quote:"Lekker met me ventje in bed na een kk gave avond bij de macdrive met Kellie en Jimmy"
Ja dat klopt ook wel.. Maar ik ben moeilijk. Ik wil mijn vriend niet elke week zien maar een " open" relatie zie ik ook niet zitten.quote:Op maandag 24 maart 2014 20:54 schreef Chai het volgende:
Je bepaalt zelf in hoeverre je vrijheid wordt ingeperkt door middel van afspraken.
Jij gaat ook helemaal geen relatie krijgen meid. Zoals je zelf al zei, forever alone.quote:Op maandag 24 maart 2014 20:57 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ja dat klopt ook wel.. Maar ik ben moeilijk. Ik wil mijn vriend niet elke week zien maar een " open" relatie zie ik ook niet zitten.
Jammer.quote:Op maandag 24 maart 2014 20:57 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ja dat klopt ook wel.. Maar ik ben moeilijk. Ik wil mijn vriend niet elke week zien maar een " open" relatie zie ik ook niet zitten.
Godverdommes dom wichtquote:Op maandag 24 maart 2014 20:53 schreef britneycheers het volgende:
bij de macdrive met Kellie en Jimmy" . Dan vraag ik me af , Waarom zou je dat willen in godsnaam
Nee ik doe niks met jongens verder. Ik ben nog steeds maagd. Ik zou een trouwe vriendin zijn.quote:Op maandag 24 maart 2014 20:55 schreef LompeHork het volgende:
Vroeger, toen ik nog jong was, noemde ze dat een slet.
Hoi slet.
Pics van vliesje?quote:Op maandag 24 maart 2014 20:58 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Nee ik doe niks met jongens verder. Ik ben nog steeds maagd. Ik zou een trouwe vriendin zijn.
quote:Op maandag 24 maart 2014 20:58 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Nee ik doe niks met jongens verder. Ik ben nog steeds maagd. Ik zou een trouwe vriendin zijn.
Wat hij zegt, er is geen enkele andere mogelijkheid tot bewijsvoering.quote:
Maagd van voren maar niet van achteren zeker.quote:Op maandag 24 maart 2014 20:58 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou weerquote:Op maandag 24 maart 2014 20:57 schreef Livyatan het volgende:
[..]
Jij gaat ook helemaal geen relatie krijgen meid. Zoals je zelf al zei, forever alone.
quote:Op maandag 24 maart 2014 20:58 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Och schei toch uit. Je hele topic schreeuwt omhoog gevallen kapsones trut die zelf ook niets te bieden heeft.quote:Op maandag 24 maart 2014 20:59 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou weer.
Ik ben een lief persoon vind ik zelf.
Bedoelde vooral dat dat kleffe contact niet per se moet of zo.quote:Op maandag 24 maart 2014 20:57 schreef britneycheers het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |