Die is met een ordinaire gangbang bezig. TV kijken mijn hoela.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:47 schreef YokiKater het volgende:
Zo, en weer @home. Zat nog te denken om langs Corrie te gaan maar die zit druk TV te kijken.
Was je net bij HvN?quote:Op zondag 23 maart 2014 22:47 schreef YokiKater het volgende:
Zo, en weer @home. Zat nog te denken om langs Corrie te gaan maar die zit druk TV te kijken.
En ik had mijn drone niet meegenomen vanwege al die security shit, maar zat wel met radar en scan apparatuur lekker het gekkie te zijn. Stijve pener als antenne, goede ontvangst.
Eigenlijk moet ik nog even via via weten te regelen dat ik even bij het traumacentrum op Rotterdam Airport op bezoek mag, dan kan ik Blackhawks spottenFuck die zwarte schermen
Deze keer welquote:
Hehehehe, elke zondag..quote:Op zondag 23 maart 2014 22:49 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Die is met een ordinaire gangbang bezig. TV kijken mijn hoela.
Nee.quote:
Ah, ik heb het over de regenboogjes bij lichten snachts aan de zijkanten van je blikveldquote:Op zondag 23 maart 2014 22:51 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Deze keer wel
Maar ik bedoelde dat ik die halo zie zonder bril
Goede troef voor een piloot.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:54 schreef Pietverdriet het volgende:
Had jaren geleden een oud airforce piloot als collega, die had 24/20, die zag 20% scherper dan normaal.
Hmmm, nooit op gelet of ik dat ziequote:Op zondag 23 maart 2014 22:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ah, ik heb het over de regenboogjes bij lichten snachts aan de zijkanten van je blikveld
Mn eerste sterkte was -2.5quote:Op zondag 23 maart 2014 22:59 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb maar iets van -1 en dat voelt soms al als een handicap
Die heb ik allemaal al gezien.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:54 schreef Specularium het volgende:
Breaking Bad zo op 3.
Laatste deel van seizoen 5 begint daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |