Nou ik voel me wel alsof ik een uur in een Tardis heb gezeten...quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:17 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Awwww. Last van wibbly wobbly timey wimey stuff?
Ervaring mee ja?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
met je ballen langs de hoek van de tafel schuren
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:53 schreef Kally het volgende:
Beterschap Uccie
Oudste is ook ziek van school naar huis gestuurd
Ja jeej, weekendquote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:53 schreef Kally het volgende:
Beterschap Uccie
Oudste is ook ziek van school naar huis gestuurd
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:09 schreef robdriessen het volgende:
Kids van LoLa en Kally afgeven bij een quarantaine afdeling van het ziekenhuis.
LoLa en Kally zelf hele weekend gaan feesten.
PROBLEM?
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:09 schreef robdriessen het volgende:
Kids van LoLa en Kally afgeven bij een quarantaine afdeling van het ziekenhuis.
LoLa en Kally zelf hele weekend gaan feesten.
PROBLEM?
Ik van de mijne ook niet, maar daarom was ie er nog wel eentjequote:
was tijdens de relatie al een lamlul?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik van de mijne ook niet, maar daarom was ie er nog wel eentje
Daar hebben ze tegenwoordig van die blauwe pilletjes voor!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
was tijdens de relatie al een lamlul?
Ja eigenlijk wel, maar dat zag ik toen heel andersquote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
was tijdens de relatie al een lamlul?
nog niet nodigquote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar hebben ze tegenwoordig van die blauwe pilletjes voor!
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar hebben ze tegenwoordig van die blauwe pilletjes voor!
Vergeleken bij jou, ben ik echt een sletquote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:36 schreef robdriessen het volgende:
*telt* 4 ex-vriendinnetjes. Eerste drie heb ik totaal geen contact meer mee, allemaal uit het oog verloren (ik mis ze ook totaal niet) Laatste ex spreek ik nog via Facebook, dat was ook de enige relatie die zonder brokstukken en kleerscheuren is geëindigd
Gelukkig geen huwelijkse relatie daarbij waar ambtenaren, advocaten of notarissen aan te pas zijn gekomen
Mijn allereerste vriendinnetje heeft me behoorlijk gebruikt in de niet-leuke zin van het woord. Toen dat uit ging heb ik me jarenlang met school en werk bezig gehouden en vooral NIET met meisjes. Heerlijk rustige studententijdquote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vergeleken bij jou, ben ik echt een slet
Stomme eerste vriendinnetjes....quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:03 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Mijn allereerste vriendinnetje heeft me behoorlijk gebruikt in de niet-leuke zin van het woord. Toen dat uit ging heb ik me jarenlang met school en werk bezig gehouden en vooral NIET met meisjes. Heerlijk rustige studententijd
Whoohoooquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:04 schreef Kally het volgende:
Ik heb het warm
Had net vanaf Den Haag naar Schiedam vette flirt via de achteruitkijkspiegel met een lekkertje![]()
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:04 schreef Kally het volgende:
Ik heb het warm
Had net vanaf Den Haag naar Schiedam vette flirt via de achteruitkijkspiegel met een lekkertje![]()
ik heb meestal niks in mijn achteruitkijkspiegelquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:04 schreef Kally het volgende:
Ik heb het warm
Dakannie.. Ik zit al een uur of 2 thuis..quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:04 schreef Kally het volgende:
Ik heb het warm
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dakannie.. Ik zit al een uur of 2 thuis..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |