quote:"Lekker met me ventje in bed na een kk gave avond bij de macdrive met Kellie en Jimmy"
Ja dat klopt ook wel.. Maar ik ben moeilijk. Ik wil mijn vriend niet elke week zien maar een " open" relatie zie ik ook niet zitten.quote:Op maandag 24 maart 2014 20:54 schreef Chai het volgende:
Je bepaalt zelf in hoeverre je vrijheid wordt ingeperkt door middel van afspraken.
Jij gaat ook helemaal geen relatie krijgen meid. Zoals je zelf al zei, forever alone.quote:Op maandag 24 maart 2014 20:57 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ja dat klopt ook wel.. Maar ik ben moeilijk. Ik wil mijn vriend niet elke week zien maar een " open" relatie zie ik ook niet zitten.
Jammer.quote:Op maandag 24 maart 2014 20:57 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ja dat klopt ook wel.. Maar ik ben moeilijk. Ik wil mijn vriend niet elke week zien maar een " open" relatie zie ik ook niet zitten.
Godverdommes dom wichtquote:Op maandag 24 maart 2014 20:53 schreef britneycheers het volgende:
bij de macdrive met Kellie en Jimmy" . Dan vraag ik me af , Waarom zou je dat willen in godsnaam
Nee ik doe niks met jongens verder. Ik ben nog steeds maagd. Ik zou een trouwe vriendin zijn.quote:Op maandag 24 maart 2014 20:55 schreef LompeHork het volgende:
Vroeger, toen ik nog jong was, noemde ze dat een slet.
Hoi slet.
Pics van vliesje?quote:Op maandag 24 maart 2014 20:58 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Nee ik doe niks met jongens verder. Ik ben nog steeds maagd. Ik zou een trouwe vriendin zijn.
quote:Op maandag 24 maart 2014 20:58 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Nee ik doe niks met jongens verder. Ik ben nog steeds maagd. Ik zou een trouwe vriendin zijn.
Wat hij zegt, er is geen enkele andere mogelijkheid tot bewijsvoering.quote:
Maagd van voren maar niet van achteren zeker.quote:Op maandag 24 maart 2014 20:58 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou weerquote:Op maandag 24 maart 2014 20:57 schreef Livyatan het volgende:
[..]
Jij gaat ook helemaal geen relatie krijgen meid. Zoals je zelf al zei, forever alone.
quote:Op maandag 24 maart 2014 20:58 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Och schei toch uit. Je hele topic schreeuwt omhoog gevallen kapsones trut die zelf ook niets te bieden heeft.quote:Op maandag 24 maart 2014 20:59 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou weer.
Ik ben een lief persoon vind ik zelf.
Bedoelde vooral dat dat kleffe contact niet per se moet of zo.quote:Op maandag 24 maart 2014 20:57 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ik weet niet waar het aan zou liggen. Ik heb altijd een angstig gevoel als iemand te " dichtbij " komt. Ik vertrouw mensen ook erg slecht en vooral als ze dingen van mij gedaan willen hebben. Het zal wel te maken hebben met slechte ervaringen in het verleden.quote:Op maandag 24 maart 2014 20:59 schreef mvdejong het volgende:
Ja, een relatie houdt in dat je beide een stukje van je vrijheid opoffert, en een zeker mate van verantwoording en verantwoordelijkheid verschuldigd bent. Daar bang voor zijn is meestal een teken van onvolwassenheid en/of grote onzekerheid, gebrek aan zelfvertrouwen.
Aan de andere kant hoeft het ook weer niet in te houden dat je zo klef gaat doen als de voorbeelden die je aanhaalt, dat is een kwestie van iemand vinden met een houding waarmee jij het kunt vinden. Je zult eerder een kattenliefhebber dan een hondenliefhebber als vriend krijgen.
Wat voor ervaringen?quote:Op maandag 24 maart 2014 21:02 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ik weet niet waar het aan zou liggen. Ik heb altijd een angstig gevoel als iemand te " dichtbij " komt. Ik vertrouw mensen ook erg slecht en vooral als ze dingen van mij gedaan willen hebben. Het zal wel te maken hebben met slechte ervaringen in het verleden.
Ja omdat ze dan teveel van mij verwachten.quote:
Wat een feest. Je mist nogal wat, TS.quote:Op maandag 24 maart 2014 20:53 schreef britneycheers het volgende: kk gave avond bij de macdrive met Kellie en Jimmy" .
Oh ja. Nou, duidelijk verhaal dan.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:03 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ja omdat ze dan teveel van mij verwachten.
Nee juist niet. Mijn vader staat altijd voor mij klaar als het nodig is. Ik heb 2 broers die mij ook altijd zouden helpen en dis van mij houden. In tegenstelling tot mij, hebben mijn broers wel altijd relaties.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:01 schreef Hoplahopla het volgende:
TS is emotioneel in de steek gelaten door haar vader...
Kultoer?quote:Op maandag 24 maart 2014 21:05 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Nee juist niet. Mijn vader staat altijd voor mij klaar als het nodig is. Ik heb 2 broers die mij ook altijd zouden helpen en dis van mij houden. In tegenstelling tot mij, hebben mijn broers wel altijd relaties.
Voornamelijk jongens die meende het beste met mijn voor te hebben. Een voorbeeld: Een aantal maanden geleden was er een jongen met wie ik bevriend was. hij nodigde mij uit bij hem thuis voor een feestje zei die. Toen ik bij hem thuis kwam was het alleen hij en ik.. En bleek dat feestje verzonnen zijn, om mij te " lokken".quote:
is goed, neuken?quote:Op maandag 24 maart 2014 21:10 schreef LittleLady het volgende:
Pffff je eigen grenzen aangeven, ik wil ook niet samenwonen en gedoe, nou dat zeg je dan, de ander vind dat best of dumpt je.
Ah zo. Dus jij was maar voor één keer.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:12 schreef britneycheers het volgende:
Of een jongen die een tijdje geleden mij leuk vond en wilde daten. Het was toen erg gezellig en we waren wat gaan drinken, naar de bios, uiteten, noem maar op. Bleek hij uiteindelijk een vriendin te hebben.
niet elke week zien?quote:Op maandag 24 maart 2014 20:57 schreef britneycheers het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
Waar slaat dat nou weer op?quote:Op maandag 24 maart 2014 21:11 schreef awiebo het volgende:
ken precies zo'n type als jij.
Messed up en vrij irritant eigenlijk als je ze langer kent.
Niks aan om mee bevriend te zijn.
succes TS
Nee hij sprak meerdere keren met mij af en hij stelde vaak voor mij naar huis te brengen en op te halen. Hij had ook gezegt dat als ik ooit problemen had ik hem kon bellen. Toen ik erachter kwam dat hij een vriendin had, zei die tegen mij dat hij mij leuk vond en zich schuldig voelde dat hij me dit heeft aangedaan. Het leek oprecht, maar voor mij is het einde verhaal.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:13 schreef Livyatan het volgende:
[..]
Ah zo. Dus jij was maar voor één keer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |