sport voor de luie mensch.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat stelt niet veel voor
Ik overweeg nu ook om een beetje te fitnessen
Nee, is ongeveer vijf kilometer (alleen heen). Dus ik heb al een goede warming up en ik kan achteraf lekker ''uitfietsen'' naar huis toe. Al is dat minder fijn als je net benen hebt getraind.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:26 schreef perro. het volgende:
[..]
is toch al genoeg als je op de fiets gaat? of is het slechts 2 minuten fietsen?
Wat ik wel doe, is bijvoorbeeld na krachttraining waar je dan squat, niet de dag er na hardlopen. Zodat m'n benen wel iets kunnen herstellen. Wandelen of zo kan wel, als je toch ff wil genieten van het mooie weer. Als je toch 3 maal voor kracht gaat zou je een bovenlichaamdag kunnen hebben zodat je de dag er na onbezorgd aan je cardio kan.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja precies. Ik dacht zelf aan maandag, woensdag en vrijdag voor kracht en dinsdag en donderdag voor cardio.Doe je toch elke dag wat eigenlijk. Alleen in het weekend niet.
Ik kan niet hardlopen door een slecht been en ik ga niet nog extra betalen voor een zwembad waar ik slechts 3 uur per week terecht kan.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zwemmen + hardlopen is wel een lekkere combi. Als je daarnaast nog wel kracht doet ben je aardig allround
Op zich wel lekker hoor, maar zou dat niet direct als training zienquote:Op maandag 24 maart 2014 19:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, is ongeveer vijf kilometer (alleen heen). Dus ik heb al een goede warming up en ik kan achteraf lekker ''uitfietsen'' naar huis toe. Al is dat minder fijn als je net benen hebt getraind.Maar op de dagen dat ik geen kracht doe wil ik ook wat doen.
Hardlopen is dan ook wel hele belastende cardio. Fietsen kan prima, ook de dag na de krachttraining.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:27 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Wat ik wel doe, is bijvoorbeeld na krachttraining waar je dan squat, niet de dag er na hardlopen. Zodat m'n benen wel iets kunnen herstellen. Wandelen of zo kan wel, als je toch ff wil genieten van het mooie weer. Als je toch 3 maal voor kracht gaat zou je een bovenlichaamdag kunnen hebben zodat je de dag er na onbezorgd aan je cardio kan.
Rust nemen is ook een kunst jaquote:Op maandag 24 maart 2014 19:27 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Wat ik wel doe, is bijvoorbeeld na krachttraining waar je dan squat, niet de dag er na hardlopen. Zodat m'n benen wel iets kunnen herstellen. Wandelen of zo kan wel, als je toch ff wil genieten van het mooie weer. Als je toch 3 maal voor kracht gaat zou je een bovenlichaamdag kunnen hebben zodat je de dag er na onbezorgd aan je cardio kan.
Ga kitesurfenquote:Op maandag 24 maart 2014 19:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan niet hardlopen door een slecht been en ik ga niet nog extra betalen voor een zwembad waar ik slechts 3 uur per week terecht kan.
Is het ook niet, goed lezen.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Op zich wel lekker hoor, maar zou dat niet direct als training zienAnders train ik ook 10x per week
Dat jaquote:Op maandag 24 maart 2014 19:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En dan op je scootertje aan komen tuffen om vervolgens cardio te gaan doen
Geen zee in de buurt.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ga kitesurfen
Ik ken nog wel iemand die les kan geven
wat een motivatie! dat vervult mij met trots!quote:Op maandag 24 maart 2014 19:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, is ongeveer vijf kilometer (alleen heen). Dus ik heb al een goede warming up en ik kan achteraf lekker ''uitfietsen'' naar huis toe. Al is dat minder fijn als je net benen hebt getraind.Maar op de dagen dat ik geen kracht doe wil ik ook wat doen.
Eens. Met hardlopen zet je toch steeds af waar je bij fietsen zonder al teveel kracht de benen ook wel in de rondte zwiept.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Hardlopen is dan ook wel hele belastende cardio. Fietsen kan prima, ook de dag na de krachttraining.
smooth sailor.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ga kitesurfen
Ik ken nog wel iemand die les kan geven
Ik hoop deze motivatie ook vol te houden.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:30 schreef perro. het volgende:
[..]
wat een motivatie! dat vervult mij met trots!
bob, lees even mee met deze bazin.
Is nog ver weg als je geen auto hebt.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ijsselmeer
En ga eens studeren in Den Haag ja![]()
Prima.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Dank je. Hoe is het met jou? Nog last van je buik?
je offert je spaargeld op?quote:Op maandag 24 maart 2014 19:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoop deze motivatie ook vol te houden.In het verleden was dat nogal moeilijk. Maar ik offer m'n spaargeld op voor de sport, dus ik heb wel een stok achter de deur.
quote:Op maandag 24 maart 2014 19:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Is nog ver weg als je geen auto hebt.
Ja man, eerst nog eens kijken of die studie het wel is. Want die in Velp is toch ook wel leuk ...
Gelukkig.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Prima.
Geen last meer. Hopelijk blijft het zo. Maar ben nog niet gegaan.
Ja, een deeltje ervan. Ik ben nogal arm en heb momenteel niet echt een groot inkomen. Maar ik vind dit heel erg belangrijk, ben namelijk al te lang, te zwaar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |