quote:Tijdens de bijeenkomst van de PVV in Den Haag heeft PVV-leider Wilders zijn publiek laten scanderen dat er minder Marokkanen moeten komen in Nederland. Met die uitspraak veroorzaakte hij vorige week veel ophef.
Wilders vroeg eerst: "Willen jullie meer of minder Europa? De zaal riep: "Minder, minder, minder." Daarna gebeurde hetzelfde met de vraag of de PVV'ers meer of minder PvdA willen.
Niet strafbaar
Tot slot wees Wilders op de vrijheid van meningsuiting en zei hij dat hij vorige week niets strafbaars heeft gezegd over Marokkanen. Hij vroeg vervolgens: "Willen jullie meer of minder Marokkanen in jullie stad en in Nederland? Het antwoord van de zaal luidde: "Minder, minder, minder!"
Wilders zei na afloop van zijn speech dat hij van die drie punten er al bijna twee heeft gerealiseerd. Minder PvdA "heb ik volgens mij vanavond al voor elkaar gekregen als ik naar de peilingen kijk".
Over Europa zei Wilders dat de burger op 22 mei tijdens de Europese verkiezingen kan kiezen voor minder Europa. "Vanaf vandaag voeren wij campagne voor het Europarlement." Hij wil "Nederland terugveroveren op de elite van Brussel die lak heeft aan wat de burger wil. Ze moeten de macht teruggeven aan de burger."
Enkeltje
Volgens Wilders zijn de Marokkanen die niets verkeerd doen de eersten die profiteren van minder Marokkanen in Nederland. Hij wil dat het Nederlandse paspoort van criminele Marokkanen wordt afgepakt en dat ze "een enkeltje Marokko" krijgen.
http://nos.nl/artikel/625563-pvv-scandeert-minder-marokkanen.html
quote:
Van Vliet uit PVV-fractie
Kamerlid Roland van Vliet stapt uit de PVV-fractie. Aanleiding zijn de omstreden uitspraken van PVV-leider Wilders over Marokkanen.
Van Vliet ervaart de lijn van de PVV als een glijdende schaal. "Eerst waren het islamitische uitwassen en toen oververtegenwoordiging in bepaalde statistieken, maar nu gaat het over de hele groep."
Wilders reageerde teleurgesteld: "Ik betreur zijn vertrek, was volgens mij onnodig. Jammer."
Eenmansfractie
Van Vliet zit sinds 2010 in de Kamer. Hij voerde voor de PVV onder meer het woord over belastingzaken. Van Vliet is voorzitter van de enquêtecommissie woningcorporaties.
Hij zegt dat hij nu voor zichzelf iets moest goedpraten en dat hij dat niet kan. Van Vliet vindt dat er veel Marokkanen in Nederland zijn die het goed doen.
Hij gaat door als eenmansfractie.
Druppel
De aanleiding voor het vertrek is het gedrag van de partijleider op de verkiezingsavond. Wilders vroeg toen zijn aanhangers of er meer of minder Marokkanen moesten komen, waarna het publiek "minder, minder" scandeerde.
Van Vliet noemt de gebeurtenissen van gisteren de druppel die de emmer doet overlopen. Vorige week kwam al in het nieuws, dat Van Vliet een overstap naar de VVD heeft overwogen.
'Wijs besluit'
Van Vliet is sinds de verkiezingen van 2012 het tweede PVV-Kamerlid dat een eigen fractie vormt. Eerder werd Louis Bontes uit de de fractie gezet, nadat hij naar Wilders had uitgehaald.
Hij reageerde meteen via Twitter op het nieuws. "Wijs besluit Roland. Anderen binnen de PVV kunnen een voorbeeld aan je nemen. Heel veel succes!"
http://nos.nl/artikel/625973-van-vliet-uit-pvvfractie.html
quote:
Meer PVV'ers breken met partij
Een groot aantal PVV-politici, zowel op lokaal, provinciaal als Europees niveau, heeft grote kritiek naar buiten gebracht op Geert Wilders. Aanleiding zijn de uitspraken die hij deed over Marokkanen.
Bijna de hele PVV-fractie in de Almeerse gemeenteraad distantieert zich van Wilders' uitspraken. Acht van de negen leden nemen "uitdrukkelijk afstand van de handelwijze van de heer Wilders". De gevolgen daarvan onderkennen ze en accepteren ze, staat in een persverklaring van de gemeenteraadsfractie (.pdf).
Statenfractie
Het grootste deel van de PVV-fractie in de Provinciale Staten van Flevoland gaat verder en breekt met de PVV. Vier van de zes Statenleden scheiden zich af, heeft Statenlid Chris Jansen bevestigd tegenover het ANP. Hijzelf blijft de PVV wel trouw.
Volgens de Statenleden die opstappen "kon Wilders weten wat het gevolg zou zijn van de wijze waarop hij de standpunten heeft verwoord" en heeft hij bovendien "geen afstand genomen van zijn handelwijze". Op de Statenleden Chris Jansen en Kees Kok na willen de PVV'ers "de gevolgen daarvan'' niet voor hun rekening nemen, meldt het ANP.
De dissidenten zeggen dat ze nog wel achter het PVV-partijprogramma staan, maar dat het standpunt van Wilders "niet het onze" is.
Europarlement
Ook de PVV-leider in het Europees Parlement, Laurence Stassen, breekt met Wilders.
Stassen: "Ik betreur het zeer dat ik deze beslissing heb moeten nemen, maar doorgaan was voor mij na deze uitspraken geen optie. Ik leg per direct mijn functie als delegatieleider voor de PVV in het Europees Parlement neer en zal tot de verkiezingen op 22 mei als onafhankelijk lid doorgaan. Ik stel mijn Provinciale Staten-zetel ter beschikking aan de PVV."
http://nos.nl/artikel/626487-meer-pvvers-breken-met-partij.html
als er ieder uur iemand opstapt wel ja...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:05 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Jij vindtdtdt 80 persberichten in 48 uur normaal?
When in a hole, ...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:06 schreef superniger het volgende:
Een politici die achter zijn woorden blijft staan
Als minister van Justitie is dat niet handig om te zeggen tegen de media.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:08 schreef Montov het volgende:
Opstelten vind uitspraken walgelijk! Hij heeft als minister geen vrijheid van meningsuiting?
Opstelten heeft gezegd dat hij het walgelijk vindt, niet dat hij al ergens schuldig aan is (haatzaaien, discriminatie)quote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:08 schreef Gisteren. het volgende:
Jezus wat ziet ze er goed uit vandaag
Niet in de media dus...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:08 schreef Montov het volgende:
Opstelten vind uitspraken walgelijk! Hij heeft als minister geen vrijheid van meningsuiting?
Hij is een minister van justitiequote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:08 schreef Montov het volgende:
Terechte verwijtenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:10 schreef Mint_Clansell het volgende:
LOL, alleen maar verwijten naar anderen.
Dit meen je?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:10 schreef MouzurX het volgende:
Nou duidelijke toespraak toch?
Zoals al aangegeven is de uitspraak veel genuanceerder dan in de media wordt voorgesteld.
had je iets anders verwacht?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:10 schreef Mint_Clansell het volgende:
LOL, alleen maar verwijten naar anderen.
Nee, dat is Louis van Gaalquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:12 schreef Mint_Clansell het volgende:
Kijk goed mensen, dit is nou narcisme in zijn puurste vorm.
In de media: Wilders wilt de treinen weer laten rijden!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:10 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dit meen je?
Hij doet er eerder nog eens een schepje bovenop.
In zijn geval zijn die vergelijkingen volkomen terecht. Bovendien is het eenzijdig gejank, aangezien Wilders zelf de islam vergeleek met fascisme.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:14 schreef RemcoW23 het volgende:
Nah, die man vergelijken met Hitler slaat ook nergens op. Mensen die dat doen zijn mogelijk enger dan Wilders
Ik heb die toespraak teruggekeken, en meneer Goebbels had toch wel iets meer uitstraling.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:16 schreef Ringo het volgende:
Ik vind de Goebbels-vergelijking wel geschikt om vaker te gebruiken.
Nu willen ze ineens vriendjes worden.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:15 schreef Arthur_Spooner het volgende:
"Wilders hond van Isreal"
Zo kennen we de islamisten weer, overal de Joden/Israel bij betrekken.
Dit kan ook hele enge trekjes aannemen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:16 schreef MouzurX het volgende:
[..]
In de media: Wilders wilt de treinen weer laten rijden!
Eigenlijke bedoeling: immigratie stoppen remigratie stimuleren en criminele Marokkanen hun paspoort afnemen net als bij terroristen al kan.
Blijkbaar is het discriminatie om tegen een multiculturele samenleving te zijn. Want je moet blij zijn met een stijging van de variatie in bevolkingsgroepen en hun hoeveelheid, en dit proces tegen willen gaan is discriminatie en racisme.
http://www.isereenpvveropgestapt.nlquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Zijn er alweer mensen opgestapt sinds het begin van deze persconferentie???
Remigratie stimuleren is een goede zaak, Marokkanen horen niet in Nederland.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:17 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Dit kan ook hele enge trekjes aannemen.
Yep want de meeste marokkanen zijn islamiet.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:18 schreef Sloggi het volgende:
Dus eigenlijk wil hij nul Marokkaanse Nederlanders?
quote:Tweede Kamer
November 2010: James Sharpe stapt op na aantijgingen
Maart 2012: Hero Brinkman verlaat fractie, splitst zch af na onvrede over gebrek aan partijdemocratie
Juli 2012: Marcial Hernandez en Wim Kortenoeven stappen uit de PVV-fractie
Juli 2012: Jhim van Bemmel verlaat de PVV-fractie
Oktober 2013: Louis Bontes wordt na openlijke kritiek uit de fractie gezet
Maart 2014: Roland van Vliet en Joram van Klaveren stappen op na Marokkanen-uitspraken van Wilders. Ze stappen ook op uit de statenfracties van respectievelijk Limburg en Flevoland.
Europees Parlement
Augustus 2011: Daniël van der Stoep (opgestapt na veroorzaken ongeval met drank op; eist vervolgens in december 2011 de nieuwe, vijfde PVV-zetel op, wat leidt tot een splitsing tussen de PVV en hem)
Maart 2014: Laurence Stassen stapt op na de Marokkanen-uitspraken van Wilders. Haar statenzetel in Limburg stelt ze beschikbaar aan de PVV.
Gemeenteraad Den Haag
December 2011: Arnoud van Doorn splitst zich af, gaat door als eenmansfractie
December 2011: Marjolein van de Waal splitst zich af, kan zich niet vinden in werkwijze PVV, sluit zich aan bij Van Doorn
September 2012: Kamerlid Richard de Mos verlaat de lokale PVV-fractie nadat hij niet meer op de landelijke kieslijst wordt gezet door Wilders.
Oktober 2013: Paul ter Linden verlaat de PVV-fractie nadat Wilders in Europees verband gaat samenwerken met homofobe partijen
Maart 2014: Raadslid Chris van der Helm stapt op na de Marokkanen-uitspraken van Wilders.
Gemeenteraad Almere
Februari 2012: Marissa Visser splitst zich af na 'eerdere conflicten'
Maart 2012: Chris Jansen wordt uit de fractie gezet na onenigheid over de Marokkanen-uitspraken van Wilders.
Provinciale Staten
Limburg
Juli 2011: Harm Uringa stapt uit de PVV, begint eenmansfractie
Januari 2012: Cor Bosman uit de fractie gezet na racistische uitspraak over PvdA'er
Groningen
September 2011: Klara Wolthof verlaat PVV-fractie: kan statenwerk niet met privé combineren
Brabant
Oktober 2011: Martijn Kap verlaat PVV-fractie, gaat alleen verder.
Friesland
Oktober 2011: Jelle Hiemstra verlaat PVV-fractie na onenigheid, gaat alleen verder
Maart 2014: Otto van der Galiën en Pieter Buisman stappen op na de Marokkanen-uitspraken van Wilders
Gelderland
November 2011: Olof Wullink verlaat PVV-fractie, gaat als onafhankelijk lid verder.
Noord-Holland
Maart 2012: Hero Brinkman verlaat landelijk de PVV, dus ook de provinciale fractie
Maart 2012: Cora Bot verlaat de fractie, stelt zetel beschikbaar aan PVV.
Maart 2012: Monica Nunes volgt Hero Brinkman en verlaat de PVV-fractie
Maart 2012: Gerton van Unnik volgt Hero Brinkman en verlaat de PVV-fractie
Drenthe
April 2012: Frans van Rhee verlaat de fractie uit schaamte over de uitspraken van Geert Wilders
Utrecht
Juni 2012: Jos van Hal Scheffer legt zijn functie als Statenlid neer vanwege privéomstandigheden. Zijn partner werd aangehouden op verdenking van miljoenenfraude.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://www.isereenpvveropgestapt.nl
Wollt ihr den totalen krieg!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:16 schreef Ringo het volgende:
Ik vind de Goebbels-vergelijking wel geschikt om vaker te gebruiken.
twitter:Sywert twitterde op zaterdag 22-03-2014 om 18:17:17Opstelten heeft expliciet aangegeven dat experts OM onafhankelijk en zonder politieke bemoeienis uitspraken Wilders zullen moeten bestuderen reageer retweet
Alle politici zijn narcisten...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:20 schreef Gewas het volgende:
[..]
Wollt ihr den totalen krieg!
Dat was ook de eerste gedachten die bij mij opkwam.
Wilders is zeer fout bezig. Geen enkele zelfreflectie, die man moet een narcist zijn.
Inderdaad. Hij heeft hem totaal niet veroordeeld.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:20 schreef Pino112 het volgende:
twitter:Sywert twitterde op zaterdag 22-03-2014 om 18:17:17Opstelten heeft expliciet aangegeven dat experts OM onafhankelijk en zonder politieke bemoeienis uitspraken Wilders zullen moeten bestuderen reageer retweet
Nee maar al zou het onder persoonlijke titel zij: hij MOET onpartijdig blijven in zijn ambt.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:19 schreef Sloggi het volgende:
Gelul, Opstelten heeft geen juridisch oordeel gegeven.
Opstelten had het over goede smaak, hij gaf geen juridische kwalificatie van de uitspraken.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:20 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Nee maar al zou het onder persoonlijke titel zij: hij MOET onpartijdig blijven in zijn ambt.
Gelukkig is het niet overdreven lang.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:18 schreef Elfletterig het volgende:
Vluchtig bijgewerkt lijstje van opgestapte PVV'ers. Ik sluit niet uit dat er nog namen missen.
[..]
Haha, alsof die mensen bestaan.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:22 schreef DUTCHKO het volgende:
Wat ik niet snap is dat hij gewoon niet de Marokkanse mensen die keihard werken en integreren zijn excuses aanbied. Dan haalt hij de angel uit de ellende....
Narcisten en excuses aanbieden?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:22 schreef DUTCHKO het volgende:
Wat ik niet snap is dat hij gewoon niet de Marokkanse mensen die keihard werken en integreren zijn excuses aanbied. Dan haalt hij de angel uit de ellende....
Zou hij werkelijk zo denken?quote:
Hij denkt op deze manier meer stemmen te halen...bij een populist is dat het enige dat telt.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:22 schreef DUTCHKO het volgende:
Nee joh, daar heeft ie niks tegen, hij wil ze alleen maar stimuleren om vrijwillig op te rotten naar Marokko.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:22 schreef DUTCHKO het volgende:
Inderdaad, je moet hierboven staan als media. Niet hem meer munitie geven. Jammerquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:22 schreef Ringo het volgende:
Deze geslepen slang kronkelt door en knijpt iedereen die hem wil pakken langzaam de keel dicht. Je hebt een narcistische klootzak van hetzelfde kaliber nodig om hem te verslaan. Ik hoor alleen maar piepende verontwaardiging.
En dat lukt dus nooit.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:24 schreef Ringo het volgende:
[..]
Nee joh, daar heeft ie niks tegen, hij wil ze alleen maar stimuleren om vrijwillig op te rotten naar Marokko.
NPO Politiekquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:24 schreef Hattusa het volgende:
Waar kijken jullie naar zijn Sportpalast speech? Kan het nergens vinden.
Meer beveiligers dan fractieleden.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:27 schreef DUTCHKO het volgende:
Er staan wel veel beveiligers om hem heen....
Maar dat maakt z'n stompzinnige achterban niets uit.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:27 schreef Klonk het volgende:
Het grote voordeel hiervan is Wilders zich zelf hier zo goed als uitsluit voor verdere samenwerking met wat en wie dan ook.
... sinds hij het over de Islam durfde te hebben.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:27 schreef DUTCHKO het volgende:
Nee, die zijn niet zo intelligent.... aldus Geertquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:28 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maar dat maakt z'n stompzinnige achterban niets uit.
Juist. En ik verwacht vanavond nog meer pvv-opstappers.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:27 schreef Klonk het volgende:
Het grote voordeel hiervan is Wilders zich zelf hier zo goed als uitsluit voor verdere samenwerking met wat en wie dan ook.
Ik denk niet dat hij veel behoefte heeft om het Guinness Record voor 'aantal stemmen op een dode' te verbeteren.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:27 schreef DUTCHKO het volgende:
Dan moet hij al een (nog extremere) vervanger op het oog hebben.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:28 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij is hij ziek en stuurt hij aan op een aanslag.
Had je dat verwacht dan?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:29 schreef Mint_Clansell het volgende:
Eigenlijk heeft ie nog steeds niks nieuws gezegd.
Het belangrijkste is gewoon dat hij de 'dialoog' aan moet gaan, maar hij durft dat niet.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:29 schreef Mint_Clansell het volgende:
Neuhquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:30 schreef Gewas het volgende:
Aan dit topic te lezen is Geert weer gekke dingen aan het roepen?
Als je 1000 keer hetzelfde antwoord op verschillende vragen wil horen moet je het terug kijkenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:30 schreef Gewas het volgende:
Aan dit topic te lezen is Geert weer gekke dingen aan het roepen?
Dat boeit hem niet, als hij werkelijk wilde dat de PVV zou blijven bestaan zonder hem zou hij de structuur van zijn partij wel anders gemaakt hebben.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:30 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dan moet hij al een (nog extremere) vervanger op het oog hebben.
Eigenlijk is het één grote troll.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:29 schreef Mint_Clansell het volgende:
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:32 schreef DUTCHKO het volgende:
Afijn in Nederland gebeurt er tenminste iets.....hier is het zo saai als een houtblok......zucht....oh ja, we hebben een mazelen epidemie hier DANKZIJ de bijbelbelt figuren in Nederland....BEDANKT NOCH NEDERLAND!!!!
Wij hebben (nog tot augustus) een president die live op TV in zijn broek staat te zeiken.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:32 schreef DUTCHKO het volgende:
Afijn in Nederland gebeurt er tenminste iets.....hier is het zo saai als een houtblok......zucht....oh ja, we hebben een mazelen epidemie hier DANKZIJ de bijbelbelt figuren in Nederland....BEDANKT NOCH NEDERLAND!!!!
- Greet schijt in de broek voor een conversatie met Marokkanen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:33 schreef Eppie_NL het volgende:
Samenvatting:
- Geen excuses
- Minder Marokkanen door reimgratie; het liefst vrijwillig
- Minder Marokkanen door grenzen te sluiten
- Minder Marokkanen door criminele Marokkanen uit te zetten
- Brave Marokkanen met uitkeringen het liefst ook eruit.
Zoiets? Vond het beetje een chaos.
Maar dat is tenminste nog leuk....mazelen niet!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wij hebben (nog tot augustus) een president die live op TV in zijn broek staat te zeiken.
Ja, hij heeft niks tegen Marokkanen die wel gewoon hard werken en belasting betalen, maar heeft wel liever dat ook die Marokkanen gewoon opflikkeren.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:33 schreef Eppie_NL het volgende:
Samenvatting:
- Geen excuses
- Minder Marokkanen door remgratie; het liefst vrijwillig
Jouw kinderen zijn ingeend neem ik aan?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:34 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Maar dat is tenminste nog leuk....mazelen niet!
Absoluut. Ik ben geen relie waanzinnige...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jouw kinderen zijn ingeend neem ik aan?
Dat is een eend die bij de ING werkt in plaats van het WC...quote:
Sowieso heb je er weinig aan als je bij die verkiezingen de grootste partij wordt.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:35 schreef Elfletterig het volgende:
Wilders is politiek volledig geïsoleerd na deze week. Zelfs al zou hij bij de Europese Verkiezingen de grootste partij worden, dan heeft hij daar nog helemaal niks aan.
En je kunt ze hun paspoort niet afnemen, dus daar kun je niet lekker makkelijk tegen schoppen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
Antilianen staan trouwens boven Marokkanen, maar ja, dat zijn geen moslims he
De mobiele versie van "gevaccineerd".quote:
Ligt er een beetje aan hoeveel mensen er op hem gaan stemmen maar als dat een aanzienlijk groot gedeelte van de Nederlandse bevolking is kunnen de rest van de partijen dit niet zomaar negerenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:35 schreef Elfletterig het volgende:
Wilders is politiek volledig geïsoleerd na deze week. Zelfs al zou hij bij de Europese Verkiezingen de grootste partij worden, dan heeft hij daar nog helemaal niks aan.
Dan nog schrijven we 'ingeënt' met een 't'.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De mobiele versie van "gevaccineerd".
Dat kunnen ze heel goed.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:46 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan hoeveel mensen er op hem gaan stemmen maar als dat een aanzienlijk groot gedeelte van de Nederlandse bevolking is kunnen de rest van de partijen dit niet zomaar negeren
Zwaar happy nachtje achter de rug. Blij dat de spellingsPVV wakker is.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:46 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Dan nog schrijven we 'ingeënt' met een 't'.
Hoppa, geweldig Geert. Niet buigen, respect man. Mijn stem heb je bij de Europese verkiezingen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:33 schreef Eppie_NL het volgende:
Samenvatting:
- Geen excuses
- Minder Marokkanen door remigratie; het liefst vrijwillig
Ik heb het niet gezien.Maar het was de schuld van de media inderdaad?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:36 schreef Mint_Clansell het volgende:
Hij heeft ook niets gezegd op die vraag over excuses aan Marokkanen die wel hun best deden. Toen begon 'ie weer zijn riedeltje over de duivelse media, NOS en uitwassen van de islam.
Hij heeft geloof ik elke vraag wel zo'n beetje ontweken.
Misschien kan je je nog aanmelden voor de lijstquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:48 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
Hoppa, geweldig Geert. Niet buigen, respect man. Mijn stem heb je bij de Europese verkiezingen.![]()
![]()
De man doet op gemeentelijk niveau mee in twee steden. Als je het over niets wil hebben.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:48 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
Hoppa, geweldig Geert. Niet buigen, respect man. Mijn stem heb je bij de Europese verkiezingen.![]()
![]()
Wilders bleef keurig staande. Hij praat eromheen, schoffeert een paar mensen en zegt dat hij over zijn eigen antwoorden gaat. Diepgang nul.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:47 schreef Ringo het volgende:
Dit was Zendtijd voor Politieke Partijen. Wat een beschaafde pruljournalisten zijn het ook. Stuk voor stuk laten ze zich door de kwaaie tovenaar zinsbegoochelen.
zijn nog zat pvv-ers ze zitten in alle provincies, hij kan zo 150 man op de lijst voor de 2de kamer zettenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Misschien kan je je nog aanmelden voor de lijstZe hebben niemand meer
![]()
hee... een neo-nazi. .. wat schattigquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:48 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
![]()
M,n stem is genoeg. Ik ben een luie stemster.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Misschien kan je je nog aanmelden voor de lijstZe hebben niemand meer
![]()
Dan krijgen we Sjaak en Annie die ook niets te zeggen hebben. Werkt niet.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:50 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
zijn nog zat pvv-ers ze zitten in alle provincies, hij kan zo 150 man op de lijst voor de 2de kamer zetten
Hoezo ben je een neo-nazi als je een fan van Geert bent?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:50 schreef Nielsch het volgende:
[..]
hee... een neo-nazi. .. wat schattig
Ik stem gewoon SGP. Die hebben ten minste nog fatsoen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:51 schreef TLC het volgende:
Ach, ik moet zeggen dat ik me reuze kan vermaken met Geertje, is toch leuk om eens zo'n schertsfiguur in de politiek te hebben ? anders is het maar een grote grijze saaie boel![]()
Dus bij deze ;
GEERTJE GEERTJE![]()
Je bent een echte pvv er. Niets te melden. Wel hard roepen. En uit welk dorp kom je?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:51 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
M,n stem is genoeg. Ik ben een luie stemster.
Niet happen joh. Stemmen, dat is wat nu telt.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:51 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Hoezo ben je een neo-nazi als je een fan van Geert bent?
Dat ben je volgens mij pas als je geilt op Hitler, NVU cp'86 achtig, zelfs Janmaat vond ik geen nazi, alleen een nationalist o.i.d
Wat had je dan verwacht...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wilders bleef keurig staande. Hij praat eromheen, schoffeert een paar mensen en zegt dat hij over zijn eigen antwoorden gaat. Diepgang nul.
In twee steden.......lachwekkend.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:53 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
Niet happen joh. Stemmen, dat is wat nu telt.
Voor sommigen is het nooit goed.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:37 schreef kenosis het volgende:
Hij weet z'n momenten wel te kiezen. Al die aandacht weer. Pure PR
Zolang die door linkse cabaretiers gehouden worden iigquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:54 schreef TLC het volgende:
Geertje zorgt ook voor bergen inspiratie voor de volgende oudejaarsconference, is toch geweldig man![]()
Als je alles dat na kan denken steeds links noemt kom je er ook niet.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:57 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Zolang die door linkse cabaretiers gehouden worden iig
Lachen he, eindelijk weer iets nieuws. Alleen daarom zou je al op hem stemmen. ff journaal kijken, bakkie koffie erbij en genietenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:54 schreef TLC het volgende:
Geertje zorgt ook voor bergen inspiratie voor de volgende oudejaarsconference, is toch geweldig man![]()
Stemmen is serieus.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:58 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
Lachen he, eindelijk weer iets nieuws. Alleen daarom zou je al op hem stemmen. ff journaal kijken, bakkie koffie erbij en genieten
Sta je echt achter Wilders?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:58 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
Lachen he, eindelijk weer iets nieuws. Alleen daarom zou je al op hem stemmen. ff journaal kijken, bakkie koffie erbij en genieten
Tot dat je leest op Twitter dat een Marokkaans voetballertje vanaf de zijlijn toegeroepen werd met 'minder, minder...'.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:54 schreef TLC het volgende:
Precies. En die kant op gaan is heel erg fout.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:00 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Tot dat je leest op Twitter dat een Marokkaans voetballertje vanaf de zijlijn toegeroepen werd met 'minder, minder...'.
Leuk man.
Tot er morgen weer sisgeluiden naar ze worden gemaaktquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nu willen ze ineens vriendjes worden.
[ afbeelding ]
Ja, de linkse hypocrisie; als hetzelfde gezegd zou worden over VSAmerikanen, PVV'ers of "rijken" had er geen haan naar gekraaid en stond Samsom met een VanBaalenvuistje te zwaaien op de Dam.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:01 schreef Globali het volgende:
[..]
Precies. En die kant op gaan is heel erg fout.
Ja want dat is het enige dat wordt geschreeuwd vanaf de kant bij voetbal.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:00 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Tot dat je leest op Twitter dat een Marokkaans voetballertje vanaf de zijlijn toegeroepen werd met 'minder, minder...'.
Leuk man.
Enge trekjes zoals: je eigen bejaarden laten verrekken, maar allochtonen betaald laten remigreren met 600 euro netto per maand tot aan hun dood.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:17 schreef Breekfast het volgende:
remigratie stimulen
Dit kan ook hele enge trekjes aannemen.
Dit gaat nu over rechts. Ik heb heel veel commentaar op bepaalde Marokkanen. Maar niet op dit niveau.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, de linkse hypocrisie; als hetzelfde gezegd zou worden over VSAmerikanen, PVV'ers of "rijken" had er geen haan naar gekraaid en stond Samsom met een VanBaalenvuistje te zwaaien op de Dam.
Nee, dit gaat over de PVV, niet over "rechts".quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:07 schreef Globali het volgende:
[..]
Dit gaat nu over rechts. Ik heb heel veel commentaar op bepaalde Marokkanen. Maar niet op dit niveau.
Of ze waren eerst ook voor maar dat durfde ze niet te zeggen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:08 schreef Peunage het volgende:
Naar mijn mening heeft Wilders het nu nóg erger gemaakt. Waarom zie ik mensen op facebook dan ineens bijdraaien en zeggen dat ze Wilders nu wel snappen
Ik zit niet op facebook. Zijn er mensen die ineens een andere mening hebben over de PVV (positief) na deze opmerking? Daar geloof ik niets van.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:08 schreef Peunage het volgende:
Naar mijn mening heeft Wilders het nu nóg erger gemaakt. Waarom zie ik mensen op facebook dan ineens bijdraaien en zeggen dat ze Wilders nu wel snappen
Een specifiek groepje mensen weg willen hebben valt in ieder geval wel onder discriminatie.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:09 schreef MouzurX het volgende:
Remigratie stimuleren is een eng trekje en de grenzen openzetten voor Oost Europeanen is wat dan? Of moet je persee voor een multiculturele samenleving zijn en iets anders is racisme en Hitler praktijken?
Zoals een Cohen en zo inderdaad.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:10 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Of ze waren eerst ook voor maar dat durfde ze niet te zeggen.
1 ding: retoriek.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:08 schreef Peunage het volgende:
Niet na de opmerking, maar na de persconferentie van 18:00.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:11 schreef Globali het volgende:
[..]
Ik zit niet op facebook. Zijn er mensen die ineens een andere mening hebben over de PVV (positief) na deze opmerking? Daar geloof ik niets van.
Domme schapen lullen de media na? 2 dagen terug was het cool om een keer verontwaardigd te doen, alsof je zelf een Marokkanenlover bent (terwijl ze heel geen Marokkanen kennen). "Kijk mij eens sociaal zijn", voor al je Facebookvriendjes...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:08 schreef Peunage het volgende:
Ik ben niet links. Maar de PVV gaat echt een stap te ver. ik weet niet eens waarom je li nks erbij zou willen halen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, dit gaat over de PVV, niet over "rechts".
Al snap ik goed dat je die toto pro pars stroman gebruikt.
Links is geen haar beter in het opzetten van mensen tegen elkaar en alleen omdat het over hun stemvee gaat, kan het ze iets boeien.
Huichelachtig ten top.
Zoals Wilders al zei wilt hij niet alleen Marokkanen weg maar in principe alle buitenlanders die uit islamitische landen komen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:11 schreef Peunage het volgende:
[..]
Een specifiek groepje mensen weg willen hebben valt in ieder geval wel onder discriminatie.
Dan kunnen we concluderen dat discrimineren niet perse slecht of fout maar simpelweg strafbaar is.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:11 schreef Peunage het volgende:
[..]
Een specifiek groepje mensen weg willen hebben valt in ieder geval wel onder discriminatie.
Dat is toch ook een specifiek groepje mensen? Onderscheid maken op basis van ras/religie?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:12 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zoals Wilders al zei wilt hij niet alleen Marokkanen weg maar in principe alle buitenlanders die uit islamitische landen komen.
Zag het jaquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:12 schreef n00b13 het volgende:
Haha. Bij die toespraak. Aan het eind. Liep 'ie weg.
Zeiden die journalisten tegen elkaar: "Nou, je weet het: Het is jouw schuld!" "hahahaha"
Mooi man. Was weer een goeie aflevering van Stand-uppen in de Zendtijd voor Politieke Partijen.
Openlijke uitsluiting van PVV'ers, geen enkel respect voor waarom zij op Wilders zouden stemmen, nazificering, etc.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:12 schreef Globali het volgende:
[..]
Ik ben niet links. Maar de PVV gaat echt een stap te ver. ik weet niet eens waarom je li nks erbij zou willen halen.
Ben je autist dat je niet snapt wat hij bedoeld?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:13 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Oh je kent het filmpje niet waar Cohen het heeft over 'onze kutmarokkanen'?
Is -als we het nog breder trekken- alle niet Nederlandse mensen uit het land willen ook discriminatie?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:13 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat is toch ook een specifiek groepje mensen? Onderscheid maken op basis van ras/religie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |