Geen idee. Ik beredeneer meer vanuit de aanname dat alles wat op tieten lijkt wel wat kansloze FOK!kers aantrekt.quote:
Welke dag is geschikter volgens jou?quote:Op maandag 24 maart 2014 14:24 schreef Cue_ het volgende:
tis nog maar maandag en het gaat nu alweer over poesjes
Nee joh, tieten.quote:Op maandag 24 maart 2014 14:24 schreef Cue_ het volgende:
Hey Cue_, lang niet gezien.quote:Op maandag 24 maart 2014 14:24 schreef Cue_ het volgende:
Is het alweer poesjesloze maandag?quote:Op maandag 24 maart 2014 14:24 schreef Cue_ het volgende:
Dat klopt. En nee ben 1,5 maand geleden bij een ander bedrijf gaan werken. Nog altijd IT, maar meer consultancy uiteindelijk. En ook sinds een maandje verhuist.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:19 schreef muhahaha het volgende:
Beter, kan me nog herinneren dat je in de IT werkte. Werk je nog bij hetzelfde bedrijf?
Nee!!!quote:Op maandag 24 maart 2014 15:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is het alweer poesjesloze maandag?
Oow veel verandert dus.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat klopt. En nee ben 1,5 maand geleden bij een ander bedrijf gaan werken. Nog altijd IT, maar meer consultancy uiteindelijk. En ook sinds een maandje verhuist.
Op FOK! ben je al snel een babe.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:51 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
In kpd lopen een paar fok!kers rond die dat weten.
Jazeker. Binnenkort m'n eerste opdracht. Dus gaat wel lekker.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oow veel verandert dus.
Bevalt de nieuwe werkgever?
Ow?quote:Op maandag 24 maart 2014 15:51 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
In kpd lopen een paar fok!kers rond die dat weten.
Bevalt het huisje ook? Ben je naar koop gegaan of had je al een koopwoning?quote:Op maandag 24 maart 2014 15:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jazeker. Binnenkort m'n eerste opdracht. Dus gaat wel lekker.
Nee ben weer gaan huren. Zit ik er in ieder geval niet gelijk aan vast. Aangezien ik geen idee heb of ik er altidj wil wonenquote:Op maandag 24 maart 2014 16:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bevalt het huisje ook? Ben je naar koop gegaan of had je al een koopwoning?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |