Was het zo erg ja?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:06 schreef Uccie het volgende:
[..]ik was toen denk ik 19...dus ik zag er uit als....13 ik denk eerder dat jij dacht dat je anders gearresteerd ging worden.
(dat dachten mannen namelijk wel vaker toen ik die leeftijd had)
Ja toen ik 2 jaar geleden een fles cognac kocht bij de slijter moest ik me nog legitimeren omdat hij er zeker van was dat ik nog geen 25 was.quote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja toen ik 2 jaar geleden een fles cognac kocht bij de slijter moest ik me nog legitimeren omdat hij er zeker van was dat ik nog geen 25 was.
Ik was toen 31![]()
Wacht.. Wat? Ik zou sowieso niet gegokt hebben dat je 30+ bent..quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja toen ik 2 jaar geleden een fles cognac kocht bij de slijter moest ik me nog legitimeren omdat hij er zeker van was dat ik nog geen 25 was.
Ik was toen 31![]()
Heb ik nee gezegd danquote:
Hoe dan we reden op de snelwegquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:27 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Had ie niet effe z'n telefoonnummer aan je kunnen geven? Of jij de jouwe aan hem?
(Stiekem ben ik daar wel blij om, minder concurrentie)
Ik zie er niet alleen jong uit...ik post ook nog onvolwassenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wacht.. Wat? Ik zou sowieso niet gegokt hebben dat je 30+ bent..
Daarom morse code leren om je telefoonnummer te seinenquote:
En 8 keer hetzelfde nummer van Pink ofzo, doe dan een albumquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:45 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Pfoe hee, laatste update was voornamelijk een grote schoonmaakbeurt. Standaard spul is er in gekomen zoals toen de nieuwste hitzone en top 40, en CD's van artiesten die zijn aangevraagd naar aanleiding van de PM die naar alle DJ's is gestuurd.
Nouja, euh.. Ja.. Had eerder ergens begin 20 gedacht ofzoquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zie er niet alleen jong uit...ik post ook nog onvolwassen
Nope geen FoBo...en dat blijft ook zoquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nouja, euh.. Ja.. Had eerder ergens begin 20 gedacht ofzo
Maar je hebt dan ook geen fobo enzo
daarom zo'n ding op de hoedenplankquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daarom morse code leren om je telefoonnummer te seinen
Zit daar ook pools in?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daarom zo'n ding op de hoedenplank
[ afbeelding ]
Ja want mijn pools is echt vloeibaarquote:
Daten, meeten...ik lig hier half dood te gaan en jullie willen me zienquote:
Whehe gisteren zei iemand nog dat ik 20 leekquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zie er niet alleen jong uit...ik post ook nog onvolwassen
nee mijn pools is zeker niet vloeiendquote:
Wat bedoel je precies?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:11 schreef Kally het volgende:
[..]
En 8 keer hetzelfde nummer van Pink ofzo, doe dan een album
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |