Absoluut. Ik ben geen relie waanzinnige...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jouw kinderen zijn ingeend neem ik aan?
Dat is een eend die bij de ING werkt in plaats van het WC...quote:
Sowieso heb je er weinig aan als je bij die verkiezingen de grootste partij wordt.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:35 schreef Elfletterig het volgende:
Wilders is politiek volledig geïsoleerd na deze week. Zelfs al zou hij bij de Europese Verkiezingen de grootste partij worden, dan heeft hij daar nog helemaal niks aan.
En je kunt ze hun paspoort niet afnemen, dus daar kun je niet lekker makkelijk tegen schoppen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
Antilianen staan trouwens boven Marokkanen, maar ja, dat zijn geen moslims he
De mobiele versie van "gevaccineerd".quote:
Ligt er een beetje aan hoeveel mensen er op hem gaan stemmen maar als dat een aanzienlijk groot gedeelte van de Nederlandse bevolking is kunnen de rest van de partijen dit niet zomaar negerenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:35 schreef Elfletterig het volgende:
Wilders is politiek volledig geïsoleerd na deze week. Zelfs al zou hij bij de Europese Verkiezingen de grootste partij worden, dan heeft hij daar nog helemaal niks aan.
Dan nog schrijven we 'ingeënt' met een 't'.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De mobiele versie van "gevaccineerd".
Dat kunnen ze heel goed.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:46 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan hoeveel mensen er op hem gaan stemmen maar als dat een aanzienlijk groot gedeelte van de Nederlandse bevolking is kunnen de rest van de partijen dit niet zomaar negeren
Zwaar happy nachtje achter de rug. Blij dat de spellingsPVV wakker is.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:46 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Dan nog schrijven we 'ingeënt' met een 't'.
Hoppa, geweldig Geert. Niet buigen, respect man. Mijn stem heb je bij de Europese verkiezingen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:33 schreef Eppie_NL het volgende:
Samenvatting:
- Geen excuses
- Minder Marokkanen door remigratie; het liefst vrijwillig
- Minder Marokkanen door grenzen te sluiten
- Minder Marokkanen door criminele Marokkanen uit te zetten
- Brave Marokkanen met uitkeringen het liefst ook eruit.
Zoiets? Vond het beetje een chaos.
Ik heb het niet gezien.Maar het was de schuld van de media inderdaad?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:36 schreef Mint_Clansell het volgende:
Hij heeft ook niets gezegd op die vraag over excuses aan Marokkanen die wel hun best deden. Toen begon 'ie weer zijn riedeltje over de duivelse media, NOS en uitwassen van de islam.
Hij heeft geloof ik elke vraag wel zo'n beetje ontweken.
Misschien kan je je nog aanmelden voor de lijstquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:48 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
Hoppa, geweldig Geert. Niet buigen, respect man. Mijn stem heb je bij de Europese verkiezingen.![]()
![]()
De man doet op gemeentelijk niveau mee in twee steden. Als je het over niets wil hebben.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:48 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
Hoppa, geweldig Geert. Niet buigen, respect man. Mijn stem heb je bij de Europese verkiezingen.![]()
![]()
Wilders bleef keurig staande. Hij praat eromheen, schoffeert een paar mensen en zegt dat hij over zijn eigen antwoorden gaat. Diepgang nul.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:47 schreef Ringo het volgende:
Dit was Zendtijd voor Politieke Partijen. Wat een beschaafde pruljournalisten zijn het ook. Stuk voor stuk laten ze zich door de kwaaie tovenaar zinsbegoochelen.
zijn nog zat pvv-ers ze zitten in alle provincies, hij kan zo 150 man op de lijst voor de 2de kamer zettenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Misschien kan je je nog aanmelden voor de lijstZe hebben niemand meer
![]()
hee... een neo-nazi. .. wat schattigquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:48 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
![]()
M,n stem is genoeg. Ik ben een luie stemster.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Misschien kan je je nog aanmelden voor de lijstZe hebben niemand meer
![]()
Dan krijgen we Sjaak en Annie die ook niets te zeggen hebben. Werkt niet.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:50 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
zijn nog zat pvv-ers ze zitten in alle provincies, hij kan zo 150 man op de lijst voor de 2de kamer zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |