Dat verschilt per religiestroming.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze alleen de clitoris verwijderden.
Ow. Jeetje, jammer zeg.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:05 schreef Fera het volgende:
[..]
101.
Staat even in de ijskast. Ik heb teveel dingen erin staan waar geld voor nodig is. Ik twijfel of ik niet een arme-mensenlijst moet maken.
Ja, is het ook. Ik voel me een cheater als ik deze lijst aanpas, maar ik kom zo ook niet verder. Bovendien heb ik wat ambitie dingetjes omgegooid. Zo ben ik gestopt met de cursus en ga ik weer een voltijd opleiding oppakken.quote:
Weheheheh. Zo waar.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:04 schreef Fera het volgende:
Kaneel, dit vond ik wel iets voor jou:
[ afbeelding ]
Doen ze wat meer naar het zuiden wat meer dacht ik.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze alleen de clitoris verwijderden.
Zodat je zeker weet dat ze maagd is.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
For the love of Allah waarom zou je zoiets doen?
Wat voor een opleiding ga je oppakken?quote:Op zondag 23 maart 2014 20:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, is het ook. Ik voel me een cheater als ik deze lijst aanpas, maar ik kom zo ook niet verder. Bovendien heb ik wat ambitie dingetjes omgegooid. Zo ben ik gestopt met de cursus en ga ik weer een voltijd opleiding oppakken.
Ik twijfel nog tussen Bos- en Natuurbeheer en Voeding en diëtetiek. Van de eerste opleiding al een open dag bezocht en dat was me goed bevallen. Heb me al aangemeld voor een meeloopdag om mezelf wat meer te verdiepen. En op 11 april is er voor de tweede opleiding een open dag.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat voor een opleiding ga je oppakken?
Fruitcake.quote:
Je weet toch wel wat een fruitcake is?quote:
Jij met je cake.quote:
Ja, want cakequote:Op zondag 23 maart 2014 20:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Je weet toch wel wat een fruitcake is?
[..]
Jij met je cake.
Ik dacht dat je het gewoon over de eetbare variant had.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Je weet toch wel wat een fruitcake is?
[..]
Jij met je cake.
Taart is lekkerder.quote:
kwarktaart is makkelijkquote:Op zondag 23 maart 2014 20:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit taart gemaaktLijkt me moeilijk enzo
Ligt eraan wat voor taart. Een appeltaart is best te doen. Of inderdaad, kwarktaart. Maar dat is koud.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit taart gemaaktLijkt me moeilijk enzo
Hm misschien ga ik me er eens aan wagenquote:Op zondag 23 maart 2014 20:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor taart. Een appeltaart is best te doen. Of inderdaad, kwarktaart. Maar dat is koud.
Ik heb zelfs een appeltaart gebakken, voor m'n verjaardag vorig jaar.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hm misschien ga ik me er eens aan wagen
Ow als jij het kan....quote:Op zondag 23 maart 2014 20:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een appeltaart gebakken, voor m'n verjaardag vorig jaar.
En ik bak normaal nooit iets.
Dan kan iedere debiel het. That's right.quote:
Dus ik vast ook welquote:Op zondag 23 maart 2014 20:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan kan iedere debiel het. That's right.
Hey, ik was vanmorgen nog bij je in de buurtquote:
Kwaktaart.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
Kwarktaart klinkt bij nader inzien best suggestief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |