Dat idee had ik al, das minderquote:Op vrijdag 22 maart 2013 06:20 schreef Viro het volgende:
[..]
Jaoh, tenminste voor mij wel
Ik heb niet geslapen, heb het wel geprobeerd
Wakker is een groot woordquote:Op vrijdag 22 maart 2013 06:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan blijf je in ieder geval wakker... goede reis!
Was om 3.00uur weer uit mijn nest om 1ste vrije training van Malaysie te kijkenquote:
Pffff, ik heb ook niet veel geslapen, kleine hoesten leek wel een zeehond.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 07:05 schreef Viro het volgende:
[..]
Was om 3.00uur weer uit mijn nest om 1ste vrije training van Malaysie te kijken. 2de vrije training is net begonnen
.
jij wel jaquote:Op vrijdag 22 maart 2013 08:13 schreef Kally het volgende:
Heerlijk rustig dagje vandaag, en half 12 al klaar
Dank je, had kunnen bedenken dat gisteren om 20u al in slaap vallen een slecht teken wasquote:
dus thuis vandaag, of toch gewoon doorwerken?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 08:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dank je, had kunnen bedenken dat gisteren om 20u al in slaap vallen een slecht teken was
Wel thuis, nog in mijn bedje en als het even gaat vanmiddag nog wel langs kantoor.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 08:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dus thuis vandaag, of toch gewoon doorwerken?
lekker de collega's aanstekenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 08:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wel thuis, nog in mijn bedje en als het even gaat vanmiddag nog wel langs kantoor.
Ja ik zei ook al dat het op eigen risico was, maar dat risico nam hij welquote:
zal wel moeten denk ik hequote:Op vrijdag 22 maart 2013 08:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja ik zei ook al dat het op eigen risico was, maar dat risico nam hij wel
Als het echt niet gaat, kan het altijd nog maandagochtend half 7quote:
ja, want dat is leuk...quote:Op vrijdag 22 maart 2013 08:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als het echt niet gaat, kan het altijd nog maandagochtend half 7
Nee, maar ik moet uiterlijk half 9 alweer ergens anders zijn en ik heb wel een uurtje nodig om het e.e.a. te laten zien/uit te leggenquote:
Gras voor m'n voeten weggemaaidquote:
Dank je Meltquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |