Charmant hèquote:
Nee, hij is nog niet eens in het luchtruim, ik denk dat hij vannacht aankomt. Die foto is een fotosoep.quote:Op zondag 23 maart 2014 18:57 schreef Uccie het volgende:
[..]ja daar zou ik wel bij willen zijn.
Oh is die aan het cirkelen boven A'dam?
Met rhesus positief wel, maar negatief niet.quote:Op zondag 23 maart 2014 18:59 schreef Njosnavelin het volgende:
Als Obama bloedgroep AB heeft is hij toch universele ontvanger?
Ja dat dacht ik ook. Wel handig, zo'n zak bloed mee. Moet hij wel ook een infuusje mee hebben enzo, anders heb je er weinig aanquote:Op zondag 23 maart 2014 18:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Met rhesus positief wel, maar negatief niet.
Kan hij wel alles met negatief ontvangen.
Oeps...dat zat er niet inquote:Op zondag 23 maart 2014 19:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook. Wel handig, zo'n zak bloed mee. Moet hij wel ook een infuusje mee hebben enzo, anders heb je er weinig aan
Oh noes! Of misschien heeft hij al permanent een infuus ergens in zijn lijf, just in casequote:
quote:Op zondag 23 maart 2014 19:09 schreef Uccie het volgende:
Ik zei van de week op kantoor ook al.
Hebben ze ALLES geregeld, catering, vervoer, beveiliging, iedereen in die zaal met de presentaties en alles. Willen ze beginnen, komen ze erachter dat niemand een beamer heeft geregeld.
Mijn HB is wat laag, dus ik mag niet. Maar volgens mij is daar altijd vraag naar. Ik ken wel mensen die dat nog regelmatig geven.quote:Op zondag 23 maart 2014 19:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh noes! Of misschien heeft hij al permanent een infuus ergens in zijn lijf, just in case
Is er hier iemand bloeddonor trouwens? Is daar nog altijd veel vraag naar?
De stopcontacten niet berekend op andersoortige stekkersquote:
Haha, dat is wel echt iets waar je niet zo snel aan zou denken volgens mij.quote:Op zondag 23 maart 2014 19:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
De stopcontacten niet berekend op andersoortige stekkers
Ik heb het zelf vaak gehad....kom je in het buitenland, wil je je telefoon opladen....kut, dat past nietquote:Op zondag 23 maart 2014 19:13 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha, dat is wel echt iets waar je niet zo snel aan zou denken volgens mij.
Dan kan je mij oprapen.quote:Op zondag 23 maart 2014 19:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
De stopcontacten niet berekend op andersoortige stekkers
Ja, mij ookquote:
Oh ja vast wel, maar of wij dat dan horen..quote:Op zondag 23 maart 2014 19:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, mij ook
Jammer dat zoiets dan nooit bekend wordt gemaakt.
Maar er moeten gewoon hele simpele logische dingen misgaan op zo'n bijeenkomst.
Als dat al de grootste nachtmerrie isquote:Op zondag 23 maart 2014 19:48 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh ja vast wel, maar of wij dat dan horen..
Op nieuwsuur zag ik dat 1 van de grootste nachtmerries is dat Obama zou struikelen of zo.
Het is wel een bazenfoto, hij heeft toen zelf gevlogen in die apache. Onze Koning is stoer.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:19 schreef Uccie het volgende:
Ik zocht een heli....nouja eigenlijk vliegtuig.
Ik ken iemand die ooit door hem gevlogen is op een KLM lijnvlucht, wel lang geleden nog.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het is wel een bazenfoto, hij heeft toen zelf gevlogen in die apache. Onze Koning is stoer.
Dat is ook zeker bijzonder, lijkt mij wel lachen ook.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ken iemand die ooit door hem gevlogen is op een KLM lijnvlucht, wel lang geleden nog.
Maar toch ook wel bijzonder.
Die moet dan in zo'n blauw pakje de kleffe broodjes ronddelenquote:Op zondag 23 maart 2014 20:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is ook zeker bijzonder, lijkt mij wel lachen ook.
This is your captain speaking, you may call me Willy, i wish you all a very nice flight enneuh beer for everyone! Cheers!
En dan Max op de achtergrond lachen, hij is gek!
+ luckytv lachquote:Op zondag 23 maart 2014 20:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is ook zeker bijzonder, lijkt mij wel lachen ook.
This is your captain speaking, you may call me Willy, i wish you all a very nice flight enneuh beer for everyone! Cheers!
En dan Max op de achtergrond lachen, hij is gek!
Wat is dat voor iets gigantisch op de radarquote:Op zondag 23 maart 2014 20:44 schreef Specularium het volgende:
NWS / Vliegtuigen regeringsleiders op de foto vastgelegd
Nu hopen dat Yoki zijn broek aanhoudt.
13 cmquote:Op zondag 23 maart 2014 20:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wat is dat voor iets gigantisch op de radar
quote:
Voor je vriendin: http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/a1AONev_460sa.gifquote:
Ik kan het nu niet zien, ik zit buiten op mobielquote:Op zondag 23 maart 2014 20:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wat is dat voor iets gigantisch op de radar
Ik reageerde op wat Specu zei, niet het plaatjequote:Op zondag 23 maart 2014 21:05 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik kan het nu niet zien, ik zit buiten op mobiel
Ik verkas straks naar huis.
Ik ben in het Amsterdamse Bos geweest en ik heb lands beste spotters als vriendjesquote:Op zondag 23 maart 2014 20:44 schreef Specularium het volgende:
NWS / Vliegtuigen regeringsleiders op de foto vastgelegd
Nu hopen dat Yoki zijn broek aanhoudt.
Ik zag het wel hoor.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik reageerde op wat Specu zei, niet het plaatje
quote:
Oh, ik snap hem. Dat is een stokbroodquote:Op zondag 23 maart 2014 21:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik reageerde op wat Specu zei, niet het plaatje
quote:Op zondag 23 maart 2014 21:09 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh, ik snap hem. Dat is een stokbrood
Ik kijk er ook gewoon naar.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Voor je vriendin: http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/a1AONev_460sa.gif
Ik bij mn vent want die gaf geen aandachtquote:
Je had ook tegen hem moeten praten ipv tegen jezelf.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:04 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik bij mn vent want die gaf geen aandacht
Das weer het andere uiterste en neen dank uquote:Op zondag 23 maart 2014 22:05 schreef arjan1112 het volgende:
Dus je zoekt een man die je commandeert en slaat ofzo
Dat slaan is wel een beetje jouw ding he?quote:Op zondag 23 maart 2014 22:05 schreef arjan1112 het volgende:
Dus je zoekt een man die je commandeert en slaat ofzo
eh neequote:Op zondag 23 maart 2014 22:06 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat slaan is wel een beetje jouw ding he?
Ik had er uit moeten zien als een pc misschienquote:Op zondag 23 maart 2014 22:05 schreef Tem het volgende:
[..]
Je had ook tegen hem moeten praten ipv tegen jezelf.
quote:Op zondag 23 maart 2014 22:07 schreef Specularium het volgende:
Arjanus heeft gewoon een vriendin nodig die hij af en toe helemaal de tering in kan beuken.
Dat maak jij ervanquote:Op zondag 23 maart 2014 22:07 schreef Specularium het volgende:
Arjanus heeft gewoon een vriendin nodig die hij af en toe helemaal de tering in kan beuken.
Herkenbaar.. zag hij dat uiteindelijk ook in?quote:Op zondag 23 maart 2014 22:07 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik had er uit moeten zien als een pc misschien
Neequote:Op zondag 23 maart 2014 22:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Herkenbaar.. zag hij dat uiteindelijk ook in?
Jammer..quote:
quote:Op zondag 23 maart 2014 22:14 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Jammer..
Ben je nu aan het daten ofzo? Of op zoek?
Neh, beetje vroeg daarvoor.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:14 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Jammer..
Ben je nu aan het daten ofzo? Of op zoek?
Hoe lang zijn jullie al uit elkaar?quote:Op zondag 23 maart 2014 22:16 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Neh, beetje vroeg daarvoor.
Woon weer even bij mn ouders en als het rond is en huis verkocht dan kan ik zoeken naar een eigen plekkie
quote:Op zondag 23 maart 2014 22:16 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Woon weer even bij mn ouders en als het rond is en huis verkocht dan kan ik zoeken naar een eigen plekkie
jij woont toch in weert, doe een voorstel aan die kleine uit ' ik heb het nog nooit gedaan' die trouwt gelijk met jequote:Op zondag 23 maart 2014 22:16 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Septemberquote:Op zondag 23 maart 2014 22:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hoe lang zijn jullie al uit elkaar?
Ik trouw niet meerquote:Op zondag 23 maart 2014 22:22 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
[..]
jij woont toch in weert, doe een voorstel aan die kleine uit ' ik heb het nog nooit gedaan' die trouwt gelijk met je
Origineel is stukken beterquote:
Is dat belangrijk?quote:
En lenzenquote:
Ik toon gewoon belangstelling.quote:
Ben jij Susan?quote:Op zondag 23 maart 2014 22:26 schreef Takaiki het volgende:
[..]
En lenzen
Zal ik de sterkte ook maar meteen zeggen: -7
Staat die ook op je Wie is het bord?quote:Op zondag 23 maart 2014 22:28 schreef arjan1112 het volgende:
een bril en dikke tieten, het word steeds beter
Wist je dat nog nietquote:Op zondag 23 maart 2014 22:28 schreef arjan1112 het volgende:
Maar ze rookt niet.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:28 schreef arjan1112 het volgende:
De helft van mn huidige leven was ik met mn manquote:
Bijna 20 jaar dus..dat is erg lang.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:29 schreef Takaiki het volgende:
[..]
De helft van mn huidige leven was ik met mn man
Dan zou ik ook nog even rustig aan doen voor je op date gaat met Adriaan.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:29 schreef Takaiki het volgende:
[..]
De helft van mn huidige leven was ik met mn man
quote:
Wat zou jou dat boeien, jij komt daar toch nietquote:
Dat lijkt omdat je eigen bovenlip dan naar bier stinkt.quote:
Was het maar zo'n feestquote:Op zondag 23 maart 2014 22:32 schreef arjan1112 het volgende:
manager nieuws FrontPage ? is dat een betaalde baan?
Lees net waarom de originele versie van Das Boot er niet op een mooie bluray versie is...quote:Op zondag 23 maart 2014 22:23 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Origineel is stukken beter
Dijk van een film, beste onderzeebootfilm ooit
quote:Op zondag 23 maart 2014 22:26 schreef Takaiki het volgende:
[..]
En lenzen
Zal ik de sterkte ook maar meteen zeggen: -7
-9,5 hier, toch hele dunne glazen, kost wat, maar dan heb je ook wat (fluoriet glazen)quote:
Toen ultra dunne glazen nog niet bestonden misschienquote:
Nee, dat niet, maar je kan wel chromatografisch zien door de aberatiequote:Op zondag 23 maart 2014 22:39 schreef Drugshond het volgende:
-7 , Met dergelijke lenzen kun zelfs de achtgrondstraling van de kosmos bekijken.
Bijna wel.quote:
en lichtjes hebben een mooi haloquote:Op zondag 23 maart 2014 22:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, dat niet, maar je kan wel chromatografisch zien door de aberatie
Het is wel grappig, ik kan zien wat voor een soort lamp het is op een flinke afstand aan het kleurspectrumquote:
dat lukt mij nietquote:Op zondag 23 maart 2014 22:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het is wel grappig, ik kan zien wat voor een soort lamp het is op een flinke afstand aan het kleurspectrum
Van die kleine kraaloogjes?quote:
Die is met een ordinaire gangbang bezig. TV kijken mijn hoela.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:47 schreef YokiKater het volgende:
Zo, en weer @home. Zat nog te denken om langs Corrie te gaan maar die zit druk TV te kijken.
Was je net bij HvN?quote:Op zondag 23 maart 2014 22:47 schreef YokiKater het volgende:
Zo, en weer @home. Zat nog te denken om langs Corrie te gaan maar die zit druk TV te kijken.
En ik had mijn drone niet meegenomen vanwege al die security shit, maar zat wel met radar en scan apparatuur lekker het gekkie te zijn. Stijve pener als antenne, goede ontvangst.
Eigenlijk moet ik nog even via via weten te regelen dat ik even bij het traumacentrum op Rotterdam Airport op bezoek mag, dan kan ik Blackhawks spottenFuck die zwarte schermen
Deze keer welquote:
Hehehehe, elke zondag..quote:Op zondag 23 maart 2014 22:49 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Die is met een ordinaire gangbang bezig. TV kijken mijn hoela.
Nee.quote:
Ah, ik heb het over de regenboogjes bij lichten snachts aan de zijkanten van je blikveldquote:Op zondag 23 maart 2014 22:51 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Deze keer wel
Maar ik bedoelde dat ik die halo zie zonder bril
Goede troef voor een piloot.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:54 schreef Pietverdriet het volgende:
Had jaren geleden een oud airforce piloot als collega, die had 24/20, die zag 20% scherper dan normaal.
Hmmm, nooit op gelet of ik dat ziequote:Op zondag 23 maart 2014 22:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ah, ik heb het over de regenboogjes bij lichten snachts aan de zijkanten van je blikveld
Mn eerste sterkte was -2.5quote:Op zondag 23 maart 2014 22:59 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb maar iets van -1 en dat voelt soms al als een handicap
Die heb ik allemaal al gezien.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:54 schreef Specularium het volgende:
Breaking Bad zo op 3.
Laatste deel van seizoen 5 begint daar.
Je bent zelf een kerel in een jurk.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:18 schreef Peunage het volgende:
Ik wist niet dat Rayman een Marokkaan is.
WTF is er met reportage gebeurd. Vroeger ging het over moordenaars en zo, nu over een meisje dat een pop wil zijn.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je bent zelf een kerel in een jurk.
Ik zou dr kopen voor 7000 dollar.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:24 schreef Peunage het volgende:
[..]
WTF is er met reportage gebeurd. Vroeger ging het over moordenaars en zo, nu over een meisje dat een pop wil zijn.
Ana assif.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:26 schreef Peunage het volgende:
[..]
Het was een opzetje voor Arie, wat doe je
Nederland is multi-culti, je weet zelf.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:32 schreef Peunage het volgende:
[..]
Het is al goed. Waar heb jij dit geleerd?
Wel ff een harde schijf in doenquote:Op zondag 23 maart 2014 23:36 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ze is toch wel Plug and Play mag ik hopen.
Dat dit kan.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:38 schreef arjan1112 het volgende:
deed gewoon robot girl intikken bij google
Blonde lellebelquote:
Ervaring mee?quote:Op zondag 23 maart 2014 23:45 schreef Specularium het volgende:
Niks mis met je vriendin in de startkabels hangen.
Voeding, Virus, Koeling Mammaplankje.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:49 schreef arjan1112 het volgende:
zoiets had ik een keer, windows was kapot, de pc blijf opnieuw opstarten 20.000 keer ofzo
toen heb ik um bij een computerwinkel gebracht en een week later deed ie het weer
Anders zou ik het niet vragen he.quote:
Kapot geheugenreepie.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:50 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Voeding, Virus, Koeling Mammaplankje.
twitter:gerardjoling twitterde op zondag 23-03-2014 om 19:56:17Wow!! Mag morgen 3 nummers zingen voor alle staatshoofden (nucleaire top) ben zeer vereerd. X Geer http://t.co/UiBflREH5g reageer retweet
quote:Op zondag 23 maart 2014 23:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Anders zou ik het niet vragen he.
Das waar.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:55 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat zie je meestal wel bij de $Post. Bij het opstarten.
Dafuq, dat is terrorisme!quote:Op zondag 23 maart 2014 23:55 schreef Specularium het volgende:
twitter:gerardjoling twitterde op zondag 23-03-2014 om 19:56:17Wow!! Mag morgen 3 nummers zingen voor alle staatshoofden (nucleaire top) ben zeer vereerd. X Geer http://t.co/UiBflREH5g reageer retweet
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij hoort bij de luchtafweerquote:Op maandag 24 maart 2014 00:07 schreef Peunage het volgende:
[..]
En de Nederlandse luchtafweer doet natuurlijk weer niks
Niet van 'Murica?quote:Op maandag 24 maart 2014 00:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hij hoort bij de luchtafweerhij scant het luchtruim af.
quote:Op maandag 24 maart 2014 00:06 schreef Peunage het volgende:
Ik meer met C4.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook de homebrew drones ?quote:Op maandag 24 maart 2014 00:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hij hoort bij de luchtafweerhij scant het luchtruim af.
Ik denk dat hij die wel kan signaleren jah. Die van mij zend geeft bijvoorbeeld een GPS signaal af.quote:
3 maal raden welke nationaliteit de SACEUR heeft.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:28 schreef arjan1112 het volgende:
weer die Amerikanen die legers subsidieren dat doen ze altijd
de watquote:Op maandag 24 maart 2014 00:29 schreef YokiKater het volgende:
[..]
3 maal raden welke nationaliteit de SACEUR heeft.
Ja door die herrie he? Anders had ik nog even doorgeslapen, toch niks anders te doen tenslotte.quote:
Ik hoorde er eentje waarvan mijn kopjes zowat de kast uit trildenquote:Op maandag 24 maart 2014 10:09 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Prachtig dat geluid, gewoon snoeihard en zwaar![]()
Ik was gister trouwens bij je in de buurt.
Nee ik zat in het Amsterdamse Bos.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik hoorde er eentje waarvan mijn kopjes zowat de kast uit trilden![]()
Was even langsgekomen joh. Je was zeker bij de spottersplek bij de Mac?
Ow dan was je inderdaad heel dichtbijquote:Op maandag 24 maart 2014 10:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee ik zat in het Amsterdamse Bos.
Thanks voor je dm, ik kan niet antwoorden via dat medium dus dan maar zoquote:Op maandag 24 maart 2014 10:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee ik zat in het Amsterdamse Bos.
No problemquote:Op maandag 24 maart 2014 10:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Thanks voor je dm, ik kan niet antwoorden via dat medium dus dan maar zo
Wel gaaf dat je eerste rij zit, zoiets gebeurt niet zo vaak in Nederland.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
No problem![]()
Ik heb alles op de voet gevolgd en nu ben ik bekaf.
Maar ik heb nog een ernstig vermoeden dat wanneer ze straks vanuit Amsterdam naar Den Haag gaan met de Heli's dat ze dan via de kustlijn gaan en dus hier voorbij komen.
Donderdag heeft de hele formatie al een testvlucht gedaan, toen stond ik ook te stuiteren.
2x VH60N Whitehawk (presidentiele helikopter)quote:Op maandag 24 maart 2014 10:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Wel gaaf dat je eerste rij zit, zoiets gebeurt niet zo vaak in Nederland.
Waarom ben jij tegen het beperken van kernwapens?quote:Op maandag 24 maart 2014 08:19 schreef Specularium het volgende:
Belachelijke poppenkast.
Je hoopt bijna op een mislukte aanslag zodat al die onzin niet voor niets was.
Sinds wanneer ben jij een moslimbroeder?quote:Op maandag 24 maart 2014 10:35 schreef Drugshond het volgende:
Doodvonnis voor 529 Moslimbroeders Egypte.
Egypte vakantieland. My ass.
Wat heeft dit met de vakantie / toeristen te maken?quote:Op maandag 24 maart 2014 10:35 schreef Drugshond het volgende:
Doodvonnis voor 529 Moslimbroeders Egypte.
Egypte vakantieland. My ass.
Vloog hier ook een helikopter voorbij, op 50 km van de haagquote:Op maandag 24 maart 2014 11:15 schreef Karina het volgende:
Ik zag net vier dikke helicopters voorbijkomen.
En een koolmeesje.
Welke kant op Corrie? Richting IJmuiden of richting Schiphol?quote:Op maandag 24 maart 2014 11:15 schreef Karina het volgende:
En een koolmeesje.
Dat is een Apache.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:17 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Vloog hier ook een helikopter voorbij, op 50 km van de haag
Volgens mij Schiphol.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Welke kant op Corrie? Richting IJmuiden of richting Schiphol?
Pics van het koolmeesje.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:15 schreef Karina het volgende:
En een koolmeesje.
Ik ga nog even op balkon kijken, misschien zit hij er nogquote:
Oh noes!quote:Op maandag 24 maart 2014 12:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga nog even op balkon kijken, misschien zit hij er nog
Helaas, er zat wel een kat beneden, beetje likkenbaardend, het zal toch niet he!
Niets aan de hand.. is netjes begeleid en zit al boven Duitsland.quote:Op maandag 24 maart 2014 13:19 schreef Njosnavelin het volgende:
http://nos.nl/artikel/627(...)-onderschepping.html
Oh jee
Yep, gewoon foutje.. verkeerd aangemeld. Moest naar Frankfurt en is daar dan ook gelandquote:Op maandag 24 maart 2014 13:28 schreef Njosnavelin het volgende:
Ah, loos alarm. Was het idd een vrachtvliegtuig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |