SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppy (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Gup wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Gup kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het DJ team kan door een PM te sturen naar robdriessen. Zodra je een account hebt, krijg je de inloggegevens. Als je gaat draaien, laat jezelf dan wel even op het rooster zetten door een PM te sturen naar Samzz, WebHawk of Rafeiro.
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte!
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Haha, ik denk vaak meer dan ik typ, ik zit hier niet om mensen te krenken maar om het gezellig te hebben (met hier bedoel ik Fok!), dus soms kan ik beter mijn mond dichthouden, ik ben een graadje of 30 erger irlquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb echt heel veel erger meegemaakt hier hoor, jij bent nog behoorlijk milt
Ik wil jou echter niet graag als 'tegenstandster' tegenkomen als er weer een BB zou gaan beginnen
De OP is bij mij al dagen stuk. Ligt niet aan de OP maar aan Chrome ofzo.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:23 schreef MaryMouse het volgende:
De OP is stuk, en ik heb toch gewoon open nieuw deel gedaan
quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:24 schreef ToT het volgende:
Maar goed, ik ga weer maffen mensen!Trusten he!
Ligt aan Webhawk z'n domein.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
De OP is bij mij al dagen stuk. Ligt niet aan de OP maar aan Chrome ofzo.
Slaap lekker ToTquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:24 schreef ToT het volgende:
Maar goed, ik ga weer maffen mensen!Trusten he!
Soms wel hè?quote:
Doei muissie!quote:
quote:
quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Soms wel hè?![]()
Ik ga slapen, vroegggggg op
Bijna altijd...quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Soms wel hè?![]()
Ik ga slapen, vroegggggg op
Dank jequote:
Truste draakjequote:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:27 schreef Kally het volgende:
Ah 5 uur en 45 minuten slapen, if only
Toedels
Dus de OP loopt op dit moment stuk op het hosten van de plaatjesquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:28 schreef Outpost76 het volgende:
Mocht dat niet lukken met Webhawk, misschien via Knetter vragen of ze contact kan leggen tussen Rob en Webhawk. Zij had ooit zn gegevens enzo.
Dan gaan wij 2 samen naar zijn concert, Kally wilt niet.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:28 schreef MaryMouse het volgende:
Verhip ik zit nu al 10 minuten naar Jose James te luisteren, dat is veel belovend
Wanneer, wat en waarquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan gaan wij 2 samen naar zijn concert, Kally wilt niet.
Blijkbaar ja. Webhawk deed dat soort dingen. Heb hem alleen al tijden niet meer gezien hier. Wellicht dat hij het heeft opgeheven of weet ik wat voor mogelijkheden er allemaal zijn.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dus de OP loopt op dit moment stuk op het hosten van de plaatjes
Sorry hoor, ik ben lesdicties maar dat...quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan gaan wij 2 samen naar zijn concert, Kally wilt niet.
Over niet al te lang.... is waarschijnlijk voor mij nog te vroegquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Uhhh helemaal in gruuning, maar over niet al te lang...
Dat is gewoon goed Nederlands ehhh.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik ben lesdicties maar dat...![]()
Ow, ik wacht dan Rob zijn reaktie af, anders mogen de plaatjes best naar mariemuis haar Photobucket hoor. Staan ook de gifjes van de DASOO-op in. En zolang ik nog FOK! let ik er wel op dat ze daar blijven staanquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Blijkbaar ja. Webhawk deed dat soort dingen. Heb hem alleen al tijden niet meer gezien hier. Wellicht dat hij het heeft opgeheven of weet ik wat voor mogelijkheden er allemaal zijn.
-T wel ja of ben ik nou dwaas?quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is gewoon goed Nederlands ehhh.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Rob heeft zn eigen server voor Gup dus ik denk dat t geen probleem is. Ze willen waarschijnlijk alleen de plaatjes van Webhawk hebben. Lukt dat niet maken ze zelf wel nieuwe.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, ik wacht dan Rob zijn reaktie af, anders mogen de plaatjes best naar mariemuis haar Photobucket hoor. Staan ook de gifjes van de DASOO-op in. En zolang ik nog FOK! let ik er wel op dat ze daar blijven staan
quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik ben lesdicties maar dat...![]()
Toppie heeft gelijk, ik keek ook even met gefronste wenkbrauwen omdat (die) wil niet, meer gebruikt wordt in de schrijftaal, maar correct is het nog steeds die wilt nietquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ah, jij bent beter op de hoogte dan ikquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Rob heeft zn eigen server voor Gup dus ik denk dat t geen probleem is. Ze willen waarschijnlijk alleen de plaatjes van Webhawk hebben. Lukt dat niet maken ze zelf wel nieuwe.
Ik stem voor een aanpassing in t nieuwe groene boekje.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Toppie heeft gelijk, ik keek ook even met gefronste wenkbrauwen omdat (die) wil niet, meer gebruikt wordt in de schrijftaal, maar correct is het nog steeds die wilt niet
Simpel ezelsbruggetje Kally wilt niet.... Kally loopt niet vs Kally wil niet .... Kally loop niet
+t tenzij Silk plots de Neerlandica blijkt te zijnquote:
Dat van de server weet ik door dat ik er bij was in t begin. Mbt tot de plaatjes gok ik maar wat naar wat voor mij het meest logisch lijkt.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, jij bent beter op de hoogte dan ik
quote:
quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:40 schreef kingtoppie het volgende:
Het mag beide.
Dat zuig ik niet uit mijn duim.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik stem voor een aanpassing in t nieuwe groene boekje.
http://www.onzetaal.nl/ta(...)-wouden-wouen-wouwenquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:40 schreef kingtoppie het volgende:
Het mag beide.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:40 schreef kingtoppie het volgende:
Het mag beide.
Bullshit.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:40 schreef kingtoppie het volgende:
Het mag beide.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
http://www.onzetaal.nl/ta(...)-wouden-wouen-wouwen
quote:
quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
http://www.onzetaal.nl/ta(...)-wouden-wouen-wouwen
[..]
Niks bullshit dus..quote:jij wilt / jij wil*
Kally is 3de persoon schat, geen tweede.quote: