Vlak voordat hij een afspraak bij de opticien had.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Whehe gisteren zei iemand nog dat ik 20 leek________!!!
ik heb er wel een paar dagen ziek zijn voor overquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daten, meeten...ik lig hier half dood te gaan en jullie willen me zien
ik ga eens kijken wat google translate zegt dat dit is...quote:
Heuj, je mag van mij eerst wel opknappen hoorquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wat zeg je? 41 graden koorts? BOH! HETE VROUW!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
het enige wat je tegen polen op de snelweg hoeft te zeggenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
ik ga eens kijken wat google translate zegt dat dit is...
Who knew staat er 5 x in, allemaal andere versies maar verder maar 1 ander nummerquote:
Probeer eens P!nk met uitroepteken?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Who knew staat er 5 x in, allemaal andere versies maar verder maar 1 ander nummer
Ik zie hetquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het enige wat je tegen polen op de snelweg hoeft te zeggen
Ja iedereen ziet toch gewoon dat ik aan de achterkant van 30 zitquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:15 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Vlak voordat hij een afspraak bij de opticien had.
Ja schat, ik kijk gewoon in de lijst.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:16 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Probeer eens P!nk met uitroepteken?
of dit: po wierszu, pijanego głupca (rij door, bezopen gek)quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zie het
(al dacht google dat het swahili was)
Echt...in deze staat hoeft niemand mij te zien.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb er wel een paar dagen ziek zijn voor over
oke dan. als je weer beter bent danquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Echt...in deze staat hoeft niemand mij te zien.
Ja mijn manager straks...maar die is al gewaarschuwd
Dat mag van mijquote:
Ja, het blijft lastig om alle dubbelen er uit te halen.quote:
Gezien, ik zou bijna zeggen ik hou van jequote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:19 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ja, het blijft lastig om alle dubbelen er uit te halen.
Maar zoek nu eens op artist Pink (met i), dan vind je de overige 100 nummers van haar.
Fluister het de volgende keer maar in mijn oor. Vind ik sexy.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Gezien, ik zou bijna zeggen ik hou van je
Gewoon doenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Gezien, ik zou bijna zeggen ik hou van je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |