Ja door die herrie he? Anders had ik nog even doorgeslapen, toch niks anders te doen tenslotte.quote:
Ik hoorde er eentje waarvan mijn kopjes zowat de kast uit trildenquote:Op maandag 24 maart 2014 10:09 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Prachtig dat geluid, gewoon snoeihard en zwaar![]()
Ik was gister trouwens bij je in de buurt.
Nee ik zat in het Amsterdamse Bos.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik hoorde er eentje waarvan mijn kopjes zowat de kast uit trilden![]()
Was even langsgekomen joh. Je was zeker bij de spottersplek bij de Mac?
Ow dan was je inderdaad heel dichtbijquote:Op maandag 24 maart 2014 10:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee ik zat in het Amsterdamse Bos.
Thanks voor je dm, ik kan niet antwoorden via dat medium dus dan maar zoquote:Op maandag 24 maart 2014 10:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee ik zat in het Amsterdamse Bos.
No problemquote:Op maandag 24 maart 2014 10:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Thanks voor je dm, ik kan niet antwoorden via dat medium dus dan maar zo
Wel gaaf dat je eerste rij zit, zoiets gebeurt niet zo vaak in Nederland.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
No problem![]()
Ik heb alles op de voet gevolgd en nu ben ik bekaf.
Maar ik heb nog een ernstig vermoeden dat wanneer ze straks vanuit Amsterdam naar Den Haag gaan met de Heli's dat ze dan via de kustlijn gaan en dus hier voorbij komen.
Donderdag heeft de hele formatie al een testvlucht gedaan, toen stond ik ook te stuiteren.
2x VH60N Whitehawk (presidentiele helikopter)quote:Op maandag 24 maart 2014 10:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Wel gaaf dat je eerste rij zit, zoiets gebeurt niet zo vaak in Nederland.
Waarom ben jij tegen het beperken van kernwapens?quote:Op maandag 24 maart 2014 08:19 schreef Specularium het volgende:
Belachelijke poppenkast.
Je hoopt bijna op een mislukte aanslag zodat al die onzin niet voor niets was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |