En lenzenquote:
Ik toon gewoon belangstelling.quote:
Ben jij Susan?quote:Op zondag 23 maart 2014 22:26 schreef Takaiki het volgende:
[..]
En lenzen
Zal ik de sterkte ook maar meteen zeggen: -7
Staat die ook op je Wie is het bord?quote:Op zondag 23 maart 2014 22:28 schreef arjan1112 het volgende:
een bril en dikke tieten, het word steeds beter
Wist je dat nog nietquote:Op zondag 23 maart 2014 22:28 schreef arjan1112 het volgende:
Maar ze rookt niet.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:28 schreef arjan1112 het volgende:
De helft van mn huidige leven was ik met mn manquote:
Bijna 20 jaar dus..dat is erg lang.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:29 schreef Takaiki het volgende:
[..]
De helft van mn huidige leven was ik met mn man
Dan zou ik ook nog even rustig aan doen voor je op date gaat met Adriaan.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:29 schreef Takaiki het volgende:
[..]
De helft van mn huidige leven was ik met mn man
quote:
Wat zou jou dat boeien, jij komt daar toch nietquote:
Dat lijkt omdat je eigen bovenlip dan naar bier stinkt.quote:
Was het maar zo'n feestquote:Op zondag 23 maart 2014 22:32 schreef arjan1112 het volgende:
manager nieuws FrontPage ? is dat een betaalde baan?
Lees net waarom de originele versie van Das Boot er niet op een mooie bluray versie is...quote:Op zondag 23 maart 2014 22:23 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Origineel is stukken beter
Dijk van een film, beste onderzeebootfilm ooit
quote:Op zondag 23 maart 2014 22:26 schreef Takaiki het volgende:
[..]
En lenzen
Zal ik de sterkte ook maar meteen zeggen: -7
-9,5 hier, toch hele dunne glazen, kost wat, maar dan heb je ook wat (fluoriet glazen)quote:
Toen ultra dunne glazen nog niet bestonden misschienquote:
Nee, dat niet, maar je kan wel chromatografisch zien door de aberatiequote:Op zondag 23 maart 2014 22:39 schreef Drugshond het volgende:
-7 , Met dergelijke lenzen kun zelfs de achtgrondstraling van de kosmos bekijken.
Bijna wel.quote:
en lichtjes hebben een mooi haloquote:Op zondag 23 maart 2014 22:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, dat niet, maar je kan wel chromatografisch zien door de aberatie
Het is wel grappig, ik kan zien wat voor een soort lamp het is op een flinke afstand aan het kleurspectrumquote:
dat lukt mij nietquote:Op zondag 23 maart 2014 22:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het is wel grappig, ik kan zien wat voor een soort lamp het is op een flinke afstand aan het kleurspectrum
Van die kleine kraaloogjes?quote:
Die is met een ordinaire gangbang bezig. TV kijken mijn hoela.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:47 schreef YokiKater het volgende:
Zo, en weer @home. Zat nog te denken om langs Corrie te gaan maar die zit druk TV te kijken.
Was je net bij HvN?quote:Op zondag 23 maart 2014 22:47 schreef YokiKater het volgende:
Zo, en weer @home. Zat nog te denken om langs Corrie te gaan maar die zit druk TV te kijken.
En ik had mijn drone niet meegenomen vanwege al die security shit, maar zat wel met radar en scan apparatuur lekker het gekkie te zijn. Stijve pener als antenne, goede ontvangst.
Eigenlijk moet ik nog even via via weten te regelen dat ik even bij het traumacentrum op Rotterdam Airport op bezoek mag, dan kan ik Blackhawks spottenFuck die zwarte schermen
Deze keer welquote:
Hehehehe, elke zondag..quote:Op zondag 23 maart 2014 22:49 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Die is met een ordinaire gangbang bezig. TV kijken mijn hoela.
Nee.quote:
Ah, ik heb het over de regenboogjes bij lichten snachts aan de zijkanten van je blikveldquote:Op zondag 23 maart 2014 22:51 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Deze keer wel
Maar ik bedoelde dat ik die halo zie zonder bril
Goede troef voor een piloot.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:54 schreef Pietverdriet het volgende:
Had jaren geleden een oud airforce piloot als collega, die had 24/20, die zag 20% scherper dan normaal.
Hmmm, nooit op gelet of ik dat ziequote:Op zondag 23 maart 2014 22:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ah, ik heb het over de regenboogjes bij lichten snachts aan de zijkanten van je blikveld
Mn eerste sterkte was -2.5quote:Op zondag 23 maart 2014 22:59 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb maar iets van -1 en dat voelt soms al als een handicap
Die heb ik allemaal al gezien.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:54 schreef Specularium het volgende:
Breaking Bad zo op 3.
Laatste deel van seizoen 5 begint daar.
Je bent zelf een kerel in een jurk.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:18 schreef Peunage het volgende:
Ik wist niet dat Rayman een Marokkaan is.
WTF is er met reportage gebeurd. Vroeger ging het over moordenaars en zo, nu over een meisje dat een pop wil zijn.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je bent zelf een kerel in een jurk.
Ik zou dr kopen voor 7000 dollar.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:24 schreef Peunage het volgende:
[..]
WTF is er met reportage gebeurd. Vroeger ging het over moordenaars en zo, nu over een meisje dat een pop wil zijn.
Ana assif.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:26 schreef Peunage het volgende:
[..]
Het was een opzetje voor Arie, wat doe je
Nederland is multi-culti, je weet zelf.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:32 schreef Peunage het volgende:
[..]
Het is al goed. Waar heb jij dit geleerd?
Wel ff een harde schijf in doenquote:Op zondag 23 maart 2014 23:36 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ze is toch wel Plug and Play mag ik hopen.
Dat dit kan.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:38 schreef arjan1112 het volgende:
deed gewoon robot girl intikken bij google
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |