Soms wel moeilijk aangezien ik niet alleen woon. Dan liggen er allemaal lekkere dingen in huis.quote:
Dat gaat ook niet 1,2,3. En anders leen ik wel wat van m'n moeder.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je hebt straks wel een nieuwe garderobe nodig natuurlijk
Gewoon op 60 graden wassenquote:Op maandag 24 maart 2014 19:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Soms wel moeilijk aangezien ik niet alleen woon. Dan liggen er allemaal lekkere dingen in huis.
[..]
Dat gaat ook niet 1,2,3. En anders leen ik wel wat van m'n moeder.
Ik voel mij bijna geliefd.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:42 schreef Fera het volgende:
Ach gut. Nou, het valt volgens mij best wel mee met je engheid. Anders zou je wel anders reageren.
Goed voor je stalpootjes.quote:
90 werkt beter denk ik.quote:
Smoothies.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik voel mij bijna geliefd.Je bent van harte welkom hoor, ik trakteer je graag op een gezonde smoothie mocht je hier naartoe komen.
ah ja. je gaat het vast volhouden.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Soms wel moeilijk aangezien ik niet alleen woon. Dan liggen er allemaal lekkere dingen in huis.
quote:Op maandag 24 maart 2014 19:46 schreef perro. het volgende:
[..]
ah ja. je gaat het vast volhouden.
anyway ik ben weer weg. adios gente
Tussen links en rechts zit ook wel 20 jaar verschil denk ik...quote:Op maandag 24 maart 2014 19:45 schreef habitue het volgende:
[..]
Nee joh, daar past die booty dan toch niet meer in.
[ afbeelding ]
Gaat dat zo hoog?quote:Op maandag 24 maart 2014 19:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Goed voor je stalpootjes.
[..]
90 werkt beter denk ik.
[..]
Smoothies.
Details detailsquote:Op maandag 24 maart 2014 19:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tussen links en rechts zit ook wel 20 jaar verschil denk ik...
quote:Op maandag 24 maart 2014 19:46 schreef perro. het volgende:
[..]
ah ja. je gaat het vast volhouden.
anyway ik ben weer weg. adios gente
Correct.quote:
Tot binnenkort dan maar.quote:
Ja hoor. Dat kan. Ik was nooit iets op 90 graden, maar het kan wel.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gaat dat zo hoog?Ik zou het niet weten eerlijk gezegd
We'll see.quote:
Smoothie meetquote:Op maandag 24 maart 2014 19:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja hoor. Dat kan. Ik was nooit iets op 90 graden, maar het kan wel.
[..]
We'll see.
Dat is toch alleen voor Friese paardenquote:Op maandag 24 maart 2014 19:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die moeten ook in vorm blijven natuurlijk
Noem je Fas nou een Fries paard?quote:Op maandag 24 maart 2014 19:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat is toch alleen voor Friese paarden
In before ...............iets met paardrijden..................quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |