Blonde lellebelquote:
Ervaring mee?quote:Op zondag 23 maart 2014 23:45 schreef Specularium het volgende:
Niks mis met je vriendin in de startkabels hangen.
Voeding, Virus, Koeling Mammaplankje.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:49 schreef arjan1112 het volgende:
zoiets had ik een keer, windows was kapot, de pc blijf opnieuw opstarten 20.000 keer ofzo
toen heb ik um bij een computerwinkel gebracht en een week later deed ie het weer
Anders zou ik het niet vragen he.quote:
Kapot geheugenreepie.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:50 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Voeding, Virus, Koeling Mammaplankje.
twitter:gerardjoling twitterde op zondag 23-03-2014 om 19:56:17Wow!! Mag morgen 3 nummers zingen voor alle staatshoofden (nucleaire top) ben zeer vereerd. X Geer http://t.co/UiBflREH5g reageer retweet
quote:Op zondag 23 maart 2014 23:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Anders zou ik het niet vragen he.
Das waar.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:55 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat zie je meestal wel bij de $Post. Bij het opstarten.
Dafuq, dat is terrorisme!quote:Op zondag 23 maart 2014 23:55 schreef Specularium het volgende:
twitter:gerardjoling twitterde op zondag 23-03-2014 om 19:56:17Wow!! Mag morgen 3 nummers zingen voor alle staatshoofden (nucleaire top) ben zeer vereerd. X Geer http://t.co/UiBflREH5g reageer retweet
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij hoort bij de luchtafweerquote:Op maandag 24 maart 2014 00:07 schreef Peunage het volgende:
[..]
En de Nederlandse luchtafweer doet natuurlijk weer niks
Niet van 'Murica?quote:Op maandag 24 maart 2014 00:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hij hoort bij de luchtafweerhij scant het luchtruim af.
quote:Op maandag 24 maart 2014 00:06 schreef Peunage het volgende:
Ik meer met C4.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook de homebrew drones ?quote:Op maandag 24 maart 2014 00:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hij hoort bij de luchtafweerhij scant het luchtruim af.
Ik denk dat hij die wel kan signaleren jah. Die van mij zend geeft bijvoorbeeld een GPS signaal af.quote:
3 maal raden welke nationaliteit de SACEUR heeft.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:28 schreef arjan1112 het volgende:
weer die Amerikanen die legers subsidieren dat doen ze altijd
de watquote:Op maandag 24 maart 2014 00:29 schreef YokiKater het volgende:
[..]
3 maal raden welke nationaliteit de SACEUR heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |