Sinds wanneer ben jij een moslimbroeder?quote:Op maandag 24 maart 2014 10:35 schreef Drugshond het volgende:
Doodvonnis voor 529 Moslimbroeders Egypte.
Egypte vakantieland. My ass.
Wat heeft dit met de vakantie / toeristen te maken?quote:Op maandag 24 maart 2014 10:35 schreef Drugshond het volgende:
Doodvonnis voor 529 Moslimbroeders Egypte.
Egypte vakantieland. My ass.
Vloog hier ook een helikopter voorbij, op 50 km van de haagquote:Op maandag 24 maart 2014 11:15 schreef Karina het volgende:
Ik zag net vier dikke helicopters voorbijkomen.
En een koolmeesje.
Welke kant op Corrie? Richting IJmuiden of richting Schiphol?quote:Op maandag 24 maart 2014 11:15 schreef Karina het volgende:
En een koolmeesje.
Dat is een Apache.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:17 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Vloog hier ook een helikopter voorbij, op 50 km van de haag
Volgens mij Schiphol.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Welke kant op Corrie? Richting IJmuiden of richting Schiphol?
Pics van het koolmeesje.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:15 schreef Karina het volgende:
En een koolmeesje.
Ik ga nog even op balkon kijken, misschien zit hij er nogquote:
Oh noes!quote:Op maandag 24 maart 2014 12:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga nog even op balkon kijken, misschien zit hij er nog
Helaas, er zat wel een kat beneden, beetje likkenbaardend, het zal toch niet he!
Niets aan de hand.. is netjes begeleid en zit al boven Duitsland.quote:Op maandag 24 maart 2014 13:19 schreef Njosnavelin het volgende:
http://nos.nl/artikel/627(...)-onderschepping.html
Oh jee
Yep, gewoon foutje.. verkeerd aangemeld. Moest naar Frankfurt en is daar dan ook gelandquote:Op maandag 24 maart 2014 13:28 schreef Njosnavelin het volgende:
Ah, loos alarm. Was het idd een vrachtvliegtuig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |