SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppy (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Gup wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Gup kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het DJ team kan door een PM te sturen naar robdriessen. Zodra je een account hebt, krijg je de inloggegevens. Als je gaat draaien, laat jezelf dan wel even op het rooster zetten door een PM te sturen naar Samzz, WebHawk of Rafeiro.
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte!
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Haha, ik denk vaak meer dan ik typ, ik zit hier niet om mensen te krenken maar om het gezellig te hebben (met hier bedoel ik Fok!), dus soms kan ik beter mijn mond dichthouden, ik ben een graadje of 30 erger irlquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb echt heel veel erger meegemaakt hier hoor, jij bent nog behoorlijk milt
Ik wil jou echter niet graag als 'tegenstandster' tegenkomen als er weer een BB zou gaan beginnen
De OP is bij mij al dagen stuk. Ligt niet aan de OP maar aan Chrome ofzo.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:23 schreef MaryMouse het volgende:
De OP is stuk, en ik heb toch gewoon open nieuw deel gedaan
quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:24 schreef ToT het volgende:
Maar goed, ik ga weer maffen mensen!Trusten he!
Ligt aan Webhawk z'n domein.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
De OP is bij mij al dagen stuk. Ligt niet aan de OP maar aan Chrome ofzo.
Slaap lekker ToTquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:24 schreef ToT het volgende:
Maar goed, ik ga weer maffen mensen!Trusten he!
Soms wel hè?quote:
Doei muissie!quote:
quote:
quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Soms wel hè?![]()
Ik ga slapen, vroegggggg op
Bijna altijd...quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Soms wel hè?![]()
Ik ga slapen, vroegggggg op
Dank jequote:
Truste draakjequote:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:27 schreef Kally het volgende:
Ah 5 uur en 45 minuten slapen, if only
Toedels
Dus de OP loopt op dit moment stuk op het hosten van de plaatjesquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:28 schreef Outpost76 het volgende:
Mocht dat niet lukken met Webhawk, misschien via Knetter vragen of ze contact kan leggen tussen Rob en Webhawk. Zij had ooit zn gegevens enzo.
Dan gaan wij 2 samen naar zijn concert, Kally wilt niet.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:28 schreef MaryMouse het volgende:
Verhip ik zit nu al 10 minuten naar Jose James te luisteren, dat is veel belovend
Wanneer, wat en waarquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan gaan wij 2 samen naar zijn concert, Kally wilt niet.
Blijkbaar ja. Webhawk deed dat soort dingen. Heb hem alleen al tijden niet meer gezien hier. Wellicht dat hij het heeft opgeheven of weet ik wat voor mogelijkheden er allemaal zijn.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dus de OP loopt op dit moment stuk op het hosten van de plaatjes
Sorry hoor, ik ben lesdicties maar dat...quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan gaan wij 2 samen naar zijn concert, Kally wilt niet.
Over niet al te lang.... is waarschijnlijk voor mij nog te vroegquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Uhhh helemaal in gruuning, maar over niet al te lang...
Dat is gewoon goed Nederlands ehhh.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik ben lesdicties maar dat...![]()
Ow, ik wacht dan Rob zijn reaktie af, anders mogen de plaatjes best naar mariemuis haar Photobucket hoor. Staan ook de gifjes van de DASOO-op in. En zolang ik nog FOK! let ik er wel op dat ze daar blijven staanquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Blijkbaar ja. Webhawk deed dat soort dingen. Heb hem alleen al tijden niet meer gezien hier. Wellicht dat hij het heeft opgeheven of weet ik wat voor mogelijkheden er allemaal zijn.
-T wel ja of ben ik nou dwaas?quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is gewoon goed Nederlands ehhh.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Rob heeft zn eigen server voor Gup dus ik denk dat t geen probleem is. Ze willen waarschijnlijk alleen de plaatjes van Webhawk hebben. Lukt dat niet maken ze zelf wel nieuwe.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, ik wacht dan Rob zijn reaktie af, anders mogen de plaatjes best naar mariemuis haar Photobucket hoor. Staan ook de gifjes van de DASOO-op in. En zolang ik nog FOK! let ik er wel op dat ze daar blijven staan
quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik ben lesdicties maar dat...![]()
Toppie heeft gelijk, ik keek ook even met gefronste wenkbrauwen omdat (die) wil niet, meer gebruikt wordt in de schrijftaal, maar correct is het nog steeds die wilt nietquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ah, jij bent beter op de hoogte dan ikquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Rob heeft zn eigen server voor Gup dus ik denk dat t geen probleem is. Ze willen waarschijnlijk alleen de plaatjes van Webhawk hebben. Lukt dat niet maken ze zelf wel nieuwe.
Ik stem voor een aanpassing in t nieuwe groene boekje.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Toppie heeft gelijk, ik keek ook even met gefronste wenkbrauwen omdat (die) wil niet, meer gebruikt wordt in de schrijftaal, maar correct is het nog steeds die wilt niet
Simpel ezelsbruggetje Kally wilt niet.... Kally loopt niet vs Kally wil niet .... Kally loop niet
+t tenzij Silk plots de Neerlandica blijkt te zijnquote:
Dat van de server weet ik door dat ik er bij was in t begin. Mbt tot de plaatjes gok ik maar wat naar wat voor mij het meest logisch lijkt.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, jij bent beter op de hoogte dan ik
quote:
quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:40 schreef kingtoppie het volgende:
Het mag beide.
Dat zuig ik niet uit mijn duim.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik stem voor een aanpassing in t nieuwe groene boekje.
http://www.onzetaal.nl/ta(...)-wouden-wouen-wouwenquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:40 schreef kingtoppie het volgende:
Het mag beide.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:40 schreef kingtoppie het volgende:
Het mag beide.
Bullshit.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:40 schreef kingtoppie het volgende:
Het mag beide.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
http://www.onzetaal.nl/ta(...)-wouden-wouen-wouwen
quote:
quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
http://www.onzetaal.nl/ta(...)-wouden-wouen-wouwen
[..]
Niks bullshit dus..quote:jij wilt / jij wil*
Kally is 3de persoon schat, geen tweede.quote:
Van de zelfde site :quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:42 schreef SiIk het volgende:
[..]
Kally is 3de persoon schat, geen tweede.
Kally wilt klinkt gewoon niet.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niet nodig hoor
Groene boekje, Dikke van Dale en het Genootschap onze taal hebben altijd gelijk
Maar er blijven mensen die [ afbeelding ] blijven roepen
Opgelost slotje.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Van de zelfde site :
Wie wil / wilt er een ijsje?
Kally wil niet meer / Kally wilt niet meer.
Kan en mag dus.
Groene boekje/taaladvies altijd gelijk?quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niet nodig hoor
Groene boekje, Dikke van Dale en het Genootschap onze taal hebben altijd gelijk
Maar er blijven mensen die [ afbeelding ] blijven roepen
Ik ben het eens met het slotjequote:Op donderdag 21 maart 2013 23:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Opgelost slotje.
Moet toegeven dat ik begon te twijfelen maar jezus pleuris Nederlands moet maar eens normale spelling krijgen met al die uitzonderingen.
Daarom ook mijn groene boekje aanvraag.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Opgelost slotje.
Moet toegeven dat ik begon te twijfelen maar jezus pleuris Nederlands moet maar eens normale spelling krijgen met al die uitzonderingen.
Serieus?quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind het wel klinken
Gebruik het ook altijd op die manier.
Nee maar ik heb dit vaker gehoord..quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:47 schreef SiIk het volgende:
[..]
Groene boekje/taaladvies altijd gelijk?
Ok. http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/384
Daar staat toch vrij duidelijk dat alleen 'wie wil er een ijsje' juist is.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Van de zelfde site :
Wie wil / wilt er een ijsje?
Kally wil niet meer / Kally wilt niet meer.
Kan en mag dus.
Stuur der toch maar terug naar de basisschool dan. Het klopt gewoon niet. Kom maar met een bron die dat aantoont.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee maar ik heb dit vaker gehoord..
Volgens mij mag dit gewoon... En dat heb ik geleerd van een Nederlands docente die ook op de universiteit werkzaam was... Geen gekke dame.
Spreektaal vs schrijftaal. Zonder t klopt het geschreven wat mij betreft ook weer niet, maar eigenlijk vallen mij de correct gespelde zinnen mij hier op FOK! meer op dan de incorrect gespelde.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daarom ook mijn groene boekje aanvraag.
[..]
Serieus?
Ik nooit. Vind t echt niet klinken... Loopt niet lekker enz.
Discussier is niet als vervelende fokker zeg ik vind dat schijtirritant.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:49 schreef SiIk het volgende:
[..]
Stuur der toch maar terug naar de basisschool dan. Het klopt gewoon niet. Kom maar met een bron die dat aantoont.
Oh je kan het niet winnen dus ik ben vervelend?quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Discussier is niet als vervelende fokker zeg ik vind dat schijtirritant.
Neehoor, kan echt slecht tegen die manier van discussieren met ''stuur maar naar de basisschool'' en dat soort denigrerende uitspattingen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:50 schreef SiIk het volgende:
[..]
Oh je kan het niet winnen dus ik ben vervelend?
Kally wilt niet naar dat concert of Kally wil niet naar dat concert..... Boeienquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:49 schreef SiIk het volgende:
[..]
Stuur der toch maar terug naar de basisschool dan. Het klopt gewoon niet. Kom maar met een bron die dat aantoont.
Je hebt gelijk en was mijn opmerking (ondanks lesdictie) dus toch goed.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:48 schreef SiIk het volgende:
[..]
Daar staat toch vrij duidelijk dat alleen 'wie wil er een ijsje' juist is.
Ja maar kom op. Dit is gewoon basisschool Nederlandsquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neehoor, kan echt slecht tegen die manier van discussieren met ''stuur maar naar de basisschool'' en dat soort denigrerende uitspattingen.
Ga maar naar mijn oude school.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:51 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja maar kom op. Dit is gewoon basisschool Nederlands
Zo als ik al zei, laat maar een bron zien die zegt dat het mag.
Zoek maar een bron op het internet. Als het echt waar is kan jouw school nooit de enige bron zijn.quote:
Slaap lekker kanjer!quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:52 schreef MaryMouse het volgende:
Kingtoppie, possie... ik luister nog even naar Jose James en ga dan lekker
Klopt. Niet meer zo snel om laten praten volgende keerquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk en was mijn opmerking (ondanks lesdictie) dus toch goed.
possie?quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:52 schreef MaryMouse het volgende:
Murrie.quote:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:52 schreef MaryMouse het volgende:
Ik heb ze allemaal boos gemaaktquote:
Iedereen is al weg geloof ik. It's just you and me nowquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben er voor je, wie moeten er verdwijnen?
3 al teveel?quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:57 schreef kingtoppie het volgende:
3 biertjes op een avond is teveel
Volgende kee rmaar 2 openmaken.
Het moment waar we al zo lang op hebben gewacht.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:00 schreef SiIk het volgende:
[..]
Iedereen is al weg geloof ik. It's just you and me now
Niet allemaal.quote:
Ach, ik heb hier meer gepost dan MM en KT denk ik zomaar. Maar boeiend, maakt me ook niet uit wat ze er van denken. Felle internetdiscussies ga ik tegenwoordig meestal wel uit de weg. Maar dit was geen discussie, die heb je namelijk over meningen niet over feiten. Dit was gewoon bullshit. Als ze nou meteen doorhadden en toegaven dat ze fout zaten had ik er ook niet langer op in hoeven gaan.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niet allemaal.
Je had even last van een Outpostje. Fel in gaan op een onrecht, ondanks dat je gelijk hebt is vel reageren nooit een sympathie trekker als je in een sc niet veel post. Trust me I know.
Is het de moeite om terug te lezen?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:08 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ach, ik heb hier meer gepost dan MM en KT denk ik zomaar. Maar boeiend, maakt me ook niet uit wat ze er van denken. Felle internetdiscussies ga ik tegenwoordig meestal wel uit de weg. Maar dit was geen discussie, die heb je namelijk over meningen niet over feiten. Dit was gewoon bullshit. Als ze nou meteen doorhadden en toegaven dat ze fout zaten had ik er ook niet langer op in hoeven gaan.
Ja kan je lachen over de hedendaagse taalverloedering.quote:
Soms zou ik willen dat de nazi's hadden gewonnen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:10 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja kan je lachen over de hedendaagse taalverloedering.
Ach toen ik in abo de fout in ging zaten er ook mensen die er korter zaten dan ik. Dat zegt niets over de frequentie dat je er langs komt. Jij lurkt hier tegenwoordig meer dan dat je er post. Maar je begreep al wel dat ik dat bedoelde.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:08 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ach, ik heb hier meer gepost dan MM en KT denk ik zomaar. Maar boeiend, maakt me ook niet uit wat ze er van denken. Felle internetdiscussies ga ik tegenwoordig meestal wel uit de weg. Maar dit was geen discussie, die heb je namelijk over meningen niet over feiten. Dit was gewoon bullshit. Als ze nou meteen doorhadden en toegaven dat ze fout zaten had ik er ook niet langer op in hoeven gaan.
Nee daar heb ik te graag mijn gelijk voor. Zoals ik al zei, discussies begin ik niet meer aan want daar heb je alleen maar verliezers. Maar ik moet wel mijn Nederlandse taal blijven verdedigenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach toen ik in abo de fout in ging zaten er ook mensen die er korter zaten dan ik. Dat zegt niets over de frequentie dat je er langs komt. Jij lurkt hier tegenwoordig meer dan dat je er post. Maar je begreep al wel dat ik dat bedoelde.
Ik kan het niet, daarom ga ik met regelmaat de fout in bij bv abo maar jij kan t misschien wel. Gewoon negeren en niet meer reageren. Dan is de chat ook niet meteen verneukt.
Dan lijk je (of je t nou wil of niet) meer op mij dan je denkt.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:14 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nee daar heb ik te graag mijn gelijk voor. Zoals ik al zei, discussies begin ik niet meer aan want daar heb je alleen maar verliezers. Maar ik moet wel mijn Nederlandse taal blijven verdedigen
Ach, als dat alles is...quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan lijk je (of je t nou wil of niet) meer op mij dan je denkt.
Silk nooit gemeet?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja dat weet ik niet. Zo goed ken ik je niet.
yep, volgens mij eind 2011 was het bij een R'49/R&P meetquote:
2011... check....quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, volgens mij eind 2011 was het bij een R'49/R&P meet
was een toffe meet in Amsterdamquote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
2011... check....
Duidelijk, toen lag ik onder een steen.
Misschien dat dat t is. Ik ben niet van de bezoek meets.quote:
heeft allebei wel watquote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Misschien dat dat t is. Ik ben niet van de bezoek meets.Ik organiseer ze zelf wel. Mag men naar mijn huis komen als je bent uitgenodigd.
time flies inderdaadquote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:27 schreef SiIk het volgende:
R49 meet ja. Pff 2011. Ik hang hier alweer veel te lang rond.
De R49 meet die jij en Koen bedoelen ken ik niet maar de Marathon....quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:27 schreef SiIk het volgende:
R49 meet ja. Pff 2011. Ik hang hier alweer veel te lang rond.
Was dat de bbq meet bij Myr?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:30 schreef Koen66 het volgende:
weet niet eens meer precies wie er allemaal bij waren op die meet
nee, stapavond in Amsterdam eind 2011, qua dames waren Myr, Samzz, C_A, Silk en Merel erquote:
Oh, ja die ken ik nog wel ja. Erg geslaagd en gezellie van wat ik er van terug las.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, stapavond in Amsterdam eind 2011, qua dames waren Myr, Samzz, C_A, Silk en Merel er
was zeker een toffe meetquote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh, ja die ken ik nog wel ja. Erg geslaagd en gezellie van wat ik er van terug las.
Ik wist dat je erop zou reagerenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 05:26 schreef Kally het volgende:
Voor de duidelijkheid, Kally wil niet, klaar slotje
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 05:32 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik wist dat je erop zou reageren
Goedemorgen
Goedemorgenquote:
Dan blijf je in ieder geval wakker... goede reis!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 06:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Goedemorgen
Ik ga de auto in, harde muziekjes draaien
Jaoh, tenminste voor mij welquote:Op vrijdag 22 maart 2013 05:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Ben ik zo voorspelbaar?
En goedemorgen earlybird
Dat idee had ik al, das minderquote:Op vrijdag 22 maart 2013 06:20 schreef Viro het volgende:
[..]
Jaoh, tenminste voor mij wel
Ik heb niet geslapen, heb het wel geprobeerd
Wakker is een groot woordquote:Op vrijdag 22 maart 2013 06:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan blijf je in ieder geval wakker... goede reis!
Was om 3.00uur weer uit mijn nest om 1ste vrije training van Malaysie te kijkenquote:
Pffff, ik heb ook niet veel geslapen, kleine hoesten leek wel een zeehond.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 07:05 schreef Viro het volgende:
[..]
Was om 3.00uur weer uit mijn nest om 1ste vrije training van Malaysie te kijken. 2de vrije training is net begonnen
.
jij wel jaquote:Op vrijdag 22 maart 2013 08:13 schreef Kally het volgende:
Heerlijk rustig dagje vandaag, en half 12 al klaar
arme Uc, beterschapquote:
Dank je, had kunnen bedenken dat gisteren om 20u al in slaap vallen een slecht teken wasquote:
dus thuis vandaag, of toch gewoon doorwerken?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 08:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dank je, had kunnen bedenken dat gisteren om 20u al in slaap vallen een slecht teken was
Wel thuis, nog in mijn bedje en als het even gaat vanmiddag nog wel langs kantoor.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 08:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dus thuis vandaag, of toch gewoon doorwerken?
lekker de collega's aanstekenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 08:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wel thuis, nog in mijn bedje en als het even gaat vanmiddag nog wel langs kantoor.
Ja ik zei ook al dat het op eigen risico was, maar dat risico nam hij welquote:
zal wel moeten denk ik hequote:Op vrijdag 22 maart 2013 08:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja ik zei ook al dat het op eigen risico was, maar dat risico nam hij wel
Als het echt niet gaat, kan het altijd nog maandagochtend half 7quote:
ja, want dat is leuk...quote:Op vrijdag 22 maart 2013 08:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als het echt niet gaat, kan het altijd nog maandagochtend half 7
Nee, maar ik moet uiterlijk half 9 alweer ergens anders zijn en ik heb wel een uurtje nodig om het e.e.a. te laten zien/uit te leggenquote:
Gras voor m'n voeten weggemaaidquote:
Dank je Meltquote:
Awwww. Last van wibbly wobbly timey wimey stuff?quote:
Nou ik voel me wel alsof ik een uur in een Tardis heb gezeten...quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:17 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Awwww. Last van wibbly wobbly timey wimey stuff?
was het maar zo'n feestquote:
met je ballen langs de hoek van de tafel schurenquote:
Ervaring mee ja?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
met je ballen langs de hoek van de tafel schuren
nee, mijn armen zijn lang genoeg.quote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:53 schreef Kally het volgende:
Beterschap Uccie
Oudste is ook ziek van school naar huis gestuurd
vlooien dan, ook goed.quote:
Ja jeej, weekendquote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:53 schreef Kally het volgende:
Beterschap Uccie
Oudste is ook ziek van school naar huis gestuurd
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:09 schreef robdriessen het volgende:
Kids van LoLa en Kally afgeven bij een quarantaine afdeling van het ziekenhuis.
LoLa en Kally zelf hele weekend gaan feesten.
PROBLEM?
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:09 schreef robdriessen het volgende:
Kids van LoLa en Kally afgeven bij een quarantaine afdeling van het ziekenhuis.
LoLa en Kally zelf hele weekend gaan feesten.
PROBLEM?
Ik van de mijne ook niet, maar daarom was ie er nog wel eentjequote:
was tijdens de relatie al een lamlul?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik van de mijne ook niet, maar daarom was ie er nog wel eentje
Daar hebben ze tegenwoordig van die blauwe pilletjes voor!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
was tijdens de relatie al een lamlul?
Ja eigenlijk wel, maar dat zag ik toen heel andersquote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
was tijdens de relatie al een lamlul?
nog niet nodigquote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar hebben ze tegenwoordig van die blauwe pilletjes voor!
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar hebben ze tegenwoordig van die blauwe pilletjes voor!
Vergeleken bij jou, ben ik echt een sletquote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:36 schreef robdriessen het volgende:
*telt* 4 ex-vriendinnetjes. Eerste drie heb ik totaal geen contact meer mee, allemaal uit het oog verloren (ik mis ze ook totaal niet) Laatste ex spreek ik nog via Facebook, dat was ook de enige relatie die zonder brokstukken en kleerscheuren is geëindigd
Gelukkig geen huwelijkse relatie daarbij waar ambtenaren, advocaten of notarissen aan te pas zijn gekomen
Mijn allereerste vriendinnetje heeft me behoorlijk gebruikt in de niet-leuke zin van het woord. Toen dat uit ging heb ik me jarenlang met school en werk bezig gehouden en vooral NIET met meisjes. Heerlijk rustige studententijdquote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vergeleken bij jou, ben ik echt een slet
Stomme eerste vriendinnetjes....quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:03 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Mijn allereerste vriendinnetje heeft me behoorlijk gebruikt in de niet-leuke zin van het woord. Toen dat uit ging heb ik me jarenlang met school en werk bezig gehouden en vooral NIET met meisjes. Heerlijk rustige studententijd
Whoohoooquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:04 schreef Kally het volgende:
Ik heb het warm
Had net vanaf Den Haag naar Schiedam vette flirt via de achteruitkijkspiegel met een lekkertje![]()
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:04 schreef Kally het volgende:
Ik heb het warm
Had net vanaf Den Haag naar Schiedam vette flirt via de achteruitkijkspiegel met een lekkertje![]()
ik heb meestal niks in mijn achteruitkijkspiegelquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:04 schreef Kally het volgende:
Ik heb het warm
Dakannie.. Ik zit al een uur of 2 thuis..quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:04 schreef Kally het volgende:
Ik heb het warm
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dakannie.. Ik zit al een uur of 2 thuis..
Ik heb altijd alleen maar hele vage Polen die vanuit foute busjes naar me zwaaienquote:
In slaap gevallen, met mijn muziek? Wacht., whut?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:22 schreef Uccie het volgende:
[..]Joof, sorry dat ik gisteren niet uitgeluisterd heb, maar ik ben in slaap gevallen
Tjah.. Can't blame them.. Heb je hun eigen vrouwen weleens gezien?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb altijd alleen maar hele vage Polen die vanuit foute busjes naar me zwaaien
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
In slaap gevallen, met mijn muziek? Wacht., whut?
Had ie niet effe z'n telefoonnummer aan je kunnen geven? Of jij de jouwe aan hem?quote:
Tis je vergevenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:27 schreef Uccie het volgende:
[..]maar ik was heel moe en blijkbaar ook al een beetje ziekjes
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:27 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Had ie niet effe z'n telefoonnummer aan je kunnen geven? Of jij de jouwe aan hem?
(Stiekem ben ik daar wel blij om, minder concurrentie)
Baconquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tis je vergeven![]()
Tevens, bacon!![]()
![]()
[ afbeelding ]
ook toetjes.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Baconalles wordt lekkerder met bacon
(behalve toetjes)
Oeh, nu je het zegt *gaat naar z'n TUC met Bacon zoekenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Baconalles wordt lekkerder met bacon
(behalve toetjes)
honingijs met bacon zou best kunnenquote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:33 schreef robdriessen het volgende:
0 : [X]Jan Hammer - Miami Vice Theme
1 : [X]50 Cent - Fuck You
2 : [X]Rage Against The Machine - Fuck The Police
3 : [X]System Of A Down - Fuck The System
4 : [X]Rick Astley - Never Gonna Give You Up
5 : [X]Charly Lownoise & Mental Theo - Wonderfull Days
6 : [X]Dune - Can't Stop Raving
7 : [X]Scooter - Hyper Hyper
8 : [X]Party Animals - Have You Ever Been Mellow
9 : [X]Bodylotion - Always Hardcore
10 : [X]Critical Mass - Dancing Together
11 : [X]Jens - Loops And Tings
12 : [X]Billy Joel - Piano Man
13 : [X]Rihanna - Man Down
14 : [X]Guns N' Roses - Rocket Queen
15 : [X]Doe Maar - Belle Hélène
16 : [X]Jamai - Step Right Up
17 : [X]Vengaboys - Boom, Boom, Boom, Boom!
18 : [X]Tina Cousins - Killin' Time '99
19 : [X]Village People - Ymca
20 : [X]Gerard Joling - Ticket To The Tropics
Wat doet Geer in dat rijtje?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:33 schreef robdriessen het volgende:
0 : [X]Jan Hammer - Miami Vice Theme
1 : [X]50 Cent - Fuck You
2 : [X]Rage Against The Machine - Fuck The Police
3 : [X]System Of A Down - Fuck The System
4 : [X]Rick Astley - Never Gonna Give You Up
5 : [X]Charly Lownoise & Mental Theo - Wonderfull Days
6 : [X]Dune - Can't Stop Raving
7 : [X]Scooter - Hyper Hyper
8 : [X]Party Animals - Have You Ever Been Mellow
9 : [X]Bodylotion - Always Hardcore
10 : [X]Critical Mass - Dancing Together
11 : [X]Jens - Loops And Tings
12 : [X]Billy Joel - Piano Man
13 : [X]Rihanna - Man Down
14 : [X]Guns N' Roses - Rocket Queen
15 : [X]Doe Maar - Belle Hélène
16 : [X]Jamai - Step Right Up
17 : [X]Vengaboys - Boom, Boom, Boom, Boom!
18 : [X]Tina Cousins - Killin' Time '99
19 : [X]Village People - Ymca
20 : [X]Gerard Joling - Ticket To The Tropics
Nee Jamai danquote:
In mijn muziekverzameling zou je wel van Rage against the machine naar Rick Astley naar Iron Maiden naar Billy Joel kunnenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:38 schreef gianni61 het volgende:
van SOAD via rick astley naar charly lownoise, je moet het maar verzinnen
mijn verzameling is ook wel enorm divers, maar ik zet geen hardcore en klassiek in dezelfde playlistquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
In mijn muziekverzameling zou je wel van Rage against the machine naar Rick Astley naar Iron Maiden naar Billy Joel kunnen
Hardcore is niet zo mijn dingquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn verzameling is ook wel enorm divers, maar ik zet geen hardcore en klassiek in dezelfde playlist
lolz.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hardcore is niet zo mijn ding![]()
Maar in the shuffle kijk ik nergens van op.
Overigens ging Rick vroeger vaak mee in de 49
(realiseer me nu ineens dat 49 en radio 49)
Pfoe hee, laatste update was voornamelijk een grote schoonmaakbeurt. Standaard spul is er in gekomen zoals toen de nieuwste hitzone en top 40, en CD's van artiesten die zijn aangevraagd naar aanleiding van de PM die naar alle DJ's is gestuurd.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
Rob, wat is er bij gekomen in de laatste Gupdate?
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lolz.
jawel, beetje hardcore op zn tijd moet kunnen.
en dan wat plaatjes van dj vout en dan door naar de punk en oi!
Ah ok.. Maar dat is alweer even geleden of vrij recent?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:45 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Pfoe hee, laatste update was voornamelijk een grote schoonmaakbeurt. Standaard spul is er in gekomen zoals toen de nieuwste hitzone en top 40, en CD's van artiesten die zijn aangevraagd naar aanleiding van de PM die naar alle DJ's is gestuurd.
nee, allemaal haten op carnaval, maar wel als een debiel in een of andere apres ski tent staanquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:45 schreef Uccie het volgende:
[..]nee carnaval wordt het toch niet helemaal...te veel boven de rivieren hè
Apres ski tenten doe ik ook niet hoorquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, allemaal haten op carnaval, maar wel als een debiel in een of andere apres ski tent staan
hypocriete hollanders
ik ben ook niet groot fan van carnavalsmuziek, maar is 4 dagen per jaar wel gezelligquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Apres ski tenten doe ik ook niet hoor
Carnaval is alleen leuk bij jullie daar tijdens de carnaval
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
1 keer carnaval gevierd met Melting.. God wat was ik lam
Ik heb 1x carnaval gevierd in Maastricht....ik denk dat ik het leuk vondquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
1 keer carnaval gevierd met Melting.. God wat was ik lam
quote:
Gezellig was het zeker welquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb 1x carnaval gevierd in Maastricht....ik denk dat ik het leuk vond
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
Vind het nogsteeds stom dat ik z'n collegatje van toen niet mocht Hosselen..
Wat nou niet mogen.. voortaan gewoon doenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
Vind het nogsteeds stom dat ik z'n collegatje van toen niet mocht Hosselen..
al jaren niet meer geweest met carnavalquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb 1x carnaval gevierd in Maastricht....ik denk dat ik het leuk vond
Was ook vorige eeuwquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
al jaren niet meer geweest met carnaval
kan me niet herinneren of ik je toen gezien hebquote:
Vast wel, ik was die enequote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kan me niet herinneren of ik je toen gezien heb
oh die kleine.quote:
Oh was jij datquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh die kleine.
ja, toen wilde ik je nog hosselen, maar ik durfde niet
Dat is wel even geleden.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ah ok.. Maar dat is alweer even geleden of vrij recent?
ja, ik durfde niet, ik was verlegen, en jij ouder.quote:
Mjah, inmiddels werkt Melting ergens anders geloof ikquote:
Ja, zo dapper was ik toen nog niet hoorquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat nou niet mogen.. voortaan gewoon doen
Mjah, heb 'm wel gezien, maar toen was ik even niet met R49 bezigquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:03 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Dat is wel even geleden.
-knip-
Zijn er toen als wensen doorgegeven en die staan er allemaal in. Later is tussendoor nog de CD van Macklemore er ook ingegaan.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, ik durfde niet, ik was verlegen, en jij ouder.
tegenwoordig heb ik daar minder moeite mee
nu zie je er idd uit alsof je een prima leeftijd voor mij zou hebbenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:06 schreef Uccie het volgende:
[..]ik was toen denk ik 19...dus ik zag er uit als....13 ik denk eerder dat jij dacht dat je anders gearresteerd ging worden.
(dat dachten mannen namelijk wel vaker toen ik die leeftijd had)
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nu zie je er idd uit alsof je een prima leeftijd voor mij zou hebben
daten?
Was het zo erg ja?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:06 schreef Uccie het volgende:
[..]ik was toen denk ik 19...dus ik zag er uit als....13 ik denk eerder dat jij dacht dat je anders gearresteerd ging worden.
(dat dachten mannen namelijk wel vaker toen ik die leeftijd had)
Ja toen ik 2 jaar geleden een fles cognac kocht bij de slijter moest ik me nog legitimeren omdat hij er zeker van was dat ik nog geen 25 was.quote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja toen ik 2 jaar geleden een fles cognac kocht bij de slijter moest ik me nog legitimeren omdat hij er zeker van was dat ik nog geen 25 was.
Ik was toen 31![]()
keiharde afwijzing hierquote:
Wacht.. Wat? Ik zou sowieso niet gegokt hebben dat je 30+ bent..quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja toen ik 2 jaar geleden een fles cognac kocht bij de slijter moest ik me nog legitimeren omdat hij er zeker van was dat ik nog geen 25 was.
Ik was toen 31![]()
Heb ik nee gezegd danquote:
Hoe dan we reden op de snelwegquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:27 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Had ie niet effe z'n telefoonnummer aan je kunnen geven? Of jij de jouwe aan hem?
(Stiekem ben ik daar wel blij om, minder concurrentie)
Ik zie er niet alleen jong uit...ik post ook nog onvolwassenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wacht.. Wat? Ik zou sowieso niet gegokt hebben dat je 30+ bent..
Daarom morse code leren om je telefoonnummer te seinenquote:
En 8 keer hetzelfde nummer van Pink ofzo, doe dan een albumquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:45 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Pfoe hee, laatste update was voornamelijk een grote schoonmaakbeurt. Standaard spul is er in gekomen zoals toen de nieuwste hitzone en top 40, en CD's van artiesten die zijn aangevraagd naar aanleiding van de PM die naar alle DJ's is gestuurd.
Nouja, euh.. Ja.. Had eerder ergens begin 20 gedacht ofzoquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zie er niet alleen jong uit...ik post ook nog onvolwassen
Nope geen FoBo...en dat blijft ook zoquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nouja, euh.. Ja.. Had eerder ergens begin 20 gedacht ofzo
Maar je hebt dan ook geen fobo enzo
daarom zo'n ding op de hoedenplankquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daarom morse code leren om je telefoonnummer te seinen
Zit daar ook pools in?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daarom zo'n ding op de hoedenplank
[ afbeelding ]
elke taal die je zelf kan typenquote:
Ja want mijn pools is echt vloeibaarquote:
Daten, meeten...ik lig hier half dood te gaan en jullie willen me zienquote:
Whehe gisteren zei iemand nog dat ik 20 leekquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zie er niet alleen jong uit...ik post ook nog onvolwassen
nee mijn pools is zeker niet vloeiendquote:
Wat bedoel je precies?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:11 schreef Kally het volgende:
[..]
En 8 keer hetzelfde nummer van Pink ofzo, doe dan een album
na boku, kurwaquote:
Vlak voordat hij een afspraak bij de opticien had.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Whehe gisteren zei iemand nog dat ik 20 leek________!!!
ik heb er wel een paar dagen ziek zijn voor overquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daten, meeten...ik lig hier half dood te gaan en jullie willen me zien
ik ga eens kijken wat google translate zegt dat dit is...quote:
Heuj, je mag van mij eerst wel opknappen hoorquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wat zeg je? 41 graden koorts? BOH! HETE VROUW!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
het enige wat je tegen polen op de snelweg hoeft te zeggenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
ik ga eens kijken wat google translate zegt dat dit is...
Who knew staat er 5 x in, allemaal andere versies maar verder maar 1 ander nummerquote:
Probeer eens P!nk met uitroepteken?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Who knew staat er 5 x in, allemaal andere versies maar verder maar 1 ander nummer
Ik zie hetquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het enige wat je tegen polen op de snelweg hoeft te zeggen
Ja iedereen ziet toch gewoon dat ik aan de achterkant van 30 zitquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:15 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Vlak voordat hij een afspraak bij de opticien had.
Ja schat, ik kijk gewoon in de lijst.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:16 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Probeer eens P!nk met uitroepteken?
of dit: po wierszu, pijanego głupca (rij door, bezopen gek)quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zie het
(al dacht google dat het swahili was)
Echt...in deze staat hoeft niemand mij te zien.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb er wel een paar dagen ziek zijn voor over
oke dan. als je weer beter bent danquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Echt...in deze staat hoeft niemand mij te zien.
Ja mijn manager straks...maar die is al gewaarschuwd
Dat mag van mijquote:
Ja, het blijft lastig om alle dubbelen er uit te halen.quote:
Gezien, ik zou bijna zeggen ik hou van jequote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:19 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ja, het blijft lastig om alle dubbelen er uit te halen.
Maar zoek nu eens op artist Pink (met i), dan vind je de overige 100 nummers van haar.
Fluister het de volgende keer maar in mijn oor. Vind ik sexy.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Gezien, ik zou bijna zeggen ik hou van je
Gewoon doenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Gezien, ik zou bijna zeggen ik hou van je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |