quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lolz.
jawel, beetje hardcore op zn tijd moet kunnen.
en dan wat plaatjes van dj vout en dan door naar de punk en oi!
Ah ok.. Maar dat is alweer even geleden of vrij recent?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:45 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Pfoe hee, laatste update was voornamelijk een grote schoonmaakbeurt. Standaard spul is er in gekomen zoals toen de nieuwste hitzone en top 40, en CD's van artiesten die zijn aangevraagd naar aanleiding van de PM die naar alle DJ's is gestuurd.
nee, allemaal haten op carnaval, maar wel als een debiel in een of andere apres ski tent staanquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:45 schreef Uccie het volgende:
[..]nee carnaval wordt het toch niet helemaal...te veel boven de rivieren hè
Apres ski tenten doe ik ook niet hoorquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, allemaal haten op carnaval, maar wel als een debiel in een of andere apres ski tent staan
hypocriete hollanders
ik ben ook niet groot fan van carnavalsmuziek, maar is 4 dagen per jaar wel gezelligquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Apres ski tenten doe ik ook niet hoor
Carnaval is alleen leuk bij jullie daar tijdens de carnaval
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
1 keer carnaval gevierd met Melting.. God wat was ik lam
Ik heb 1x carnaval gevierd in Maastricht....ik denk dat ik het leuk vondquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
1 keer carnaval gevierd met Melting.. God wat was ik lam
quote:
Gezellig was het zeker welquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb 1x carnaval gevierd in Maastricht....ik denk dat ik het leuk vond
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
Vind het nogsteeds stom dat ik z'n collegatje van toen niet mocht Hosselen..
Wat nou niet mogen.. voortaan gewoon doenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
Vind het nogsteeds stom dat ik z'n collegatje van toen niet mocht Hosselen..
al jaren niet meer geweest met carnavalquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb 1x carnaval gevierd in Maastricht....ik denk dat ik het leuk vond
Was ook vorige eeuwquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
al jaren niet meer geweest met carnaval
Vast wel, ik was die enequote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kan me niet herinneren of ik je toen gezien heb
Oh was jij datquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh die kleine.
ja, toen wilde ik je nog hosselen, maar ik durfde niet
Dat is wel even geleden.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ah ok.. Maar dat is alweer even geleden of vrij recent?
Mjah, inmiddels werkt Melting ergens anders geloof ikquote:
Ja, zo dapper was ik toen nog niet hoorquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat nou niet mogen.. voortaan gewoon doen
Mjah, heb 'm wel gezien, maar toen was ik even niet met R49 bezigquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:03 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Dat is wel even geleden.
-knip-
Zijn er toen als wensen doorgegeven en die staan er allemaal in. Later is tussendoor nog de CD van Macklemore er ook ingegaan.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, ik durfde niet, ik was verlegen, en jij ouder.
tegenwoordig heb ik daar minder moeite mee
nu zie je er idd uit alsof je een prima leeftijd voor mij zou hebbenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:06 schreef Uccie het volgende:
[..]ik was toen denk ik 19...dus ik zag er uit als....13 ik denk eerder dat jij dacht dat je anders gearresteerd ging worden.
(dat dachten mannen namelijk wel vaker toen ik die leeftijd had)
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nu zie je er idd uit alsof je een prima leeftijd voor mij zou hebben
daten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |