Hoezo ben je een neo-nazi als je een fan van Geert bent?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:50 schreef Nielsch het volgende:
[..]
hee... een neo-nazi. .. wat schattig
Ik stem gewoon SGP. Die hebben ten minste nog fatsoen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:51 schreef TLC het volgende:
Ach, ik moet zeggen dat ik me reuze kan vermaken met Geertje, is toch leuk om eens zo'n schertsfiguur in de politiek te hebben ? anders is het maar een grote grijze saaie boel![]()
Dus bij deze ;
GEERTJE GEERTJE![]()
Je bent een echte pvv er. Niets te melden. Wel hard roepen. En uit welk dorp kom je?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:51 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
M,n stem is genoeg. Ik ben een luie stemster.
Niet happen joh. Stemmen, dat is wat nu telt.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:51 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Hoezo ben je een neo-nazi als je een fan van Geert bent?
Dat ben je volgens mij pas als je geilt op Hitler, NVU cp'86 achtig, zelfs Janmaat vond ik geen nazi, alleen een nationalist o.i.d
Wat had je dan verwacht...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wilders bleef keurig staande. Hij praat eromheen, schoffeert een paar mensen en zegt dat hij over zijn eigen antwoorden gaat. Diepgang nul.
In twee steden.......lachwekkend.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:53 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
Niet happen joh. Stemmen, dat is wat nu telt.
Voor sommigen is het nooit goed.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:37 schreef kenosis het volgende:
Hij weet z'n momenten wel te kiezen. Al die aandacht weer. Pure PR
Zolang die door linkse cabaretiers gehouden worden iigquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:54 schreef TLC het volgende:
Geertje zorgt ook voor bergen inspiratie voor de volgende oudejaarsconference, is toch geweldig man![]()
Als je alles dat na kan denken steeds links noemt kom je er ook niet.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:57 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Zolang die door linkse cabaretiers gehouden worden iig
Lachen he, eindelijk weer iets nieuws. Alleen daarom zou je al op hem stemmen. ff journaal kijken, bakkie koffie erbij en genietenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:54 schreef TLC het volgende:
Geertje zorgt ook voor bergen inspiratie voor de volgende oudejaarsconference, is toch geweldig man![]()
Stemmen is serieus.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:58 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
Lachen he, eindelijk weer iets nieuws. Alleen daarom zou je al op hem stemmen. ff journaal kijken, bakkie koffie erbij en genieten
Sta je echt achter Wilders?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:58 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
Lachen he, eindelijk weer iets nieuws. Alleen daarom zou je al op hem stemmen. ff journaal kijken, bakkie koffie erbij en genieten
Tot dat je leest op Twitter dat een Marokkaans voetballertje vanaf de zijlijn toegeroepen werd met 'minder, minder...'.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:54 schreef TLC het volgende:
Precies. En die kant op gaan is heel erg fout.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:00 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Tot dat je leest op Twitter dat een Marokkaans voetballertje vanaf de zijlijn toegeroepen werd met 'minder, minder...'.
Leuk man.
Tot er morgen weer sisgeluiden naar ze worden gemaaktquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nu willen ze ineens vriendjes worden.
[ afbeelding ]
Ja, de linkse hypocrisie; als hetzelfde gezegd zou worden over VSAmerikanen, PVV'ers of "rijken" had er geen haan naar gekraaid en stond Samsom met een VanBaalenvuistje te zwaaien op de Dam.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:01 schreef Globali het volgende:
[..]
Precies. En die kant op gaan is heel erg fout.
Ja want dat is het enige dat wordt geschreeuwd vanaf de kant bij voetbal.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:00 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Tot dat je leest op Twitter dat een Marokkaans voetballertje vanaf de zijlijn toegeroepen werd met 'minder, minder...'.
Leuk man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |