perro. het volgende:
[..]
nee joh. tenminste toen ik nog in de sportschool trainde deed ik 2x per week een uurtje kracht en 1x per week een klein uurtje wat conditie. meestal een half uurtje want man, wat vond ik dat saai.
Ja precies. Ik dacht zelf aan maandag, woensdag en vrijdag voor kracht en dinsdag en donderdag voor cardio.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:23 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Kan zijn krachttraining gecombineerd met lopen of fietsen of zwemmen. Hoeft niet per se alledrie te zijn.
Krachttraining combineren met 1 of 2 x per week nog cardio kan prima. Naast kracht doe ik vaak nog 1x squash en dan daarnaast soms ook nog wel hardlopen. Kost wel wat tijd ja, maar ja, je wil het of niet.
is toch al genoeg als je op de fiets gaat? of is het slechts 2 minuten fietsen?quote:Op maandag 24 maart 2014 19:23 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Lopen zit er helaas niet in, fietsen doe ik al naar de sportschool en weer terug (is nog best een eindje ver weg) en zwemmen zou ik weer extra voor moeten betalen, ergens anders. En dat kan alleen op van die kuttijden.Dus misschien spinning in de sportschool of een groepsles of zo. Zal wel even op het rooster kijken.
Zwemmen + hardlopen is wel een lekkere combi. Als je daarnaast nog wel kracht doet ben je aardig allroundquote:Op maandag 24 maart 2014 19:23 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Lopen zit er helaas niet in, fietsen doe ik al naar de sportschool en weer terug (is nog best een eindje ver weg) en zwemmen zou ik weer extra voor moeten betalen, ergens anders. En dat kan alleen op van die kuttijden.Dus misschien spinning in de sportschool of een groepsles of zo. Zal wel even op het rooster kijken.
Ik vind elke dag sporten wel veel hoorquote:Op maandag 24 maart 2014 19:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja precies. Ik dacht zelf aan maandag, woensdag en vrijdag voor kracht en dinsdag en donderdag voor cardio.Doe je toch elke dag wat eigenlijk. Alleen in het weekend niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |